ik dacht al even dat je was ingesneeuwd....quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Hier in Finland volgen ze dit gebeuren nauwgezet. Kan er natuurlijk wat mee te maken hebben dat Finland voor t grootste deel aan Rusland grenst en Poetin Finland nog steeds als een afvallige provincie beschouwd...
Wel mooi om te zien trouwens dat hier steeds meer motoren tevoorschijn komen nu ze langzamerhand overal t grind aan het ruimen zijn.
Post uit Scandinavie!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Hier in Finland volgen ze dit gebeuren nauwgezet. Kan er natuurlijk wat mee te maken hebben dat Finland voor t grootste deel aan Rusland grenst en Poetin Finland nog steeds als een afvallige provincie beschouwd...
Wel mooi om te zien trouwens dat hier steeds meer motoren tevoorschijn komen nu ze langzamerhand overal t grind aan het ruimen zijn.
Die kans is nog steeds aanwezig, ondanks dat het hier blijkbaar 'lente' is...quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik dacht al even dat je was ingesneeuwd....
Jaaaaaaaaa! Ik ben ook stik jaloers op jullie allemaal! Ik wou dat ik er zaterdag bij kon zijn! Teun eet mijn perenijsje wel opquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Post uit Scandinavie!![]()
Mis je het motorveuren al?
we verwachten zaterdag 18 graden ik denk ik zeg het evenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Die kans is nog steeds aanwezig, ondanks dat het hier blijkbaar 'lente' is...
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Die kans is nog steeds aanwezig, ondanks dat het hier blijkbaar 'lente' is...
[..]
Jaaaaaaaaa! Ik ben ook stik jaloers op jullie allemaal! Ik wou dat ik er zaterdag bij kon zijn! Teun eet mijn perenijsje wel op.
10 (!) graden hier. De Finnen gaan helemaal los. Korte broeken, BBQ, alles.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
we verwachten zaterdag 18 graden ik denk ik zeg het even
haha herkenbaar uit IJslandquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:04 schreef punkmuis het volgende:
[..]
10 (!) graden hier. De Finnen gaan helemaal los. Korte broeken, BBQ, alles.
Wist niet dat je van de mannen wasquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:25 schreef Yreal het volgende:
Godver, heeft mijn mannetje er 50 minuten over gedaan om valbeugels op mijn kle te draaien
Beter in 50 minuten goed dan in 10 minuten half werk te leveren!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:25 schreef Yreal het volgende:
Godver, heeft mijn mannetje er 50 minuten over gedaan om valbeugels op mijn kle te draaien
Alle standaard dingen even goed nakijkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef A4papier het volgende:
Donderdag bij een funduro uit '95 kijken, jullie nog tips?
zal ik doen!quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alle standaard dingen even goed nakijken
Die van Punkmuis had een dag na aankoop een lekke kering
En moet nu: Remschijven en banden
En check even of ie wel voor je formaat is! want ik vind hem behoorlijk klein voor mijzelf. Ben 1.86.
Ja, vind hem erg klein uitvallen. Als ik er op zit dan zit je redelijk compact, zou er denk ik geen grote trip op moeten maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:55 schreef A4papier het volgende:
[..]
zal ik doen!
Qua lengte heb je het over een funduro?
en die vtr dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Net even bij de motorzaak geweest, stond een Kawasaki W800. Ding ziet er toch wel erg fijn uit en zit ook chill
oh dacht dat je wat anders wildequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds. Ik zeg toch nergens dat ik die W800 gekocht heb?
Wel tof hoor, zo'n W800.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds. Ik zeg toch nergens dat ik die W800 gekocht heb?
Voor mij is ie dan juist weer nét aan de hoge kantquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef A4papier het volgende:
Donderdag bij een funduro uit '95 kijken, jullie nog tips?
Door werken jij! ik wil straks wel kunnen chillenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:15 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Voor mij is ie dan juist weer nét aan de hoge kant. Ik ben krap 1,60m. Keerring had ik van tevoren niet kunnen zien helaas. En ik moest wel even wennen aan 1 cilinder.
Wat voor oxfords?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:04 schreef stinkie het volgende:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar zijtassen, mijn Oxfords gaan op marktplaats. Kan ze zaterdag meenemen.
Linkje volgt nog ja
over en onder je buddy.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:40 schreef mjan het volgende:
Hmmm... Hoe zit dat verder vast? Onder je buddy door oid?
Moet het kosten, en hoe groot zijn ze? Ben wel in de markt voor zulk spul, nu kisten de investering (nog) niet waard zijn.quote:
Als Yreal geen interesse heeft wil ik er zaterdag wel eens naar kijken.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
over en onder je buddy.
verder nog wat extra koortjes en bandjes om aan stepjes oid extra vast te zetten.
Regenhoes zit er ook nog in.
Hoezo, jij neemt toch gewoon koffie en koekjes voor ons mee?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef stinkie het volgende:
En ik wil ze zaterdag alleen meenemen als ik er redelijk zeker van ben dat ze niet mee teruggaan, anders rijd ik er de hale dag voor lul mee rond (letterlijk en figuurlijk)
vorige keer had ik koekjes bij me. En die hebben het vertrekpunt niet eens gehaaldquote:Op woensdag 16 april 2014 13:46 schreef mjan het volgende:
[..]
Hoezo, jij neemt toch gewoon koffie en koekjes voor ons mee?
Hoeveel liter zijn die dingen dan?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:44 schreef stinkie het volgende:
Ik denk voor ¤75 op marktplaats, ergens in die richting heb ik er paar maanden terug ook voor betaald.
En ik wil ze zaterdag alleen meenemen als ik er redelijk zeker van ben dat ze niet mee teruggaan, anders rijd ik er de hale dag voor lul mee rond (letterlijk en figuurlijk)
hele goede vraag want ik heb ze nooit gebruikt. Mijn slaapzak pas er iig inquote:
Omdat ze er zo belachelijk uitzien op een busa?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
hele goede vraag want ik heb ze nooit gebruikt. Mijn slaapzak pas er iig in
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
vorige keer had ik koekjes bij me. En die hebben het vertrekpunt niet eens gehaald
Maar ok hooi ze er sowieso wel op. Kan ik nog een trui meenemen
En koekjes
En aan de andere kant mijn tanktas voor de terugweg
Dit. En uiteindelijk nooit nodig gehad.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Omdat ze er zo belachelijk uitzien op een busa?
geen interesse meer dus?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:12 schreef Yreal het volgende:
Oke, gezien mijn zadel daadwerkelijk aan de motor zit vastgeschroefd, lijkt dit mij geen geweldige bagage optie.
Filmen!quote:Op woensdag 16 april 2014 14:55 schreef BlackLining het volgende:
Zo, net het machien volgegoten met olie (tot de rand natuurlijk) en alles aangesloten. Nu even moed verzamelen om op het startknoppie te drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |