www.channelchooser.comquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:14 schreef t0n het volgende:
http://www.sextv1.tv/lecteur2.php
24hrs 7days a week pr0n.
En wat ga je nu weer voor je camera kopen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb net een mailtje gekregen van de Friesche Motroclub (oudste en grootste motorclub van Nederland dacht ik) dat ze erg blij waren met de foto's die ik heb gemaakt
En een envelop van de belasting op de deurmat zonet, volgens mij krijg ik 700 euro.
Niks. Mooie reserve.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat ga je nu weer voor je camera kopen?
[afbeelding]
Ik heb een welgeteldequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:20 schreef BoJo het volgende:
ik krijg niks van de belasting kwam ik achter... verkeerd gelezen![]()
Sparen voor de PTA meetquote:
Zelfde heb ik met blauwe strepen en hartjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Iedereen met een oranje kleurtje is een mongool en kan genegeerd worden
oh god ja die meetquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sparen voor de PTA meet
Ik zal me eens klaarmaken voor Arnhem, tot morgen alvast
Als iemand me even de spec's doorgeeft...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
herman ook nara de opelmeet!![]()
En de brommerrijders zijn best lief soms
Lopen redt je iig nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
weten jullie hoe ik vanaf het station op de Seinedreef kom? Ik hoef de vouwfiets toch niet mee he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |