1. Als ik een man aanrijd................Politie, tot mn 22*ste (/nooit) geen rijbewijs + Mijn ouders dikke vette problems en ik ook.quote:
ik wil niet veel zeggen hoor, maar jouw info klopt niet echt...quote:Op maandag 19 juni 2006 17:55 schreef Viper_74 het volgende:
Tja om nou elke keer bij het tanken net zoveel olie als brandstof in het beeste te gooien. Niet echt rendabel. Verder zijn ze zeer robuust alleen veel slijtage met de trommelwanden hence het olieverbruik.
vaak? als je er goed mee omgaat net zo vaak als een zuigermotor...quote:Op maandag 19 juni 2006 18:14 schreef Pumatje het volgende:
goede wankelmotor is velen malen efficienter dan een zuigermotor, met benzine ja.
concept is al zeer oud, enige nadeel is het vaak moeten reviseren ervan wat niet altijd gebeurd en je een kut motor krijgt.
nee..is een 2liter...quote:Op maandag 19 juni 2006 13:05 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nou hier ben ik het dus echt niet mee eens, Het getuigt juist van knappe techniek als er veel vermogen word gehaald uit een blok met lage cilinderinhoud, terwijl het verbruik gigantisch meevalt.
Het lekkere rijden is deel 2.
knappe techniek is veel vermogen uit een blok met lage cilinderinhoud, want jou blok zal geen 1.5 of 1.6 liter zijn.
nou flinkerd...wees maar blij dat ik je niet treft (Utrrecht).....heb je gelijk een fikse boete hangen...en je mag ff mee naar het bureau...quote:Op maandag 19 juni 2006 17:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
1. Als ik een man aanrijd................Politie, tot mn 22*ste (/nooit) geen rijbewijs + Mijn ouders dikke vette problems en ik ook.
2. Als ik een fietser aanrijd...........Politie, tot mn 22*ste(/nooit) geen rijbewijs + Mijn ouders dikke vette problems en ik ook.
3. Als ik een ongeluk maak............ Niet verzekerd dus uit mn eige zak betalen + tot mn 22*ste geen rijbewijs. als er gewonden raken dan vette problems en mn ouders ook.
4. Als ik word opgepakt door de politie (dus vrijwillig stoppen), tot mn 20*ste geen rijbewijs.
* = Heb ik gehoord...
ik weet wel dat auto rijden gevaarlijk is, vooral als je iemand aanrijd of snel rijd, zoals op een weg van 50, 110 rijden op zn 3() en handrem bochtje maken met 50
![]()
maar gevaar is een kick voor mij, vind het leuk, daarom doe ik het ook. maar je moet nu niet denken dat ik echt 24/7 auto rij en elke dag naar school ga met de automaar gewoon af en toe eens in de week
![]()
![]()
Inderdaad! Wat je zegt! Hopelijk melken ze het niet heel erg uit maar doen ze iets nieuws!quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Offtopic als een beest! Enzo!!!
Ik vond het verhaal van de film echt bagger, maar de auto's en het driften was daarentegen wel geinig om te zienquote:Op maandag 26 juni 2006 16:29 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ik vind deze film tegenvallen i.t.t. tot de vorige 2 delen.
Btje storyline:
Amerikaanse Alabama Boy heeft problemen in de V.S. gaat naar Tokyo, komt in aanraking met de drifting scene door een meisje die weer van een "bad-boy" is (die contacten onderhoud met Yakuza), hij leert driften en vervolgens troeft ie de "bad-boy"af in een finale drift race en zo eindigt de film (Vin Diesel komt aan het einde nog heel even voor)
De auto's zijn inderdaadquote:Op maandag 26 juni 2006 19:31 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal van de film echt bagger, maar de auto's en het driften was daarentegen wel geinig om te zien![]()
WTF Mustang met Nissan blokquote:Op maandag 26 juni 2006 22:04 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
btw: er wordt idd een Nissan 350Z door een Mustang (met Nissan motorblok erin) verslagen.
jep dat is het dus wel.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:32 schreef MrSkyline het volgende:
ik zag oa een mustang in de trailer enz, film nog niet gezien, maar ik hoop niet dat dat weer zo'n domme amerikaanse nationalistische instelling is waarbij ze de japanners afdrogen in een mustang, for godsake, dat ding weegt 2 ton, en al had t 1500 pk, een evo drift hij er echt niet uit![]()
ik heb m nog niet eens gezien, en ik vind de film nu al belachelijk.
standaard onorigineel verhaal.
als je een goede driftfilm wilt zien (waar deze f&f duidelijk van gejat lijkt te zijn) moet je initial D the movie eens kijken (of de anime serie natuurlijk)
maar dit soort slappe amerikaanse hollywood uitspuugsels hebben helemaal niets met de echte scene te maken.
quote:
Tja in die nissan hangt ook maar een renault blokquote:Op maandag 26 juni 2006 22:04 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
btw: er wordt idd een Nissan 350Z door een Mustang (met Nissan motorblok erin) verslagen.
zal wel t r34 blok zijn, al verschilt die niet heel veel van die uit de r32, en daar zie je al helemaal geen zak meer van als je m gaat modificeren enz.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
een Skyline R34 blok
![]()
![]()
![]()
(of was het de R32??![]()
Hee banaan waar blijft je mailtje nou?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:14 schreef reviewz het volgende:
Zit er een RB26DETT-blok in die Mustang.
Hoe zie je dat dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |