abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39007298
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:52 schreef Kolkie het volgende:

[..]

Som 'ns op dan.
1. Als ik een man aanrijd................Politie, tot mn 22*ste (/nooit) geen rijbewijs + Mijn ouders dikke vette problems en ik ook.
2. Als ik een fietser aanrijd...........Politie, tot mn 22*ste(/nooit) geen rijbewijs + Mijn ouders dikke vette problems en ik ook.
3. Als ik een ongeluk maak............ Niet verzekerd dus uit mn eige zak betalen + tot mn 22*ste geen rijbewijs. als er gewonden raken dan vette problems en mn ouders ook.
4. Als ik word opgepakt door de politie (dus vrijwillig stoppen), tot mn 20*ste geen rijbewijs.

* = Heb ik gehoord...

ik weet wel dat auto rijden gevaarlijk is, vooral als je iemand aanrijd of snel rijd, zoals op een weg van 50, 110 rijden op zn 3( ) en handrem bochtje maken met 50
maar gevaar is een kick voor mij, vind het leuk, daarom doe ik het ook. maar je moet nu niet denken dat ik echt 24/7 auto rij en elke dag naar school ga met de auto maar gewoon af en toe eens in de week
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 19 juni 2006 @ 17:31:00 #152
60383 Furb
Project Rotary
pi_39007431
je bent gewoon een idioot als je gaat rijden zonder rijbewijs en voor types als jou moeten ze de doodstraf terug invoeren!
Project Rotary: Mazda RX-7 FC3S Turbo II 1991... finished @ 320hp & 440Nm
pi_39008003
Tja om nou elke keer bij het tanken net zoveel olie als brandstof in het beeste te gooien. Niet echt rendabel. Verder zijn ze zeer robuust alleen veel slijtage met de trommelwanden hence het olieverbruik.

Eén van de grote nadelen van de Wankelmotor is het hoge verbruik. Grappig is dat op Wikipedia weer staat: Voordelen van de Wankelmotor zijn de compacte bouw, de enorme acceleratie, het lage brandstofverbruik. Ja, als je rijdt als een blinde vink op sokken en je gaspedaal gaat stroef. Ach als je het nieuws checkt weet je hoe goed wikipedia soms kan zijn

Het ding zuipt dus gewoon olie en brandstof. Helaas 2 eisen die erg vervelend zijn binnen de huidige auto branche. Kijk voor liefhebbers/freaks zoals jij en ik zullen wij daar niet voor wakker liggen. Helaas zijn wij 1% van alle autogebruikers en is de productie dus zeer duur.
M'n signature, wat doe je :{
  maandag 19 juni 2006 @ 18:14:18 #154
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_39008435
goede wankelmotor is velen malen efficienter dan een zuigermotor, met benzine ja.

concept is al zeer oud, enige nadeel is het vaak moeten reviseren ervan wat niet altijd gebeurd en je een kut motor krijgt.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 19 juni 2006 @ 18:33:55 #155
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_39008952
Lijkt me een vette film!

[ ]
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
  maandag 19 juni 2006 @ 18:44:08 #156
60383 Furb
Project Rotary
pi_39009248
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:55 schreef Viper_74 het volgende:
Tja om nou elke keer bij het tanken net zoveel olie als brandstof in het beeste te gooien. Niet echt rendabel. Verder zijn ze zeer robuust alleen veel slijtage met de trommelwanden hence het olieverbruik.
ik wil niet veel zeggen hoor, maar jouw info klopt niet echt...

ik heb m al anderhalf jaar en heb buiten de oliewissels om nog geen 1 liter extra olie erin hoeven gooien!
en GEbruikt wel wat olie ja, omdat anders de afdichtingen droog lopen, dit komt puur door het ontwerp van de motor.

slijtage valt ook reuze mee, ik ken meerdere mensen die meer dan 2 ton erop hebben zitten zonder problemen, of die een rx hebben gehad die zoveel km'ers hebben gelopen.
zelfs iemand uit de club die er al bijna 3ton op heeft zitten zonder revisie.

de mensen die heel snel hun blok in de soep draaien zijn degenen die:
- niet warm rijden
- niet af laten koelen
- te weinig onderhoud doen
- gaan tunen, zonder de juiste kennis...

vooral dit laatste geeft de meeste slachtoffers, en dat is dan toch echt niet de schuld van de motor zelf
  maandag 19 juni 2006 @ 18:44:58 #157
60383 Furb
Project Rotary
pi_39009274
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:14 schreef Pumatje het volgende:
goede wankelmotor is velen malen efficienter dan een zuigermotor, met benzine ja.

concept is al zeer oud, enige nadeel is het vaak moeten reviseren ervan wat niet altijd gebeurd en je een kut motor krijgt.
vaak? als je er goed mee omgaat net zo vaak als een zuigermotor...
pi_39009994
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:05 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Nou hier ben ik het dus echt niet mee eens, Het getuigt juist van knappe techniek als er veel vermogen word gehaald uit een blok met lage cilinderinhoud, terwijl het verbruik gigantisch meevalt.

Het lekkere rijden is deel 2.
knappe techniek is veel vermogen uit een blok met lage cilinderinhoud, want jou blok zal geen 1.5 of 1.6 liter zijn.
nee..is een 2liter...

laten we wel wezen....neem bijvoorbeeld een honda crx vti...heeft 160pk uit een 1.6...hulde...goed werk...gaat als een raket...maar onder de 5000 toeren doet ie niks.....zo'n ding wordt snel als je lekker veel toeren draait...

begrijp me niet verkeerd...want het is leuke techniek....maar niet elke fabrikant wilt 160pk uit een 1.6halen...die doen dat liever met een 2 liter..waarom...meer koppel...trekt hij ook als je weinig toeren draait....
pi_39010142
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:24 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

1. Als ik een man aanrijd................Politie, tot mn 22*ste (/nooit) geen rijbewijs + Mijn ouders dikke vette problems en ik ook.
2. Als ik een fietser aanrijd...........Politie, tot mn 22*ste(/nooit) geen rijbewijs + Mijn ouders dikke vette problems en ik ook.
3. Als ik een ongeluk maak............ Niet verzekerd dus uit mn eige zak betalen + tot mn 22*ste geen rijbewijs. als er gewonden raken dan vette problems en mn ouders ook.
4. Als ik word opgepakt door de politie (dus vrijwillig stoppen), tot mn 20*ste geen rijbewijs.

* = Heb ik gehoord...

ik weet wel dat auto rijden gevaarlijk is, vooral als je iemand aanrijd of snel rijd, zoals op een weg van 50, 110 rijden op zn 3( ) en handrem bochtje maken met 50
maar gevaar is een kick voor mij, vind het leuk, daarom doe ik het ook. maar je moet nu niet denken dat ik echt 24/7 auto rij en elke dag naar school ga met de auto maar gewoon af en toe eens in de week
nou flinkerd...wees maar blij dat ik je niet treft (Utrrecht).....heb je gelijk een fikse boete hangen...en je mag ff mee naar het bureau...

je bent in mijn ogen gewoon een mongool dat je willens en wetens zonder rijbewijs rijd...

ben benieuwd of je ouders het weten....

geen goed woord voor over...
  maandag 19 juni 2006 @ 19:49:13 #160
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_39011335
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:33 schreef OG-Loco het volgende:
Lijkt me een vette film!

[ ]
Inderdaad! Wat je zegt! Hopelijk melken ze het niet heel erg uit maar doen ze iets nieuws!

Nou zeg!
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
  maandag 19 juni 2006 @ 19:57:05 #161
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_39011594
Offtopic als een beest! Enzo!!!
  maandag 19 juni 2006 @ 22:56:38 #162
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_39019801
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Offtopic als een beest! Enzo!!!

excuse me voor de laatste offtopic, meer woorden dan hieronder ga ik er niet aan vuil maken.

Turkwast: probeer een webwinkel voor een gezond portie verstand te vinden of zo (hopelijk houdt dat je een tijdje van de straat). Vrij duidelijk dat je alleen de gevolgen voor jezelf weet in te schatten (zoals verwacht). Denk niet dat de pap en mam van een kind erg 'amused' zijn als jij hun allerdierbaarste bezit onderste boven sjeest omdat je zo'n thrillseeker bent. Ik ben zelf verder geen vader ofzo maar ik schat in dat de gemiddelde pa jou er per definitie slechter laat afkomen dan hun eigen kind (tot aan de kist toe). Mocht je die meppartij overleven dan 'schat ik zo in' dat je er minimaal een jaar of 10 een 'aardig vervelend' gevoel aan overhoudt.

Oja, ik heb geen idee waar je woont (ik hoop heeeeeeeeeeeeel ver bij mij vandaan) maar mocht iemand zonder rijbewijs cq. rijbevoegdheid het ooit in z'n BOTTE hasses halen mij te T-bonen in het verkeer en ik ben nog in staat fysiek te bewegen dan zou die persoon WENSEN dat ie die morgen met de fiets gegaan zou zijn. Ongelukken kunnen gebeuren maar rijbevoegdheid heb je niet voor niets (en het ontbreken ervan ook niet), PUNT.

*zou wensen dat je mensen zoals op sommige forums kunt blokkeren om zulke IMBECIELE reacties niet te lezen cq. zulke mensen te kunnen negeren*

Ontopic: ik zal van het weekend eens peilen of er interesse is voor het bezoeken van deze heerlijk foute film, .
Life is too short don't stress every day
  maandag 19 juni 2006 @ 23:04:09 #163
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_39020133
Ik heb de film gezien, best okay... maar niet zo vet als de vorige 2 delen... ze driften alleen maar een beetje
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:16:50 #164
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_39027835
Ik denk zomaar dat er maar twee dingen zijn die mensen naar die film toe trekken: de 'vette' auto's en de 'lekkere' chiks. Hoogstaand acteertalent hoef je niet te verwachten in zo'n film. Een storyline denk ik ook niet
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  maandag 26 juni 2006 @ 16:29:28 #165
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_39254195
Ik vind deze film tegenvallen i.t.t. tot de vorige 2 delen.
Btje storyline:
Amerikaanse Alabama Boy heeft problemen in de V.S. gaat naar Tokyo, komt in aanraking met de drifting scene door een meisje die weer van een "bad-boy" is (die contacten onderhoud met Yakuza), hij leert driften en vervolgens troeft ie de "bad-boy"af in een finale drift race en zo eindigt de film (Vin Diesel komt aan het einde nog heel even voor)
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
pi_39257184
ik heb hem proberen te downloaden maar geen van alle downloads lukten niet !! nu ga ik toch maar na de bios..
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_39260953
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:29 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ik vind deze film tegenvallen i.t.t. tot de vorige 2 delen.
Btje storyline:
Amerikaanse Alabama Boy heeft problemen in de V.S. gaat naar Tokyo, komt in aanraking met de drifting scene door een meisje die weer van een "bad-boy" is (die contacten onderhoud met Yakuza), hij leert driften en vervolgens troeft ie de "bad-boy"af in een finale drift race en zo eindigt de film (Vin Diesel komt aan het einde nog heel even voor)
Ik vond het verhaal van de film echt bagger, maar de auto's en het driften was daarentegen wel geinig om te zien
The only thing to fear, is running out of beer!
pi_39262684
ik zag oa een mustang in de trailer enz, film nog niet gezien, maar ik hoop niet dat dat weer zo'n domme amerikaanse nationalistische instelling is waarbij ze de japanners afdrogen in een mustang, for godsake, dat ding weegt 2 ton, en al had t 1500 pk, een evo drift hij er echt niet uit
ik heb m nog niet eens gezien, en ik vind de film nu al belachelijk.
standaard onorigineel verhaal.
als je een goede driftfilm wilt zien (waar deze f&f duidelijk van gejat lijkt te zijn) moet je initial D the movie eens kijken (of de anime serie natuurlijk)
maar dit soort slappe amerikaanse hollywood uitspuugsels hebben helemaal niets met de echte scene te maken.
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  maandag 26 juni 2006 @ 22:04:15 #169
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_39266133
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:31 schreef McFarmer het volgende:

[..]

Ik vond het verhaal van de film echt bagger, maar de auto's en het driften was daarentegen wel geinig om te zien
De auto's zijn inderdaad daar is haast niet op bezuinigd, maar wel op het verhaal en de acteurs.

btw: er wordt idd een Nissan 350Z door een Mustang (met Nissan motorblok erin ) verslagen.
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:22:40 #170
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_39278428
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:04 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:

[..]
btw: er wordt idd een Nissan 350Z door een Mustang (met Nissan motorblok erin ) verslagen.
WTF Mustang met Nissan blok
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:04:46 #171
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_39281670
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:32 schreef MrSkyline het volgende:
ik zag oa een mustang in de trailer enz, film nog niet gezien, maar ik hoop niet dat dat weer zo'n domme amerikaanse nationalistische instelling is waarbij ze de japanners afdrogen in een mustang, for godsake, dat ding weegt 2 ton, en al had t 1500 pk, een evo drift hij er echt niet uit
ik heb m nog niet eens gezien, en ik vind de film nu al belachelijk.
standaard onorigineel verhaal.
als je een goede driftfilm wilt zien (waar deze f&f duidelijk van gejat lijkt te zijn) moet je initial D the movie eens kijken (of de anime serie natuurlijk)
maar dit soort slappe amerikaanse hollywood uitspuugsels hebben helemaal niets met de echte scene te maken.
jep dat is het dus wel.
op het einde word de japanner dus verslagen door de mustang, maar dat geeft niet, want mustangs zijn vet
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_39283774
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:22 schreef Maikalo het volgende:

[..]

WTF Mustang met Nissan blok
een Skyline R34 blok

(of was het de R32??
Quote van Tjabbo:
pi_39284765
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:04 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Tja in die nissan hangt ook maar een renault blok no shit...

Turquaz... doe es niet zo ernstig 17 jarig semijapofielerig fanboyachtig
en toen.....
pi_39289925
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

een Skyline R34 blok

(of was het de R32??
zal wel t r34 blok zijn, al verschilt die niet heel veel van die uit de r32, en daar zie je al helemaal geen zak meer van als je m gaat modificeren enz.
maargoed, t r34 blok is wat beter verkrijgbaar.
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_39298560
Zit er een RB26DETT-blok in die Mustang .

Hoe zie je dat dan?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 21:21:57 #176
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_39298834
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:14 schreef reviewz het volgende:
Zit er een RB26DETT-blok in die Mustang .

Hoe zie je dat dan?
Hee banaan waar blijft je mailtje nou?
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')