abonnement Unibet Coolblue
pi_138716190


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

22 september 2013
- Motorrijders newbierit!
- Kampeerrit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik



Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)



Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982)
Honda Transalp XL600V '94 - (Anne)
Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria)
Honda CB1300 '03 - (Maegrim)
Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys)
Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse)
Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r)
Kawasaki ZZR 600E '95 - (handboek)
Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee)
Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker)
Suzuki GSX600F '98 - (lipjes)
Suzuki SV650S '01 - (Tankiej)
Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi)
Yamaha SRX 600 '86 - (Skv)
Yamaha XJ900 '92 - (whY...)
Yamaha XT660X '07 - (mstx)
Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel)
Yamaha XTZ750 '89 - (KneusTeun)



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:? Mag ik nog even de olie verwisselen voor een rit?
Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.




quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef picodealion het volgende:
Welkom in het motorclubtopic. Neem een korreltje zout. En negeer alles wat Sala zegt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 16-04-2014 08:16:27 ]
  donderdag 10 april 2014 @ 07:56:35 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138716584
Hallo kan iemand mij vertellen hoe ik een dikke burnout moet doen. Ik heb het geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Ik wilde geen volledige burnout van 100 meter doen maar gewoon even het gevoel ervaren wat het is om een plak rubber op het asfalt te leggen... dit om een toekomstige schrikreactie te voorkomen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138717032
Gewicht op je voorwiel, voorrem in, goed veel gas en koppeling op laten komen. Voetjes kun je eerst ook op de grond houden zolang je gewicht maar op het voorwiel rust.
pi_138717221
Oh en vergeet het niet te filmen en hier te posten bij je eerste poging. ;)
pi_138719014
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  donderdag 10 april 2014 @ 10:37:22 #6
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138719277
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:26 schreef mjan het volgende:
[ afbeelding ]
:7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138719444
Even een stukje doorgereden tussen de a50 en Beekbergen, stond er een zwart busje langs de weg met een man met portofoon. Toch maar even rustiger aan gedaan, maar ik was al te laat. Opgewacht door een groepje blauwe petten, ze hadden me 106 geklokt waar ik 80 mocht. 200 pietermannen lichter -O-.
pi_138719563
quote:
8s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:44 schreef picodealion het volgende:
Even een stukje doorgereden tussen de a50 en Beekbergen, stond er een zwart busje langs de weg met een man met portofoon. Toch maar even rustiger aan gedaan, maar ik was al te laat. Opgewacht door een groepje blauwe petten, ze hadden me 106 geklokt waar ik 80 mocht. 200 pietermannen lichter -O-.
Gij wegpiraat! Tuig!

Zuur maat. Compleet van de pot gerukt dat bedrag :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138719618
Vonden ze zelf overigens ook. Ik ben gewoon vriendelijk gebleven en een praatje gemaakt, een van de agenten reed zelf motor en een ander had morgen haar AVB. Ze hebben we 3x gezegd 'dat ze dit soort bedragen zelf ook niet bedenken', volgens mij zien ze het zelf ook wel in. Maargoed, betalen en niet meer aan denken. Ik rij daar voortaan wel even ietsje rustiger :').
pi_138719725
Jezus dat is zuur en dat bedrag is gewoon te belachelijk natuurlijk.

Even inhakend op de TT. Een wheelie heb ik nog niet gedaan of geprobeerd (hoeft van mij ook nog niet). Maar toen ik vorige week even wat AVB oefeningen ging proberen met mijn motor, maakte ik zowaar een stoppie. Was wel lachen, maar ik ga er toch nog niet op oefenen :P
pi_138719751
Hmm dat scheelt in ieder geval. Lever dan dat je zo'n kneus hebt die vroeger veel gepest werd, waarschijnlijk nog terecht ook, en die nu bij de politie gaan zodat ze iets van macht hebben :')

Vandaag drie maanden niet gereden trouwens. Alles is nu af. Alleen nog wachten op een bestelling van CMSNL..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 10 april 2014 @ 11:26:25 #12
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138720587
zometeen even opzoek naar stevige handschoenen, de huidige vallen echt uit elkaar :(
Cheap ass leren dingen, nu maar is kijken of de duurdere merken het langer volhouden.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138720792
quote:
8s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:44 schreef picodealion het volgende:
Even een stukje doorgereden tussen de a50 en Beekbergen, stond er een zwart busje langs de weg met een man met portofoon. Toch maar even rustiger aan gedaan, maar ik was al te laat. Opgewacht door een groepje blauwe petten, ze hadden me 106 geklokt waar ik 80 mocht. 200 pietermannen lichter -O-.
Was er geen mogelijkheid tot keren na dat busje?
Of zou je dan alsnog op kenteken bekeurd worden?
pi_138720956
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:33 schreef mennes2000 het volgende:

[..]

Was er geen mogelijkheid tot keren na dat busje?
Of zou je dan alsnog op kenteken bekeurd worden?
Mja, dat had misschien wel gekund. Ik hoorde later van de agenten dat ze maar een deel van mijn kenteken hadden en verder een beschrijving van mij/mijn motor. Eerlijk gezegd was het niet in me opgekomen te 'ontsnappen' :+.
  donderdag 10 april 2014 @ 11:38:32 #15
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_138720974
bofkont O-)
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_138721355
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:37 schreef picodealion het volgende:

[..]

Mja, dat had misschien wel gekund. Ik hoorde later van de agenten dat ze maar een deel van mijn kenteken hadden en verder een beschrijving van mij/mijn motor. Eerlijk gezegd was het niet in me opgekomen te 'ontsnappen' :+.
Dat is ook echt een grondslag van niks :')
  donderdag 10 april 2014 @ 13:08:22 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_138723879
Daarom: nóóit stoppen.
Huilen dan.
  donderdag 10 april 2014 @ 13:10:49 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_138723968
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 01:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

3 weken.

Wil nog zo'n cursus doen, en eens naar zo'n circuit dag.
Beter wacht je daarmee tot je je motor op de openbare weg een beetje hebt leren kennen. Zeker als beginnend motorrijder.
Huilen dan.
pi_138725000
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Beter wacht je daarmee tot je je motor op de openbare weg een beetje hebt leren kennen. Zeker als beginnend motorrijder.
Beginnersgroep moet toch kunnen
Laat hem idd eerst maar VRO doen
pi_138725029
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:08 schreef Isdatzo het volgende:
Daarom: nóóit stoppen.
Meen je dat nou? Maak je het daar niet erger mee?
  donderdag 10 april 2014 @ 13:40:56 #21
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138725069
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
zometeen even opzoek naar stevige handschoenen, de huidige vallen echt uit elkaar :(
Cheap ass leren dingen, nu maar is kijken of de duurdere merken het langer volhouden.
Rev-it *O*

Mijn motor heeft nu een bos van 4 sleutels :') Voor de koffers, contactslot, schijfremslot en tank allemaal verschillende sleutels :')
pi_138725116
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:39 schreef picodealion het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Maak je het daar niet erger mee?
Je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling. Bij routine verkeerscontroles moet je weer wel meewerken.

Lastige gok altijd...
pi_138725143
quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:42 schreef Yreal het volgende:

[..]

Je hoeft niet mee te werken aan je eigen veroordeling. Bij routine verkeerscontroles moet je weer wel meewerken.

Lastige gok altijd...
Ah ok. Voor de volgende keer.
pi_138725167
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:43 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ah ok. Voor de volgende keer.
Al moet je dan niet alsnog gepakt worden. Maak je geen vrienden mee
pi_138725671
Weer filmpje uit Rusland, lijkt of hij geen helm op heeft?

http://www.vkmag.com/maga(...)_moskou_is_niet_meer
pi_138726060
Er schiet wel iets van zijn hoofd naar links bij de impact, maar dat lijkt meer op een pet of muts.
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
  donderdag 10 april 2014 @ 14:18:19 #27
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138726407
Kwestie van niet anticiperen en te hard rijden.
  donderdag 10 april 2014 @ 14:24:05 #28
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138726618
Uitwijken gaat ook een beetje lastig met een motor van 5000kg.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138728298
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:58 schreef stoeltafel het volgende:
Weer filmpje uit Rusland, lijkt of hij geen helm op heeft?

http://www.vkmag.com/maga(...)_moskou_is_niet_meer
Die reacties ook :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_138728611


Hehe
Ik zwaai naar dieren.
pi_138728642
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:11 schreef Geerd het volgende:

[..]

Die reacties ook :')
Inderdaad, echt te triest voor woorden :')
"We" zijn blijkbaar niet heel erg geliefd he?...
pi_138728778
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:20 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Inderdaad, echt te triest voor woorden :')
"We" zijn blijkbaar niet heel erg geliefd he?...
Wilt u meer of... :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_138729699
Wat is dat voor incestvolk op die site zeg, what the hell :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 10 april 2014 @ 16:16:23 #34
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138730595




Iemand die hem ziet zitten?

Anders ligt het echt aan mijn (gebrek aan) skills :').

Wat betreft Circuit dag... ik heb ook niet gezegd dat ik die morgen ga doen... ik heb alleen aangegeven dat die cursus en de circuit dag nog op de planning staan.
Simpelweg omdat ik zo goed mogelijk motor wil leren rijden ;-)

on a side-note, vanmiddag aangereden.. iemand klapte achter op mij (zat in auto)... weinig schade aan de auto.. maar wel wat last van mijn nek :').... sucks
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138731586
:')

Pluis ff zelf je kabelboom uit.

Maar ik kan je zo ook wel voor 95% zeker zeggen dat het gewoon komt omdat je nog geen motor kunt rijden. Je hebt drie weken je rijbewijs en dan moet het aan de motor liggen dat je iets niet kunt? Mij lijkt het verstandig als je gewoon eens een half jaar normaal gaat rijden en dan eens gaat pushen of er misschien meer uit te halen is. Daarnaast zou ik een wheelie kunnen maken nou niet direct kwalificeren als zo goed mogelijk motor willen rijden. Dat valt eerder onder zo hard mogelijk posen.

Als ik me niet vergis was jij er ook een die zo'n spoedcursus motorrijden gedaan had? In dat geval, heb gewoon eens wat geduld. Dat je je rijbewijs hebt gehaald wil absoluut nog niet zeggen dat je motor kunt rijden.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 10 april 2014 @ 16:50:15 #36
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138731781
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef BlackLining het volgende:
:')

Pluis ff zelf je kabelboom uit.

Maar ik kan je zo ook wel voor 95% zeker zeggen dat het gewoon komt omdat je nog geen motor kunt rijden. Je hebt drie weken je rijbewijs en dan moet het aan de motor liggen dat je iets niet kunt? Mij lijkt het verstandig als je gewoon eens een half jaar normaal gaat rijden en dan eens gaat pushen of er misschien meer uit te halen is. Daarnaast zou ik een wheelie kunnen maken nou niet direct kwalificeren als zo goed mogelijk motor willen rijden. Dat valt eerder onder zo hard mogelijk posen.

Als ik me niet vergis was jij er ook een die zo'n spoedcursus motorrijden gedaan had? In dat geval, heb gewoon eens wat geduld. Dat je je rijbewijs hebt gehaald wil absoluut nog niet zeggen dat je motor kunt rijden.
Ik hoef niet toegesproken te worden, want ik weet zelf of ik wel of niet iets doe en met welke intentie.
Die van de wheelie heb ik je in het vorige topic al uitgelegd (ik wil ervaren hoe het voelt als je voorwiel van de grond af komt om welke reden dan ook). (dus nog onder het balanspunt).

Ook was het geen spoedcursus, heb er 2 maand over gedaan.

Waar heb je mij horen zeggen dat ik kan motorrijden? Volgens mij heb ik alleen maar het tegenovergestelde steeds beweerd.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 10 april 2014 @ 16:57:52 #37
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138732059
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 13:40 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Rev-it *O*

Mijn motor heeft nu een bos van 4 sleutels :') Voor de koffers, contactslot, schijfremslot en tank allemaal verschillende sleutels :')
Wou eigenlijk alpinestars, maar die hadden ze hier in de buurt nergens :(
En de rev'it was alleen in kleine maten :(
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138733047
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik hoef niet toegesproken te worden, want ik weet zelf of ik wel of niet iets doe en met welke intentie.
Die van de wheelie heb ik je in het vorige topic al uitgelegd (ik wil ervaren hoe het voelt als je voorwiel van de grond af komt om welke reden dan ook). (dus nog onder het balanspunt).

Ook was het geen spoedcursus, heb er 2 maand over gedaan.

Waar heb je mij horen zeggen dat ik kan motorrijden? Volgens mij heb ik alleen maar het tegenovergestelde steeds beweerd.
Ga toch gewoon eens een lekker stuk rijden. Het is prachtig weer, hoef je je allemaal niet zo druk te maken.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138733448
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:57 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wou eigenlijk alpinestars, maar die hadden ze hier in de buurt nergens :(
En de rev'it was alleen in kleine maten :(


Deze
  donderdag 10 april 2014 @ 17:42:41 #40
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138733561
Ja die!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138733714
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
Ja die!
Droomdingen O+ ik reed er met 4 graden nog steeds 120 km per dag mee O+
  donderdag 10 april 2014 @ 17:49:47 #42
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138733792
Ik heb mijn winterhandschoenen maar 1x gebruikt, vind dat zo kut.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138733806
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 16:57 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wou eigenlijk alpinestars,
vieze poser
pi_138733823
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb mijn winterhandschoenen maar 1x gebruikt, vind dat zo kut.
uhu. Op mijn fazer ging dat allemaal prima. Maar die KLE heeft maar 1 schijfje en ik heb gewoon echt het gevoel dat ik met dikke handschoenen niet kan ankeren ;(
  donderdag 10 april 2014 @ 17:53:59 #45
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138733930
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:50 schreef Salatrel het volgende:

[..]

vieze poser
jeweetzelluf, nee heb nu Grand Canyon leren lappen, en mijn vingers steken er al uit :(
Gewoon is kijken of het beetje helpt om wat "bekender" merk te kopen.
Zag ook nog Klims Mojave, maar weet niet of dat op asfalt wel bescherming geeft.

Edit: zag ook nog fox bombers, maar die zijn denk ik ook niet voor het asfalt
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 10 april 2014 @ 18:31:58 #46
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138734948
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb mijn winterhandschoenen maar 1x gebruikt, vind dat zo kut.
Ik vind winterhandschoenen juist lekkerder zitten, lekker zacht. :P
Die korte alpinestars heb ik ook, maar die gebruik ik alleen bij 25+ graden. O-)

Zojuist een Garmin Zumo 390LM gekocht :D

Ook een nieuw slangetje voor de osco binnen gekregen, schijnbaar vonden ze het nodig om dat als pakketje te versturen.

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138735028
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 18:31 schreef mstx het volgende:

[..]

Ook een nieuw slangetje voor de osco binnen gekregen, schijnbaar vonden ze het nodig om dat als pakketje te versturen.

[ afbeelding ]
Ze hebben em tenminste opgerold! :D
  donderdag 10 april 2014 @ 18:38:45 #48
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138735149
Die verpakkingen zijn soms heerlijk achterlijk :') de doos in een doos komt soms ook weleens langs.
pi_138736879
Toen ik een rugzak bestelde, kwam deze ook binnen in een verhuisdoos. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138738041
Ik post nu al meer dan een jaar in dit topic. Derhalve wil ik vragen of ik in de OP mag :@ :@ :@ :@ :@

Merk: Kawasaki
Model: ZZR 600E
Bouwjaar: 1995
Foto:
  donderdag 10 april 2014 @ 19:58:21 #51
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138738112
Volgens mij was de OP niet meer van toepassing....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138738236
staat er in
  donderdag 10 april 2014 @ 20:04:23 #53
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138738385
EJ! dan wil ik ook!


XTZ750 '89
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138738410
wat is het?
  donderdag 10 april 2014 @ 20:06:02 #55
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138738456
Staat eronder ;)
En is klassieker he! moet je weten :P
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138738639
nu krijg ik de neiging iedereen die niet post eruit te pleuren
  donderdag 10 april 2014 @ 20:12:35 #57
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138738697
quote:
16s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:10 schreef Maegrim het volgende:
nu krijg ik de neiging iedereen die niet post eruit te pleuren
Dat zijn er best veel geloof ik..
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 10 april 2014 @ 20:26:43 #58
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138739232
quote:
16s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:10 schreef Maegrim het volgende:
nu krijg ik de neiging iedereen die niet post eruit te pleuren
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:12 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dat zijn er best veel geloof ik..
Kan toch wel een opschoon actie gehouden worden?
Heb toen eens op alle links geklikt en niet alle links doen het ook meer.

Wil zelf best wat tijd besteden daarvoor als er animo naar is.
Nieuwe mensen er in, en de wat oudere er uit.
Mensen kunnen altijd in en uitgevoegd worden wanneer nodig.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138739339
Ja..dan mag ik ook wel in de OP :6



Honda Transalp XL600V '89

:6

[ Bericht 29% gewijzigd door Gummiebeer op 10-04-2014 21:00:54 ]
pi_138739427
Ik post al sinds juli... :@
Kawasaki Ninja 250R, 2010

[ Bericht 15% gewijzigd door Nero22 op 10-04-2014 20:54:00 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138739497
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:31 schreef Nero22 het volgende:
Ik post al sinds juli... :@
Ik heb het niet bijgehouden voor mezelf maar tis wel langer dan 1 jaar.
pi_138739523
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef Gummiebeer het volgende:
Ja..dan mag ik ook wel in de OP :6

[ link | afbeelding ]

Honda Transalp 600V

:6
transalp quota is al bereikt, sorry :s)
pi_138739548
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef Maegrim het volgende:

[..]

transalp quota is al bereikt, sorry :s)
:%
  donderdag 10 april 2014 @ 20:34:10 #64
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138739550
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef Maegrim het volgende:

[..]

transalp quota is al bereikt, sorry :s)
_O-
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138739616
Maar het wel de oudste Alp van het stel! :6

En niet iedereen heeft een compensatiefiets nodig! :6
pi_138739668
Wat zijn ze toch gul bij de belastingdienst.....
Paar jaar geleden kreeg ik een brief van hun dat mijn trouwe Honda uit 1986 belastingvrij is.
Die brief beschouwde ik natuurlijk als een waardepapier. :Y
Maar die brief is dus niks waard omdat de oldtimerregeling veranderd is, afspraken zijn niks waard.
Behalve als ze zelf in het voordeel zijn.

Kreeg een nieuwe brief dat als ik van de nieuwe oldtimerregeling gebruik wilde maken ik zo'n 30 euro moest betalen en dan mag ik het hele jaar rijden.
Behalve in december, januari en februari.
En nu komt hun gulheid:
Voor 2014 geldt alleen december, rest van het jaar mag dus gewoon.......whahahahaaa, wát een timing. _O- _O-
pi_138739722
Ow, en ik poste hier een paar jaar geleden ook al, alleen niet erg regelmatig.
Maar mij kun je er niet uit gooien. :P
  donderdag 10 april 2014 @ 20:50:35 #68
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_138740339
Lekker weertje om nog even te knallen!

Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_138740373
Nou, vooruit dan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138740686
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef Maegrim het volgende:

[..]

transalp quota is al bereikt, sorry :s)
Zet um dr nou gewoon in }:|
  donderdag 10 april 2014 @ 21:24:56 #71
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138742295
quote:
16s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:10 schreef Maegrim het volgende:
nu krijg ik de neiging iedereen die niet post eruit te pleuren
Wat dacht je van heel die OP eruit knikkeren? Voor eens en altijd van dat gemekker af _O_ w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 10 april 2014 @ 21:27:27 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138742433
Dilemma's dilemma's.. wat voor kleur tankstickers plak je op een matzwarte CB? zilver, chroom of wit?

Komt ook nog matte blanke lak over de sticker heen O-)

Ik heb nu chroom, maarja, ik weet niet wat daarvan over blijft als je er matte finish overheen blèrt :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_138742645
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
Dilemma's dilemma's.. wat voor kleur tankstickers plak je op een matzwarte CB? zilver, chroom of wit?

Komt ook nog matte blanke lak over de sticker heen O-)

Ik heb nu chroom, maarja, ik weet niet wat daarvan over blijft als je er matte finish overheen blèrt :{
Zou ik zilver doen. Om de reden die jij ook aangeeft. Chroom + matte lak = zilver zou ik zeggen.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138742851
Wit. Dat zou ik doen. Zilver en chroom vind ik zo opzichtig
  donderdag 10 april 2014 @ 21:41:51 #75
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138743275
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef Gummiebeer het volgende:
Wit. Dat zou ik doen. Zilver en chroom vind ik zo opzichtig
Opzichtig? wut?



Ik dacht zelf dat ze zilver waren, en toen ik ging kijken zag ik eigenlijk pas dat ze chroomkleur waren :+ :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_138743288
quote:
19s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wat dacht je van heel die OP eruit knikkeren? Voor eens en altijd van dat gemekker af _O_ w/
En dit.
Als je al iemand niet in de OP wil plaatsen vanwege het type motor dan is dat hele lijstje een aanfluiting en zeker een vorm van kliekjesvorming.
Maar deze discussie is al eerder geweest. :)
pi_138744500
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:42 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

En dit.
Als je al iemand niet in de OP wil plaatsen vanwege het type motor dan is dat hele lijstje een aanfluiting en zeker een vorm van kliekjesvorming.
Maar deze discussie is al eerder geweest. :)
grapje jonguh ;(
quote:
5s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Opzichtig? wut?

[ afbeelding ]

Ik dacht zelf dat ze zilver waren, en toen ik ging kijken zag ik eigenlijk pas dat ze chroomkleur waren :+ :')
matzwart met gouden velgen :7
  donderdag 10 april 2014 @ 22:01:17 #78
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138744525
quote:
5s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Opzichtig? wut?

[ afbeelding ]

Ik dacht zelf dat ze zilver waren, en toen ik ging kijken zag ik eigenlijk pas dat ze chroomkleur waren :+ :')
nog paar chromen valbeugels? ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138744672
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
Dilemma's dilemma's.. wat voor kleur tankstickers plak je op een matzwarte CB? zilver, chroom of wit?

Komt ook nog matte blanke lak over de sticker heen O-)

Ik heb nu chroom, maarja, ik weet niet wat daarvan over blijft als je er matte finish overheen blèrt :{
Rood
pi_138744812
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Maegrim het volgende:

[..]

grapje jonguh ;(

[..]

matzwart met gouden velgen :7
Weet ik ;) het gaat ook nergens over :)

Zonder stickers? Of zeg ik iets doms?
  donderdag 10 april 2014 @ 22:09:48 #81
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138745015
quote:
2s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:00 schreef Maegrim het volgende:

[..]

grapje jonguh ;(

[..]

matzwart met gouden velgen :7
Neh, te pimpy.. ik heb nu het goudkleurige stuur erop zitten, en dat moet ook een zwarte gaan worden.. zit ook nog te prakkedenken over het hoe en wat met de zijkappen, die horen op elke kleur anthraciet en zilver te zijn, maar die zitten er ook in matzwart bij; maar volgens mij is dat waaaaayyyy over the top :X

En Anne heeft geen zin om effe te fotosoepen ;( :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 10 april 2014 @ 22:12:01 #82
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138745140
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Rood
Neh, don't think so..

quote:
10s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:06 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Weet ik ;) het gaat ook nergens over :)

Zonder stickers? Of zeg ik iets doms?
Niet dom, maar da's te 'ik hep um matzwart gebaggerd' hij moet netjes matzwart worden.. de Kawa wordt wél ratlook matzwart.. de CB moet mooi worden. 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 10 april 2014 @ 22:12:08 #83
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138745189
De mijne gaat morgen in de blanke lak :Y kan ik daarna niks meer overspuiten, dus hoef ik er ook niet net over na te denken :D

Zit alleen nu nog ff te twijfelen of ik de uitlaat misschien nog zwart ga maken ipv RVS kleurig..

Verder mag CMSNL wel eens gaan opschieten }:|

[ Bericht 11% gewijzigd door BlackLining op 10-04-2014 22:26:23 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138754107
quote:
19s.gif Op donderdag 10 april 2014 21:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wat dacht je van heel die OP eruit knikkeren? Voor eens en altijd van dat gemekker af _O_ w/
Fok!mc blijft staan!
pi_138754200
Alles eruit kan ook best, die foto van handboek is nog niet eens opgemerkt :')
  vrijdag 11 april 2014 @ 09:45:31 #87
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138755278
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:41 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Fok!mc blijft staan!
de hele OP blijft staan, alleen de 'ik plas hier' territorium markeringen van users mogen er wmb wel uit.. Oldbies, newbies en alle andere hokjes en kliekjes kunnen best achterwege blijven..

De linkjes effe bijwerken zou trouwens ook geen kwaad kunnen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_138755541
Toch maar sorteren op hardste crashes dan? :+

Of op cilinderinhoud. Weten we meteen hoeveel er gecompenseerd moet worden O-)

[ Bericht 40% gewijzigd door BlackLining op 11-04-2014 10:16:35 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138755669
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:59 schreef BlackLining het volgende:
Toch maar sorteren op hardste crashes dan? :+
De crash puntentelling moet erin!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138756092
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:04 schreef Nero22 het volgende:

[..]

De crash puntentelling moet erin!
Geldt die alleen voor motoren dan? Zo ja dan sta ik nog op nul! *O*
Anders kom ik vrij hoog ben ik bang -O-

Edit: Als ik een foto fix, kan ik er dan ook bij in de OP?
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:22:59 #91
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138756154
maak elke rit een groepsfoto! dat is dan tot aan de volgende rit de OP, sta je er niet op? ben je een sjaakafhaak en kom je de volgende keer wel ;)

Opgelost?

Edit: mag op de foto met helm dan voor diegene die dat willen :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 11 april 2014 @ 10:41:20 #92
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138756707
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:04 schreef Nero22 het volgende:

[..]

De crash puntentelling moet erin!
Goed idee :+
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:46:47 #93
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138758588
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 april 2014 09:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

de hele OP blijft staan, alleen de 'ik plas hier' territorium markeringen van users mogen er wmb wel uit.. Oldbies, newbies en alle andere hokjes en kliekjes kunnen best achterwege blijven..

De linkjes effe bijwerken zou trouwens ook geen kwaad kunnen.
Maar wie gaat dit nou doen dat aanpassen?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 11 april 2014 @ 11:47:38 #94
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_138758612
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 19:57 schreef handboek het volgende:
Ik post nu al meer dan een jaar in dit topic. Derhalve wil ik vragen of ik in de OP mag :@ :@ :@ :@ :@

Merk: Kawasaki
Model: ZZR 600E
Bouwjaar: 1995
Foto: [ afbeelding ]
Dat is wel heel snel :')
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_138763127
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 20:31 schreef Nero22 het volgende:
Ik post al sinds juli... :@ [ afbeelding ]
Kawasaki Ninja 250R, 2010
Moet jij niet na brommerforum.nl??
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:33:43 #96
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138764125
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 april 2014 10:04 schreef Nero22 het volgende:

[..]

De crash puntentelling moet erin!
Niks ervan. Ook SD zoekt maar een eigen plekje op te pissen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 11 april 2014 @ 14:42:56 #97
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138764397
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 11:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Maar wie gaat dit nou doen dat aanpassen?
wat wil je aangepast hebben dan?¿
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_138766266
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:33 schreef stinkie het volgende:

[..]

Niks ervan. Ook SD zoekt maar een eigen plekje op te pissen
_O-
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:51:36 #99
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138766404
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 april 2014 14:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

wat wil je aangepast hebben dan?¿
Oude links die het niet meer doen er uit, nieuwe mensen er in, etc...
Geen make-over, maar een update.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138769060
Net 3 uurtjes motor gelest (kadotje van mijn ouders :) gehad op de gixxer. Aardige wat goede punten geleerd en mijn stuur is gelijk versteld. Verder liep mijn gixxer stationair 2000 touren wat nu 1000 is. Weer was perfect, vooral heel veel bochten gereden en de positie op de weg. Echt het gevoel dat ik nu een stuk zichtbaarder ben voor de auto's dus is een goede investering geweest.
pi_138769318
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 17:12 schreef stoeltafel het volgende:
Net 3 uurtjes motor gelest (kadotje van mijn ouders :) gehad op de gixxer. Aardige wat goede punten geleerd en mijn stuur is gelijk versteld. Verder liep mijn gixxer stationair 2000 touren wat nu 1000 is. Weer was perfect, vooral heel veel bochten gereden en de positie op de weg. Echt het gevoel dat ik nu een stuk zichtbaarder ben voor de auto's dus is een goede investering geweest.
Op fris cursus? 2k stationair lol, kon je dat zelf niet bijstellen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_138770176
Zoiets (kreeg het gratis en kan geen kwaad, sneller motor en geen ervaring dus altijd goed dit) Stationari is het nu gelukkig goed afgesteld. Ben niet bepaald technisch :(
pi_138775416
quote:
8s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:44 schreef picodealion het volgende:
Even een stukje doorgereden tussen de a50 en Beekbergen, stond er een zwart busje langs de weg met een man met portofoon. Toch maar even rustiger aan gedaan, maar ik was al te laat. Opgewacht door een groepje blauwe petten, ze hadden me 106 geklokt waar ik 80 mocht. 200 pietermannen lichter -O-.
:D!!! Dat busje heb ik ook zien staan, maar die petten niet.

Was blij dat ik achter een auto zat die keurig de toegestane maximum snelheid reed, normaal rij ik daar ook 100 :')
pi_138776439
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

:D!!! Dat busje heb ik ook zien staan, maar die petten niet.

Was blij dat ik achter een auto zat die keurig de toegestane maximum snelheid reed, normaal rij ik daar ook 100 :')
Dan ben je zeker niet recht beekbergen in gereden? Daar stonden ze namelijk massaal op 't kruispunt, kon je haast niet over het hoofd zien. Maar heb je mooi ff geluk gehad :).
pi_138776567
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:53 schreef picodealion het volgende:

[..]

Dan ben je zeker niet recht beekbergen in gereden? Daar stonden ze namelijk massaal op 't kruispunt, kon je haast niet over het hoofd zien. Maar heb je mooi ff geluk gehad :).
Ik kwam uit Beekbergen, ging richting Arnhem. Toen ik daar langs kwam stonden ze er nog niet. Wel zuur man ;(

Ik reed laatst ook 71 waar je 50 mocht, ook ¤200 ;(
  vrijdag 11 april 2014 @ 21:50:48 #106
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138778912
Ik heb net letterlijk 2 uur lopen zoeken naar een boutje dat richting het blok/kleine tandwiel viel.
Na 2 uur gaf ik het op en ging ik alles weer in elkaar zetten. Ligt dat tyfus ding gewoon in een kapje dat ik er af had gehaald om beter te kunnen kijken. :'(
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 11 april 2014 @ 22:10:58 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138779806
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 april 2014 08:41 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Fok!mc blijft staan!
Goed onderbouwd verhaal.

Verder over deze discussie in PTA / PTA FAQ & Feedback
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_138780083
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 20:56 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik kwam uit Beekbergen, ging richting Arnhem. Toen ik daar langs kwam stonden ze er nog niet. Wel zuur man ;(

Ik reed laatst ook 71 waar je 50 mocht, ook ¤200 ;(
Even serieus, dit gaat toch helemaal nergens over. Wie keurt zoiets goed? Reed net even 130km waar je 80km mocht, alle ruimte, kon makkelijk en als ze dan staan te flitsen mag je gewoon ¤ 500 aftikken. Gaat echt nergens meer over.
pi_138780688
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:17 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Even serieus, dit gaat toch helemaal nergens over. Wie keurt zoiets goed? Reed net even 130km waar je 80km mocht, alle ruimte, kon makkelijk en als ze dan staan te flitsen mag je gewoon ¤ 500 aftikken. Gaat echt nergens meer over.
Sja wat kun je der tegen doen/
Ik zwaai naar dieren.
pi_138780784
Ja, niks en je doet het zelf maar dit staat toch totaal niet in verhouding. Door rood kan ik begrijpen, dat is ¤ 250 maar af en toe iets te hard. Gelukkig kan je nog op genoeg plekken lekker door gassen.
pi_138780935
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:35 schreef stoeltafel het volgende:
Ja, niks en je doet het zelf maar dit staat toch totaal niet in verhouding. Door rood kan ik begrijpen, dat is ¤ 250 maar af en toe iets te hard. Gelukkig kan je nog op genoeg plekken lekker door gassen.
Ja, daarom Duitsland in heerlijk man, je mag der 100 dus lekker 120 op de teller,
Overal mag je inhalen, dan wel speciale "vakken"
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 12 april 2014 @ 00:10:04 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_138785027
Paar jaar geleden, met het koekblik in Oostenrijk. Ik werd gelaserd met 95 waar je 70 mocht.

Ik dacht: NOHHHH gvd daar gaat m'n geld :( . Wat bleek? Mocht ik 25 euro aftikken _O- . M'n rijbewijs lag nog in het pension, werd ook niet moeilijk over gedaan.

Wat een contrast met NL.
Huilen dan.
  zaterdag 12 april 2014 @ 00:16:44 #113
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138785271
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2014 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
Paar jaar geleden, met het koekblik in Oostenrijk. Ik werd gelaserd met 95 waar je 70 mocht.

Ik dacht: NOHHHH gvd daar gaat m'n geld :( . Wat bleek? Mocht ik 25 euro aftikken _O- . M'n rijbewijs lag nog in het pension, werd ook niet moeilijk over gedaan.

Wat een contrast met NL.
Dan had je nog pech, eerst deden ze er niks aan. Was teveel werk, sinds +-4 jaar zijn ze het verplicht wel te doen en is systeem beter ofzo.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 12 april 2014 @ 00:20:08 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_138785399
Moest 't cash afrekenen. Had bijna gezegd "oh doe er maar 2 joh".
Huilen dan.
  zaterdag 12 april 2014 @ 00:28:10 #115
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138785704
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 00:20 schreef Isdatzo het volgende:
Moest 't cash afrekenen. Had bijna gezegd "oh doe er maar 2 joh".
Dan ben je waarschijnlijk genaaid, das in eigen zak gegaan.
Wouden ze ook keer bij ons doen met vandalisme (was iets kleins) wouden ze 80 pp en toen wij zeiden dat we dan wel mee gingen naar bureau was opeens het probleem opgelost en mochten we verder :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 12 april 2014 @ 00:45:40 #116
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_138786277
Geen idee, ze hadden wel zo'n bonnetje uitgeprint. 25 euro voor 25 te snel, vond 't allemaal wel prima :') .
Huilen dan.
pi_138789803
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Goed onderbouwd verhaal.

Verder over deze discussie in PTA / PTA FAQ & Feedback
:*
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:07:35 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_138792709
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 22:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja, daarom Duitsland in heerlijk man, je mag der 100 dus lekker 120 op de teller,
Overal mag je inhalen, dan wel speciale "vakken"
het nieuws nog gevolgd? Binnenkort mogen buitenlanders tol gaan lappen in .de. ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 12 april 2014 @ 12:57:46 #119
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138793610
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

het nieuws nog gevolgd? Binnenkort mogen buitenlanders tol gaan lappen in .de. ;(
Op de snelweg... die is niet verplicht om te gebruiken ;) en ook zeker niet het leukst in Duitsland!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138793720
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:57 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Op de snelweg... die is niet verplicht om te gebruiken ;) en ook zeker niet het leukst in Duitsland!
En dan nog willen ze in de grensregio dat het tolvrij blijft 30-50km van de grens
pi_138796977
'Liefje, je linkerrem doet het niet'

- 'Dat is de koppeling slimpie....'

'Wat?? Nee toch?

-'.....'
pi_138797039
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:02 schreef handboek het volgende:
'Liefje, je je linkerrem doet het niet'

- 'Dat is de koppeling slimpie....'

'Wat?? Nee toch?

-'.....'
Scootertuig :{w

;)
pi_138797231
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

Scootertuig :{w

;)
Ik heb altijd de neiging op de scooter om die linkerhendel in te knijpen als ik stil sta, zo erg zit dat erin geramd :')
pi_138797498
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik heb altijd de neiging op de scooter om die linkerhendel in te knijpen als ik stil sta, zo erg zit dat erin geramd :')
Als je stil staat is het niet zo erg maar als je dénkt te moeten schakelen.... :+
pi_138797787
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik heb altijd de neiging op de scooter om die linkerhendel in te knijpen als ik stil sta, zo erg zit dat erin geramd :')
Mja. Bij mijn mountainbike is de linker hendel de voorrem. Gewend natuurlijk om de koppeling hard in te trekken dus ik sta meer dan eens ongepland op het voorwiel te balanceren met dat ding :{ :') Beetje hetzelfde als denken te ontkoppelen in een automaat..

Binnenkort ga ik de voor- en achterrem op die MTB eens omwisselen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138797945
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

Scootertuig :{w

;)
Scootertuig? Eerder vrouwentuig....
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:20:28 #127
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138803810
Toch maar naar salatrel geluisterd.. ;)

En deze skere rev'its gekocht.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138804144
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
Toch maar naar salatrel geluisterd.. ;)
Met dat vreselijke accent ja? Moet er niet aan denken :{

:*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138804479
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
Toch maar naar salatrel geluisterd.. ;)

En deze skere rev'its gekocht.
[ afbeelding ]
Mooi heur! Past ook wel bij de ten. :)
  zaterdag 12 april 2014 @ 20:39:53 #130
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138804585
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:37 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Mooi heur! Past ook wel bij de ten. :)
Ja ik ben echt een fashionista!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138805546
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Met dat vreselijke accent ja? Moet er niet aan denken :{

:*
_O_
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:09:04 #132
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138805611
Niet alles klinkt ook zo poëtisch als Twentsch!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138807404
Wel godverdomme. Ik rij al een jaar lang 10 meter op een stukje waar alleen auto's mogen komen als ze een vergunning hebben, namelijk de binnenstad in. Nooit problemen mee gehad, ook niet met agenten etc, maar de parkeerwacht vond het nodig me een boete van 140 euro te geven.

:r.
  zaterdag 12 april 2014 @ 21:59:10 #134
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138807602
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef picodealion het volgende:
Wel godverdomme. Ik rij al een jaar lang 10 meter op een stukje waar alleen auto's mogen komen als ze een vergunning hebben, namelijk de binnenstad in. Nooit problemen mee gehad, ook niet met agenten etc, maar de parkeerwacht vond het nodig me een boete van 140 euro te geven.

:r.
Daar stop je toch niet voor?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138807827
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:59 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Daar stop je toch niet voor?
ik was al afgestapt om mijn motor in de poort te zetten. Blijkbaak kwamen ze net het hoekje om en reden ze een paar tellen achter me. Wist ik veel.
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:13:56 #136
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138808152
Lui zaklamp getrokken natuurlijk :P
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138808315
Ik had liever zijn kop van zijn romp getrokken. Wat een idioot hoog bedrag zeg.
  zaterdag 12 april 2014 @ 22:26:56 #138
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138808570
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef picodealion het volgende:
Wel godverdomme. Ik rij al een jaar lang 10 meter op een stukje waar alleen auto's mogen komen als ze een vergunning hebben, namelijk de binnenstad in. Nooit problemen mee gehad, ook niet met agenten etc, maar de parkeerwacht vond het nodig me een boete van 140 euro te geven.

:r.
alleen auto's of alle motorvoertuigen?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_138808727
Dat laatste. Het is een voetgangersgebied, met ontheffing voor vergunninghouders.

[ Bericht 6% gewijzigd door picodealion op 12-04-2014 23:51:07 ]
  zondag 13 april 2014 @ 01:33:35 #140
177940 Tunafish
met staart
pi_138814460
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_138814839
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik heb altijd de neiging op de scooter om die linkerhendel in te knijpen als ik stil sta, zo erg zit dat erin geramd :')
Paar jaar terug ging ik even patat halen voor de jongens, even op de scooter van mijn kameraad.
eerste stoplicht bijna vol op me plaat _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_138817115
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 01:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Paar jaar terug ging ik even patat halen voor de jongens, even op de scooter van mijn kameraad.
eerste stoplicht bijna vol op me plaat _O- _O-
Levensgevaarlijk die scooters, het zou verboden moeten worden! :P
  zondag 13 april 2014 @ 11:19:44 #143
258802 Yreal
henk..!
pi_138819745
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
Toch maar naar salatrel geluisterd.. ;)

En deze skere rev'its gekocht.
[ afbeelding ]
Ach, revit is nederlands. Goed voor de economie
  zondag 13 april 2014 @ 11:20:38 #144
258802 Yreal
henk..!
pi_138819763
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef picodealion het volgende:
Wel godverdomme. Ik rij al een jaar lang 10 meter op een stukje waar alleen auto's mogen komen als ze een vergunning hebben, namelijk de binnenstad in. Nooit problemen mee gehad, ook niet met agenten etc, maar de parkeerwacht vond het nodig me een boete van 140 euro te geven.

:r.
Volgens mij mogen die die boete niet uitschrijven, maar dat weet ik niet zeker.
pi_138820274
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
Toch maar naar salatrel geluisterd.. ;)

En deze skere rev'its gekocht.
[ afbeelding ]
PTA / Motorclub topic #1150: Ambulance abonnementen
pi_138820310
wat had ik gepost dan waardoor je voor die handschoenen gekozen hebt? :o
  zondag 13 april 2014 @ 11:55:13 #147
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138820684
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 11:40 schreef Salatrel het volgende:
wat had ik gepost dan waardoor je voor die handschoenen gekozen hebt? :o
ik wou geen alpinestars poser zijn ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138820695
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 11:55 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

ik wou geen alpinestars poser zijn ;)
ahhh
  zondag 13 april 2014 @ 11:57:26 #149
258802 Yreal
henk..!
pi_138820725
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 11:55 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

ik wou geen alpinestars poser zijn ;)
  zondag 13 april 2014 @ 12:17:21 #150
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138821327


Alpinestars poser ftw B-)

[ Bericht 45% gewijzigd door Dekatria op 13-04-2014 12:59:25 ]
pi_138821539
Heb vorige week ook nieuwe zomer handschoenen gekocht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138832666
Groetjes vanaf de Nordschleife w/
  zondag 13 april 2014 @ 18:00:20 #153
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138834010
Motor programma op RTL7 :{ ;( }:| :')

"En wat vond jij van de kawasaki?" "ja leuk" Zo dat was wel veel informatie....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138835282
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
Motor programma op RTL7 :{ ;( }:| :')

"En wat vond jij van de kawasaki?" "ja leuk" Zo dat was wel veel informatie....
Vorige week was het zo teleurstellend dat ik het deze week geen eens meer de kans wilde geven. Idee was leuk, uitvoering was minder. :{
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 13 april 2014 @ 18:36:22 #155
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138835694
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
Motor programma op RTL7 :{ ;( }:| :')

"En wat vond jij van de kawasaki?" "ja leuk" Zo dat was wel veel informatie....
Was het echt zo kut ja? Denk dat ik het eens ga kijken, puur uit leedvermaak.
  zondag 13 april 2014 @ 18:38:53 #156
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138835786
Ja de BMW zag er groot uit, maar zo voelde hij niet. En hij had meer opties als een auto.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 13 april 2014 @ 18:42:02 #157
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138835900
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 18:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ja de BMW zag er groot uit, maar zo voelde hij niet. En hij had meer opties als een auto.
Wow, die fiets moet ik dan maar gaan proberen. Klinkt goed.
  zondag 13 april 2014 @ 19:55:01 #158
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_138839052
Zo, net terug van de motorzegening op de Nurburgring.
In 1 woord GEWELDIG!
Kippenvel, zeker toen we bij Brunnchen reden. Een van de bekendere kijkplaatsen langs de Nordschleife.
Ondank dat je een helme ophebt, en de herrie van de andere motoren om je heen hebt, hoorde je het publiek nog schreeuwen (Staken zelfs enkele vuurwerk af). WAANZINNIG!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net efkes anges
pi_138843111
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2014 12:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

het nieuws nog gevolgd? Binnenkort mogen buitenlanders tol gaan lappen in .de. ;(
Werd in het nieuws alleen over personeneauto's gesproken... Dus wie weet hebben we geluk :)
  zondag 13 april 2014 @ 21:13:43 #160
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138843831
GP tijd
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 13 april 2014 @ 21:51:10 #161
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_138846710
quote:
2s.gif Op zondag 13 april 2014 17:23 schreef Maegrim het volgende:
Groetjes vanaf de Nordschleife w/
Was jij dat wat op me toeterde en zwaaide tijdens de corso op de nordschleife :D
Net efkes anges
pi_138846777
pleh :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I are Baboon
pi_138849909
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:52 schreef pindaplukker het volgende:
pleh :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoops....niet best!
pi_138854363
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:52 schreef pindaplukker het volgende:
pleh :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kijk ik naar? Gebroken mount van een motorblok of iets? In dat geval; knap kut -O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138854475


arme hond ;(
pi_138855463
quote:
2s.gif Op maandag 14 april 2014 00:13 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]

arme hond ;(

:D :7
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 14 april 2014 @ 09:07:24 #167
177940 Tunafish
met staart
pi_138857748
Damn, dat beest heeft wel de ultieme 'deal with it B-) ' zonnebril _O-
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_138858530
Kwam vanochtend op de snelweg een wannebe motor tegen :P .
Eentje met twee voorwielen, ziet er heel erg maf uit.

Schijnen Piaggio te heten en op een aantal mag je gewoon rijden met autorijbewijs volgens mij (afhankelijk van het aantal CC).
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
pi_138858610
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:55 schreef White__Tiger het volgende:
Kwam vanochtend op de snelweg een wannebe motor tegen :P .
Eentje met twee voorwielen, ziet er heel erg maf uit.

Schijnen Piaggio te heten en op een aantal mag je gewoon rijden met autorijbewijs volgens mij (afhankelijk van het aantal CC).
Met bontkraagje of lakschoentjes?
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_138858623
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 00:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Waar kijk ik naar? Gebroken mount van een motorblok of iets? In dat geval; knap kut -O-
Ophanging van de rotatiedemper (suzuki's oplossing voor een schokbreker :') ) Maar dat is een onderdeel van mijn frame :(

Of een nieuw frame, of lassen maar het is aluminium of een Bitubo shock die niet gebruik maakt van dat ophangpunt en die is verdomd prijzig.
I are Baboon
pi_138858670
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Was jij dat wat op me toeterde en zwaaide tijdens de corso op de nordschleife :D
vast niet, het was een beetje druk daar

pi_138858821
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Ophanging van de rotatiedemper (suzuki's oplossing voor een schokbreker :') ) Maar dat is een onderdeel van mijn frame :(

Of een nieuw frame, of lassen maar het is aluminium of een Bitubo shock die niet gebruik maakt van dat ophangpunt en die is verdomd prijzig.
Oh zo'n ding..

Lassen gaat prima, ook met alu. Heel veel kracht staat daar toch niet op en anders maak je er een metalen plaat achter.

Maar je kunt daar toch gewoon een standaard Suzuki veer in hangen met gasdemper. Tweedehands zat te krijgen, in goede staat voor 100 euro.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 14 april 2014 @ 10:10:42 #173
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_138858916
quote:
2s.gif Op maandag 14 april 2014 10:00 schreef Maegrim het volgende:

[..]

vast niet, het was een beetje druk daar

Haha die motorrijder die voor je staat (begin van filmpje) Blauwe Suzuki GSX650F met ZZ in midden van kenteken ken ik van Motorforum. Was jij met hem daar?

Filmpje begint precies op moment dat ik jullie net voorbij ben gelopen.


Net efkes anges
  maandag 14 april 2014 @ 10:25:03 #174
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138859279
is toch een race baan? mensen rijden sneller door een woonerf ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138859374
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:10 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Haha die motorrijder die voor je staat (begin van filmpje) Blauwe Suzuki GSX650F met ZZ in midden van kenteken ken ik van Motorforum. Was jij met hem daar?

Filmpje begint precies op moment dat ik jullie net voorbij ben gelopen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, en die ktm 990 smr
  maandag 14 april 2014 @ 10:37:44 #176
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_138859634
quote:
2s.gif Op maandag 14 april 2014 10:28 schreef Maegrim het volgende:

[..]

ja, en die ktm 990 smr
^O^ Had ik dat nu maar eerder geweten.

Ik stond op Bundestrasse aan andere kant van de weg geparkeerd, schuin tegenover jullie.
En zag met voorbijlopen dat er naast jullie ook nog plek was.
Net efkes anges
pi_138865304
Ik vind die lui bij CMSNL maar bedroevend langzaam :{ Anderhalve week geleden besteld en nog steeds 'pending' zonder verdere informatie..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138865515
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:57 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind die lui bij CMSNL maar bedroevend langzaam :{ Anderhalve week geleden besteld en nog steeds 'pending' zonder verdere informatie..
nieuw knipperlicht?
pi_138865798
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 14:03 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nieuw knipperlicht?
Nee w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138865830
Een nieuwe motor?
pi_138865882
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:13 schreef Den_Haag het volgende:
Een nieuwe motor?
Nee w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138866804
Ketting?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_138867150
Neuh, gewoon wat kleine losse dingetjes die ik kwijt ben of die toch al gaar waren. Mounting demper voor de tank bijvoorbeeld. Koppelingsstift, paar aparte spacertjes, etc.

Ik kan hem zonder die meuk ook wel in elkaar zetten, enige wat ik dan ergens vandaan moet gaan toveren is een M7 boutje..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 14 april 2014 @ 15:09:25 #184
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_138867803
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 10:25 schreef KneusTeun het volgende:
is toch een race baan? mensen rijden sneller door een woonerf ;)
Neuh, volgens de wetgeving is het een tolweg.
Net efkes anges
  maandag 14 april 2014 @ 15:28:30 #185
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138868467
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! tank etc oogt nu antraciet, maar erg tof!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138868497
quote:
1s.gif Op maandag 14 april 2014 15:28 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Nice! tank etc oogt nu antraciet, maar erg tof!
De tank is dan ook antraciet ;)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 14 april 2014 @ 15:38:46 #187
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138868808
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De tank is dan ook antraciet ;)
My bad! ik dacht dat alles mat zwart zou worden, weenie waarom.

Edit: http://link.marktplaats.nl/m798650395 gouden handel voor je! even helemaal uit elkaar en weer netjes en BAM voor 1600 weer het net op.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138868962
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 15:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

My bad! ik dacht dat alles mat zwart zou worden, weenie waarom.

Edit: http://link.marktplaats.nl/m798650395 gouden handel voor je! even helemaal uit elkaar en weer netjes en BAM voor 1600 weer het net op.
Nope, frame, vork, brug en nog wat kleine meuk is zwart, tank en kuip is antraciet :) SD was degene die hem helemaal matzwart wilde maken.

Zou inderdaad mooi zijn! Al is het wel zo dat er wel iets meer dan ¤1000 in deze motor gegaan is tijdens zijn reparatie. Maar als ik nu even die 600 zou kunnen missen, zou ik hem inderdaad wel kopen ja. Mooi opknappertje, en ik ken de fiets nu letterlijk van binnen en van buiten.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138869586
Kan ik nou proefzitten zaterdag?
  maandag 14 april 2014 @ 16:03:52 #190
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138869656
Gaan we zaterdag dan wel de hele dag wheeliez doen? en stoer kijken? iemand nog brag en boost stickers?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 14 april 2014 @ 16:06:08 #191
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138869970
En naar niemand zwaaien.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138869992
quote:
14s.gif Op maandag 14 april 2014 16:06 schreef Dekatria het volgende:
Stoer kijken is natuurlijk een pré.
inb4 topicpolizei selfies
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 14 april 2014 @ 16:15:52 #194
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  maandag 14 april 2014 @ 16:29:09 #195
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138870616
Iemand nog van die oranje of gele hesjes?!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 14 april 2014 @ 16:30:19 #196
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138870654
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand nog van die oranje of gele hesjes?!


Check.
  maandag 14 april 2014 @ 16:41:08 #197
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138871028
Nog steeds geen oortjes kunnen scoren :(
pi_138871224
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:41 schreef Erasmo het volgende:
Nog steeds geen oortjes kunnen scoren :(
Oortjes? Als in muziek in de helm of oordoppen? :P
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 april 2014 @ 16:45:44 #199
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138871241
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Oortjes? Als in muziek in de helm of oordoppen? :P
Als in Paashaas oren.
pi_138871270
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:45 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Als in Paashaas oren.
Koop een knuffel oren eraf klaar??
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 april 2014 @ 16:59:17 #201
177940 Tunafish
met staart
pi_138871752
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:41 schreef Erasmo het volgende:
Nog steeds geen oortjes kunnen scoren :(
Ik heb een tijdje geleden van die pluisoortjes gevonden, maar die blijven niet aan mijn helm plakken :') Zal ze meenemen danwel proberen mee te geven. Als ze bij de jouwe wel blijven zitten rijdt er in ieder geval iemand in stijl rond

Edit: hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tunafish op 14-04-2014 17:07:09 ]
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_138871971
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 00:46 schreef Nero22 het volgende:


:D :7
Bij de Marathon van Rotterdam.



  maandag 14 april 2014 @ 17:13:28 #203
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138872208
Lijkt me best gaaf om daar eens een ritje mee te maken.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 april 2014 @ 17:29:53 #205
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138872729
Zeg me bitte dat één van die knopjes een band opblazen en er een hoovercraft van maken! anders :{w
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138873745
Die trekhaak ook echt :') En die stoel is luxer dan die in mijn auto zit.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_138873803
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:13 schreef Geerd het volgende:
Lijkt me best gaaf om daar eens een ritje mee te maken.
Met zo'n goldwing???
Bespaar je de moeite. Is nog emotielozer dan een Alp ;) Daarbij kan je filerijden wel vergeten en je zit consant met de breedte te kutten.

Oja, vergeet nog effe de uitlaten die bij elke bocht over de grond slepen. Of dat komt door mijn rijstijl, kan ook. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Gummiebeer op 14-04-2014 20:10:32 ]
pi_138881187
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 18:08 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Met zo'n goldwing???
Bespaar je de moeite. Is nog emotielozer dan een Alp ;) Daarbij kan je filerijden wel vergeten en je zit consant met de breedte te kutten.

Oja, vergeet nog effe de uitlaten die bij elke bocht over de grond slepen. Of dat komt door mijn rijstijl, kan ook. :')
Heb je er al eens op gereden dan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_138882211
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:03 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb je er al eens op gereden dan?
Ja, helaas wel. M'n ouwe had een goldwing 1800 (met aanhanger :') ), daarvoor een 1600. Beide keren erop gereden maar dat is echt 100x niks, tenzij je de 60 bent gepasseerd. Dat hok is zo lomp en traag, je kan er zelfs een 2 liter blok in hangen want dat doet nog niks. Je merkt echt dat je met wat kilo's onderweg bent.
Kanttekening is wel dat het comfie is, je draait er zo enkele honderden km's mee zonder dat je het door hebt.
Nee, dan was de Kawa Classic 1500 wel beter daarna ondanks dat het een chopper is. Maar ook daar weer, bochten kan je niet plat nemen en met de koffers is die wel heel erg breed!

[ Bericht 7% gewijzigd door Gummiebeer op 14-04-2014 21:26:19 ]
pi_138883982
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ja, helaas wel. M'n ouwe had een goldwing 1800 (met aanhanger :') ), daarvoor een 1600. Beide keren erop gereden maar dat is echt 100x niks, tenzij je de 60 bent gepasseerd. Dat hok is zo lomp en traag, je kan er zelfs een 2 liter blok in hangen want dat doet nog niks. Je merkt echt dat je met wat kilo's onderweg bent.
Kanttekening is wel dat het comfie is, je draait er zo enkele honderden km's mee zonder dat je het door hebt.
Nee, dan was de Kawa Classic 1500 wel beter daarna ondanks dat het een chopper is. Maar ook daar weer, bochten kan je niet plat nemen en met de koffers is die wel heel erg breed!
Oke, ik dacht zoveel liter die, snelheid oke maar koppel zouden ze wel hebben.
Niet echt dus?
Ik zwaai naar dieren.
pi_138884761
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Oke, ik dacht zoveel liter die, snelheid oke maar koppel zouden ze wel hebben.
Niet echt dus?
Nee, het gaat allemaal wat gezapig. Linieaire vermogensafgifte wat dan wel fijn is om te touren maar verwacht geen koppel ala CB1300.
  maandag 14 april 2014 @ 22:06:47 #212
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138885616
Voor morgen maar weer de wintervoering in de regenbroek risten :')
pi_138886114
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef Erasmo het volgende:
Voor morgen maar weer de wintervoering in de regenbroek risten :')
Ik trok altijd een regenbroek en regenjas over mijn pak heen
Handschoenen wat vet overheen,
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 april 2014 @ 23:01:23 #214
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138889190
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138889911
Uhmz niet verkeert je ballen op de cilinder
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 15 april 2014 @ 02:03:55 #216
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_138893715
Leuk tot er een drijfstang naar buiten komt zetten.
Huilen dan.
  dinsdag 15 april 2014 @ 12:00:57 #218
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138899872
quote:
Kon het niet laten te reageren :P
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138899975
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Kon het niet laten te reageren :P
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:49:51 #220
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138904270
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:43 schreef Anne het volgende:
Met een aantal users over gehad en we gaan voor het idee van KneusTeun.

[..]

Wow er luisteren gewoon mensen naar mij :D
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:53:15 #221
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138904406
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138904617
ik zou ook meteen een nieuwe onderbroek vragen aan die dealer
pi_138905229
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:49 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wow er luisteren gewoon mensen naar mij :D
Er is dus blijkbaar echt een hele discussie gaande geweest over de OP? _O-
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:26:13 #224
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138905684
quote:
Een bout die mist = een bout die dus ook niet goed vast zat en eruit is getrild.

Ik heb een keer eenzelfde iets gehad maar dan met een klauw voor - had het voorwiel eruit gehad en de klauw niet goed aangedraaid met borgmiddel. Die klauw kwam vrolijk zwierend gelukkig niet tussen de spaken terecht, maar tikte er wel een paar keer tegenaan :X

Onwijs veel mazzel mee gehad. Loctite, het is zo underrated.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dekatria op 15-04-2014 14:33:47 ]
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:47:49 #225
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138906482
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 13:49 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wow er luisteren gewoon mensen naar mij :D
De oldbies kennen dat nog als de oude OP. Groepsfoto en een lijstje met motoren. klaar :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_138906679
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:47 schreef stinkie het volgende:

[..]

De oldbies kennen dat nog als de oude OP. Groepsfoto en een lijstje met motoren. klaar :')
Daarom ga ik er vanuit dat jij het ook goed vindt :P.
  dinsdag 15 april 2014 @ 14:58:40 #227
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138906836
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:53 schreef Anne het volgende:

[..]

Daarom ga ik er vanuit dat jij het ook goed vindt :P.
Ik zal de OP zegenen :Y
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:10:19 #228
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_138907202
Hm, ik zal eens kijken of de garage de borgpen bij mijn achterwiel wel heeft teruggezet :p
pi_138909291
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Kon het niet laten te reageren :P
pi_138909857
• U reed met een motor.
• U reed op de autosnelweg.
• U reed met een snelheid van 115 km/u.
• De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 100 km/u.
• U heeft de maximumsnelheid dus met 15 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 4 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 11 km/u.

Het boetebedrag:
• Boetebedrag: ¤ 82,-.
• Dezelfde overschrijding binnen de bebouwde kom: ¤ 91,-.
• Dezelfde overschrijding buiten de bebouwde kom: ¤ 86,-.

Het was op de A2 vanmiddag. Hopelijk pakt hij de uitvoegstrook, waar ik op reed, niet mee. :') En wie weet verpest de administratie het, want ik ga over 3 weken verhuizen. :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Nero22 op 15-04-2014 16:27:37 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138910522
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:22 schreef Nero22 het volgende:
• U reed met een motor.
• U reed op de autosnelweg.
• U reed met een snelheid van 115 km/u.
• De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 100 km/u.
• U heeft de maximumsnelheid dus met 15 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 4 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 11 km/u.

Het boetebedrag:
• Boetebedrag: ¤ 82,-.
• Dezelfde overschrijding binnen de bebouwde kom: ¤ 91,-.
• Dezelfde overschrijding buiten de bebouwde kom: ¤ 86,-.

Het was op de A2 vanmiddag. Hopelijk pakt hij de uitvoegstrook, waar ik op reed, niet mee. :') En wie weet verpest de administratie het, want ik ga over 3 weken verhuizen. :+
je reed dus topsnelheid? :D
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:47:05 #232
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138910828
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:22 schreef Nero22 het volgende:
• U reed met een motor.
• U reed op de autosnelweg.
• U reed met een snelheid van 115 km/u.
• De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 100 km/u.
• U heeft de maximumsnelheid dus met 15 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 4 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 11 km/u.

Het boetebedrag:
• Boetebedrag: ¤ 82,-.
• Dezelfde overschrijding binnen de bebouwde kom: ¤ 91,-.
• Dezelfde overschrijding buiten de bebouwde kom: ¤ 86,-.

Het was op de A2 vanmiddag. Hopelijk pakt hij de uitvoegstrook, waar ik op reed, niet mee. :') En wie weet verpest de administratie het, want ik ga over 3 weken verhuizen. :+
Dat op een brommer!
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:38 schreef Salatrel het volgende:

je reed dus topsnelheid? :D
_O-
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138911350
Gaat dat ding ook nog zo hard? :D
pi_138911843
_O- :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138912217
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138912289
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:22 schreef Nero22 het volgende:
• U reed met een motor.
• U reed op de autosnelweg.
• U reed met een snelheid van 115 km/u.
• De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 100 km/u.
• U heeft de maximumsnelheid dus met 15 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 4 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 11 km/u.

Het boetebedrag:
• Boetebedrag: ¤ 82,-.
• Dezelfde overschrijding binnen de bebouwde kom: ¤ 91,-.
• Dezelfde overschrijding buiten de bebouwde kom: ¤ 86,-.

Het was op de A2 vanmiddag. Hopelijk pakt hij de uitvoegstrook, waar ik op reed, niet mee. :') En wie weet verpest de administratie het, want ik ga over 3 weken verhuizen. :+
Wat een kromme bedragen.
pi_138912357
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:26 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Een bout die mist = een bout die dus ook niet goed vast zat en eruit is getrild.

een yamaha bout
pi_138912875
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:16 schreef Nero22 het volgende:
_O- :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra controle of standaard trajectcontrole?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_138913039
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:42 schreef mjan het volgende:

[..]

Extra controle of standaard trajectcontrole?
Extra controle. Normaal gesproken ben ik redelijk op de hoogte van dit soort fratsen omdat ik radio luister en/of de flitsers check. Vandaag niet.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138913455
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:47 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Extra controle. Normaal gesproken ben ik redelijk op de hoogte van dit soort fratsen omdat ik radio luister en/of de flitsers check. Vandaag niet.
Crap. Waar ergens? Ik ga ook maar vast sip in een hoekje zitten.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_138913593
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:01 schreef mjan het volgende:

[..]

Crap. Waar ergens? Ik ga ook maar vast sip in een hoekje zitten.
A2 richting Maastricht, bij Vianen. Dit keer stonden ze al bij de Lekbrug, maar normaal gesproken bij het kruispunt. Ik had het er nog van het weekend over met mijn zus. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:09:01 #242
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138913655
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:06 schreef Nero22 het volgende:

[..]

A2 richting Maastricht, bij Vianen. Dit keer stonden ze al bij de Lekbrug, maar normaal gesproken bij het kruispunt. Ik had het er nog van het weekend over met mijn zus. :')
Het valt mij nog mee hoor eigenlijk... Ik had laatst 1 van 196 euro voor 23 km te hard ofzo.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138913691
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:09 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Het valt mij nog mee hoor eigenlijk... Ik had laatst 1 van 196 euro voor 23 km te hard ofzo.
Viel me ook best mee. Als je bedenkt dat je ook al veertig euro lijkt te betalen voor een paar kilometer in de bebouwde kom.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138913887
Bedragen op de snelweg zijn sowieso lager als voor binnen bebouwde kom
pi_138914033
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:06 schreef Nero22 het volgende:

[..]

A2 richting Maastricht, bij Vianen. Dit keer stonden ze al bij de Lekbrug, maar normaal gesproken bij het kruispunt. Ik had het er nog van het weekend over met mijn zus. :')
Nouja, we zullen het zien. Kan het nu alvast incalculeren :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:23:18 #246
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138914090
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:16 schreef Salatrel het volgende:
Bedragen op de snelweg zijn sowieso lager als voor binnen bebouwde kom
Was bij Staphorst op de snelweg..
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138914207
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:23 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Was bij Staphorst op de snelweg..
U was de volgende?
quote:


We weten inmiddels dat flitsen levensgevaarlijk is, en motorrijden is ook nog eens 18 keer gevaarlijker dan autorijden (of 21 keer, zo je wilt). Gelukkig liep deze 50-jarige motorrijder alleen een gebroken pols en verwondingen aan zijn hand op. Hij reed over de A28 bij Staphorst toen hij vanuit zijn ooghoek een stel struikrovers gewaar werd. Hij kneep in een reflex hard in zijn voorrem, en dat is nooit echt slim op de motor. Zodoende werd dit kiekje van hem gemaakt. Dat is er eentje voor de schoorsteenmantel, lijkt me.
Bron: http://www.autoblog.nl/ar(...)altkusje-met-137-kmh
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:31:21 #248
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138914291
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:27 schreef Nero22 het volgende:

[..]

U was de volgende?

[..]

We weten inmiddels dat flitsen levensgevaarlijk is, en motorrijden is ook nog eens 18 keer gevaarlijker dan autorijden (of 21 keer, zo je wilt). Gelukkig liep deze 50-jarige motorrijder alleen een gebroken pols en verwondingen aan zijn hand op. Hij reed over de A28 bij Staphorst toen hij vanuit zijn ooghoek een stel struikrovers gewaar werd. Hij kneep in een reflex hard in zijn voorrem, en dat is nooit echt slim op de motor. Zodoende werd dit kiekje van hem gemaakt. Dat is er eentje voor de schoorsteenmantel, lijkt me.
Bron: http://www.autoblog.nl/ar(...)altkusje-met-137-kmh
_O-
Nee in auto hea...

[ Bericht 0% gewijzigd door ManageTheAnger op 15-04-2014 19:04:25 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138915585
http://www.spitsnieuws.nl(...)ten-in-oekra%C3%AFne

Zal stront echt de fan raken? Ik hoop dat het met sisser afloopt die shit.
Mijn motor olie is rood? Wat voor merk is dat?
Ook de remblokken laat ik nog maar even vervangen denk ik, zo lullig als je op de terug weg in eens moet remmen op de snelweg en je hoort ijzer op ijzer :P
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:45:33 #250
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_138917437
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:05 schreef Geerd het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ten-in-oekra%C3%AFne

Zal stront echt de fan raken? Ik hoop dat het met sisser afloopt die shit.

...
Hier in Finland volgen ze dit gebeuren nauwgezet. Kan er natuurlijk wat mee te maken hebben dat Finland voor t grootste deel aan Rusland grenst en Poetin Finland nog steeds als een afvallige provincie beschouwd :')...

Wel mooi om te zien trouwens dat hier steeds meer motoren tevoorschijn komen nu ze langzamerhand overal t grind aan het ruimen zijn :).
pi_138917847
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Hier in Finland volgen ze dit gebeuren nauwgezet. Kan er natuurlijk wat mee te maken hebben dat Finland voor t grootste deel aan Rusland grenst en Poetin Finland nog steeds als een afvallige provincie beschouwd :')...

Wel mooi om te zien trouwens dat hier steeds meer motoren tevoorschijn komen nu ze langzamerhand overal t grind aan het ruimen zijn :).
ik dacht al even dat je was ingesneeuwd....
pi_138917849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Hier in Finland volgen ze dit gebeuren nauwgezet. Kan er natuurlijk wat mee te maken hebben dat Finland voor t grootste deel aan Rusland grenst en Poetin Finland nog steeds als een afvallige provincie beschouwd :')...

Wel mooi om te zien trouwens dat hier steeds meer motoren tevoorschijn komen nu ze langzamerhand overal t grind aan het ruimen zijn :).
Post uit Scandinavie! *O*
Mis je het motorveuren al? ;)
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:58:34 #253
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_138918097
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik dacht al even dat je was ingesneeuwd....
Die kans is nog steeds aanwezig, ondanks dat het hier blijkbaar 'lente' is... :N

quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Post uit Scandinavie! *O*
Mis je het motorveuren al? ;)
Jaaaaaaaaa! Ik ben ook stik jaloers op jullie allemaal! Ik wou dat ik er zaterdag bij kon zijn! Teun eet mijn perenijsje wel op ;).
pi_138918186
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Die kans is nog steeds aanwezig, ondanks dat het hier blijkbaar 'lente' is... :N

we verwachten zaterdag 18 graden ik denk ik zeg het even :)
pi_138918223
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Die kans is nog steeds aanwezig, ondanks dat het hier blijkbaar 'lente' is... :N

[..]

Jaaaaaaaaa! Ik ben ook stik jaloers op jullie allemaal! Ik wou dat ik er zaterdag bij kon zijn! Teun eet mijn perenijsje wel op ;).
^O^ Ik zal er strikt op toe zien dat hij dat perenijsje opeet. :P
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:04:57 #256
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_138918412
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:00 schreef Salatrel het volgende:

[..]

we verwachten zaterdag 18 graden ik denk ik zeg het even :)
10 (!) graden hier. De Finnen gaan helemaal los. Korte broeken, BBQ, alles.
pi_138918509
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef punkmuis het volgende:

[..]

10 (!) graden hier. De Finnen gaan helemaal los. Korte broeken, BBQ, alles.
haha herkenbaar uit IJsland :P
pi_138919352
Godver, heeft mijn mannetje er 50 minuten over gedaan om valbeugels op mijn kle te draaien :')
pi_138919580
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:25 schreef Yreal het volgende:
Godver, heeft mijn mannetje er 50 minuten over gedaan om valbeugels op mijn kle te draaien :')
Wist niet dat je van de mannen was :o
Ik zwaai naar dieren.
pi_138919858
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:25 schreef Yreal het volgende:
Godver, heeft mijn mannetje er 50 minuten over gedaan om valbeugels op mijn kle te draaien :')
Beter in 50 minuten goed dan in 10 minuten half werk te leveren!
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:36:37 #261
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138923039
Nou weer lekker gesleuteld, ben er achter gekomen waarom mijn linker kuipvakje niet zo lekker sluit en de hele boel een beetje gammel zit. Zit dus gewoon een scheur onderin en het onderste bevestigingsboutgat is afgebroken :')

Oh en de motor was waarschijnlijk vroeger rood :')
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:39:33 #262
425338 A4papier
Allergisch voor inkt
pi_138923184
Donderdag bij een funduro uit '95 kijken, jullie nog tips?
210 bij 297 mm
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:44:48 #263
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138923475
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef A4papier het volgende:
Donderdag bij een funduro uit '95 kijken, jullie nog tips?
Alle standaard dingen even goed nakijken ;)
Die van Punkmuis had een dag na aankoop een lekke kering ;)
En moet nu: Remschijven en banden :(

En check even of ie wel voor je formaat is! want ik vind hem behoorlijk klein voor mijzelf. Ben 1.86.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138923480
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef A4papier het volgende:
funduro
Niet kopen?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:45:20 #265
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138923509
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Niet kopen?
Want?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138923974
Net even bij de motorzaak geweest, stond een Kawasaki W800. Ding ziet er toch wel erg fijn uit en zit ook chill :9
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:55:47 #267
425338 A4papier
Allergisch voor inkt
pi_138924145
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Alle standaard dingen even goed nakijken ;)
Die van Punkmuis had een dag na aankoop een lekke kering ;)
En moet nu: Remschijven en banden :(

En check even of ie wel voor je formaat is! want ik vind hem behoorlijk klein voor mijzelf. Ben 1.86.
zal ik doen!

Qua lengte heb je het over een funduro?
210 bij 297 mm
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:59:12 #268
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138924374
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef A4papier het volgende:

[..]

zal ik doen!

Qua lengte heb je het over een funduro?
Ja, vind hem erg klein uitvallen. Als ik er op zit dan zit je redelijk compact, zou er denk ik geen grote trip op moeten maken.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138924844
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Net even bij de motorzaak geweest, stond een Kawasaki W800. Ding ziet er toch wel erg fijn uit en zit ook chill :9
en die vtr dan?
pi_138924890
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef Salatrel het volgende:

[..]

en die vtr dan?
Die heb ik nog steeds. Ik zeg toch nergens dat ik die W800 gekocht heb? :P
pi_138924971
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Die heb ik nog steeds. Ik zeg toch nergens dat ik die W800 gekocht heb? :P
oh dacht dat je wat anders wilde :P
pi_138925106
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

oh dacht dat je wat anders wilde :P
Klopt, maar toch geen geld voor op het moment.
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:14:31 #273
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138925264
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Die heb ik nog steeds. Ik zeg toch nergens dat ik die W800 gekocht heb? :P
Wel tof hoor, zo'n W800.
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:15:39 #274
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_138925320
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef A4papier het volgende:
Donderdag bij een funduro uit '95 kijken, jullie nog tips?
Voor mij is ie dan juist weer nét aan de hoge kant :'). Ik ben krap 1,60m. Keerring had ik van tevoren niet kunnen zien helaas. En ik moest wel even wennen aan 1 cilinder.
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:17:32 #275
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138925409
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 22:15 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Voor mij is ie dan juist weer nét aan de hoge kant :'). Ik ben krap 1,60m. Keerring had ik van tevoren niet kunnen zien helaas. En ik moest wel even wennen aan 1 cilinder.
Door werken jij! ik wil straks wel kunnen chillen ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 15 april 2014 @ 22:38:14 #276
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138926661
Ik ken zeker geen wheelie doen....

Vandaag nog geprobeerd, n.a.v. diverse tips en video's die ik bekeken had.
Hij vertikt het en ik ga het ook niet meer proberen.

Vind het wel prima zo :P
Lekker bochtjes oefenen *O*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138932763
Het was nog best koud aan de handjes vanmorgen, maar iedere auto die ik in de file voorbij ga is het dubbel en dwars waard. Ik heb mijn motor nu 2,5 weken en wil niet anders meer! *O*
Heb er ook alweer zo'n 1000-1500 km op zitten.
  woensdag 16 april 2014 @ 10:04:33 #278
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138934468
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar zijtassen, mijn Oxfords gaan op marktplaats. Kan ze zaterdag meenemen.

Linkje volgt nog ja :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_138937367
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:04 schreef stinkie het volgende:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar zijtassen, mijn Oxfords gaan op marktplaats. Kan ze zaterdag meenemen.

Linkje volgt nog ja :+
Wat voor oxfords?
pi_138937707
quote:
5s.gif Op woensdag 16 april 2014 11:56 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat voor oxfords?
  woensdag 16 april 2014 @ 12:14:39 #281
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138937978
^O^
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_138938833
Hmmm... Hoe zit dat verder vast? Onder je buddy door oid?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 16 april 2014 @ 12:51:41 #283
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138939157
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:40 schreef mjan het volgende:
Hmmm... Hoe zit dat verder vast? Onder je buddy door oid?
over en onder je buddy.
verder nog wat extra koortjes en bandjes om aan stepjes oid extra vast te zetten.
Regenhoes zit er ook nog in.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_138939482
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:14 schreef stinkie het volgende:
^O^
Moet het kosten, en hoe groot zijn ze? Ben wel in de markt voor zulk spul, nu kisten de investering (nog) niet waard zijn.
pi_138939522
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 12:51 schreef stinkie het volgende:

[..]

over en onder je buddy.
verder nog wat extra koortjes en bandjes om aan stepjes oid extra vast te zetten.
Regenhoes zit er ook nog in.
Als Yreal geen interesse heeft wil ik er zaterdag wel eens naar kijken.

Hoewel het mij vast niet in dank afgenomen zal worden als ik nog meer ruimte in ga nemen met mijn motormeukjes.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_138940817
Mooie tassen. Genoeg animo zo te zien. Ik hou ze ook nog even in m'n achterhoofd.

Wat vraag je er voor?
  woensdag 16 april 2014 @ 13:44:32 #288
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138940860
Ik denk voor ¤75 op marktplaats, ergens in die richting heb ik er paar maanden terug ook voor betaald.

En ik wil ze zaterdag alleen meenemen als ik er redelijk zeker van ben dat ze niet mee teruggaan, anders rijd ik er de hale dag voor lul mee rond (letterlijk en figuurlijk) :@
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_138940921
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef stinkie het volgende:
En ik wil ze zaterdag alleen meenemen als ik er redelijk zeker van ben dat ze niet mee teruggaan, anders rijd ik er de hale dag voor lul mee rond (letterlijk en figuurlijk) :@
Hoezo, jij neemt toch gewoon koffie en koekjes voor ons mee?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 16 april 2014 @ 13:48:13 #290
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138940981
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:46 schreef mjan het volgende:

[..]

Hoezo, jij neemt toch gewoon koffie en koekjes voor ons mee?
vorige keer had ik koekjes bij me. En die hebben het vertrekpunt niet eens gehaald :@


Maar ok hooi ze er sowieso wel op. Kan ik nog een trui meenemen :)

En koekjes :Y
En aan de andere kant mijn tanktas voor de terugweg
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_138941074
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef stinkie het volgende:
Ik denk voor ¤75 op marktplaats, ergens in die richting heb ik er paar maanden terug ook voor betaald.

En ik wil ze zaterdag alleen meenemen als ik er redelijk zeker van ben dat ze niet mee teruggaan, anders rijd ik er de hale dag voor lul mee rond (letterlijk en figuurlijk) :@
Hoeveel liter zijn die dingen dan?
  woensdag 16 april 2014 @ 13:52:09 #292
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138941113
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:51 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hoeveel liter zijn die dingen dan?
hele goede vraag want ik heb ze nooit gebruikt. Mijn slaapzak pas er iig in
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_138941221
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:52 schreef stinkie het volgende:

[..]

hele goede vraag want ik heb ze nooit gebruikt. Mijn slaapzak pas er iig in
Omdat ze er zo belachelijk uitzien op een busa?
pi_138941222
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:48 schreef stinkie het volgende:

[..]

vorige keer had ik koekjes bij me. En die hebben het vertrekpunt niet eens gehaald :@


Maar ok hooi ze er sowieso wel op. Kan ik nog een trui meenemen :)

En koekjes :Y
En aan de andere kant mijn tanktas voor de terugweg
O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_138941722
Oke, gezien mijn zadel daadwerkelijk aan de motor zit vastgeschroefd, lijkt dit mij geen geweldige bagage optie.
  woensdag 16 april 2014 @ 14:46:56 #296
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138942916
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:56 schreef Yreal het volgende:

[..]

Omdat ze er zo belachelijk uitzien op een busa?
Dit. En uiteindelijk nooit nodig gehad.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 16 april 2014 @ 14:47:35 #297
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_138942942
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:12 schreef Yreal het volgende:
Oke, gezien mijn zadel daadwerkelijk aan de motor zit vastgeschroefd, lijkt dit mij geen geweldige bagage optie.
geen interesse meer dus?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 16 april 2014 @ 14:53:29 #298
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138943188
Zo, net het machien volgegoten met olie (tot de rand natuurlijk 8-)) en alles aangesloten. Nu even moed verzamelen om op het startknoppie te drukken :X
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 16 april 2014 @ 14:56:32 #300
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138943235
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:55 schreef BlackLining het volgende:
Zo, net het machien volgegoten met olie (tot de rand natuurlijk 8-)) en alles aangesloten. Nu even moed verzamelen om op het startknoppie te drukken :X
Filmen! :Y
pi_138943236
Niet vergeten op contact te zetten he ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')