Op fris cursus? 2k stationair lol, kon je dat zelf niet bijstellen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:12 schreef stoeltafel het volgende:
Net 3 uurtjes motor gelest (kadotje van mijn oudersgehad op de gixxer. Aardige wat goede punten geleerd en mijn stuur is gelijk versteld. Verder liep mijn gixxer stationair 2000 touren wat nu 1000 is. Weer was perfect, vooral heel veel bochten gereden en de positie op de weg. Echt het gevoel dat ik nu een stuk zichtbaarder ben voor de auto's dus is een goede investering geweest.
quote:Op donderdag 10 april 2014 10:44 schreef picodealion het volgende:
Even een stukje doorgereden tussen de a50 en Beekbergen, stond er een zwart busje langs de weg met een man met portofoon. Toch maar even rustiger aan gedaan, maar ik was al te laat. Opgewacht door een groepje blauwe petten, ze hadden me 106 geklokt waar ik 80 mocht. 200 pietermannen lichter.
Dan ben je zeker niet recht beekbergen in gereden? Daar stonden ze namelijk massaal op 't kruispunt, kon je haast niet over het hoofd zien. Maar heb je mooi ff geluk gehadquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]!!! Dat busje heb ik ook zien staan, maar die petten niet.
Was blij dat ik achter een auto zat die keurig de toegestane maximum snelheid reed, normaal rij ik daar ook 100
Ik kwam uit Beekbergen, ging richting Arnhem. Toen ik daar langs kwam stonden ze er nog niet. Wel zuur manquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan ben je zeker niet recht beekbergen in gereden? Daar stonden ze namelijk massaal op 't kruispunt, kon je haast niet over het hoofd zien. Maar heb je mooi ff geluk gehad.
Even serieus, dit gaat toch helemaal nergens over. Wie keurt zoiets goed? Reed net even 130km waar je 80km mocht, alle ruimte, kon makkelijk en als ze dan staan te flitsen mag je gewoon ¤ 500 aftikken. Gaat echt nergens meer over.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kwam uit Beekbergen, ging richting Arnhem. Toen ik daar langs kwam stonden ze er nog niet. Wel zuur man
Ik reed laatst ook 71 waar je 50 mocht, ook ¤200![]()
Sja wat kun je der tegen doen/quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Even serieus, dit gaat toch helemaal nergens over. Wie keurt zoiets goed? Reed net even 130km waar je 80km mocht, alle ruimte, kon makkelijk en als ze dan staan te flitsen mag je gewoon ¤ 500 aftikken. Gaat echt nergens meer over.
Ja, daarom Duitsland in heerlijk man, je mag der 100 dus lekker 120 op de teller,quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:35 schreef stoeltafel het volgende:
Ja, niks en je doet het zelf maar dit staat toch totaal niet in verhouding. Door rood kan ik begrijpen, dat is ¤ 250 maar af en toe iets te hard. Gelukkig kan je nog op genoeg plekken lekker door gassen.
Dan had je nog pech, eerst deden ze er niks aan. Was teveel werk, sinds +-4 jaar zijn ze het verplicht wel te doen en is systeem beter ofzo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
Paar jaar geleden, met het koekblik in Oostenrijk. Ik werd gelaserd met 95 waar je 70 mocht.
Ik dacht: NOHHHH gvd daar gaat m'n geld. Wat bleek? Mocht ik 25 euro aftikken
. M'n rijbewijs lag nog in het pension, werd ook niet moeilijk over gedaan.
Wat een contrast met NL.
Dan ben je waarschijnlijk genaaid, das in eigen zak gegaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:20 schreef Isdatzo het volgende:
Moest 't cash afrekenen. Had bijna gezegd "oh doe er maar 2 joh".
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed onderbouwd verhaal.
Verder over deze discussie in PTA / PTA FAQ & Feedback
het nieuws nog gevolgd? Binnenkort mogen buitenlanders tol gaan lappen in .de.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, daarom Duitsland in heerlijk man, je mag der 100 dus lekker 120 op de teller,
Overal mag je inhalen, dan wel speciale "vakken"
Op de snelweg... die is niet verplicht om te gebruikenquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
het nieuws nog gevolgd? Binnenkort mogen buitenlanders tol gaan lappen in .de.
En dan nog willen ze in de grensregio dat het tolvrij blijft 30-50km van de grensquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Op de snelweg... die is niet verplicht om te gebruikenen ook zeker niet het leukst in Duitsland!
Scootertuigquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:02 schreef handboek het volgende:
'Liefje, je je linkerrem doet het niet'
- 'Dat is de koppeling slimpie....'
'Wat?? Nee toch?
-'.....'
Ik heb altijd de neiging op de scooter om die linkerhendel in te knijpen als ik stil sta, zo erg zit dat erin geramdquote:
Als je stil staat is het niet zo erg maar als je dénkt te moeten schakelen....quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging op de scooter om die linkerhendel in te knijpen als ik stil sta, zo erg zit dat erin geramd
Mja. Bij mijn mountainbike is de linker hendel de voorrem. Gewend natuurlijk om de koppeling hard in te trekken dus ik sta meer dan eens ongepland op het voorwiel te balanceren met dat dingquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging op de scooter om die linkerhendel in te knijpen als ik stil sta, zo erg zit dat erin geramd
Met dat vreselijke accent ja? Moet er niet aan denkenquote:
Mooi heur! Past ook wel bij de ten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
Toch maar naar salatrel geluisterd..
En deze skere rev'its gekocht.
[ afbeelding ]
Ja ik ben echt een fashionista!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mooi heur! Past ook wel bij de ten.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Met dat vreselijke accent ja? Moet er niet aan denken
Daar stop je toch niet voor?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef picodealion het volgende:
Wel godverdomme. Ik rij al een jaar lang 10 meter op een stukje waar alleen auto's mogen komen als ze een vergunning hebben, namelijk de binnenstad in. Nooit problemen mee gehad, ook niet met agenten etc, maar de parkeerwacht vond het nodig me een boete van 140 euro te geven..
ik was al afgestapt om mijn motor in de poort te zetten. Blijkbaak kwamen ze net het hoekje om en reden ze een paar tellen achter me. Wist ik veel.quote:
alleen auto's of alle motorvoertuigen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef picodealion het volgende:
Wel godverdomme. Ik rij al een jaar lang 10 meter op een stukje waar alleen auto's mogen komen als ze een vergunning hebben, namelijk de binnenstad in. Nooit problemen mee gehad, ook niet met agenten etc, maar de parkeerwacht vond het nodig me een boete van 140 euro te geven..
Paar jaar terug ging ik even patat halen voor de jongens, even op de scooter van mijn kameraad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk die scooters, het zou verboden moeten worden!quote:Op zondag 13 april 2014 01:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar jaar terug ging ik even patat halen voor de jongens, even op de scooter van mijn kameraad.
eerste stoplicht bijna vol op me plaat![]()
Ach, revit is nederlands. Goed voor de economiequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij mogen die die boete niet uitschrijven, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef picodealion het volgende:
PTA / Motorclub topic #1150: Ambulance abonnementenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
ik wou geen alpinestars poser zijnquote:Op zondag 13 april 2014 11:40 schreef Salatrel het volgende:
wat had ik gepost dan waardoor je voor die handschoenen gekozen hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige week was het zo teleurstellend dat ik het deze week geen eens meer de kans wilde geven. Idee was leuk, uitvoering was minder.quote:Op zondag 13 april 2014 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
Motor programma op RTL7![]()
![]()
![]()
![]()
"En wat vond jij van de kawasaki?" "ja leuk" Zo dat was wel veel informatie....
Was het echt zo kut ja? Denk dat ik het eens ga kijken, puur uit leedvermaak.quote:Op zondag 13 april 2014 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
Motor programma op RTL7![]()
![]()
![]()
![]()
"En wat vond jij van de kawasaki?" "ja leuk" Zo dat was wel veel informatie....
Wow, die fiets moet ik dan maar gaan proberen. Klinkt goed.quote:Op zondag 13 april 2014 18:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ja de BMW zag er groot uit, maar zo voelde hij niet. En hij had meer opties als een auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Werd in het nieuws alleen over personeneauto's gesproken... Dus wie weet hebben we gelukquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
het nieuws nog gevolgd? Binnenkort mogen buitenlanders tol gaan lappen in .de.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I are Baboon
quote:Op zondag 13 april 2014 21:52 schreef pindaplukker het volgende:
pleh
Whoops....niet best!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 april 2014 21:52 schreef pindaplukker het volgende:
pleh
Waar kijk ik naar? Gebroken mount van een motorblok of iets? In dat geval; knap kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Met bontkraagje of lakschoentjes?quote:Op maandag 14 april 2014 09:55 schreef White__Tiger het volgende:
Kwam vanochtend op de snelweg een wannebe motor tegen.
Eentje met twee voorwielen, ziet er heel erg maf uit.
Schijnen Piaggio te heten en op een aantal mag je gewoon rijden met autorijbewijs volgens mij (afhankelijk van het aantal CC).
Ophanging van de rotatiedemper (suzuki's oplossing voor een schokbrekerquote:Op maandag 14 april 2014 00:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Gebroken mount van een motorblok of iets? In dat geval; knap kut
vast niet, het was een beetje druk daarquote:Op zondag 13 april 2014 21:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Was jij dat wat op me toeterde en zwaaide tijdens de corso op de nordschleife
Oh zo'n ding..quote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Ophanging van de rotatiedemper (suzuki's oplossing voor een schokbreker) Maar dat is een onderdeel van mijn frame
![]()
Of een nieuw frame, of lassen maar het is aluminium of een Bitubo shock die niet gebruik maakt van dat ophangpunt en die is verdomd prijzig.
Haha die motorrijder die voor je staat (begin van filmpje) Blauwe Suzuki GSX650F met ZZ in midden van kenteken ken ik van Motorforum. Was jij met hem daar?quote:Op maandag 14 april 2014 10:00 schreef Maegrim het volgende:
[..]
vast niet, het was een beetje druk daar
ja, en die ktm 990 smrquote:Op maandag 14 april 2014 10:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Haha die motorrijder die voor je staat (begin van filmpje) Blauwe Suzuki GSX650F met ZZ in midden van kenteken ken ik van Motorforum. Was jij met hem daar?
Filmpje begint precies op moment dat ik jullie net voorbij ben gelopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
nieuw knipperlicht?quote:Op maandag 14 april 2014 13:57 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind die lui bij CMSNL maar bedroevend langzaamAnderhalve week geleden besteld en nog steeds 'pending' zonder verdere informatie..
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Neuh, volgens de wetgeving is het een tolweg.quote:Op maandag 14 april 2014 10:25 schreef KneusTeun het volgende:
is toch een race baan? mensen rijden sneller door een woonerf
quote:Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
NeeNice! tank etc oogt nu antraciet, maar erg tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
De tank is dan ook antracietquote:Op maandag 14 april 2014 15:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nice! tank etc oogt nu antraciet, maar erg tof!
My bad! ik dacht dat alles mat zwart zou worden, weenie waarom.quote:
Nope, frame, vork, brug en nog wat kleine meuk is zwart, tank en kuip is antracietquote:Op maandag 14 april 2014 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
My bad! ik dacht dat alles mat zwart zou worden, weenie waarom.
Edit: http://link.marktplaats.nl/m798650395 gouden handel voor je! even helemaal uit elkaar en weer netjes en BAM voor 1600 weer het net op.
inb4 topicpolizei selfiesquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand nog van die oranje of gele hesjes?!
Als in Paashaas oren.quote:Op maandag 14 april 2014 16:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oortjes? Als in muziek in de helm of oordoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |