Das best geinigquote:Op woensdag 9 april 2014 20:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Pajic is niet echt in de buurt voor jou eh? Toch is Pajic wel een aanrader, goede prijzen en service! Bij mij hangt er nu een Produro demo model voor een fractie van de nieuwprijs.
Heb een mooie demper voor je, 600 euro:quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Ronduit belachelijk. Hoe minder vulling er in die dempers zit, hoe duurder die krengen zijn
Vandaag mijn open en ingekorte Viper demper er weer onder gehangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon kiezen tussen ¤350 voor een orginele Alp dempert of ¤200 voor een Laser dempert. Dan is de keuze snel gemacht!quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef BlackLining het volgende:
Ronduit belachelijk. Hoe minder vulling er in die dempers zit, hoe duurder die krengen zijn
Vandaag mijn open en ingekorte Viper demper er weer onder gehangen
quote:Op woensdag 9 april 2014 19:19 schreef lipjes het volgende:
Ik post hier niet meer zo vaak wegens de K 100, maar deze stuur ik even door indien nog niet bekend.
[..]
http://nieuwsmotor.nl/mot(...)te-laten-vallen.html
Dan blijft er helemaal niks meer van mijn heg over..quote:
Wat heeft dat met elkaar te maken dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:14 schreef Den_Haag het volgende:
Na het spruitstuk al een keer vervangen te hebben hou ik het standaard.
roest, volledig door tijdens een dijkrit met de Fok!MCquote:Op woensdag 9 april 2014 22:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken dan?
Ik heb wel een keer mijn linkpijp kapot weten te knallenkon gelukkig nog wel gelast worden.
Staat nog steeds een keer op de planning om te doen met de Soes, maar voorlopig ben ik nog een BMW K100 aan het verbouwenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]Ik rij niet vaak in de Eiffel, maar dat zijn dus Precies de wegen die ik daar weleens rij.
Dat wordt zondag dus over de autosnelweg richting Ring.
Nog mensen van hier die richting motorzegening gaan op de Nuerburgring zondag as?
http://www.nuerburgring.d(...)dienst-anlassen.html
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
roest, volledig door tijdens een dijkrit met de Fok!MC
yepquote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]Ik rij niet vaak in de Eiffel, maar dat zijn dus Precies de wegen die ik daar weleens rij.
Dat wordt zondag dus over de autosnelweg richting Ring.
Nog mensen van hier die richting motorzegening gaan op de Nuerburgring zondag as?
http://www.nuerburgring.d(...)dienst-anlassen.html
Suzuki GSF 650 SA 2010quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:The connector is a two way red/black and green/blue wire near the front of the left side cover panel. Note: This wire is only found on European Bandit models.
Al geprobeerdquote:Op donderdag 10 april 2014 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
Denk niet dat er wheelie-control opzit eigenlijk. Probeer eens in z'n 2 vol te accelereren en dan rond de 6 of 7k rpm de koppeling heel eventjes volledig in te knijpen (en dus meteen weer los) terwijl je het gas vol open houdt.
Kijken wat 'ie doet.
Wordt een eind rijden voor je denk.quote:
Lijkt me sterk dat je die hebt. Maar kijk maar. Groen/blauwe kabel vanaf je schakelpook naar onder het zadel. Niet de helemaal blauwe, da's je neutraalsensor.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik denk toch dat ik een wheelie wire heb... waar check ik dat?
Vandaag weer even geprobeerd, maar met geen enkele mogelijkheid...
Zal morgen wel even kijken.quote:Op donderdag 10 april 2014 01:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je die hebt. Maar kijk maar. Groen/blauwe kabel vanaf je schakelpook naar onder het zadel. Niet de helemaal blauwe, da's je neutraalsensor.
Maar ehh, hoe lang heb je je rijbewijs nu? Kleine maand? Ga eerst maar eens normaal leren rijden. Als ik je met alle respect vorige week nog zie vragen in welk toerental je het beste kunt rijden, lijkt het me een slecht plan om nu al te gaan lopen stunten als je de motor nog niet volledig onder controle hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |