Dat heeft TF niet gedaan, dat deed ik, je bent gebanned, je hoort helemaal niet te posten. Kap dan ook eens met klonen, verder mail je maar naar forum@fok.nl.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:35 schreef Netskull het volgende:
ThaFreak,
waarom heb je m'n post in dit topic (onder naam van JohnVD) verwijderd ?
En waaromquote:Op donderdag 20 april 2006 15:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat heeft TF niet gedaan, dat deed ik, je bent gebanned, je hoort helemaal niet te posten. Kap dan ook eens met klonen, verder mail je maar naar forum@fok.nl.
Wel gezien, niet bij de handquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Heeft iemand nog een foto van de 6x6 W123 stationwagen die eind jaren '80 meedeed aan Parijs-Dakar?
Nou behoorlijk kleurverschil van het portier met de restquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:08 schreef Modus het volgende:
Ze hebben wel wat ja. The Gallery Brummen heeft een mooie staan voor ¤ 6950,-.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vette kleur ook.. En een vrachtwagenstuur om het af te maken.
.
Waarschijnlijk www.budgetbenz.nlquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:15 schreef Modus het volgende:
Oh btw, laatst (een week of 3/4/5 geleden) stonden in Autoweek 2 bedrijven genoemd die altijd hele mooie 'klassieke' Benzen hebben staan. Weet iemand die URLs nog?
Dat was er 1 van idd.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:33 schreef zijle het volgende:
Waarschijnlijk www.budgetbenz.nl
Heeft prachtig spul staan idd
Op de site http://w123club.nl/ kan je veel nuttige informatie over de W123 lezen maar ook opvragen, ook bijvoorbeeld de werkplaatsboekjes etc in pdf formaat, en 2/3 keer per jaar een meeting wat altijd weer een mooie dag is met een massa aan W123'ers barbecue + bier en nog een garage om te sleutelenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:09 schreef Sloper het volgende:
* Sloper wil ook heel graag een W123![]()
Binnenkort me maar eens goed gaan inlezen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |