in woensdrecht hebben ze ook F16's johquote:Op donderdag 20 april 2006 19:38 schreef jozef444 het volgende:
heheohja daar moet ik nog voor naar friesland ook nog
klote basis daar in leeuwarden
op m'n 23ste was ik student en woonde ik in finlandquote:Op donderdag 20 april 2006 19:35 schreef jozef444 het volgende:
als 23 jarige nog steeds student zijn dan ben je de man![]()
![]()
gister waren ze aan het stunten en zo. vandaag weer. de reguliere F16's en zeg niet dat het niet zo is, gister nog zo'n piloot tegengekomen bij mn zwagerquote:Op donderdag 20 april 2006 19:39 schreef M5 het volgende:
[..]
oefenen voor de opendag? de demokist was bezig of waren ze gewoon aan het oefenen? lijkt me 'n beetje vroeg om nu voor 'n opendag te gaan oefenen, de KLu kennende..
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:37 schreef Googolplexian het volgende:
met m'n 23ste deed ik toelatingstest F16 piloot
niet lang daarna opleiding/keuring luchtverkeersleider RLD
niet lang daarna opleiding 2de stuurman/hoofdmachinist scheepvaart
m'n lul is vele malen dikker dan m'n IQ want ik denk ermee.
en om dit ontopic te houden: turbo, grille, spoiler
ik zit altijd tussen de 135 en de 144quote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
volgens de BNN iq test heb ik een IQ van 91en ik denk ook met m'n lul... is nu de mythe over de negerlul versterkt?
![]()
De demo kist was vandaag bezig volgens luchtmacht.nl, en morgen ook nog. Of een reguliere kist omdat de demo kist stuk is.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gister waren ze aan het stunten en zo. vandaag weer. de reguliere F16's en zeg niet dat het niet zo is, gister nog zo'n piloot tegengekomen bij mn zwager
ik kwam uit op 2071 ... de hele test ging dan ook wel redelijk maar optellen van punten is niet mijn sterkste kantquote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
volgens de BNN iq test heb ik een IQ van 91en ik denk ook met m'n lul... is nu de mythe over de negerlul versterkt?
![]()
om hele eerlijk te zijn: ik heb m niet gezien. wel ander geluid als anders.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
De demo kist was vandaag bezig volgens luchtmacht.nl, en morgen ook nog. Of een reguliere kist omdat de demo kist stuk is.
Dat zal wel ja, normaal blijven ze niet zo heel lang boven de basis rondjes draaien enzoquote:Op donderdag 20 april 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
om hele eerlijk te zijn: ik heb m niet gezien. wel ander geluid als anders.
huidige M3 heeft een 3.2l 6-inlijn. De opvolger krijgt een V8 (dat is dan waarschijnlijk een M5 V10 min 2 cilnders).quote:Op donderdag 20 april 2006 19:50 schreef vlad het volgende:
vraagje: de huidige m3 heeft toch al een V8 of is dat de opvolger?
het was niet de bedoeling te pimpen of me te bewijzen... ik ben alleen best trots op mezelf.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:45 schreef M5 het volgende:
ik heb niet de behoefte mezelf te moeten bewijzen.
moet kunnenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:53 schreef M5 het volgende:
moet ik al aan SC 975 gaan denken?![]()
dan wordt het wel een vliegtuigje (als in: prototype straaljager met thrustvectoring), kan zo snel niets anders vinden
Ik ben ook te vreden met m'n prestaties tot nu toe in m'n leven (behalve dat ik de keuring voor piloot bij de luchtmacht niet gehaald heb. daar baal ik zo nu en dan nog vanquote:Op donderdag 20 april 2006 19:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
het was niet de bedoeling te pimpen of me te bewijzen... ik ben alleen best trots op mezelf.
2 jaar geleden zat ik nog in bus 59 rondjes door Amsterdam te rijden, mijn OV kaart te misbruiken, te spijbelen van de HBO en me zwaar depri af te vragen wat ik moest met mijn leven![]()
stamt de huidige m3 dan nog uit 2000? (de E46?)quote:Op donderdag 20 april 2006 19:52 schreef M5 het volgende:
[..]
huidige M3 heeft een 3.2l 6-inlijn. De opvolger krijgt een V8 (dat is dan waarschijnlijk een M5 V10 min 2 cilnders).
ik dus ook nietquote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik ben ook te vreden met m'n prestaties tot nu toe in m'n leven (behalve dat ik de keuring voor piloot bij de luchtmacht niet gehaald heb. daar baal ik zo nu en dan nog van)
ja das klote... maar door zure appels leer je bijtenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik ben ook te vreden met m'n prestaties tot nu toe in m'n leven (behalve dat ik de keuring voor piloot bij de luchtmacht niet gehaald heb. daar baal ik zo nu en dan nog van)
idd, de huidige E46 M3 coupé is van 2000 en in 2003 (dacht ik) een keer gefacelift, maar de M3 heeft toen niet veel veranderingen gezien.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef vlad het volgende:
[..]
stamt de huidige m3 dan nog uit 2000? (de E46?)
en zo kan je van iedere motor wel zeggen dat er een cilinder afgepeutert of bij geplakt is![]()
ben er te lang uit geweest om dat allemaal nog te wetenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef M5 het volgende:
[..]
idd, de huidige E46 M3 coupé is van 2000 en in 2003 (dacht ik) een keer gefacelift, maar de M3 heeft toen niet veel veranderingen gezien.
zoals ik eerder heb gezegt, bij mij is dat parate kennis, wil niet meer uit die hersens van me verdwijnenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:04 schreef vlad het volgende:
[..]
ben er te lang uit geweest om dat allemaal nog te weten![]()
ziekelijke trekjesquote:Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
zoals ik eerder heb gezegt, bij mij is dat parate kennis, wil niet meer uit die hersens van me verdwijnen
jaquote:
same here, bmw qua motoren eigenlijk wel bijna alles, behalve dieselquote:Op donderdag 20 april 2006 20:17 schreef M5 het volgende:
[..]
jagelukkig beperkt het zich tot een paar merken, omdat ik me voor de rest nauwelijks interesse heb
techniek is alleen interesant voor mij. de verpakking van ondergeschikt belangquote:Op donderdag 20 april 2006 20:17 schreef M5 het volgende:
[..]
jagelukkig beperkt het zich tot een paar merken, omdat ik me voor de rest nauwelijks interesse heb
BMW dieselsquote:Op donderdag 20 april 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
same here, bmw qua motoren eigenlijk wel bijna alles, behalve diesel
En volvo natuurlijksaab ook nog redelijk
Vrijwel alles van BMW, Audi, VW, Porsche, Seat, Lamborghini, Ferrari. Beetje Volvo en Saab en Mercedes (iig de nieuwe modellen)quote:Op donderdag 20 april 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
same here, bmw qua motoren eigenlijk wel bijna alles, behalve diesel
En volvo natuurlijksaab ook nog redelijk
niet ergens neerleggen en wat anders gaan doen ehquote:Op donderdag 20 april 2006 20:19 schreef vlad het volgende:
[..]
techniek is alleen interesant voor mij. de verpakking van ondergeschikt belang![]()
het is weer donderdag en heb m'n vriendin aan de foonal een half uur en still going
![]()
vorig jaar gaf ie bij mij 125 aan, en dit jaar 129?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
![]()
bah. weer reclames tussen doorquote:Op donderdag 20 april 2006 20:35 schreef Paladijn het volgende:Formule 1 vanaf 2007 weer bij RTL
'avond trouwens
ik zou niet zo snel een commentator weten die ik beter zou vinden, maar die olav is ook niet de topper om naar te moeten luisteren.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
Hoop dat olav mol fijn bij sbs een kookprogramma gaat doen ofzo
nu 5 minuten gekeken en werkelijk waar: wat verschrikkelijk slecht geacteerdquote:
Daar is de remote control voor uitgevondenquote:
behalve dat logo in een hoek van het scherm is er m.u.v. van het gelul in de studio niet veel veranderd.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar is de remote control voor uitgevonden
SBS is een ramp wat mij betreft
Je wilt zeggen dat het uberhaupt 'ergens' over ging bij baywatch?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:46 schreef vlad het volgende:
nu 5 minuten gekeken en werkelijk waar: wat verschrikkelijk slecht geacteerd![]()
![]()
belgie is goed te doen ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik keek op een gegeven moment altijd naar RTL+, en toen dat van de kabel ging op België
zelds die vrouwen konden het slechte acteerwerk niet compenserenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat het uberhaupt 'ergens' over ging bij baywatch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |