de laatste loodjesquote:Op donderdag 20 april 2006 13:09 schreef Tjabbo het volgende:
De laatste onderdelen, foto's horen erbij
[[url=http://img156.imageshack.us/img156/3256/img43126eo.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img91.imageshack.us/img91/3350/img43146dj.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een echte Noord-Afrikaanse auto is hetbij het AZC zie je ze ook wel eens als er Noord-Afrikanen op familiebezoek zijn
Mogeg btwzonet lekker gelest
Alleen mn instructrice vond de nieuwe sport 'voetgangers van het zebrapad-afbowlen" niet zo leuk geloof ik
Zelf ook een paar mooie noodstops gemaakt hoorquote:
huh bizar, ik zie de bovenste foto niet en de onderste wel, maar het is biede imageshack?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:09 schreef Tjabbo het volgende:
De laatste onderdelen, foto's horen erbij
[[url=http://img156.imageshack.us/img156/3256/img43126eo.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img91.imageshack.us/img91/3350/img43146dj.th.jpg]afbeelding][/URL]
dat vond ik dus ook bizar, gelukkig ligt het niet alleen aan mijquote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
huh bizar, ik zie de bovenste foto niet en de onderste wel, maar het is biede imageshack?
maar van de zomer dus weer met de Supra rijden?
Bullbar en lier voorop, hopen dat ze aan de kant gaanquote:
Ja vorige weekquote:Op donderdag 20 april 2006 13:11 schreef vlad het volgende:
[..]
de laatste loodjesheeft ie al gelopen?
![]()
VW heeft altijd zeer goede remmen onder z'n auto's gehad de laatste jaren, lekker bijterigquote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zelf ook een paar mooie noodstops gemaakt hoorEn zo'n golf remt best kan ik je vertelen
Er komt nog en dag dat de zonnebril van mn instructrice door de auto vliegt
nu blijft het bij de tassen en mappen door de auto heen
Heerlijk
als ze meer dan 25 knopen lopen kan ik ze prima waarderen hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 13:17 schreef vlad het volgende:
tís rustig hier nu zonder de vaste mensen![]()
![]()
nu is er niemand meer die mijn boten kan waarderen![]()
Als je het oudere type Niva hebt mag je idd wel een bullbar hebben, die zal niet zo happig remmen als die VW hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bullbar en lier voorop, hopen dat ze aan de kant gaanNu ook al een gezin compleet met hond laten rennen
Ik ben nu al een eikel in het verkeer dat word nog wat straks inderdaad
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja vorige week
Maar hij lekt dus olie omdat deze keerringen niet op de nokkenassen zaten
foutje bedankt
wel heel stoer dat je zoveel hebt geleerd van je auto en het sleutelen.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ja vorige week
Maar hij lekt dus olie omdat deze keerringen niet op de nokkenassen zaten
foutje bedankt
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:19 schreef M5 het volgende:
[..]
als ze meer dan 25 knopen lopen kan ik ze prima waarderen hoor
ben ik het ook mee eensquote:Op donderdag 20 april 2006 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel heel stoer dat je zoveel hebt geleerd van je auto en het sleutelen.
* BoJo jaloers is![]()
tis maar dat die veel hulp heeft gehad hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo jaloers is![]()
Als je eindelijk een lijnmotor (wel 6 cilinders natuurlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo jaloers is![]()
dat vind ik slordigquote:Op donderdag 20 april 2006 13:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als je eindelijk een lijnmotor (wel 6 cilinders natuurlijk) aanschaft word je vanzelf slimmer trouwens.
![]()
En de keerringen zijn niet door mij, maar door het revisiebedrijf vergeten.
jupsquote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een echte Noord-Afrikaanse auto is hetbij het AZC zie je ze ook wel eens als er Noord-Afrikanen op familiebezoek zijn
Mogeg btwzonet lekker gelest
Alleen mn instructrice vond de nieuwe sport 'voetgangers van het zebrapad-afbowlen" niet zo leuk geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |