Persoonlijk vind ik het nieuwe model mooier.quote:
Liefst wel iets sportiefs ja. Een Volvo kan altijd nog wel weet je, maar je gaat geen SLK meer kopen als gezinsauto.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het nieuwe model mooier.Wil je persé een spotauto of is een luxere sedan ook prima?
Ah ja, anders was een Jaguar S Type ook een leuke mogelijkheid, maar die is niet sportief.quote:Op zondag 16 juli 2006 09:37 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Liefst wel iets sportiefs ja. Een Volvo kan altijd nog wel weet je, maar je gaat geen SLK meer kopen als gezinsauto.
Zat ook te denken aan evt. een Audi TT. Die zitten tweedehands in dezelfde klasse als een SLK.
En lekker veel onderhoudskostenquote:Op zondag 16 juli 2006 10:26 schreef zoalshetis het volgende:
waarom zou je voor dat geld geen mooie oldtimer kopen? geen wegenbelasting en vaak toch gewoon een mooiere auto.
hangt natuurlijk van de staat af. het was maar een suggestie die over smaak gaat.quote:
Je rekent wel erg optimistisch. Voor dit geld rij je vrijwel geen enkele auto (uitgaande van 12K per jaar).quote:Op zondag 16 juli 2006 02:00 schreef DonVincenzo het volgende:
Verder heb ik een beetje zitten kijken en ik denk dat ik uitkom op iets van 250 euro per maand aan kosten; wegenbelasting 35, verzekering 65, onderhoud 25, benzine 125. Als ik er zeg maar 12.000 per jaar mee rij en beperkt casco verzeker. Grote beurt bij de dealer kost iets van 500 euro, per 30 duizend km.
Nee hoor. Mercedes is vwb onderdelen redelijk geprijsd (ik kan mij nog herinneren dat mijn oom mij liet zien dat een handbediende spiegel van een Honda Civic duurder was dan een electrische van de S-klasse, hoewel dit wel een fikse tijd terug was...).quote:Op zondag 16 juli 2006 02:24 schreef ook_gek het volgende:
Mercedes is wat dat betreft erg duur qua onderdelen.
Doorgaans minder dan bij een oldtimer waarbij de jaren beginnen te tellen.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Veel onderhoudskosten heb je met een nieuwe auto zoals hierboven niet eh.
Hangt van het model af. En dan nog: betrouwbaarheid hangt voor het merendeel af van de berijder. Ga netjes om met de auto en je hebt er lang plezier van. Rag de auto af en hij gaat stuk.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:45 schreef DonVincenzo het volgende:
Ja dat is dus waar ik een beetje bang voor ben. Mercedes is met de betrouwbaarheid niet al te best tegenwoordig volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |