Ja maar je hebt toch ook van die projecten waar geen makelaar aan te pas komt?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
van de Steege makelaars bouwt veel nieuwbouw woningen in en rond Amsterdam op het moment. Dus de bekende makelaars sites in de gaten houden wil zeker helpen.![]()
meestal zet een projectontwikkelaar t neer en laat ie de verkoop aan een makelaar nodig, maar vaak als het niet projecten zijn vanuit bv de gemeente voor starters oid kijk je gewoon tegen ontiegelijk dure prijzen aanquote:Op donderdag 20 april 2006 18:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch ook van die projecten waar geen makelaar aan te pas komt?
Dat maakt het vaak zo duur toch?
wel een stuk makkelijker en aangezien het nieuwbouw is koop je het vrij op naam en niet kosten koper. Dus is het al een stuk voordeliger, plus dat ik echt dankbaar ben voor de service. Ik weet (wist) nl. geen moer van wat er allemaal bij komt kijken. Maar de makelaar en de hypotheek adviseur hebben alles voor mij geregelt en uitgelegd. Enige wat ik moest doen was tekenen en straks maandelijks braaf dokkenquote:Op donderdag 20 april 2006 18:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch ook van die projecten waar geen makelaar aan te pas komt?
Dat maakt het vaak zo duur toch?
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar hebben we het zowaar al over gehad.
Ik ga het kopen, het komt op mijn naam te staan en we nemen dan een samenlevingscontract. Hij zit nu toch al de meeste tijd bij mij en zijn klerenkast bij zijn ouders thuis is nu leeg.Zodra hij dan zijn studie afheeft en een betere baan dan wat hij nu heeft, plus we zijn dan nog samen, dan gaan we kijken of we de hypotheek dan op 2 namen kunnen zetten evt. Maar dat is toekomstmuziek. Eerst een leuk huisje vinden.
Je gaat straks toch wel foto's plaatsen he met een verhaal erbij?![]()
Dan kan ik nog wat drvan leren
Mja ze zet het huis op haar naam, mocht het niet goed uitpakken kan ze die gast toch zonder probemen buiten tiefen?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:36 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
hoe lang kennen jullie elkaar nu? maandje of wat?![]()
maar ben ik echt zo apart?ben nu 4.5 jaar samen (waarvan ik er wel 1 in het buitenland heb gezeten
) en heb nog geen plannen om samen te gaan wonen
ga eerst een huisje voor mezelf zoeken
![]()
ik moet er ook nog ff niet aan denken, wil eerst lekker op mezelf zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 18:36 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
hoe lang kennen jullie elkaar nu? maandje of wat?![]()
maar ben ik echt zo apart?ben nu 4.5 jaar samen (waarvan ik er wel 1 in het buitenland heb gezeten
) en heb nog geen plannen om samen te gaan wonen
ga eerst een huisje voor mezelf zoeken
![]()
mwah ik vind het wel meevallen heurquote:Op donderdag 20 april 2006 18:38 schreef jozef444 het volgende:
mwah bojo der komt wel wat meer bijkijkenik weet dat ik er 4 jaar voor nisk heb liggen studeren
maar zo simpel ist ook weer niet
![]()
ehmquote:Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah ik vind het wel meevallen heur![]()
ik heb er relatief weinig voor hoeven doen![]()
maar uiteraard komt al dat papierwerk niet gecopy paste zo van google zoals ik vroeger mijn verslagen etc. maakte![]()
waarover ?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:42 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ehmdan ga je je daar nog over verbazen
![]()
koopcontracten en dat soort shitquote:Op donderdag 20 april 2006 18:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarover ?![]()
volgens mij heb ik alles wel zo'n beetje gehad. Straks alleen nog de verzekeringen etc![]()
oohh ja bedoel je datquote:Op donderdag 20 april 2006 18:49 schreef jozef444 het volgende:
[..]
koopcontracten en dat soort shitdat staat allemaal fijn je pc'tje met een dbase programma der overheen, we voeren een paar gegevens in printen het uit en voila meneer u mag daar daar en daar even tekenen, net doen alsof de makelaar t allemaal zelf heeft gedaan terwij lde stagiair in t hok daarnaast alweer bezig is met het volgende koopcontract/taxatierapport etc.
Wel cashen hoor als je het goed doetquote:Op donderdag 20 april 2006 18:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
oohh ja bedoel je dat![]()
dat snapte ik ook wel, saaie baan lijkt me dat. Je ziet telkens dezelfde teksten voorbij komen![]()
blijft saaiquote:Op donderdag 20 april 2006 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel cashen hoor als je het goed doet
Op de MTS had mijn gymleraar een makelaarskantoor (gymles deed hij er bij)
Die kerel had een gloednieuwe BMW M5 onder zijn reet![]()
Nee, ik weet namelijk alleen wat ik niet wilquote:Op donderdag 20 april 2006 18:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
blijft saai![]()
ben jij nou al aan het zoeken naar een andere baan?![]()
weet je wat jij eens zal moeten doen.... ?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, ik weet namelijk alleen wat ik niet wil
Ik weet gewoon echt niet wat voor beroep ik moet gaan doen
Ja iets voor mezelf lijkt me nog steeds helemaal top....quote:Op donderdag 20 april 2006 19:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet je wat jij eens zal moeten doen.... ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |