quote:
nieuw knipperlicht?quote:Op maandag 14 april 2014 13:57 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind die lui bij CMSNL maar bedroevend langzaamAnderhalve week geleden besteld en nog steeds 'pending' zonder verdere informatie..
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Neuh, volgens de wetgeving is het een tolweg.quote:Op maandag 14 april 2014 10:25 schreef KneusTeun het volgende:
is toch een race baan? mensen rijden sneller door een woonerf
quote:Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
NeeNice! tank etc oogt nu antraciet, maar erg tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
De tank is dan ook antracietquote:Op maandag 14 april 2014 15:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nice! tank etc oogt nu antraciet, maar erg tof!
My bad! ik dacht dat alles mat zwart zou worden, weenie waarom.quote:
Nope, frame, vork, brug en nog wat kleine meuk is zwart, tank en kuip is antracietquote:Op maandag 14 april 2014 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
My bad! ik dacht dat alles mat zwart zou worden, weenie waarom.
Edit: http://link.marktplaats.nl/m798650395 gouden handel voor je! even helemaal uit elkaar en weer netjes en BAM voor 1600 weer het net op.
inb4 topicpolizei selfiesquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand nog van die oranje of gele hesjes?!
Als in Paashaas oren.quote:Op maandag 14 april 2014 16:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oortjes? Als in muziek in de helm of oordoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |