quote:Op donderdag 20 april 2006 19:03 schreef BoJo het volgende:
ik zoek overigens nog steeds zo'n programma waarmee je je interieur samen kan stellen![]()
hij vergeet nog:quote:Op donderdag 20 april 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan absoluut niet tekenen
ben jaloers op de mensen die dat wel kunnen![]()
dat denk jij.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niemand van hier komt verder dat dit topic man![]()
hoeveel vingers steek ik op?quote:
ik ookquote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef vlad het volgende:
zit net dat gedoe over estolan te lezenwat een mafkees
![]()
ik ben benieuwd wat hij verstaat onder: veel bereikt op z'n 23ste![]()
was leedvermaakquote:Op donderdag 20 april 2006 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook![]()
alleen ik heb het niet gelezen![]()
Komt er op neer dat hij zegt te sleutelen aan allerlei jappanse brikken (zullen vast mooie auto's zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 19:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook![]()
alleen ik heb het niet gelezen![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt er op neer dat hij zegt te sleutelen aan allerlei jappanse brikken (zullen vast mooie auto's zijn) En in werkelijkheid komt het er op neer dat hij onderdelen mag halen en de werkplaats veegt
en dan zegt ie dat hij al veel bereikt heeftquote:Op donderdag 20 april 2006 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt er op neer dat hij zegt te sleutelen aan allerlei jappanse brikken (zullen vast mooie auto's zijn) En in werkelijkheid komt het er op neer dat hij onderdelen mag halen en de werkplaats veegt
ik vind bijvoorbeeld Ballebek veel bereikt hebben en die is ook 23 of 24 volgens mijquote:Op donderdag 20 april 2006 19:31 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan zegt ie dat hij al veel bereikt heefthij is nog nat achter de oren man
ik ga niet beweren dat ik veel bereikt heb ofzo, maar ik ben op m'n 23 echtn iet gebruikt als kroketten-jongen
![]()
Tja wat is veel bereikenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:31 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan zegt ie dat hij al veel bereikt heefthij is nog nat achter de oren man
ik ga niet beweren dat ik veel bereikt heb ofzo, maar ik ben op m'n 23 echtn iet gebruikt als kroketten-jongen
![]()
ik ken ballebek niet, dus kan er niet over mee pratenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind bijvoorbeeld Ballebek veel bereikt hebben en die is ook 23 of 24 volgens mij![]()
Jahaaaa! Niet ALLEs hoeft over PTA te gaan, gewoon een beetje meer over auto's, en bootjes, en vliegtuigen, en treinen, en spartamets, en miniboekhoesen, en, nou ja je weet wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:24 schreef vlad het volgende:
[..]
hoeveel vingers steek ik op?![]()
mag ik dat nu wel zeggen?![]()
![]()
Oh, dan zet ik je op de lijstquote:Op donderdag 20 april 2006 19:38 schreef jozef444 het volgende:
heheohja daar moet ik nog voor naar friesland ook nog
klote basis daar in leeuwarden
oefenen voor de opendag? de demokist was bezig of waren ze gewoon aan het oefenen? lijkt me 'n beetje vroeg om nu voor 'n opendag te gaan oefenen, de KLu kennende..quote:Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
nog een paar maandjes en ik zla julie versteld doen staan wat je op je 23e beriekt kunt hebben![]()
Ze waren vandaag aardig aan het oefenen voor de open dag btw, heb geen trommelvliezen meer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |