De OPquote:The world's fastest four-door coupe comes from Brabus and celebrates its world premiere at the Frankfurt Motor Show IAA 2005 in Frankfurt. This automobile, built in small-series production based on the Mercedes CLS model series, is powered by a 730 bhp 6.3-liter twelve-cylinder twin-turbo engine, that was implanted with almost surgical precision into the engine bay of the four-door. The performance speaks for itself: 0 – 62 mph in 4.0 seconds, 0 – 125 mph in 10.5 seconds, 0 – 186 mph in 29.5 seconds are just as unique as is the electronically limited top speed of 350 km/h (220 mph).
At the heart of this new high-performance automobile lies the V12 twin-turbo engine from the SL 600. Brabus fits the engine with a special crankshaft, increases the cylinder bore and installs forged pistons, resulting in a displacement increase to 380 cu in. Further modifications include the optimization of the mixture flow in the intake and outlet manifolds of both cylinder heads as well as the installation of sport camshafts.
In addition the Brabus powerplant engineers equip the engine with custom-developed larger turbochargers, more efficient intercoolers and a stainless-steel high-performance exhaust system with low back pressure metal catalysts and four tailpipes. Newly programmed engine electronics coordinate all new components perfectly and contribute not only to maximum power yield but also to meeting all current legal emission limits.
After the engine conversion, now also available for all Mercedes-Benz 600 and 65 models with twin-turbo V12, the Brabus S V12 S Biturbo engine becomes the most powerful TÜV-tested engine from Germany. The engines puts out its maximum power of 730 bhp at 5,100 rpm. Peak torque is 974 lb-ft, limited electronically to 812 lb-ft, available from a low 2,100 rpm.
Power is transferred to the rear wheels via a modified five-speed automatic transmission and the Brabus locking differential.
Naturally it is essential that the unique performance the world's fastest four-door coupe is capable of can be safely controlled at all times. To do so Brabus has developed two special suspensions for the Rocket. The comfort version features air suspension with automatic ride leveling. The sport version comes with a height-adjustable coil-over suspension and gas-pressure shocks with six different settings for bound and rebound on front and rear axle.
Maximum size and state-of-the-art materials characterize the Brabus high-performance brake system of the Rocket. The front axle is fitted with vented ceramics discs in size 375 x 36 mm and 12-piston aluminum fixed calipers. The rear axle features steel discs in size 355 x 28 mm and 6-piston aluminum fixed calipers to round out the powerful and fade-resistant brake system.
The giant brakes and the enormous performance necessitate the use multi-piece Brabus Monoblock S light-alloy wheels with 19-inch diameter. The Brabus technology partners Pirelli and Yokohama provide the high-performance tires suitable for these highs speeds. The optimal tire/wheel combination for the Brabus Rocket are 8.5Jx19 wheels in front with 255/35 ZR19 tires and 10Jx19 with 285/30 ZR19 on the rear axle.
The Brabus designers custom-developed a front apron for the Rocket with large air inlets for optimal cooling of oil and water radiators. The shape of the front spoiler and of all other Brabus aerodynamic-enhancement parts was fine-tuned in the wind tunnel. Not only did Brabus succeed in reducing lift on the front axle, but also in optimizing aerodynamic drag.
The aerodynamic counterpart to the front spoiler in the rear is the Brabus rear spoiler lip which emphasizes the rounded design of the rear. But that's not all: In combination with the new front apron the spoiler lip reduces aerodynamic lift, thus further improving directional stability.
Integrated entrance lights are the dominant feature of the Brabus door sills and the Brabus rear apron. Pushing a button on the keyless-entry remote or pulling on a door handle activates five LED lights on each side and in the rear. They illuminate the ground behind and on either side of the vehicle to further improve user-friendliness.
The Brabus rear apron is the perfect backdrop for the four tailpipes of the Brabus high-performance exhaust system. Its integrated diffuser also contributes to the refined Brabus aerodynamics concept for the Rocket.
The interior of the Brabus Rocket also meets the highest expectations of the distinguishing customers of one of the world's most exclusive automobiles. Soft and breathable Brabus Mastik leather and Alcantara are part of the exclusive Brabus ambiance as is the ergonomically shaped Brabus sport steering wheel and the speedometer with 360-km/h scale.
Mja echt prachtig hoor, vooral dat stuk over studentenquote:
ik zie van uit mijn raam een hele berg auto's en zelfs een tram.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik aan de keukenstafel zit, en ik pak mn verrekijker, zie ik dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Peugeot 504 Familiale
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 20-09-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1974?
Net als altijd. En wij krijgen de schuld weer.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:49 schreef ook_gek het volgende:
zal ik jullie ens wat vertellen.
er gaat helemaal niks verranderen. ThaFreak krijgt het op z'n heupen roept dan wat en puntje bij paaltje gebeurd er niks. Gaat altijd zo
Ik heb ook geen auto en geen rijbewijs, en ik ben PTA Modquote:Op donderdag 20 april 2006 00:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb geen auto en geen rijbewijs, en ik denk dat ik mezelf niet aan de nieuw opgestelde voorschriften kan houden omdat ik niet genoeg met automobiel vervoer te maken heb dagelijks.
Ik zal jullie moeten gaan verlaten op de korte termijn
message?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook geen auto en geen rijbewijs, en ik ben PTA Mod
Dan wordt je binnenkort ook geruimdquote:Op donderdag 20 april 2006 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook geen auto en geen rijbewijs, en ik ben PTA Mod
Nieuwe regel. Users moet langer zijn dan 1 meter 63. Anders komen ze niet boven het stuur uit.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb geen auto en geen rijbewijs, en ik denk dat ik mezelf niet aan de nieuw opgestelde voorschriften kan houden omdat ik niet genoeg met automobiel vervoer te maken heb dagelijks.
Ik zal jullie moeten gaan verlaten op de korte termijn
ow kut ja ik zou Sandra nog masseren, maar dat is er door het gedonder hier er bij ingeschotenquote:
valt wel mee denk ik hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 00:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan wordt je binnenkort ook geruimd
wij krijgen de schuld voor het falen van de modjesquote:Op donderdag 20 april 2006 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Net als altijd. En wij krijgen de schuld weer.
goh raar dat de rest van PTA wel helemaal goed looptquote:Op donderdag 20 april 2006 00:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wij krijgen de schuld voor het falen van de modjes![]()
zoals ik al eerder gezegt heb. Voor klachten kunt u mailen naar thafreak@fok.nlquote:Op donderdag 20 april 2006 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ow kut ja ik zou Sandra nog masseren, maar dat is er door het gedonder hier er bij ingeschoten
Fuck man, het is nog licht in friesland, echt een heel andere wereld he?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
als je nou hier eens antwoord op geeftquote:Op donderdag 20 april 2006 00:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goh raar dat de rest van PTA wel helemaal goed looptzelfs de mc loopt lekker de laatste tijd!
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:47 schreef ook_gek het volgende:
Nou ThaFreak kom maar op met je hekelpunten gaan we dat effe recht zetten.
nachtkijkerquote:Op donderdag 20 april 2006 00:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fuck man, het is nog licht in friesland, echt een heel andere wereld he?![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fuck man, het is nog licht in friesland, echt een heel andere wereld he?![]()
De MC hangt even aan de beademing vandaag, niet doorvertellenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goh raar dat de rest van PTA wel helemaal goed looptzelfs de mc loopt lekker de laatste tijd!
kom maar hier hoor wij zijn heel open. Allen ThaFreak is te klein om dat te zien. Kan net niet over het randje kijkenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De MC hangt even aan de beademing vandaag, niet doorvertellen
heb je de punten van de vorige sc gelezenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als je nou hier eens antwoord op geeft
[..]
Ach ik laat me zowiezo niet zo snel afschrikkenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kom maar hier hoor wij zijn heel open. Allen ThaFreak is te klein om dat te zien. Kan net niet over het randje kijken![]()
[test]quote:Op donderdag 20 april 2006 00:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ik laat me zowiezo niet zo snel afschrikken![]()
heb je mijn post niet gelezen in de vorige scquote:Op donderdag 20 april 2006 00:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb je de punten van de vorige sc gelezen![]()
omdat jij de opperkip bent, nog een keer dan!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je mijn post niet gelezen in de vorige sc
Gewoon onder elkaar een lijstje met je hekelpunten zonder enige verdere tekst. Zo moeilijk kan dat niet zijn.
Daar komen reacties op en dat gaat oplossingen geven.
Maar hey weet je wat doe lekker niet jo. Maar ga dan straks niet huilen dat er niks verrander is
1 is er inderdaad een kliekjesvorming. Maar dat is ovenral op Fok doe je niks aan. Dat krijg je van zelf als je een groep mensen bij elkaar zet die op de zelfde lijn zitten. Het is aan de overrige users om zich aan te pakken om op die zelfde lijn te komen.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
omdat jij de opperkip bent, nog een keer dan!
op volgorde van belangerijkheid!
1 geslotenheid van de slowchat, incrowd, kliekjesvorming!
2 gebash, teveel constant dezelfden niet meer leuk
3 baggeren in feedback!
quote:Op donderdag 20 april 2006 01:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
wel meteen van de hik af als je die had
goedmakertje:
[afbeelding]
punt 1quote:Op donderdag 20 april 2006 01:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1 is er inderdaad een kliekjesvorming. Maar dat is ovenral op Fok doe je niks aan. Dat krijg je van zelf als je een groep mensen bij elkaar zet die op de zelfde lijn zitten. Het is aan de overrige users om zich aan te pakken om op die zelfde lijn te komen.
Zelfde als met dat voetbal voorbeeld. Of vergelijk het met je eigen vriendengroep.
2 ik vind het mee vallen maar daar moet bij gezegt worden dat ik wel iemand ben die vrij had is naar andere in de zin van opmerkingen en ik mag dat wel. En helemaal als de persoon in kwestie het over zich af roept.
3 Tjha ik heb zo iets van maak je niet zo druk maar ik kan er in komen dat het vervelend is.
Maar wat hadden jullie op oplossing verzonnen.
lees het morgen wel![]()
Vlad, M5, Lipje, BaraCuda en Googol zijn er toch mooi maar weer bijgekomen de laatste tijdquote:Op donderdag 20 april 2006 01:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
punt 1
ik mis op moment teveel de binding met pta op moment, er is in de sc eigenlijk niets meer pta's aan behalve dat die in pta staat!
punt 2
heb je ook voor een deel gelijk in, maar als het iedere keer in en steeds dezelfde is het totaal niet meer leuk! Beetje ouwehoeren met mekaar moet ook maakt het ook leuk en gezellig maar iederekeer dezelfde bashen vind ik totaal niet leuk meer!
punt 3
Maak je niet druk oke, tis maar een klein iets maar als het 6 x gebeurt heb je ook wel iets van....en nu optieven aub!
moet ik je ook weer gelijk in geven maar de meesten lopen onderhand ook al een flinke tijd hier rond!quote:Op donderdag 20 april 2006 02:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vlad, M5, Lipje, BaraCuda en Googol zijn er toch mooi maar weer bijgekomen de laatste tijd
quote:Op donderdag 20 april 2006 02:51 schreef Sjoewe het volgende:
En nu ga ik slapen
Ik zie jullie tegen deeltje 1000 wel weer eens een keer, ik draai het hele SC gebeuren de komende tijd maar op de waakvlam. Het hoeft even niet zo meer van mij.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 02:51 schreef Sjoewe het volgende:
En nu ga ik slapen![]()
Ik zie jullie tegen deeltje 1000 wel weer eens een keer, ik draai het hele SC gebeuren de komende tijd maar op de waakvlam. Het hoeft even niet zo meer van mij.![]()
1. inderdaad ja, heb me er al eens eerder kwaad om gemaakt. Maar ik moet zeggen dat het erger is geweest dan dat het nu is.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
omdat jij de opperkip bent, nog een keer dan!
op volgorde van belangerijkheid!
1 geslotenheid van de slowchat, incrowd, kliekjesvorming!
2 gebash, teveel constant dezelfden niet meer leuk
3 baggeren in feedback!
ik ben mijn ei kwijt en voorderest heb ik weinig te zoeken in FB. Bedanktquote:Op donderdag 20 april 2006 08:34 schreef ThaFreak het volgende:
bojo, bespreken van het hele gebeuren zouden we graag in FB [PTA feedback] het CJIB willen voeren om de boel een beetje schoon en overzichtelijk te houden!
Thanxz voor je reactie iig!
Als de rest dat nou ook even allemaal doet![]()
groene vingers is wel het laatste wat ik hebquote:Op donderdag 20 april 2006 08:57 schreef Tjabbo het volgende:
Heu
Vanavond nog ff in de tuin aan het werk (alles is eruit, boompjes plantjes en weet ik het. maar vooral het onkruid is weg) en dan kan er gras in. Mooi want dan heb ik meer tijd om vanaaf de suup eindelijk rijklaar te maken
Val je niet in slaap die lui zijn nogal saaaaaaaiquote:
Hey die hebben mij ouders vroeger gehad in Algiers in't blauwquote:Op donderdag 20 april 2006 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar dus: [PTA feedback] het CJIBquote:Op donderdag 20 april 2006 02:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet ik je ook weer gelijk in geven maar de meesten lopen onderhand ook al een flinke tijd hier rond!
behalve lipje dan, dat is een echt newbie![]()
Nee werkenquote:Op donderdag 20 april 2006 09:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
groene vingers is wel het laatste wat ik heb![]()
Lekker vrij?![]()
Maandag nog gedaan; kreeg de vraag of ik wat voorzichtiger wou rijdenquote:
jij gaat nu toch niet ook weg?quote:
Ik ben de laatste tijd zelfs meer afwezig geweest dan aanwezigquote:Op donderdag 20 april 2006 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
jij gaat nu toch niet ook weg?![]()
hoi iig![]()
en m5 natuurlijk![]()
en jozef![]()
en ballebek![]()
en tjabbo![]()
*jaloers*quote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef Mukie het volgende:
En ik moet even kwijt wat het toch heerlijk is om met dit weer te gaan cruisen met mn dakkie open
maak me maar weer lekkerquote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef Mukie het volgende:
En ik moet even kwijt wat het toch heerlijk is om met dit weer te gaan cruisen met mn dakkie open
hoi googolquote:Op donderdag 20 april 2006 11:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik wou dat m'n cabio het deeddegenen die over zijn
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
blanke witte vla d
Da's idd een stuk minder beledigend, he?
yep een 1.6jequote:Op donderdag 20 april 2006 11:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
*jaloers*
Je rijdt in een 100NX toch?
ik heb de hele week binnen moeten zittenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:23 schreef jozef444 het volgende:
[..]
maak me maar weer lekkerik zit binnen met een keelontsteking en kan dus niet op men motor klimmen
![]()
verkapt medelijden + 1 post
dat is inderdaad even wennenquote:
Ja, een echte Noord-Afrikaanse auto is hetquote:Op donderdag 20 april 2006 10:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hey die hebben mij ouders vroeger gehad in Algiers in't blauw
rem ingrepen bij de rijlesquote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een echte Noord-Afrikaanse auto is hetbij het AZC zie je ze ook wel eens als er Noord-Afrikanen op familiebezoek zijn
Mogeg btwzonet lekker gelest
Alleen mn instructrice vond de nieuwe sport 'voetgangers van het zebrapad-afbowlen" niet zo leuk geloof ik
de laatste loodjesquote:Op donderdag 20 april 2006 13:09 schreef Tjabbo het volgende:
De laatste onderdelen, foto's horen erbij
[[url=http://img156.imageshack.us/img156/3256/img43126eo.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img91.imageshack.us/img91/3350/img43146dj.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een echte Noord-Afrikaanse auto is hetbij het AZC zie je ze ook wel eens als er Noord-Afrikanen op familiebezoek zijn
Alleen mn instructrice vond de nieuwe sport 'voetgangers van het zebrapad-afbowlen" niet zo leuk geloof ik
Zelf ook een paar mooie noodstops gemaakt hoorquote:
huh bizar, ik zie de bovenste foto niet en de onderste wel, maar het is biede imageshack?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:09 schreef Tjabbo het volgende:
De laatste onderdelen, foto's horen erbij
[[url=http://img156.imageshack.us/img156/3256/img43126eo.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img91.imageshack.us/img91/3350/img43146dj.th.jpg]afbeelding][/URL]
dat vond ik dus ook bizar, gelukkig ligt het niet alleen aan mijquote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
huh bizar, ik zie de bovenste foto niet en de onderste wel, maar het is biede imageshack?
maar van de zomer dus weer met de Supra rijden?
Bullbar en lier voorop, hopen dat ze aan de kant gaanquote:
Ja vorige weekquote:Op donderdag 20 april 2006 13:11 schreef vlad het volgende:
[..]
de laatste loodjesheeft ie al gelopen?
![]()
VW heeft altijd zeer goede remmen onder z'n auto's gehad de laatste jaren, lekker bijterigquote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zelf ook een paar mooie noodstops gemaakt hoorEn zo'n golf remt best kan ik je vertelen
Er komt nog en dag dat de zonnebril van mn instructrice door de auto vliegt
nu blijft het bij de tassen en mappen door de auto heen
Heerlijk
als ze meer dan 25 knopen lopen kan ik ze prima waarderen hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 13:17 schreef vlad het volgende:
tís rustig hier nu zonder de vaste mensen![]()
![]()
nu is er niemand meer die mijn boten kan waarderen![]()
Als je het oudere type Niva hebt mag je idd wel een bullbar hebben, die zal niet zo happig remmen als die VW hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bullbar en lier voorop, hopen dat ze aan de kant gaanNu ook al een gezin compleet met hond laten rennen
Ik ben nu al een eikel in het verkeer dat word nog wat straks inderdaad
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja vorige week
Maar hij lekt dus olie omdat deze keerringen niet op de nokkenassen zaten
foutje bedankt
wel heel stoer dat je zoveel hebt geleerd van je auto en het sleutelen.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja vorige week
Maar hij lekt dus olie omdat deze keerringen niet op de nokkenassen zaten
foutje bedankt
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:19 schreef M5 het volgende:
[..]
als ze meer dan 25 knopen lopen kan ik ze prima waarderen hoor
ben ik het ook mee eensquote:Op donderdag 20 april 2006 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel heel stoer dat je zoveel hebt geleerd van je auto en het sleutelen.
* BoJo jaloers is![]()
tis maar dat die veel hulp heeft gehad hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo jaloers is![]()
Als je eindelijk een lijnmotor (wel 6 cilinders natuurlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo jaloers is![]()
dat vind ik slordigquote:Op donderdag 20 april 2006 13:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als je eindelijk een lijnmotor (wel 6 cilinders natuurlijk) aanschaft word je vanzelf slimmer trouwens.
![]()
En de keerringen zijn niet door mij, maar door het revisiebedrijf vergeten.
jupsquote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat we daar niet langsgelopen zijn.... de auto komt me in ieder geval niet bekend voorquote:Op donderdag 20 april 2006 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.classicspotter(...)rs%202005/index.html
Waarom heeft niemand van de PTA-ers deze bij de meeting op de foto gezet?
Of een rebellenvlagquote:Op donderdag 20 april 2006 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
true, true
Mini heeft het assortiment dakvlaggen uitgebreid. Ooit is deze traditie begonnen om de race-Mini’s in het veld gemakkelijk te kunnen herkennen. Nu is het een populaire accessoire om een Mini mee te verpersoonlijken.
De eerste dakvlaggen die op de klassieke Mini werden geleverd waren de Britse ‘Union Jack’ en de belokte finishvlag. Inmiddels zijn daar onder meer de Amerikaanse en Canadese vlag bijgekomen.
Het nieuwe programma dakdessins bestaat niet alleen uit vlaggen. Tot de nieuwe keuzes behoren een spinnenweb en een zebra- en tijgermotief. Ook zijn er Schotse ruiten én is voor het eerst in een beperkte oplage een Nederlandse vlag leverbaar. Die laatste kost 170 euro. De overige dakvlaggen kosten 135 tot 234 euro.
---
Waarom geen Friese vlag?
Ik ben er niet geweest, had me verslapenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Omdat we daar niet langsgelopen zijn.... de auto komt me in ieder geval niet bekend voor
Wat moest je eigenlijk gister bij die tweedehandszaak bij mij om de hoek, daar is geen reet te halen...
mijn pa is stickerboerquote:Op donderdag 20 april 2006 15:37 schreef Jimmeh het volgende:
Kan je zelf toch laten maken bij een speciale stickerboer
Jaquote:Op donderdag 20 april 2006 15:42 schreef Jimmeh het volgende:
Word je niet gek van je zelf met zo'n nachtritme terwijl je liever een 9 tot 5 bioritme hebt?
Vlag op het dak, witte motorkap met rood Lada logo, dikke bullbar met lier, wat extra lampen op de bullbar (t kan erg donker zijn hier 's nachts)quote:Op donderdag 20 april 2006 15:43 schreef M5 het volgende:
Vlag op je dakIk zou m'n auto vrijwel origineel laten denk ik. Ander radiotje misschien, maar de rest blijft zoals het hoort te zijn
das genoeg voor de paginaquote:Op donderdag 20 april 2006 15:51 schreef Fugie het volgende:
kijk een post over een auto, yes ontopic!
ghij ook al ptt'ertquote:Op donderdag 20 april 2006 16:04 schreef Fugie het volgende:
werken
met mijn renault kangoo van de post
Wat moet je daar halen dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
true ik wil naar de sloop, maar mijn ma is niet thuis en fietsen is een no go
een is er weer terugquote:
jij hebt echt alle mazzel he?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
oplevering is al in week 42![]()
![]()
zou eerst eerste kwartaal 2007 zijn !!
* BoJo erg blij![]()
ik heb meestal pech manquote:Op donderdag 20 april 2006 17:05 schreef vlad het volgende:
[..]
jij hebt echt alle mazzel he?gefeliciteerd!!
![]()
quote:
Dat eigen huis heeft ie geluk mee, die afla wil ik niet boven die starlet zetten hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 17:08 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
jij rijdt in een alfa en hebt een eigen huis![]()
ik heb een starlet en zit op 6 vierkante meter bij iemand in huis![]()
WE GINGEN NIET MEER BASHEN!!! GOOI GVD!!! DIE KUT SC NU OOK MAAR DICHTquote:Op donderdag 20 april 2006 17:09 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Dat eigen huis heeft ie geluk mee, die afla wil ik niet boven die starlet zetten hoor![]()
werken jongen... keihard werkenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:08 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
jij rijdt in een alfa en hebt een eigen huis![]()
ik heb een starlet en zit op 6 vierkante meter bij iemand in huis![]()
sorry meneer Jo Boquote:Op donderdag 20 april 2006 17:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
WE GINGEN NIET MEER BASHEN!!! GOOI GVD!!! DIE KUT SC NU OOK MAAR DICHT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik welquote:Op donderdag 20 april 2006 17:09 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Dat eigen huis heeft ie geluk mee, die afla wil ik niet boven die starlet zetten hoor![]()
Komt echt heel veel bij kijken hequote:Op donderdag 20 april 2006 17:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Haaaj Veulveu mannetje![]()
Thanks![]()
Druk dagje, notaris, tegelwerk/meerwerk, keuken bekijken etc.![]()
Ik heb uiteraard een plek in de garage en een berging voor onderdelenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:18 schreef M5 het volgende:
Gefeliciteerd BoJo![]()
uiteraard met garagebox voor je V6?
mijn pa heeft zijn electricien diploma, enne er liggen al loze leidingen maar paps had nog meer plannen. Mag hij allemaal doenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt echt heel veel bij kijken he![]()
Laatst hadden we een elektrotechnieker ingehuurd die met mij meeging, die had in zijn nieuwbouwhuis afgesproken met de aannemer dat hij 1 dag extra elekravoorzieningen mocht plegen...
Heeft hij vanaf de meterkas stuk of 20 loze leidingen gemaakt naar elke hoek in het huis...
dan van hoek naar hoek nog buizen![]()
Die aannemer was echt niet vrolijk toen hij dat zag![]()
Als ik een appartement koop pleur ik er ook een berg loze leidingen in altijd handig![]()
spannendquote:Op donderdag 20 april 2006 17:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Haaaj Veulveu mannetje![]()
Thanks![]()
Druk dagje, notaris, tegelwerk/meerwerk, keuken bekijken etc.![]()
Wanneer alles af isquote:Op donderdag 20 april 2006 17:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
spannend
Wanneer is de housewarming?![]()
ik verheug me er al opquote:Op donderdag 20 april 2006 17:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wanneer alles af is![]()
en zeker spannend. pfff al die keuzes betreft vloeren, wat moet er op de muur en de samenstelling van de keuken. Word er leip van![]()
als het al wat serieuzer word met het vriendje kan je met z'n 2en een leuke woning vinden denk ik hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 17:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik verheug me er al op
Moet ik eerst een huis vinden![]()
Daar hebben we het zowaar al over gehad.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het al wat serieuzer word met het vriendje kan je met z'n 2en een leuke woning vinden denk ik hoor![]()
Leuk speelgoedquote:Op donderdag 20 april 2006 17:54 schreef Jimmeh het volgende:
Als je nog niet weet wat voor kleuren nou hendig sjiek staan op jouw Veyron: http://www.bugatti-configurator.com/
boeie moet iets reageren op tijdenquote:
weet nog niet of ik foto's etc ga spammen... tis maar een klein woninkje... niks om mee te patsen eigenlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 17:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar hebben we het zowaar al over gehad.
Ik ga het kopen, het komt op mijn naam te staan en we nemen dan een samenlevingscontract. Hij zit nu toch al de meeste tijd bij mij en zijn klerenkast bij zijn ouders thuis is nu leeg.Zodra hij dan zijn studie afheeft en een betere baan dan wat hij nu heeft, plus we zijn dan nog samen, dan gaan we kijken of we de hypotheek dan op 2 namen kunnen zetten evt. Maar dat is toekomstmuziek. Eerst een leuk huisje vinden.
Je gaat straks toch wel foto's plaatsen he met een verhaal erbij?![]()
Dan kan ik nog wat drvan leren
Hoezo? Ik heb toch ook foto's van ons huisje laten zien van toen het nog een bouwval was?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet nog niet of ik foto's etc ga spammen... tis maar een klein woninkje... niks om mee te patsen eigenlijk![]()
als het nou 100+ m2 was geweest oke, maar het is maar 55 m2quote:Op donderdag 20 april 2006 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb toch ook foto's van ons huisje laten zien van toen het nog een bouwval was?
is dat de nieuwe weg die we in dienen te slaan?quote:
lekker boeiend ik ken mensen die een ding van 60 m2 hebben maar wat welquote:Op donderdag 20 april 2006 18:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het nou 100+ m2 was geweest oke, maar het is maar 55 m2![]()
het leven is mooi, jullie zijn liefquote:Op donderdag 20 april 2006 18:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
is dat de nieuwe weg die we in dienen te slaan?
zo ja dan knuffel ik nog even een boom en strooi ik wat bloemetjes![]()
das de tl van in de randsatd wonen, maar het is van jou, en dus niets om je voor te schamen. je bent een man alleen meer heb je niet nodig.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het nou 100+ m2 was geweest oke, maar het is maar 55 m2![]()
Niet bij de Vitoquote:Op donderdag 20 april 2006 18:13 schreef BaraCuda het volgende:
Morgen gaat m'n vito voor een beurt naar de garage.... de garage zegt dat dat een kleine beurt is![]()
Staat ruim 50000 op de tellerIs het dan niet onderhand tijd voor een grote beurt?
Nouja m'n airco meurt, linker achterband loopt langzaam leeg, moet nieuwe voorruit inquote:
op zondagmiddag, dan komen de lurkersquote:Op donderdag 20 april 2006 18:15 schreef jozef444 het volgende:
hey Elaxxxxx zijn trouwens wel echte viewstrekkers he die posts van mij op BB
wehehequote:Op donderdag 20 april 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op zondagmiddag, dan komen de lurkers
Mja, BB is geen Fok, maar toch het op 1 na grootste truckforum van NL hoor
das een goeie... ik zou eerst in het eerste woonblok wat kopen... dat was via reclame of via m'n ouders denk ik dat we daarop gekomen zijn. Alleen ging dat niet door vorig jaar en toen had ik er zo de pest in dat ik er niks van wilde weten. Ondertussen vorig jaar gewisselt van baan, meer inkomen betere vooruitzichten dus maar weer wezen kijken naar woningen. Toen kwam m'n moeder ermee dat ze met het laatste blok bezig waren en dat de verkoop al van start was gegaan maar ik me wellicht op de reserve lijst kon zetten.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
Bo hoe ben je eigenlijk in die woning terecht gekomen?
Heb je dat via een site gedaan of hoe ben je er aan gekomen?
Ok, mja het is altijd moeilijk om te vinden wanneer ze met een nieuwbouw project beginnen...quote:Op donderdag 20 april 2006 18:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
das een goeie... ik zou eerst in het eerste woonblok wat kopen... dat was via reclame of via m'n ouders denk ik dat we daarop gekomen zijn. Alleen ging dat niet door vorig jaar en toen had ik er zo de pest in dat ik er niks van wilde weten. Ondertussen vorig jaar gewisselt van baan, meer inkomen betere vooruitzichten dus maar weer wezen kijken naar woningen. Toen kwam m'n moeder ermee dat ze met het laatste blok bezig waren en dat de verkoop al van start was gegaan maar ik me wellicht op de reserve lijst kon zetten.
Zo gezegd zo gedaan, en toen werd ik ineens een aantal weken erna gebelt dat ik een optie had op een woning op de eerste verdieping. En iemand anders had een optie op de 7de verdieping, die nam hem uiteindelijk niet en toen kon ik die nemen![]()
das zo'n beetje het verhaal![]()
van de Steege makelaars bouwt veel nieuwbouw woningen in en rond Amsterdam op het moment. Dus de bekende makelaars sites in de gaten houden wil zeker helpen.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ok, mja het is altijd moeilijk om te vinden wanneer ze met een nieuwbouw project beginnen...
m'n broer was er bijvoorbeeld als 1e bij die had 1e keus...
daar moet je echt maar net geluk mee hebben volgends mij![]()
Ja maar je hebt toch ook van die projecten waar geen makelaar aan te pas komt?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
van de Steege makelaars bouwt veel nieuwbouw woningen in en rond Amsterdam op het moment. Dus de bekende makelaars sites in de gaten houden wil zeker helpen.![]()
meestal zet een projectontwikkelaar t neer en laat ie de verkoop aan een makelaar nodig, maar vaak als het niet projecten zijn vanuit bv de gemeente voor starters oid kijk je gewoon tegen ontiegelijk dure prijzen aanquote:Op donderdag 20 april 2006 18:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch ook van die projecten waar geen makelaar aan te pas komt?
Dat maakt het vaak zo duur toch?
wel een stuk makkelijker en aangezien het nieuwbouw is koop je het vrij op naam en niet kosten koper. Dus is het al een stuk voordeliger, plus dat ik echt dankbaar ben voor de service. Ik weet (wist) nl. geen moer van wat er allemaal bij komt kijken. Maar de makelaar en de hypotheek adviseur hebben alles voor mij geregelt en uitgelegd. Enige wat ik moest doen was tekenen en straks maandelijks braaf dokkenquote:Op donderdag 20 april 2006 18:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch ook van die projecten waar geen makelaar aan te pas komt?
Dat maakt het vaak zo duur toch?
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar hebben we het zowaar al over gehad.
Ik ga het kopen, het komt op mijn naam te staan en we nemen dan een samenlevingscontract. Hij zit nu toch al de meeste tijd bij mij en zijn klerenkast bij zijn ouders thuis is nu leeg.Zodra hij dan zijn studie afheeft en een betere baan dan wat hij nu heeft, plus we zijn dan nog samen, dan gaan we kijken of we de hypotheek dan op 2 namen kunnen zetten evt. Maar dat is toekomstmuziek. Eerst een leuk huisje vinden.
Je gaat straks toch wel foto's plaatsen he met een verhaal erbij?![]()
Dan kan ik nog wat drvan leren
Mja ze zet het huis op haar naam, mocht het niet goed uitpakken kan ze die gast toch zonder probemen buiten tiefen?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:36 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
hoe lang kennen jullie elkaar nu? maandje of wat?![]()
maar ben ik echt zo apart?ben nu 4.5 jaar samen (waarvan ik er wel 1 in het buitenland heb gezeten
) en heb nog geen plannen om samen te gaan wonen
ga eerst een huisje voor mezelf zoeken
![]()
ik moet er ook nog ff niet aan denken, wil eerst lekker op mezelf zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 18:36 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
hoe lang kennen jullie elkaar nu? maandje of wat?![]()
maar ben ik echt zo apart?ben nu 4.5 jaar samen (waarvan ik er wel 1 in het buitenland heb gezeten
) en heb nog geen plannen om samen te gaan wonen
ga eerst een huisje voor mezelf zoeken
![]()
mwah ik vind het wel meevallen heurquote:Op donderdag 20 april 2006 18:38 schreef jozef444 het volgende:
mwah bojo der komt wel wat meer bijkijkenik weet dat ik er 4 jaar voor nisk heb liggen studeren
maar zo simpel ist ook weer niet
![]()
ehmquote:Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah ik vind het wel meevallen heur![]()
ik heb er relatief weinig voor hoeven doen![]()
maar uiteraard komt al dat papierwerk niet gecopy paste zo van google zoals ik vroeger mijn verslagen etc. maakte![]()
waarover ?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:42 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ehmdan ga je je daar nog over verbazen
![]()
koopcontracten en dat soort shitquote:Op donderdag 20 april 2006 18:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarover ?![]()
volgens mij heb ik alles wel zo'n beetje gehad. Straks alleen nog de verzekeringen etc![]()
oohh ja bedoel je datquote:Op donderdag 20 april 2006 18:49 schreef jozef444 het volgende:
[..]
koopcontracten en dat soort shitdat staat allemaal fijn je pc'tje met een dbase programma der overheen, we voeren een paar gegevens in printen het uit en voila meneer u mag daar daar en daar even tekenen, net doen alsof de makelaar t allemaal zelf heeft gedaan terwij lde stagiair in t hok daarnaast alweer bezig is met het volgende koopcontract/taxatierapport etc.
Wel cashen hoor als je het goed doetquote:Op donderdag 20 april 2006 18:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
oohh ja bedoel je dat![]()
dat snapte ik ook wel, saaie baan lijkt me dat. Je ziet telkens dezelfde teksten voorbij komen![]()
blijft saaiquote:Op donderdag 20 april 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel cashen hoor als je het goed doet
Op de MTS had mijn gymleraar een makelaarskantoor (gymles deed hij er bij)
Die kerel had een gloednieuwe BMW M5 onder zijn reet![]()
Nee, ik weet namelijk alleen wat ik niet wilquote:Op donderdag 20 april 2006 18:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
blijft saai![]()
ben jij nou al aan het zoeken naar een andere baan?![]()
weet je wat jij eens zal moeten doen.... ?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, ik weet namelijk alleen wat ik niet wil
Ik weet gewoon echt niet wat voor beroep ik moet gaan doen
Ja iets voor mezelf lijkt me nog steeds helemaal top....quote:Op donderdag 20 april 2006 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet je wat jij eens zal moeten doen.... ?![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:03 schreef BoJo het volgende:
ik zoek overigens nog steeds zo'n programma waarmee je je interieur samen kan stellen![]()
hij vergeet nog:quote:Op donderdag 20 april 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan absoluut niet tekenen
ben jaloers op de mensen die dat wel kunnen![]()
dat denk jij.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niemand van hier komt verder dat dit topic man![]()
hoeveel vingers steek ik op?quote:
ik ookquote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef vlad het volgende:
zit net dat gedoe over estolan te lezenwat een mafkees
![]()
ik ben benieuwd wat hij verstaat onder: veel bereikt op z'n 23ste![]()
was leedvermaakquote:Op donderdag 20 april 2006 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook![]()
alleen ik heb het niet gelezen![]()
Komt er op neer dat hij zegt te sleutelen aan allerlei jappanse brikken (zullen vast mooie auto's zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook![]()
alleen ik heb het niet gelezen![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt er op neer dat hij zegt te sleutelen aan allerlei jappanse brikken (zullen vast mooie auto's zijn) En in werkelijkheid komt het er op neer dat hij onderdelen mag halen en de werkplaats veegt
en dan zegt ie dat hij al veel bereikt heeftquote:Op donderdag 20 april 2006 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt er op neer dat hij zegt te sleutelen aan allerlei jappanse brikken (zullen vast mooie auto's zijn) En in werkelijkheid komt het er op neer dat hij onderdelen mag halen en de werkplaats veegt
ik vind bijvoorbeeld Ballebek veel bereikt hebben en die is ook 23 of 24 volgens mijquote:Op donderdag 20 april 2006 19:31 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan zegt ie dat hij al veel bereikt heefthij is nog nat achter de oren man
ik ga niet beweren dat ik veel bereikt heb ofzo, maar ik ben op m'n 23 echtn iet gebruikt als kroketten-jongen
![]()
Tja wat is veel bereikenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:31 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan zegt ie dat hij al veel bereikt heefthij is nog nat achter de oren man
ik ga niet beweren dat ik veel bereikt heb ofzo, maar ik ben op m'n 23 echtn iet gebruikt als kroketten-jongen
![]()
ik ken ballebek niet, dus kan er niet over mee pratenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind bijvoorbeeld Ballebek veel bereikt hebben en die is ook 23 of 24 volgens mij![]()
Jahaaaa! Niet ALLEs hoeft over PTA te gaan, gewoon een beetje meer over auto's, en bootjes, en vliegtuigen, en treinen, en spartamets, en miniboekhoesen, en, nou ja je weet wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:24 schreef vlad het volgende:
[..]
hoeveel vingers steek ik op?![]()
mag ik dat nu wel zeggen?![]()
![]()
Oh, dan zet ik je op de lijstquote:Op donderdag 20 april 2006 19:38 schreef jozef444 het volgende:
heheohja daar moet ik nog voor naar friesland ook nog
klote basis daar in leeuwarden
oefenen voor de opendag? de demokist was bezig of waren ze gewoon aan het oefenen? lijkt me 'n beetje vroeg om nu voor 'n opendag te gaan oefenen, de KLu kennende..quote:Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
nog een paar maandjes en ik zla julie versteld doen staan wat je op je 23e beriekt kunt hebben![]()
Ze waren vandaag aardig aan het oefenen voor de open dag btw, heb geen trommelvliezen meer over
in woensdrecht hebben ze ook F16's johquote:Op donderdag 20 april 2006 19:38 schreef jozef444 het volgende:
heheohja daar moet ik nog voor naar friesland ook nog
klote basis daar in leeuwarden
op m'n 23ste was ik student en woonde ik in finlandquote:Op donderdag 20 april 2006 19:35 schreef jozef444 het volgende:
als 23 jarige nog steeds student zijn dan ben je de man![]()
![]()
gister waren ze aan het stunten en zo. vandaag weer. de reguliere F16's en zeg niet dat het niet zo is, gister nog zo'n piloot tegengekomen bij mn zwagerquote:Op donderdag 20 april 2006 19:39 schreef M5 het volgende:
[..]
oefenen voor de opendag? de demokist was bezig of waren ze gewoon aan het oefenen? lijkt me 'n beetje vroeg om nu voor 'n opendag te gaan oefenen, de KLu kennende..
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:37 schreef Googolplexian het volgende:
met m'n 23ste deed ik toelatingstest F16 piloot
niet lang daarna opleiding/keuring luchtverkeersleider RLD
niet lang daarna opleiding 2de stuurman/hoofdmachinist scheepvaart
m'n lul is vele malen dikker dan m'n IQ want ik denk ermee.
en om dit ontopic te houden: turbo, grille, spoiler
ik zit altijd tussen de 135 en de 144quote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
volgens de BNN iq test heb ik een IQ van 91en ik denk ook met m'n lul... is nu de mythe over de negerlul versterkt?
![]()
De demo kist was vandaag bezig volgens luchtmacht.nl, en morgen ook nog. Of een reguliere kist omdat de demo kist stuk is.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gister waren ze aan het stunten en zo. vandaag weer. de reguliere F16's en zeg niet dat het niet zo is, gister nog zo'n piloot tegengekomen bij mn zwager
ik kwam uit op 2071 ... de hele test ging dan ook wel redelijk maar optellen van punten is niet mijn sterkste kantquote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
volgens de BNN iq test heb ik een IQ van 91en ik denk ook met m'n lul... is nu de mythe over de negerlul versterkt?
![]()
om hele eerlijk te zijn: ik heb m niet gezien. wel ander geluid als anders.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
De demo kist was vandaag bezig volgens luchtmacht.nl, en morgen ook nog. Of een reguliere kist omdat de demo kist stuk is.
Dat zal wel ja, normaal blijven ze niet zo heel lang boven de basis rondjes draaien enzoquote:Op donderdag 20 april 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
om hele eerlijk te zijn: ik heb m niet gezien. wel ander geluid als anders.
huidige M3 heeft een 3.2l 6-inlijn. De opvolger krijgt een V8 (dat is dan waarschijnlijk een M5 V10 min 2 cilnders).quote:Op donderdag 20 april 2006 19:50 schreef vlad het volgende:
vraagje: de huidige m3 heeft toch al een V8 of is dat de opvolger?
het was niet de bedoeling te pimpen of me te bewijzen... ik ben alleen best trots op mezelf.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:45 schreef M5 het volgende:
ik heb niet de behoefte mezelf te moeten bewijzen.
moet kunnenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:53 schreef M5 het volgende:
moet ik al aan SC 975 gaan denken?![]()
dan wordt het wel een vliegtuigje (als in: prototype straaljager met thrustvectoring), kan zo snel niets anders vinden
Ik ben ook te vreden met m'n prestaties tot nu toe in m'n leven (behalve dat ik de keuring voor piloot bij de luchtmacht niet gehaald heb. daar baal ik zo nu en dan nog vanquote:Op donderdag 20 april 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
het was niet de bedoeling te pimpen of me te bewijzen... ik ben alleen best trots op mezelf.
2 jaar geleden zat ik nog in bus 59 rondjes door Amsterdam te rijden, mijn OV kaart te misbruiken, te spijbelen van de HBO en me zwaar depri af te vragen wat ik moest met mijn leven![]()
stamt de huidige m3 dan nog uit 2000? (de E46?)quote:Op donderdag 20 april 2006 19:52 schreef M5 het volgende:
[..]
huidige M3 heeft een 3.2l 6-inlijn. De opvolger krijgt een V8 (dat is dan waarschijnlijk een M5 V10 min 2 cilnders).
ik dus ook nietquote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik ben ook te vreden met m'n prestaties tot nu toe in m'n leven (behalve dat ik de keuring voor piloot bij de luchtmacht niet gehaald heb. daar baal ik zo nu en dan nog van)
ja das klote... maar door zure appels leer je bijtenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik ben ook te vreden met m'n prestaties tot nu toe in m'n leven (behalve dat ik de keuring voor piloot bij de luchtmacht niet gehaald heb. daar baal ik zo nu en dan nog van)
idd, de huidige E46 M3 coupé is van 2000 en in 2003 (dacht ik) een keer gefacelift, maar de M3 heeft toen niet veel veranderingen gezien.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef vlad het volgende:
[..]
stamt de huidige m3 dan nog uit 2000? (de E46?)
en zo kan je van iedere motor wel zeggen dat er een cilinder afgepeutert of bij geplakt is![]()
ben er te lang uit geweest om dat allemaal nog te wetenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef M5 het volgende:
[..]
idd, de huidige E46 M3 coupé is van 2000 en in 2003 (dacht ik) een keer gefacelift, maar de M3 heeft toen niet veel veranderingen gezien.
zoals ik eerder heb gezegt, bij mij is dat parate kennis, wil niet meer uit die hersens van me verdwijnenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:04 schreef vlad het volgende:
[..]
ben er te lang uit geweest om dat allemaal nog te weten![]()
ziekelijke trekjesquote:Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
zoals ik eerder heb gezegt, bij mij is dat parate kennis, wil niet meer uit die hersens van me verdwijnen
jaquote:
same here, bmw qua motoren eigenlijk wel bijna alles, behalve dieselquote:Op donderdag 20 april 2006 20:17 schreef M5 het volgende:
[..]
jagelukkig beperkt het zich tot een paar merken, omdat ik me voor de rest nauwelijks interesse heb
techniek is alleen interesant voor mij. de verpakking van ondergeschikt belangquote:Op donderdag 20 april 2006 20:17 schreef M5 het volgende:
[..]
jagelukkig beperkt het zich tot een paar merken, omdat ik me voor de rest nauwelijks interesse heb
BMW dieselsquote:Op donderdag 20 april 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
same here, bmw qua motoren eigenlijk wel bijna alles, behalve diesel
En volvo natuurlijksaab ook nog redelijk
Vrijwel alles van BMW, Audi, VW, Porsche, Seat, Lamborghini, Ferrari. Beetje Volvo en Saab en Mercedes (iig de nieuwe modellen)quote:Op donderdag 20 april 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
same here, bmw qua motoren eigenlijk wel bijna alles, behalve diesel
En volvo natuurlijksaab ook nog redelijk
niet ergens neerleggen en wat anders gaan doen ehquote:Op donderdag 20 april 2006 20:19 schreef vlad het volgende:
[..]
techniek is alleen interesant voor mij. de verpakking van ondergeschikt belang![]()
het is weer donderdag en heb m'n vriendin aan de foonal een half uur en still going
![]()
vorig jaar gaf ie bij mij 125 aan, en dit jaar 129?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
bah. weer reclames tussen doorquote:Op donderdag 20 april 2006 20:35 schreef Paladijn het volgende:Formule 1 vanaf 2007 weer bij RTL
'avond trouwens
ik zou niet zo snel een commentator weten die ik beter zou vinden, maar die olav is ook niet de topper om naar te moeten luisteren.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
Hoop dat olav mol fijn bij sbs een kookprogramma gaat doen ofzo
nu 5 minuten gekeken en werkelijk waar: wat verschrikkelijk slecht geacteerdquote:
Daar is de remote control voor uitgevondenquote:
behalve dat logo in een hoek van het scherm is er m.u.v. van het gelul in de studio niet veel veranderd.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar is de remote control voor uitgevonden
SBS is een ramp wat mij betreft
Je wilt zeggen dat het uberhaupt 'ergens' over ging bij baywatch?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:46 schreef vlad het volgende:
nu 5 minuten gekeken en werkelijk waar: wat verschrikkelijk slecht geacteerd![]()
![]()
belgie is goed te doen ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik keek op een gegeven moment altijd naar RTL+, en toen dat van de kabel ging op België
zelds die vrouwen konden het slechte acteerwerk niet compenserenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat het uberhaupt 'ergens' over ging bij baywatch?
Ik vind olav tofquote:Op donderdag 20 april 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
Hoop dat olav mol fijn bij sbs een kookprogramma gaat doen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |