Dat zijn er best veel geloof ik..quote:Op donderdag 10 april 2014 20:10 schreef Maegrim het volgende:
nu krijg ik de neiging iedereen die niet post eruit te pleuren
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:10 schreef Maegrim het volgende:
Kan toch wel een opschoon actie gehouden worden?quote:Op donderdag 10 april 2014 20:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat zijn er best veel geloof ik..
transalp quota is al bereikt, sorryquote:Op donderdag 10 april 2014 20:29 schreef Gummiebeer het volgende:
Ja..dan mag ik ook wel in de OP
[ link | afbeelding ]
Honda Transalp 600V
![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef Maegrim het volgende:
[..]
transalp quota is al bereikt, sorry
quote:Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef Maegrim het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Zet um dr nou gewoon inquote:Op donderdag 10 april 2014 20:33 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Wat dacht je van heel die OP eruit knikkeren? Voor eens en altijd van dat gemekker afquote:Op donderdag 10 april 2014 20:10 schreef Maegrim het volgende:
Zou ik zilver doen. Om de reden die jij ook aangeeft. Chroom + matte lak = zilver zou ik zeggen.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
Dilemma's dilemma's.. wat voor kleur tankstickers plak je op een matzwarte CB? zilver, chroom of wit?
Komt ook nog matte blanke lak over de sticker heen![]()
Ik heb nu chroom, maarja, ik weet niet wat daarvan over blijft als je er matte finish overheen blèrt
Opzichtig? wut?quote:Op donderdag 10 april 2014 21:35 schreef Gummiebeer het volgende:
Wit. Dat zou ik doen. Zilver en chroom vind ik zo opzichtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |