Ik heb er nu 1 te koop, want ik rij ze eventjes en verkoop weer door, maar zoals je aan de prijs kan zien maak ik er minimum winst aan, oftewel goedkoop mogelijk proberen te rijden (want ik ben nog studentquote:Op donderdag 20 april 2006 20:10 schreef MPG het volgende:
Hoeveel mercedessen heb je wel niet te koop (gehad) staan![]()
[TK] Mercedes 300D Automaat W123
[TK] Mercedes 220D Automatic W115
Wanneer een auto 25 jaar of ouder is. Je betaald dan geen wegenbelasting meer en je kunt een oldtimerverzekering afsluiten die ook heel weinig kost.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:28 schreef mcwops het volgende:
wanneer is het een zgn oldtimer en betaal je geen belasting meer?
wat kost zo'n benz in de verzekering eigenlijk?
Het is alleen wel afwachten hoelang die regeling nog blijft bestaan gezien de ladingen van o.a. deze Mercedessen die geimporteerd worden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:24 schreef SvenThaMan het volgende:
[..]
Wanneer een auto 25 jaar of ouder is. Je betaald dan geen wegenbelasting meer en je kunt een oldtimerverzekering afsluiten die ook heel weinig kost.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:40 schreef sanger het volgende:
Hij is 28 jaar oud. Is dit nog geen oldtimer (op kenteken)?
De auto is gewoon een oldtimer en je hoeft dus geen wegenbelasting te betalen.quote:
Niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 1 mei 2006 11:13 schreef Slasher het volgende:
Auto's verkopen & Fok is niet echt een successtory, simpel weg gezegd omdat de fokkers er waarschijnlijk gewoon het geld niet voorhebben, verkeerde doelgroep, te jong puisterig volk hier
*zucht* krijgen wij het weer dat blabla over handelaar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 06:16 schreef Opperuiver.com het volgende:
dacht dat handelaren verboden waren op fokhij heeft volgens mij een hele loods vol van die dingen.... en de gemiddelde fokker rijdt geen mercedes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |