Met dat vreselijke accent ja? Moet er niet aan denkenquote:
Mooi heur! Past ook wel bij de ten.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
Toch maar naar salatrel geluisterd..
En deze skere rev'its gekocht.
[ afbeelding ]
Ja ik ben echt een fashionista!quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mooi heur! Past ook wel bij de ten.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Met dat vreselijke accent ja? Moet er niet aan denken
Daar stop je toch niet voor?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef picodealion het volgende:
Wel godverdomme. Ik rij al een jaar lang 10 meter op een stukje waar alleen auto's mogen komen als ze een vergunning hebben, namelijk de binnenstad in. Nooit problemen mee gehad, ook niet met agenten etc, maar de parkeerwacht vond het nodig me een boete van 140 euro te geven..
ik was al afgestapt om mijn motor in de poort te zetten. Blijkbaak kwamen ze net het hoekje om en reden ze een paar tellen achter me. Wist ik veel.quote:
alleen auto's of alle motorvoertuigen?quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef picodealion het volgende:
Wel godverdomme. Ik rij al een jaar lang 10 meter op een stukje waar alleen auto's mogen komen als ze een vergunning hebben, namelijk de binnenstad in. Nooit problemen mee gehad, ook niet met agenten etc, maar de parkeerwacht vond het nodig me een boete van 140 euro te geven..
Paar jaar terug ging ik even patat halen voor de jongens, even op de scooter van mijn kameraad.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging op de scooter om die linkerhendel in te knijpen als ik stil sta, zo erg zit dat erin geramd
Levensgevaarlijk die scooters, het zou verboden moeten worden!quote:Op zondag 13 april 2014 01:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar jaar terug ging ik even patat halen voor de jongens, even op de scooter van mijn kameraad.
eerste stoplicht bijna vol op me plaat![]()
Ach, revit is nederlands. Goed voor de economiequote:Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij mogen die die boete niet uitschrijven, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:54 schreef picodealion het volgende:
PTA / Motorclub topic #1150: Ambulance abonnementenquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:20 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
ik wou geen alpinestars poser zijnquote:Op zondag 13 april 2014 11:40 schreef Salatrel het volgende:
wat had ik gepost dan waardoor je voor die handschoenen gekozen hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |