Ik heb een tijdje geleden van die pluisoortjes gevonden, maar die blijven niet aan mijn helm plakkenquote:
Met zo'n goldwing???quote:Op maandag 14 april 2014 17:13 schreef Geerd het volgende:
Lijkt me best gaaf om daar eens een ritje mee te maken.
Heb je er al eens op gereden dan?quote:Op maandag 14 april 2014 18:08 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Met zo'n goldwing???
Bespaar je de moeite. Is nog emotielozer dan een AlpDaarbij kan je filerijden wel vergeten en je zit consant met de breedte te kutten.
Oja, vergeet nog effe de uitlaten die bij elke bocht over de grond slepen. Of dat komt door mijn rijstijl, kan ook.![]()
Ja, helaas wel. M'n ouwe had een goldwing 1800 (met aanhangerquote:
Oke, ik dacht zoveel liter die, snelheid oke maar koppel zouden ze wel hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. M'n ouwe had een goldwing 1800 (met aanhanger), daarvoor een 1600. Beide keren erop gereden maar dat is echt 100x niks, tenzij je de 60 bent gepasseerd. Dat hok is zo lomp en traag, je kan er zelfs een 2 liter blok in hangen want dat doet nog niks. Je merkt echt dat je met wat kilo's onderweg bent.
Kanttekening is wel dat het comfie is, je draait er zo enkele honderden km's mee zonder dat je het door hebt.
Nee, dan was de Kawa Classic 1500 wel beter daarna ondanks dat het een chopper is. Maar ook daar weer, bochten kan je niet plat nemen en met de koffers is die wel heel erg breed!
Nee, het gaat allemaal wat gezapig. Linieaire vermogensafgifte wat dan wel fijn is om te touren maar verwacht geen koppel ala CB1300.quote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oke, ik dacht zoveel liter die, snelheid oke maar koppel zouden ze wel hebben.
Niet echt dus?
Ik trok altijd een regenbroek en regenjas over mijn pak heenquote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef Erasmo het volgende:
Voor morgen maar weer de wintervoering in de regenbroek risten
Kon het niet laten te reagerenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:44 schreef Salatrel het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/26137077#26137077
Wow er luisteren gewoon mensen naar mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:43 schreef Anne het volgende:
Met een aantal users over gehad en we gaan voor het idee van KneusTeun.
[..]
Er is dus blijkbaar echt een hele discussie gaande geweest over de OP?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wow er luisteren gewoon mensen naar mij
Een bout die mist = een bout die dus ook niet goed vast zat en eruit is getrild.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:53 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)k/10152390921724379/
De oldbies kennen dat nog als de oude OP. Groepsfoto en een lijstje met motoren. klaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wow er luisteren gewoon mensen naar mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |