Flimpje van de MC12 R klik, 44 MBquote:Engine: 65 Degree V12 w/Dry Sump Lubrication
Position: Mid Longitudinal
Aspiration: Natural
Valvetrain: Gear-Driven DOHC, 4 Valves per Cyl
Displacement: 5998 cc / 366.0 cu in
Bore: 92 mm / 3.62 in
Stroke: 75.2 mm / 2.96 in
Compression: 11.2:1
Power: 522.0 kw / 700 bhp @ 8200 rpm
Bhp per litre: 116.71 bhp per litre
Bhp/weight: 524.34 bhp per tonne
Torque: 715 nm / 527.4 ft lbs @ 4830 rpm
Redline: 8500
Drive wheels: RWD w/Bosch ASR
Body / frame: Carbon & Nomex Honeycomb Monocoque w/Aluminum Sub Frames
Front brakes: Ceramic Discs w/Standard Calipers
F brake size: 396 mm / 15.6 in
Rear brakes: Ceramic Discs w/Standard Calipers
R brake size: 361 mm / 14.2 in
Front wheels: F 48.3 x 22.9 cm / 19.0 x 9 in
Rear wheels: R 48.3 x 33.0 cm / 19.0 x 13 in
Front tire size: Bridgestone 245/35-19
Rear tire size: Bridgestone 345/35-19
F suspension: Wishbones w/Fully Adjustable Suspension
R suspension: Wishbones w/Fully Adjustable Suspension
Weight: 1335 kg / 2943 lbs
Wheelbase: 2800 mm / 110.2 in
Front track: 1660 mm / 65.4 in
Rear track: 1650 mm / 65.0 in
Length: 5143 mm / 202.5 in
Width: 2096 mm / 82.5 in
Height: 1205 mm / 47.4 in
Transmission: Edo-Modified 6-Speed
Top speed: 370 kph / 229.9 mph
0 - 100 km/h: 3.4 seconds
0 - 200 km/h: 9.5 seconds
0 - 300 km/h: 22.0 seconds
Dat denk ik niet, van de MC12 zijn er maar 50, allemaal al verkocht. Dus het is een soort tuiningspaket mocht je toevallig zo'n bak hebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:40 schreef rockstah het volgende:
Is dit ding ook te koop?
Wel van de originele MC12, niet van deze getunde versie. Verschilt verder niet zoveel, dus originele die zijn ook goed?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:59 schreef Pharell het volgende:
zijn er geen grotere plaatjes dan? (lees wallpaper)
nou die 2de set plaatjes zijn behoorlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 19:20 schreef M5 het volgende:
[..]
Wel van de originele MC12, niet van deze getunde versie. Verschilt verder niet zoveel, dus originele die zijn ook goed?
Er zitten op deze versie een andere veren en dempersquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:28 schreef Hugster het volgende:
In het filmpje zie ik niet echt het ontzettend "twitchy" weggedrag waar o.a. Jeremy Clarkson het over had. Zoals het ding rondjes draait in dat filmpje lijkt hij me te liggen als op rails
Dan hebben ze hun werk goed gedaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Er zitten op deze versie een andere veren en dempers
Mag ook wel voor die piekenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan hebben ze hun werk goed gedaan [afbeelding]
Een tuningpakket ontwikkelen voor zo'n supercar is IMHO zinloos.quote:
Dat filmpje is wel vet idd. Maar vind t geluid van een Zonda F toch wel een stukje beter hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 15:20 schreef M5 het volgende:
Het filmpje in de OP is wel de moeite waard. Dat geluid!!!![]()
![]()
niet als er echt wat te verbeteren valt lijkt me...quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een tuningpakket ontwikkelen voor zo'n supercar is IMHO zinloos.
Dat ding kost bijna een miljoen euro.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:58 schreef zBus het volgende:
[..]
niet als er echt wat te verbeteren valt lijkt me...
hebben ze toch iets niet goed gedaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat ding kost bijna een miljoen euro.
Naja, tis gewoon een racewagen, een Enzo zonder computers. Dus in theorie gewoon een streetlegal GT-racer, in de praktijk zal zo'n ding toch bijna altijd in de garage staan als verzamel objectquote:
dan doet ie het niet goed, is namelijk 9 min 52.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:49 schreef Chokeme het volgende:
Ik zie alleen maar november 2005 bij et filmpje
nee man das JUIST het mooist. Een superwagen beter maken. Beter dan iets langzaams snel maken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een tuningpakket ontwikkelen voor zo'n supercar is IMHO zinloos.
Een van Gogh blijf je ook met je klauwen af, net als een supercar.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:09 schreef flyguy het volgende:
[..]
nee man das JUIST het mooist. Een superwagen beter maken. Beter dan iets langzaams snel maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |