Op fris cursus? 2k stationair lol, kon je dat zelf niet bijstellen?quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:12 schreef stoeltafel het volgende:
Net 3 uurtjes motor gelest (kadotje van mijn oudersgehad op de gixxer. Aardige wat goede punten geleerd en mijn stuur is gelijk versteld. Verder liep mijn gixxer stationair 2000 touren wat nu 1000 is. Weer was perfect, vooral heel veel bochten gereden en de positie op de weg. Echt het gevoel dat ik nu een stuk zichtbaarder ben voor de auto's dus is een goede investering geweest.
quote:Op donderdag 10 april 2014 10:44 schreef picodealion het volgende:
Even een stukje doorgereden tussen de a50 en Beekbergen, stond er een zwart busje langs de weg met een man met portofoon. Toch maar even rustiger aan gedaan, maar ik was al te laat. Opgewacht door een groepje blauwe petten, ze hadden me 106 geklokt waar ik 80 mocht. 200 pietermannen lichter.
Dan ben je zeker niet recht beekbergen in gereden? Daar stonden ze namelijk massaal op 't kruispunt, kon je haast niet over het hoofd zien. Maar heb je mooi ff geluk gehadquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]!!! Dat busje heb ik ook zien staan, maar die petten niet.
Was blij dat ik achter een auto zat die keurig de toegestane maximum snelheid reed, normaal rij ik daar ook 100
Ik kwam uit Beekbergen, ging richting Arnhem. Toen ik daar langs kwam stonden ze er nog niet. Wel zuur manquote:Op vrijdag 11 april 2014 20:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan ben je zeker niet recht beekbergen in gereden? Daar stonden ze namelijk massaal op 't kruispunt, kon je haast niet over het hoofd zien. Maar heb je mooi ff geluk gehad.
Even serieus, dit gaat toch helemaal nergens over. Wie keurt zoiets goed? Reed net even 130km waar je 80km mocht, alle ruimte, kon makkelijk en als ze dan staan te flitsen mag je gewoon ¤ 500 aftikken. Gaat echt nergens meer over.quote:Op vrijdag 11 april 2014 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kwam uit Beekbergen, ging richting Arnhem. Toen ik daar langs kwam stonden ze er nog niet. Wel zuur man
Ik reed laatst ook 71 waar je 50 mocht, ook ¤200![]()
Sja wat kun je der tegen doen/quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Even serieus, dit gaat toch helemaal nergens over. Wie keurt zoiets goed? Reed net even 130km waar je 80km mocht, alle ruimte, kon makkelijk en als ze dan staan te flitsen mag je gewoon ¤ 500 aftikken. Gaat echt nergens meer over.
Ja, daarom Duitsland in heerlijk man, je mag der 100 dus lekker 120 op de teller,quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:35 schreef stoeltafel het volgende:
Ja, niks en je doet het zelf maar dit staat toch totaal niet in verhouding. Door rood kan ik begrijpen, dat is ¤ 250 maar af en toe iets te hard. Gelukkig kan je nog op genoeg plekken lekker door gassen.
Dan had je nog pech, eerst deden ze er niks aan. Was teveel werk, sinds +-4 jaar zijn ze het verplicht wel te doen en is systeem beter ofzo.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
Paar jaar geleden, met het koekblik in Oostenrijk. Ik werd gelaserd met 95 waar je 70 mocht.
Ik dacht: NOHHHH gvd daar gaat m'n geld. Wat bleek? Mocht ik 25 euro aftikken
. M'n rijbewijs lag nog in het pension, werd ook niet moeilijk over gedaan.
Wat een contrast met NL.
Dan ben je waarschijnlijk genaaid, das in eigen zak gegaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:20 schreef Isdatzo het volgende:
Moest 't cash afrekenen. Had bijna gezegd "oh doe er maar 2 joh".
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed onderbouwd verhaal.
Verder over deze discussie in PTA / PTA FAQ & Feedback
het nieuws nog gevolgd? Binnenkort mogen buitenlanders tol gaan lappen in .de.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, daarom Duitsland in heerlijk man, je mag der 100 dus lekker 120 op de teller,
Overal mag je inhalen, dan wel speciale "vakken"
Op de snelweg... die is niet verplicht om te gebruikenquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
het nieuws nog gevolgd? Binnenkort mogen buitenlanders tol gaan lappen in .de.
En dan nog willen ze in de grensregio dat het tolvrij blijft 30-50km van de grensquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Op de snelweg... die is niet verplicht om te gebruikenen ook zeker niet het leukst in Duitsland!
Scootertuigquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:02 schreef handboek het volgende:
'Liefje, je je linkerrem doet het niet'
- 'Dat is de koppeling slimpie....'
'Wat?? Nee toch?
-'.....'
Ik heb altijd de neiging op de scooter om die linkerhendel in te knijpen als ik stil sta, zo erg zit dat erin geramdquote:
Als je stil staat is het niet zo erg maar als je dénkt te moeten schakelen....quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging op de scooter om die linkerhendel in te knijpen als ik stil sta, zo erg zit dat erin geramd
Mja. Bij mijn mountainbike is de linker hendel de voorrem. Gewend natuurlijk om de koppeling hard in te trekken dus ik sta meer dan eens ongepland op het voorwiel te balanceren met dat dingquote:Op zaterdag 12 april 2014 16:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging op de scooter om die linkerhendel in te knijpen als ik stil sta, zo erg zit dat erin geramd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |