SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week was het zo teleurstellend dat ik het deze week geen eens meer de kans wilde geven. Idee was leuk, uitvoering was minder.quote:Op zondag 13 april 2014 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
Motor programma op RTL7![]()
![]()
![]()
![]()
"En wat vond jij van de kawasaki?" "ja leuk" Zo dat was wel veel informatie....
Was het echt zo kut ja? Denk dat ik het eens ga kijken, puur uit leedvermaak.quote:Op zondag 13 april 2014 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
Motor programma op RTL7![]()
![]()
![]()
![]()
"En wat vond jij van de kawasaki?" "ja leuk" Zo dat was wel veel informatie....
Wow, die fiets moet ik dan maar gaan proberen. Klinkt goed.quote:Op zondag 13 april 2014 18:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ja de BMW zag er groot uit, maar zo voelde hij niet. En hij had meer opties als een auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Werd in het nieuws alleen over personeneauto's gesproken... Dus wie weet hebben we gelukquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
het nieuws nog gevolgd? Binnenkort mogen buitenlanders tol gaan lappen in .de.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I are Baboon
quote:Op zondag 13 april 2014 21:52 schreef pindaplukker het volgende:
pleh
Whoops....niet best!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 april 2014 21:52 schreef pindaplukker het volgende:
pleh
Waar kijk ik naar? Gebroken mount van een motorblok of iets? In dat geval; knap kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Met bontkraagje of lakschoentjes?quote:Op maandag 14 april 2014 09:55 schreef White__Tiger het volgende:
Kwam vanochtend op de snelweg een wannebe motor tegen.
Eentje met twee voorwielen, ziet er heel erg maf uit.
Schijnen Piaggio te heten en op een aantal mag je gewoon rijden met autorijbewijs volgens mij (afhankelijk van het aantal CC).
Ophanging van de rotatiedemper (suzuki's oplossing voor een schokbrekerquote:Op maandag 14 april 2014 00:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Gebroken mount van een motorblok of iets? In dat geval; knap kut
vast niet, het was een beetje druk daarquote:Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Was jij dat wat op me toeterde en zwaaide tijdens de corso op de nordschleife
Oh zo'n ding..quote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ophanging van de rotatiedemper (suzuki's oplossing voor een schokbreker) Maar dat is een onderdeel van mijn frame
![]()
Of een nieuw frame, of lassen maar het is aluminium of een Bitubo shock die niet gebruik maakt van dat ophangpunt en die is verdomd prijzig.
Haha die motorrijder die voor je staat (begin van filmpje) Blauwe Suzuki GSX650F met ZZ in midden van kenteken ken ik van Motorforum. Was jij met hem daar?quote:Op maandag 14 april 2014 10:00 schreef Maegrim het volgende:
[..]
vast niet, het was een beetje druk daar
ja, en die ktm 990 smrquote:Op maandag 14 april 2014 10:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Haha die motorrijder die voor je staat (begin van filmpje) Blauwe Suzuki GSX650F met ZZ in midden van kenteken ken ik van Motorforum. Was jij met hem daar?
Filmpje begint precies op moment dat ik jullie net voorbij ben gelopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
nieuw knipperlicht?quote:Op maandag 14 april 2014 13:57 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind die lui bij CMSNL maar bedroevend langzaamAnderhalve week geleden besteld en nog steeds 'pending' zonder verdere informatie..
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Neuh, volgens de wetgeving is het een tolweg.quote:Op maandag 14 april 2014 10:25 schreef KneusTeun het volgende:
is toch een race baan? mensen rijden sneller door een woonerf
quote:Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
NeeNice! tank etc oogt nu antraciet, maar erg tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
De tank is dan ook antracietquote:Op maandag 14 april 2014 15:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nice! tank etc oogt nu antraciet, maar erg tof!
My bad! ik dacht dat alles mat zwart zou worden, weenie waarom.quote:
Nope, frame, vork, brug en nog wat kleine meuk is zwart, tank en kuip is antracietquote:Op maandag 14 april 2014 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
My bad! ik dacht dat alles mat zwart zou worden, weenie waarom.
Edit: http://link.marktplaats.nl/m798650395 gouden handel voor je! even helemaal uit elkaar en weer netjes en BAM voor 1600 weer het net op.
inb4 topicpolizei selfiesquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand nog van die oranje of gele hesjes?!
Als in Paashaas oren.quote:Op maandag 14 april 2014 16:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oortjes? Als in muziek in de helm of oordoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |