Die reacties ookquote:Op donderdag 10 april 2014 13:58 schreef stoeltafel het volgende:
Weer filmpje uit Rusland, lijkt of hij geen helm op heeft?
http://www.vkmag.com/maga(...)_moskou_is_niet_meer
Wilt u meer of...quote:Op donderdag 10 april 2014 15:20 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Inderdaad, echt te triest voor woorden![]()
"We" zijn blijkbaar niet heel erg geliefd he?...
Ik hoef niet toegesproken te worden, want ik weet zelf of ik wel of niet iets doe en met welke intentie.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:44 schreef BlackLining het volgende:
Pluis ff zelf je kabelboom uit.
Maar ik kan je zo ook wel voor 95% zeker zeggen dat het gewoon komt omdat je nog geen motor kunt rijden. Je hebt drie weken je rijbewijs en dan moet het aan de motor liggen dat je iets niet kunt? Mij lijkt het verstandig als je gewoon eens een half jaar normaal gaat rijden en dan eens gaat pushen of er misschien meer uit te halen is. Daarnaast zou ik een wheelie kunnen maken nou niet direct kwalificeren als zo goed mogelijk motor willen rijden. Dat valt eerder onder zo hard mogelijk posen.
Als ik me niet vergis was jij er ook een die zo'n spoedcursus motorrijden gedaan had? In dat geval, heb gewoon eens wat geduld. Dat je je rijbewijs hebt gehaald wil absoluut nog niet zeggen dat je motor kunt rijden.
Wou eigenlijk alpinestars, maar die hadden ze hier in de buurt nergensquote:Op donderdag 10 april 2014 13:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Rev-it![]()
Mijn motor heeft nu een bos van 4 sleutelsVoor de koffers, contactslot, schijfremslot en tank allemaal verschillende sleutels
Ga toch gewoon eens een lekker stuk rijden. Het is prachtig weer, hoef je je allemaal niet zo druk te maken.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik hoef niet toegesproken te worden, want ik weet zelf of ik wel of niet iets doe en met welke intentie.
Die van de wheelie heb ik je in het vorige topic al uitgelegd (ik wil ervaren hoe het voelt als je voorwiel van de grond af komt om welke reden dan ook). (dus nog onder het balanspunt).
Ook was het geen spoedcursus, heb er 2 maand over gedaan.
Waar heb je mij horen zeggen dat ik kan motorrijden? Volgens mij heb ik alleen maar het tegenovergestelde steeds beweerd.
quote:Op donderdag 10 april 2014 16:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wou eigenlijk alpinestars, maar die hadden ze hier in de buurt nergens
En de rev'it was alleen in kleine maten
uhu. Op mijn fazer ging dat allemaal prima. Maar die KLE heeft maar 1 schijfje en ik heb gewoon echt het gevoel dat ik met dikke handschoenen niet kan ankerenquote:Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb mijn winterhandschoenen maar 1x gebruikt, vind dat zo kut.
jeweetzelluf, nee heb nu Grand Canyon leren lappen, en mijn vingers steken er al uitquote:
Ik vind winterhandschoenen juist lekkerder zitten, lekker zacht.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb mijn winterhandschoenen maar 1x gebruikt, vind dat zo kut.
Ze hebben em tenminste opgerold!quote:Op donderdag 10 april 2014 18:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Ook een nieuw slangetje voor de osco binnen gekregen, schijnbaar vonden ze het nodig om dat als pakketje te versturen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |