Ik heb al gekeken maar ik kom niet heel veel verder. Derhalve dacht ik, ik vraag het aan de kennersquote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef KneusTeun het volgende:
staat niet in werkplaats handboek?
Maar on a more serious note, via veel sites kun je wel zien wat je opties zijn.
Alles is pas te maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:25 schreef handboek het volgende:
Weet er iemand hoe dat zit met aftermarket-dempers? Ik zoek er namelijk 2 voor mijn zzr600 E '95, alleen weet ik niet welke erop zouden passen? Kan iemand mij hier alsjeblieft meer informatie over verschaffen?
Ja, of StarTwin. Of Laser.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:29 schreef Dekatria het volgende:
Anders zijn er altijd wel toko's die ze passend kunnen maken. Pajic was er 1 van volgens mij.
Tussen de posers door is MF best handig daarvoor.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:14 schreef Salatrel het volgende:
zou het niet handiger zijn om dergelijke type specifieke vragen op MF te knallen
Jij hebt best wat speeltjes gehad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, of StarTwin. Of Laser.
Die hebben voor mij een demper op maat gemaakt voor m'n R6 met open race-systeem nadat m'n MHP-demper ontploft was op Assen. Prijs viel reuze mee.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook 2dehands gezocht?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:35 schreef Den_Haag het volgende:
Vervangingsuitlaatjes zijn best prijzig voor mijn YZF. De standaard uitlaat heb je voor 25 a 50 euro, de aftermarket starten vanaf 200.
Tweedehands alleen de standaard uitlaat te vinden.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:08 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ook 2dehands gezocht?
200 valt nog mee trouwens, voor de uitlaat op mijn VFR was ik meer kwijt
http://nieuwsmotor.nl/mot(...)te-laten-vallen.htmlquote:Olie op wegen Eifel om motorrijders te laten vallen
dinsdag 08 april 2014
In de omgeving van het Duitse Eschweiler heeft de politie op meerdere plaatsen oliesporen in bochten ontdekt, die klaarblijkelijk tot doel hadden motorrijders ten val te brengen, zo meldt de Aachener Zeitung. Volgens de politie gaat het hier om het moedwillig in gevaar brengen van motorrijders, een praktijk waarover al langer verhalen gaan. Vorig weekend ontdekte de politie op Landesstraße 238 bij Zweifall en op Landesstraße 12 in Roetgen olie, waarop later ook op de Bundesstraße 266 een spoor werd aangetroffen. Volgens de politie kan er geen sprake van zijn dat de (hydraulische) olie daar per ongeluk is terecht gekomen; er werd vlakbij de betrokken locatie een lege verpakking gevonden die bij de aangetroffen olie hoorde, zo bleek uit technisch onderzoek van de politie. Daarbij werd ook gesteld dat door de plaatsing van de olie in bochten gedacht werd dat de actie specifiek gericht is op motorrijders. De politie onderzoekt de zaak.
Later die dag kwam een motorrijder ten val op de straat die eerder die dag door de brandweer was schoongemaakt. Hoe dit mogelijk is wordt nog onderzocht, wel was al zichtbaar geweest dat toen de buitentemperatuur steeg de olie weer terug omhoog gekomen was.
In de Duitse Eifel zijn al langer personen en groeperingen actief die zich ergeren aan de vele motorrijders die het gebied bezoeken. De lokale krant noemt de recente ontwikkelingen dan ook "Olie-aanslagen".
Sfeerploatjequote:Op woensdag 9 april 2014 19:46 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ] en dan in de verkooptekst : nog nooit offroad mee gereden
Lijkt mij ook geen succesquote:Op woensdag 9 april 2014 20:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Sfeerploatje![]()
Maar laten we eerlijk wezen, wie wil nou offroad met zulke bandjes?
Zit er goud in die Laser dempert? Heb de mijne voor ¤200 (nieuw, wel met krasje) inclusief bakken bij Pajic.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:11 schreef Yreal het volgende:
Voor 800 euro heb ik een KLE met laser demper, voor 550 euro een laser demper
goeie vraag. Maar als jij er eentje voor mij kan vinden...quote:Op woensdag 9 april 2014 20:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zit er goud in die Laser dempert? Heb de mijne voor ¤200 (nieuw, wel met krasje) inclusief bakken bij Pajic.
Pajic heeft ook veel (gebruikte) dempers op voorraadquote:Op woensdag 9 april 2014 20:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
goeie vraag. Maar als jij er eentje voor mij kan vinden...
Pajic is niet echt in de buurt voor jou eh? Toch is Pajic wel een aanrader, goede prijzen en service! Bij mij hangt er nu een Produro demo model voor een fractie van de nieuwprijs.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
goeie vraag. Maar als jij er eentje voor mij kan vinden...
Das best geinigquote:Op woensdag 9 april 2014 20:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Pajic is niet echt in de buurt voor jou eh? Toch is Pajic wel een aanrader, goede prijzen en service! Bij mij hangt er nu een Produro demo model voor een fractie van de nieuwprijs.
Heb een mooie demper voor je, 600 euro:quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Ronduit belachelijk. Hoe minder vulling er in die dempers zit, hoe duurder die krengen zijn
Vandaag mijn open en ingekorte Viper demper er weer onder gehangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon kiezen tussen ¤350 voor een orginele Alp dempert of ¤200 voor een Laser dempert. Dan is de keuze snel gemacht!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Ronduit belachelijk. Hoe minder vulling er in die dempers zit, hoe duurder die krengen zijn
Vandaag mijn open en ingekorte Viper demper er weer onder gehangen
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:19 schreef lipjes het volgende:
Ik post hier niet meer zo vaak wegens de K 100, maar deze stuur ik even door indien nog niet bekend.
[..]
http://nieuwsmotor.nl/mot(...)te-laten-vallen.html
Dan blijft er helemaal niks meer van mijn heg over..quote:
Wat heeft dat met elkaar te maken dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:14 schreef Den_Haag het volgende:
Na het spruitstuk al een keer vervangen te hebben hou ik het standaard.
roest, volledig door tijdens een dijkrit met de Fok!MCquote:Op woensdag 9 april 2014 22:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken dan?
Ik heb wel een keer mijn linkpijp kapot weten te knallenkon gelukkig nog wel gelast worden.
Staat nog steeds een keer op de planning om te doen met de Soes, maar voorlopig ben ik nog een BMW K100 aan het verbouwenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]Ik rij niet vaak in de Eiffel, maar dat zijn dus Precies de wegen die ik daar weleens rij.
Dat wordt zondag dus over de autosnelweg richting Ring.
Nog mensen van hier die richting motorzegening gaan op de Nuerburgring zondag as?
http://www.nuerburgring.d(...)dienst-anlassen.html
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
roest, volledig door tijdens een dijkrit met de Fok!MC
yepquote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]Ik rij niet vaak in de Eiffel, maar dat zijn dus Precies de wegen die ik daar weleens rij.
Dat wordt zondag dus over de autosnelweg richting Ring.
Nog mensen van hier die richting motorzegening gaan op de Nuerburgring zondag as?
http://www.nuerburgring.d(...)dienst-anlassen.html
Suzuki GSF 650 SA 2010quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:The connector is a two way red/black and green/blue wire near the front of the left side cover panel. Note: This wire is only found on European Bandit models.
Al geprobeerdquote:Op donderdag 10 april 2014 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
Denk niet dat er wheelie-control opzit eigenlijk. Probeer eens in z'n 2 vol te accelereren en dan rond de 6 of 7k rpm de koppeling heel eventjes volledig in te knijpen (en dus meteen weer los) terwijl je het gas vol open houdt.
Kijken wat 'ie doet.
Wordt een eind rijden voor je denk.quote:
Lijkt me sterk dat je die hebt. Maar kijk maar. Groen/blauwe kabel vanaf je schakelpook naar onder het zadel. Niet de helemaal blauwe, da's je neutraalsensor.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik denk toch dat ik een wheelie wire heb... waar check ik dat?
Vandaag weer even geprobeerd, maar met geen enkele mogelijkheid...
Zal morgen wel even kijken.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je die hebt. Maar kijk maar. Groen/blauwe kabel vanaf je schakelpook naar onder het zadel. Niet de helemaal blauwe, da's je neutraalsensor.
Maar ehh, hoe lang heb je je rijbewijs nu? Kleine maand? Ga eerst maar eens normaal leren rijden. Als ik je met alle respect vorige week nog zie vragen in welk toerental je het beste kunt rijden, lijkt het me een slecht plan om nu al te gaan lopen stunten als je de motor nog niet volledig onder controle hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |