quote:Op donderdag 20 april 2006 02:51 schreef Sjoewe het volgende:
En nu ga ik slapen
Ik zie jullie tegen deeltje 1000 wel weer eens een keer, ik draai het hele SC gebeuren de komende tijd maar op de waakvlam. Het hoeft even niet zo meer van mij.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 02:51 schreef Sjoewe het volgende:
En nu ga ik slapen![]()
Ik zie jullie tegen deeltje 1000 wel weer eens een keer, ik draai het hele SC gebeuren de komende tijd maar op de waakvlam. Het hoeft even niet zo meer van mij.![]()
1. inderdaad ja, heb me er al eens eerder kwaad om gemaakt. Maar ik moet zeggen dat het erger is geweest dan dat het nu is.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
omdat jij de opperkip bent, nog een keer dan!
op volgorde van belangerijkheid!
1 geslotenheid van de slowchat, incrowd, kliekjesvorming!
2 gebash, teveel constant dezelfden niet meer leuk
3 baggeren in feedback!
ik ben mijn ei kwijt en voorderest heb ik weinig te zoeken in FB. Bedanktquote:Op donderdag 20 april 2006 08:34 schreef ThaFreak het volgende:
bojo, bespreken van het hele gebeuren zouden we graag in FB [PTA feedback] het CJIB willen voeren om de boel een beetje schoon en overzichtelijk te houden!
Thanxz voor je reactie iig!
Als de rest dat nou ook even allemaal doet![]()
groene vingers is wel het laatste wat ik hebquote:Op donderdag 20 april 2006 08:57 schreef Tjabbo het volgende:
Heu
Vanavond nog ff in de tuin aan het werk (alles is eruit, boompjes plantjes en weet ik het. maar vooral het onkruid is weg) en dan kan er gras in. Mooi want dan heb ik meer tijd om vanaaf de suup eindelijk rijklaar te maken
Val je niet in slaap die lui zijn nogal saaaaaaaiquote:
Hey die hebben mij ouders vroeger gehad in Algiers in't blauwquote:Op donderdag 20 april 2006 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik aan de keukenstafel zit, en ik pak mn verrekijker, zie ik dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Peugeot 504 Familiale
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 20-09-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1974?
Daar dus: [PTA feedback] het CJIBquote:Op donderdag 20 april 2006 02:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet ik je ook weer gelijk in geven maar de meesten lopen onderhand ook al een flinke tijd hier rond!
behalve lipje dan, dat is een echt newbie![]()
Nee werkenquote:Op donderdag 20 april 2006 09:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
groene vingers is wel het laatste wat ik heb![]()
Lekker vrij?![]()
Maandag nog gedaan; kreeg de vraag of ik wat voorzichtiger wou rijdenquote:
jij gaat nu toch niet ook weg?quote:
Ik ben de laatste tijd zelfs meer afwezig geweest dan aanwezigquote:Op donderdag 20 april 2006 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
jij gaat nu toch niet ook weg?![]()
hoi iig![]()
en m5 natuurlijk![]()
en jozef![]()
en ballebek![]()
en tjabbo![]()
*jaloers*quote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef Mukie het volgende:
En ik moet even kwijt wat het toch heerlijk is om met dit weer te gaan cruisen met mn dakkie open
maak me maar weer lekkerquote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef Mukie het volgende:
En ik moet even kwijt wat het toch heerlijk is om met dit weer te gaan cruisen met mn dakkie open
hoi googolquote:Op donderdag 20 april 2006 11:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik wou dat m'n cabio het deeddegenen die over zijn
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
blanke witte vla d
Da's idd een stuk minder beledigend, he?
yep een 1.6jequote:Op donderdag 20 april 2006 11:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
*jaloers*
Je rijdt in een 100NX toch?
ik heb de hele week binnen moeten zittenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:23 schreef jozef444 het volgende:
[..]
maak me maar weer lekkerik zit binnen met een keelontsteking en kan dus niet op men motor klimmen
![]()
verkapt medelijden + 1 post
dat is inderdaad even wennenquote:
Ja, een echte Noord-Afrikaanse auto is hetquote:Op donderdag 20 april 2006 10:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hey die hebben mij ouders vroeger gehad in Algiers in't blauw
rem ingrepen bij de rijlesquote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een echte Noord-Afrikaanse auto is hetbij het AZC zie je ze ook wel eens als er Noord-Afrikanen op familiebezoek zijn
Mogeg btwzonet lekker gelest
Alleen mn instructrice vond de nieuwe sport 'voetgangers van het zebrapad-afbowlen" niet zo leuk geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |