jij gaat nu toch niet ook weg?quote:
Ik ben de laatste tijd zelfs meer afwezig geweest dan aanwezigquote:Op donderdag 20 april 2006 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
jij gaat nu toch niet ook weg?![]()
hoi iig![]()
en m5 natuurlijk![]()
en jozef![]()
en ballebek![]()
en tjabbo![]()
*jaloers*quote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef Mukie het volgende:
En ik moet even kwijt wat het toch heerlijk is om met dit weer te gaan cruisen met mn dakkie open
maak me maar weer lekkerquote:Op donderdag 20 april 2006 11:20 schreef Mukie het volgende:
En ik moet even kwijt wat het toch heerlijk is om met dit weer te gaan cruisen met mn dakkie open
hoi googolquote:Op donderdag 20 april 2006 11:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik wou dat m'n cabio het deeddegenen die over zijn
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
blanke witte vla d
Da's idd een stuk minder beledigend, he?
yep een 1.6jequote:Op donderdag 20 april 2006 11:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
*jaloers*
Je rijdt in een 100NX toch?
ik heb de hele week binnen moeten zittenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:23 schreef jozef444 het volgende:
[..]
maak me maar weer lekkerik zit binnen met een keelontsteking en kan dus niet op men motor klimmen
![]()
verkapt medelijden + 1 post
dat is inderdaad even wennenquote:
Ja, een echte Noord-Afrikaanse auto is hetquote:Op donderdag 20 april 2006 10:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hey die hebben mij ouders vroeger gehad in Algiers in't blauw
rem ingrepen bij de rijlesquote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een echte Noord-Afrikaanse auto is hetbij het AZC zie je ze ook wel eens als er Noord-Afrikanen op familiebezoek zijn
Mogeg btwzonet lekker gelest
Alleen mn instructrice vond de nieuwe sport 'voetgangers van het zebrapad-afbowlen" niet zo leuk geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |