abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:56:52 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135037986


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

22 september 2013
- Motorrijders newbierit!
- Kampeerrit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik
- Internationale kampeer-rit



Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)



Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982)
Honda Transalp XL600V '94 - (Anne)
Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria)
Honda CB1300 '05 / Honda VFR800Fi '00 - (Maegrim)
Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys)
Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse)
Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r)
Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee)
Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker)
Suzuki GSX600F '98 - (lipjes)
Suzuki SV650S '01 - (Tankiej)
Suzuki SV650S '07 - (mstx)
Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi)
Yamaha SRX 600 '86 - (Skv)
Yamaha XJ900 '92 - (whY...)
Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel)



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:? Mag ik nog even de olie verwisselen voor een rit?
Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.



Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.




  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:00:40 #2
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135038142
Was het wel een echt scheap?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:01:09 #3
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135038156
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:00 schreef KneusTeun het volgende:
Was het wel een echt scheap?
Echt schaepenvel ja :Y)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:29:42 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135039313
En wat de nueck is een kralenzadel? is dat handel om te ruilen met de locals in Iceland? heb je ook extra spiegeltjes bij je dan? :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135039453
Mijn opa en oma hadden vroeger zo'n stoelbekleding met kralen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:42:22 #6
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135039886
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
En wat de nueck is een kralenzadel? is dat handel om te ruilen met de locals in Iceland? heb je ook extra spiegeltjes bij je dan? :+


Op lange afstanden houdt het je reet geventileerd en gaat het dus een zere krent tegen :+ voordeel t.o.v. zo'n schapenvel is simpelweg dat deze niet platgedrukt kunnen worden en altijd hun functie behouden.

Da's ook de reden dat veel Amerikaanse taxichauffeurs er ook mee rijden,
pi_135039996
Zal vast een interessante afdruk achterlaten aan het eind van de dag :o
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:46:26 #8
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135040068
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef mjan het volgende:
Zal vast een interessante afdruk achterlaten aan het eind van de dag :o
Gewoon bewegen met je reet B-)

Overigens heb ik liever een afdruk dan zadelpijn. Christus te paard wat is dat laatste irritant.
pi_135040149
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
En wat de nueck is een kralenzadel?
beads by dre
pi_135040775
Zadelpijn heb ik nou werkelijk nog nooit gehad, ook niet na 800km op een dag.

Nekpijn daarentegen ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:13:57 #11
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_135041412
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Gewoon bewegen met je reet B-)

Overigens heb ik liever een afdruk dan zadelpijn. Christus te paard wat is dat laatste irritant.
te m
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Gewoon bewegen met je reet B-)

Overigens heb ik liever een afdruk dan zadelpijn. Christus te paard wat is dat laatste irritant.
Koop een echte motor met een flink zadel. Genoeg ruimte om eens anders te gaan zitten. Ik heb genoeg ruimte om lui onderuit gezakt te hangen met een goed glas en een bolknak :Y
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:17:25 #12
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135041553
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef stinkie het volgende:
Koop een echte motor met een flink zadel. Genoeg ruimte om eens anders te gaan zitten. Ik heb genoeg ruimte om lui onderuit gezakt te hangen met een goed glas en een bolknak :Y
Daar was geen plek meer voor na het aanleggen van de wijnkelder.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:20:45 #13
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135041680
Kennen wij hier in Nederland ook een Ride of the century editie?
Kan er niets over vinden namelijk :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:22:58 #14
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135041781
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef BlackLining het volgende:
Zadelpijn heb ik nou werkelijk nog nooit gehad, ook niet na 800km op een dag.

Nekpijn daarentegen ;(
Na een dag zadelpijn hebben is dan ook erg knap. Ik heb het over een halve doorzitplek waardoor je zelfs niet normaal op een stoel kan zitten :')

Ongeventileerd zadel + polyester ondergoed, nooit fucking meer.
pi_135041925
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:22 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Na een dag zadelpijn hebben is dan ook erg knap. Ik heb het over een halve doorzitplek waardoor je zelfs niet normaal op een stoel kan zitten :')

Ongeventileerd zadel + polyester ondergoed, nooit fucking meer.
Vaak zat elke dag 300km woonwerk gereden een week lang. Niks aan het handje.

Vaak verzitten is key. :) Bandit zadel is lekker lang, dat helpt ook. Kan er ook prima op liggen trouwens. Gewoon voorop het zadel, beentjes over de kop van het blok en als ik dan achterover ga liggen kom ik met mijn kop net op het randje van de buddy :+ nu nog cruise control.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:27:28 #16
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135041986

O+
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:29:22 #17
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135042073
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:26 schreef BlackLining het volgende:
Vaak verzitten is key. :)
Dat helpt uiteindelijk ook niet meer hoor. Ik reed vaak 300-400 km met pauzes van hooguit 15 min - als je dan verkeerde zooi aan heb ga je dat voelen na 2 weken rijden.
pi_135042155
Ah, daar gaan we weer :+

Dit blijft toch echt de mooiste die ik gezien heb.



Volgens mij op basis van een CB450ce Nighthawk, zelfde model als wat ik ook gehad heb.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 22:35:39 #19
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135045733
Hmkay, zo'n ding.. kun je niet beter nu je zadel toch kaduuk is, je zadel effe laten doen bij Tiger? maken ze hem helemaal naar jouw smaak. Kost net effe wat meer als alleen overtrekken, maar zeker in jouw geval lijkt me dat toch wel heel erg de investering waard. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:01:51 #20
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135047071
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, zo'n ding.. kun je niet beter nu je zadel toch kaduuk is, je zadel effe laten doen bij Tiger? maken ze hem helemaal naar jouw smaak. Kost net effe wat meer als alleen overtrekken, maar zeker in jouw geval lijkt me dat toch wel heel erg de investering waard. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb inderdaad overwogen om een custom seat te laten maken, maar dan praat je al snel over honderden euro's. Dan laat ik 'm liever voor 75 euri overtrekken, gooi er voor 50 euro een kraal ding op en spendeer de rest van het geld aan andere mods ;)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:23:13 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135048106
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:01 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Heb inderdaad overwogen om een custom seat te laten maken, maar dan praat je al snel over honderden euro's. Dan laat ik 'm liever voor 75 euri overtrekken, gooi er voor 50 euro een kraal ding op en spendeer de rest van het geld aan andere mods ;)
Spoiler ook gelezen? hoeft niet veel te kosten als je een beetje kunt lullen, en dat lukt jou wel :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:04:39 #22
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135050205
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Spoiler ook gelezen? hoeft niet veel te kosten als je een beetje kunt lullen, en dat lukt jou wel :)
Gelezen ja, is altijd het proberen waard natuurlijk. Maar de eerdergenoemde optie geniet vooralsnog de voorkeur, zeker met het verbouwen van de vering (en het daarbijhorende kostenplaatje :X ) in het achterhoofd.
pi_135060204


Hoezo roest? Waar dan?

-O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135060359
nu is het net een ducati
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:21:55 #25
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135063246
Roest beschermt toch? :P

Gewoon weer onderweg nu, geen irritant laag zonnetje deze zaterdag, bevalt prima. Wel blij met mn winterjas O-)
pi_135063622
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 14:09 schreef Piles het volgende:
Roest beschermt toch? :P

Liever roest dan plastic :Y)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:27:14 #28
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135063945
Ziet eruit alsof ie net uit de sloot komt na een lang weekend! wtf
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135066958
Mensen hier met een oliethermometer als vuldop? Ik ben een beetje aan het rondkijken, maar wat verklaart het grote prijsverschil (30 vs 70 euro) tussen de verschillende metertjes? Valt die van 30 euro na een paar weken van ellende uit elkaar of is dat verder wel prima?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 4 januari 2014 @ 15:55:03 #30
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_135067144
Denk dat het ook in nauwkeurigheid zit :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 16:20:05 #31
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_135068295
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef mjan het volgende:
Mensen hier met een oliethermometer als vuldop? Ik ben een beetje aan het rondkijken, maar wat verklaart het grote prijsverschil (30 vs 70 euro) tussen de verschillende metertjes? Valt die van 30 euro na een paar weken van ellende uit elkaar of is dat verder wel prima?
bedenk ook eens waar je dat ding plaatst. Als je niet kunt aflezen heb je er ook niks aan. Sowieso,wat wil je er mee?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_135068559
Wou vandaag een rondje rijden kwam me benzine meter niet omhoog kijk ik in de tank leeg terwel ik altijd aftank als ik klaar ben kijk ik naar me oliepeil tot ver boven max


Deze week dus effe me carb laten schoonmaken of denken jullie aan iets anders?
pi_135068700
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef stinkie het volgende:

[..]

bedenk ook eens waar je dat ding plaatst. Als je niet kunt aflezen heb je er ook niks aan. Sowieso,wat wil je er mee?
Bandit is olie gekoeld; wil een beetje in de gaten houden of de olie in de winter uberhaupt wel op temperatuur komt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135068807
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef mjan het volgende:

[..]

Bandit is olie gekoeld; wil een beetje in de gaten houden of de olie in de winter uberhaupt wel op temperatuur komt.
Ik zou me daar niet zo druk om maken zorg wel dat er altijd genoeg olie in zit het liefst op max houden
pi_135069038
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:24 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]

Hoezo roest? Waar dan?

-O-
Tijd voor een nieuw setje :P
I are Baboon
pi_135069980
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef klawie het volgende:
Wou vandaag een rondje rijden kwam me benzine meter niet omhoog kijk ik in de tank leeg terwel ik altijd aftank als ik klaar ben kijk ik naar me oliepeil tot ver boven max

Deze week dus effe me carb laten schoonmaken of denken jullie aan iets anders?
Gevalletje oliewissel en de carbs en benzinekraantje checken, kan zomaar zijn dat de benzinekraan gaar is
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:01:43 #37
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135070159
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135070576
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef mjan het volgende:
Mensen hier met een oliethermometer als vuldop? Ik ben een beetje aan het rondkijken, maar wat verklaart het grote prijsverschil (30 vs 70 euro) tussen de verschillende metertjes? Valt die van 30 euro na een paar weken van ellende uit elkaar of is dat verder wel prima?
Ik heb er ook eentje op mijn Bandit. Weet niet welke want hij zat er al op bij aankoop:



Werkt prima. Verschil zal hem inderdaad voor zitten in nauwkeurigheid maar het komt toch niet op een paar graden.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef stinkie het volgende:

[..]

bedenk ook eens waar je dat ding plaatst. Als je niet kunt aflezen heb je er ook niks aan. Sowieso,wat wil je er mee?
Op de vuldop, dus. En die is prima te zien tijdens het rijden. Verder:

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef mjan het volgende:

[..]

Bandit is olie gekoeld; wil een beetje in de gaten houden of de olie in de winter uberhaupt wel op temperatuur komt.
Dat dus. En daar komt bij dat ie ook geen thermostaat heeft en dus altijd over de radiator koelt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik zou me daar niet zo druk om maken zorg wel dat er altijd genoeg olie in zit het liefst op max houden
Wel dus, want ik kan je alvast vertellen dat in de winter de olietemperatuur op de snelweg nog wel eens terug wil zakken naar 30 graden, en dat vindt je blok echt niet leuk bij 150 (7.500 rpm).


Olie vereist wat meer zorg op de Bandit inderdaad. Altijd genoeg in hebben, in de zomer op Max, in de winter niet perse, wordt alleen maar kouder. Maar nooit onder Min natuurlijk. Als het echt koud wordt kun je een deel van de radiator afplakken met DUCT tape. Doen veel Bandit rijders, maar dan moet je dus wel zelf goed op de temperatuur letten. 80 a 90 is ideaal, 130 is max, zoiets moet je aanhouden.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135070625
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Gevalletje oliewissel en de carbs en benzinekraantje checken, kan zomaar zijn dat de benzinekraan gaar is
Oliewissel en daarna de eerste keer starten zonder bougies. En zorg dat er niemand rookt in de buurt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135071180
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef BlackLining het volgende:

Wel dus, want ik kan je alvast vertellen dat in de winter de olietemperatuur op de snelweg nog wel eens terug wil zakken naar 30 graden, en dat vindt je blok echt niet leuk bij 150 (7.500 rpm).

Olie vereist wat meer zorg op de Bandit inderdaad. Altijd genoeg in hebben, in de zomer op Max, in de winter niet perse, wordt alleen maar kouder. Maar nooit onder Min natuurlijk. Als het echt koud wordt kun je een deel van de radiator afplakken met DUCT tape. Doen veel Bandit rijders, maar dan moet je dus wel zelf goed op de temperatuur letten. 80 a 90 is ideaal, 130 is max, zoiets moet je aanhouden.
Ja precies, over dat afplakken las ik ook en dan leek het me wel zo handig om beetje een indicatie te hebben van de temperatuur.

Denk dat ik gewoon de cheap-ass versie bestel, wat ik zo kan zien is dat ook degene die er bij jou op zit.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135071240
Mooizo ik had gelukkig nog niet gestart van de week effe een aanhanger regelen en dan breng ik hem weg
pi_135071433
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef klawie het volgende:
Mooizo ik had gelukkig nog niet gestart van de week effe een aanhanger regelen en dan breng ik hem weg
Oliewissel kun je toch wel zelf? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:29:41 #43
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135071494
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef klawie het volgende:
Mooizo ik had gelukkig nog niet gestart van de week effe een aanhanger regelen en dan breng ik hem weg
ik zou het er wel zsm uittrekkken, want nu is die plens benzine overal je vet uit de lagers aan het weken. Beter effe leeg staan als dat..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135071573
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oliewissel kun je toch wel zelf? :')
Carb ultrasoon cleanen niet dan krijg je je carb niet afgesteld enz omdat hij niet loopt want de olie moet nog enz


Laat gewoon alles in 1 keer doen ben ik er vanaf
pi_135071629
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik zou het er wel zsm uittrekkken, want nu is die plens benzine overal je vet uit de lagers aan het weken. Beter effe leeg staan als dat..
Dan zet ik zo de bak er effe onder en laat ik hem leeglopen
pi_135071642
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik zou het er wel zsm uittrekkken, want nu is die plens benzine overal je vet uit de lagers aan het weken. Beter effe leeg staan als dat..
En dit ja. Benzine is lelijk spul. Heb het ook ooit in mijn carter gehad. Is serieus schadelijk voor je lagers, hij is daarna echt meer herrie gaan maken ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135071677
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef klawie het volgende:

[..]

Carb ultrasoon cleanen niet dan krijg je je carb niet afgesteld enz omdat hij niet loopt want de olie moet nog enz

Laat gewoon alles in 1 keer doen ben ik er vanaf
Ik zou het niet direct bij de carbs zoeken maar eerder de benzinekraan.
pi_135071738
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik zou het niet direct bij de carbs zoeken maar eerder de benzinekraan.
De carbs horen ook gewoon af te sluiten als de vlotterkamer vol zit.

Ik gok op een vuiltje op de vlotternaald.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135071755
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik zou het niet direct bij de carbs zoeken maar eerder de benzinekraan.
Dan zal ik zo gelijk de tank vullen met water en kijken wat met kraantje doet
pi_135071790
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef klawie het volgende:

[..]

Dan zal ik zo gelijk de tank vullen met water en kijken wat met kraantje doet
Doe maar niet met water
pi_135071815
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef klawie het volgende:

[..]

Dan zal ik zo gelijk de tank vullen met water en kijken wat met kraantje doet
Tank vullen met water ja? :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:37:13 #52
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135071834
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef klawie het volgende:

[..]

Dan zal ik zo gelijk de tank vullen met water en kijken wat met kraantje doet
_O- :{ :'( o|O
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135071847
quote:
4s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:36 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Doe maar niet met water
Benzine gewoon ??
pi_135071874
Ik zou hem gewoon volpissen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135071924
Ik heb wel een tankjes van brommers en auto's dicht gelast en dan dee ik altijd eerst spoelen met water en met volle tank water dicht maken lol :P
pi_135072001
:'(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135072294
Hahaha zo erg is het toch niet
pi_135072712
Klinkt als een hoop gedoe, zo'n Bandit :+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:03:02 #59
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135072893
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef klawie het volgende:

[..]

Dan zal ik zo gelijk de tank vullen met water en kijken wat met kraantje doet
pi_135073679
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef Dekatria het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Speciaal voor dit topic heb ik hem met vloeibaar goud (lees benzine) afgevuld maar het probleem zit hem toch in me carb olie is er ondertussen ook uit
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:30:30 #61
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135074098
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef klawie het volgende:

[..]

Dan zal ik zo gelijk de tank vullen met water en kijken wat met kraantje doet
Bad idea; zit er straks ook nog water in je carter. Kan nog erger hoor, moet je er effe een handje zand bij gooien :+

Gewoon aftappen en zo laten, en niet te lang zo laten staan. Eigenlijk moet er gewoon rapido weer nieuwe olie in en effe draaien. Laat degene die je het gaat laten fiksen maar uitvlooien hoe en wat.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135074632
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Bad idea; zit er straks ook nog water in je carter. Kan nog erger hoor, moet je er effe een handje zand bij gooien :+

Gewoon aftappen en zo laten, en niet te lang zo laten staan. Eigenlijk moet er gewoon rapido weer nieuwe olie in en effe draaien. Laat degene die je het gaat laten fiksen maar uitvlooien hoe en wat.
Wel eerst slangen van de tank af getrokken natuurlijk zo slim was ik dan wel :P
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:45:15 #63
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135074772
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:42 schreef klawie het volgende:

[..]

Wel eerst slangen van de tank af getrokken natuurlijk zo slim was ik dan wel :P
Hmkay, sja, tis wel een goedkope manier om de boel te checken.. als je idd maar zorgt dat die troep niet in de rest van je motor terecht komt ;)

En GOED drogen he achteraf 3.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135074872
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:58 schreef Maegrim het volgende:
Klinkt als een hoop gedoe, zo'n Bandit :+
Ach, als je gewoon het hele jaar doorrijdt heeft je fietsje wat meer aandacht nodig dan wanneer je een mooiweerheld bent natuurlijk. :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135075907
Onvoldoende Overdaad aan oliekoeling in de winter is gewoon een ontwerpmisser :)
pi_135075993
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef Maegrim het volgende:
Onvoldoende oliekoeling in de winter is gewoon een ontwerpmisser :)
Er is helemaal geen sprake van onvoldoende koeling hoor ;)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:14:14 #67
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135076005
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ach, als je gewoon het hele jaar doorrijdt heeft je fietsje wat meer aandacht nodig dan wanneer je een mooiweerheld bent natuurlijk. :)
Merk ik nog niks van ;)
Nog steeds geen choke aangeraakt :) of last van koude olie
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135076052
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:14 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Merk ik nog niks van ;)
Nog steeds geen choke aangeraakt :) of last van koude olie
Het is dan ook nog geen winter geweest. Ik heb het over rijden met temperaturen onder het vriespunt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:17:27 #69
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135076144
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het is dan ook nog geen winter geweest. Ik heb het over rijden met temperaturen onder het vriespunt.
I know.
Zoals gezegd gister nog weer heerlijk in de zomer outfit gereden _O-
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:23:31 #70
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135076406
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb er ook eentje op mijn Bandit. Weet niet welke want hij zat er al op bij aankoop:

[ afbeelding ]

Werkt prima. Verschil zal hem inderdaad voor zitten in nauwkeurigheid maar het komt toch niet op een paar graden.

[..]

Op de vuldop, dus. En die is prima te zien tijdens het rijden. Verder:

[..]

Dat dus. En daar komt bij dat ie ook geen thermostaat heeft en dus altijd over de radiator koelt.

[..]

Wel dus, want ik kan je alvast vertellen dat in de winter de olietemperatuur op de snelweg nog wel eens terug wil zakken naar 30 graden, en dat vindt je blok echt niet leuk bij 150 (7.500 rpm).

Olie vereist wat meer zorg op de Bandit inderdaad. Altijd genoeg in hebben, in de zomer op Max, in de winter niet perse, wordt alleen maar kouder. Maar nooit onder Min natuurlijk. Als het echt koud wordt kun je een deel van de radiator afplakken met DUCT tape. Doen veel Bandit rijders, maar dan moet je dus wel zelf goed op de temperatuur letten. 80 a 90 is ideaal, 130 is max, zoiets moet je aanhouden.
Wintervachtje ervoor zoals bij een eend:

pi_135079439
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmkay, sja, tis wel een goedkope manier om de boel te checken.. als je idd maar zorgt dat die troep niet in de rest van je motor terecht komt ;)

En GOED drogen he achteraf [ afbeelding ]
Ik heb het met vloeibaar goud gedaan maar normaal zet ik idd de fohn erin

[ Bericht 2% gewijzigd door klawie op 04-01-2014 20:37:21 ]
pi_135080451
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef mjan het volgende:

[..]

Ja precies, over dat afplakken las ik ook en dan leek het me wel zo handig om beetje een indicatie te hebben van de temperatuur.

Denk dat ik gewoon de cheap-ass versie bestel, wat ik zo kan zien is dat ook degene die er bij jou op zit.
Jup, gaat er prima mee.

Heb je al een foto van El Bandito? :7


En op de vraag van laatst, de mijne woont lekker in het centrum O+, net als ik
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135098375
Wat een perfect rijweer _O_ op 5 januari _O_

Lekker bakkie koffie op het terras, zo weer naar huis, dan hebben we zo'n 230 km op de dagteller staan denk ik :9
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:33:45 #74
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135099386
Prima rijdagje weer ja. Zonnebakken en alles B-)
pi_135104589
Moet mn vriendin ook eens overhalen om achterop te stappen, nu mis ik deze mooie dag ;(

Na mn valpartij gaat dat nog wel iets meer overtuigingskracht kosten vrees ik :P
pi_135105865
Want je mag niet zonder je vriendin weg?
pi_135107151
Vandaag ook lekker tochtje gemaakt met passagier :)
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_135111002
Foto voor de liefhebber:



1988 / 26700 mijl / 2500,-
pi_135111705
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:10 schreef Anne het volgende:
Want je mag niet zonder je vriendin weg?
Tuurlijk wel :')
pi_135113357
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jup, gaat er prima mee.

Heb je al een foto van El Bandito? :7

En op de vraag van laatst, de mijne woont lekker in het centrum O+, net als ik
Geen eigen foto, want hij heeft een weekje vertraging opgelopen ;( Dus dan maar een pic van de shop:



Centrum is dichtbij trouwens, ik zit zelf vlak achter het station. Als je hem eens onder het tunneltje bij het spoor doortrekt dan zal ik eens naar buiten kijken en zwaaien ;)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 5 januari 2014 @ 19:33:23 #81
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135114446
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef mjan het volgende:

[..]

Geen eigen foto, want hij heeft een weekje vertraging opgelopen ;( Dus dan maar een pic van de shop:

[ afbeelding ]

Centrum is dichtbij trouwens, ik zit zelf vlak achter het station. Als je hem eens onder het tunneltje bij het spoor doortrekt dan zal ik eens naar buiten kijken en zwaaien ;)
Mooie bike!!
welk jaartal?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_135114605
'97 zo te zien? Mooie machine hoor. Taartschep is er al af zie ik, da's mooi. Moet ik nog doen. Wel ff andere knippers erop he? Die stock dingen kunnen echt niet.

Dat tunneltje is leuk als ik mijn open pijp erop heb zitten :9~ maar ga je de Bandit daar buiten laten staan in die wijk? Zou ik daar niet echt een prettig idee vinden.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135115717
UIt '99 komt ie, net de laatste oude lading. Persoonlijk storen die knippers me trouwens (nog) niet, maar dat is vloeken in de kerk geloof ik oO< .

Hij komt in de fietsenstalling te staan, dat scheelt wat hopelijk.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135115990
Ah toch wat nieuwer dan. Wel mooi dat het nog een Mk1 is, die Mk2's zijn fugly, en Mk3 is überhaupt geen Bandit meer, met zijn koelvloeistof :')

Hoeveel km's staan er op eigenlijk?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135116706
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef BlackLining het volgende:
Ah toch wat nieuwer dan. Wel mooi dat het nog een Mk1 is, die Mk2's zijn fugly, en Mk3 is überhaupt geen Bandit meer, met zijn koelvloeistof :')

Hoeveel km's staan er op eigenlijk?
39k, dus moet nog wel een eindje meekunnen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135117248
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:12 schreef mjan het volgende:

[..]

39k, dus moet nog wel een eindje meekunnen.
Eeuwh, die is nog aan het inrijden :+

108.065 hier :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:30:40 #87
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_135117645
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef klawie het volgende:
Wou vandaag een rondje rijden kwam me benzine meter niet omhoog kijk ik in de tank leeg terwel ik altijd aftank als ik klaar ben kijk ik naar me oliepeil tot ver boven max

Deze week dus effe me carb laten schoonmaken of denken jullie aan iets anders?
carb schoonmaken is simpel heb je geen ultra voor nodig toen ik bij motoport werkte zo veel gedaan maar bestel vast vlotternaalden incl behuizing die zitten vast daardoor loop je benz je carter in weet niet waar je vandaankom anders wil ik het wel doen als jij ze eraf heb maar ik doe het wel hier
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_135118155
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Eeuwh, die is nog aan het inrijden :+

108.065 hier :+
^O^ En hoeveel daarvan heb je er zelf opgezet?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135118279
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:39 schreef mjan het volgende:

[..]

^O^ En hoeveel daarvan heb je er zelf opgezet?
Een kleine 40k.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135118675
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een kleine 40k.
Tof hoor, aardig je best op gedaan dan.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 5 januari 2014 @ 20:57:29 #91
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135119418
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:36 schreef BlackLining het volgende:
Wel ff andere knippers erop he? Die stock dingen kunnen echt niet.
Hahahahaha, jij grappenmaker jij.
pi_135119477
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:57 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hahahahaha, jij grappenmaker jij.
:{w
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135119788
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:30 schreef peterzx9r het volgende:

[..]

carb schoonmaken is simpel heb je geen ultra voor nodig toen ik bij motoport werkte zo veel gedaan maar bestel vast vlotternaalden incl behuizing die zitten vast daardoor loop je benz je carter in weet niet waar je vandaankom anders wil ik het wel doen als jij ze eraf heb maar ik doe het wel hier
Heel erg bedankt voor het aanbod !!!!!maar heb hem vandaag weggebracht
  zondag 5 januari 2014 @ 21:08:09 #94
170585 peterzx9r
buiten honger thuis eten
pi_135120232
ok goede les voor de volgende x pm ff ben motorfiets monteur geweest voor mn ongeluk
geld ook voor de rest hier voor vragen of hulp pm staat altyd open
sorry voor mn taal ik ben dyslectisch
pi_135122034
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:08 schreef peterzx9r het volgende:
ok goede les voor de volgende x pm ff ben motorfiets monteur geweest voor mn ongeluk
geld ook voor de rest hier voor vragen of hulp pm staat altyd open
Dankjewel ga het zeker onthouden!!!!
pi_135129391
KneusTeun, Deka, jullie wisten er volgens mij nog een paar?

PTA / Aanrader voor (PTA-) boeken, series, films en documentaires
  maandag 6 januari 2014 @ 10:56:14 #97
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_135137545
Zo, de Skoda is ook weer door de APK, blijf wennen, moeten betalen voor mijn onderhoud :')

Weet iemand of een lekkende klepdksel een afkeurpunt voor de APK is?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_135137639
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef stinkie het volgende:
Zo, de Skoda is ook weer door de APK, blijf wennen, moeten betalen voor mijn onderhoud :')

Weet iemand of een lekkende klepdksel een afkeurpunt voor de APK is?
Kan me niet voorstellen.

Gewoon voor de zekerheid op de oprit van de garage nog even lekkende olie er vanaf vegen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135137670
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef stinkie het volgende:
Zo, de Skoda is ook weer door de APK, blijf wennen, moeten betalen voor mijn onderhoud :')

Weet iemand of een lekkende klepdksel een afkeurpunt voor de APK is?
PTA / [Centraal] APK topic
  maandag 6 januari 2014 @ 11:09:19 #100
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_135137869
quote:
Ik wilde al zeiken tegen je dat dat een antwoord is een vraag die ik niet stelde...

Totdat ik zag dat je het gecopieerd had :*
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 6 januari 2014 @ 11:15:59 #101
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135138031
Voor de stallers, vanaf volgende week leuk acculadertje met druppelfunctie bij de Lidl.
pi_135141577
Het is nog steeds 13 graden buiten :D
pi_135141754
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:08 schreef Salatrel het volgende:
Het is nog steeds 13 graden buiten :D
Mooi man :D toen het een paar weken terug twee nachten gevroren heeft, heeft een maar van mij zijn motor gestald en helemaal uit elkaar gehaald voor de winter. Die baalt als een stekker nu :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135143395
40t sprocket besteld ter vervanging van de standaard 38t :9~ :9~
I are Baboon
  maandag 6 januari 2014 @ 14:02:48 #105
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135143512
Vraagt een collega aan me wanneer de motor weer uit het vet gaat :z
pi_135146567
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef Erasmo het volgende:
Voor de stallers, vanaf volgende week leuk acculadertje met druppelfunctie bij de Lidl.
Interessant, thanks!
pi_135147157
Vanmorgen nog maar een smsje gestuurd naar mijn vader om even mijn motor wat rond te rijden, maar had het prima zelf nog kunnen doen. Als ik hem hier had staan }:|
"Winter" :{w
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_135147476
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef pindaplukker het volgende:
40t sprocket besteld ter vervanging van de standaard 38t :9~ :9~
Is dat ding van jou nog niet lomp genoeg dan? :')

TL1000 reed je toch? :P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135148088
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef stinkie het volgende:

[..]

Ik wilde al zeiken tegen je dat dat een antwoord is een vraag die ik niet stelde...

Totdat ik zag dat je het gecopieerd had :*
En je hebt antwoord van een APK keurmeester ;).
pi_135150832



:9
  maandag 6 januari 2014 @ 17:04:52 #111
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135151519
Iemand op GoT heeft zijn fiets te koop gezet, lijkt me wel wat mocht ik woensdag slagen.

http://www.speurders.nl/o(...)motor-138023655.html
pi_135151570
een echte honda dullville _O-
  maandag 6 januari 2014 @ 17:07:08 #113
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135151592
Gaat ie mee over de schans!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 6 januari 2014 @ 18:29:03 #114
34586 kepler
No bounce, no play
pi_135154747
quote:
:9~
The line is a dot to you!
pi_135155872
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 17:04 schreef Erasmo het volgende:
Iemand op GoT heeft zijn fiets te koop gezet, lijkt me wel wat mocht ik woensdag slagen.

http://www.speurders.nl/o(...)motor-138023655.html
Alvast succes iig!
En zo'n ding heeft wel lekker kofferruimte :)
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_135157382
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef stinkie het volgende:
Zo, de Skoda is ook weer door de APK, blijf wennen, moeten betalen voor mijn onderhoud :')

Weet iemand of een lekkende klepdksel een afkeurpunt voor de APK is?
Nee hij kan hooguit een ac code geven op olielekkage
pi_135159106
zou mijn linker teelbal geven voor een uitzending zonder allard kalf en coronel
pi_135159841
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Is dat ding van jou nog niet lomp genoeg dan? :')

TL1000 reed je toch? :P
Klopt! Vindt op het moment redelijk tam, dus een tikkie meer fun mag wel :9~
I are Baboon
  maandag 6 januari 2014 @ 21:13:35 #119
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135163869
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Klopt! Vindt op het moment redelijk tam, dus een tikkie meer fun mag wel :9~
Koop dan een echte motor man 3.gif

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135164466
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Koop dan een echte motor man [ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie motor, dat zeker...maar fun :{w

DIT is fun :9 O+


superduke 1290 :9~ :9~
I are Baboon
  maandag 6 januari 2014 @ 21:28:53 #121
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135164619
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Mooie motor, dat zeker...maar fun :{w

DIT is fun :9 O+
[ afbeelding ]

superduke 1290 :9~ :9~
Dan moet je dát kopen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135164787
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan moet je dát kopen :+
Ik ben een arme sloeber :')
I are Baboon
  maandag 6 januari 2014 @ 21:33:14 #123
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135164836
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Ik ben een arme sloeber :')
Straks nóg armer; want dan blijkt dat je nieuwe tandwiel ook een nieuwe ketting nodig heeft :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 6 januari 2014 @ 21:34:19 #124
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135164911
Doe er dan ook maar meteen een nieuw voortandwiel bij.
pi_135165097
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Straks nóg armer; want dan blijkt dat je nieuwe tandwiel ook een nieuwe ketting nodig heeft :X
Allready checked ;) 17/40 kan je met de normale ketting rijden, geen extra schakels nodig.
Anders zou het een duur geintje worden ja

[ Bericht 0% gewijzigd door pindaplukker op 06-01-2014 21:52:47 ]
I are Baboon
  maandag 6 januari 2014 @ 21:56:27 #126
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135166150
Ik hoop het voor je; as far as I know maak je je ketting op maat op je set. En dan hebben we het nog niet over inslijten; je zet nu een nieuw tandwiel in een oude ketting ,wat óf met spoed je oude ketting vernaggelt, óf je nieuwe tandwiel hard laat slijten... En strakkies mag je dus vervolgens een nieuwe ketting op een al ingelopen tandwiel leggen... Kweenie wat er nou duurder is aan het eind van de rit ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 6 januari 2014 @ 21:56:56 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135166182
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Doe er dan ook maar meteen een nieuw voortandwiel bij.
éigenlijk wel ja...
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135166526
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Doe er dan ook maar meteen een nieuw voortandwiel bij.
En dan moet je eigenlijk ook meteen de ketting zelf doen.

Alles slijt op elkaar in, dat ontkom je niet aan. Eén deel vervangen betekent versnelde slijtage voor de rest, maar om daarom nou meteen alles te doen? Ik zou het ff zo doen en kijken of het bevalt. Verslijten doet die set toch wel.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135167321
Ohhhhhhhhhh ik vond het al zo raar dat er 2 tandwielen en een ketting in de set zaten :+
pi_135167769
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Salatrel het volgende:
Ohhhhhhhhhh ik vond het al zo raar dat er 2 tandwielen en een ketting in de set zaten :+
Zat er bij jou niet gewoon een reserve tandwiel bij voor het geval er één vanaf dondert? :W
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135177476
- dit is geen SC, gecke PTA -

[ Bericht 49% gewijzigd door Bitterlemon op 07-01-2014 03:37:41 (oeps) ]
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 08:33:53 #132
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135178911

Funbike?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135178942
Wat een lelijk ding
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135179910
Voor de liefhebber, hij staat nu ook op Fok!:

V&A / [TK] Honda VF 750c SuperMagna
  dinsdag 7 januari 2014 @ 11:37:04 #135
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135182582


Volgend jaar bij alle modellen?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135183815
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgend jaar bij alle modellen?
Wat precies? de lamp achter het ruit?
There's a frood who really knows where his towel is.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:21:57 #137
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135184156
Doorzichtige rallyfront
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:26:59 #138
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_135184298
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Koop dan een echte motor man [ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de 1300 is goed :{w
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_135195432
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgend jaar bij alle modellen?
Aah, dus effe mn Alp verbouwen en dan is het net een GS! :D

Vandaag nog effe ongegeneerd hard zitten driften in de bochten. Daarna nog 2 mannen die m'n hele motor zaten te bekijken toen ik voor het verkeerslicht stond, ze werden helemaal wild toen ik effe ging revven en vervolgens driftend door de bocht ging :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Gummiebeer op 07-01-2014 17:02:08 ]
pi_135195694
Gisteren ook nog even hartelijk gelachen om de peeps die de motor in de winterstalling hebben staan :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:02:07 #141
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135195709
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren ook nog even hartelijk gelachen om de peeps die de motor in de winterstalling hebben staan :P
Alleen gister? ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135195717
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:02 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Alleen gister? ;)
Tot nu toe elke dag wel :D
14,7 gemeten ergens in Brabant, De Bilt was 14,1 ofzo en dat in Januari :')
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:05:54 #143
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135195842
Ja vorige week ook buitengewoon lekker weer.
Zonnetje was wat minder te zien, maar temperatuur was perfect!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135195936
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ja vorige week ook buitengewoon lekker weer.
Zonnetje was wat minder te zien, maar temperatuur was perfect!
Daarom, echt niks te klagen!
Alhoewel..planning was om het hok uitelkaar te halen voor groot onderhoud en overspuiten. Dat schuift dus op naar de volgende winter
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:13:59 #145
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135196143
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ja vorige week ook buitengewoon lekker weer.
Zonnetje was wat minder te zien, maar temperatuur was perfect!
Laten we hopen dat het in februari ook nog zo blijft........
Anders worden al die lessen uitgesteld :(
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:45:22 #146
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135197319

Koffers op de brommer bam, adventure time ;) vind wel leuk stijltje zo ook nog!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135197648
Zin de eerste bonnen al binnen van dit jaar?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:06:24 #148
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135198042
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef Geerd het volgende:
Zin de eerste bonnen al binnen van dit jaar?
Nog nooit 1 gehad.. hopelijk ook nooit krijgen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135198086
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef Geerd het volgende:
Zin de eerste bonnen al binnen van dit jaar?
Ik vrees ervoor.

Niet op de motor maar ik heb laatst een leuke auto van iemand meegekregen waarvan ik de maximum snelheid wilde weten. Later hoorde ik dat er op de A2 een flitser gestaan heeft. Weet alleen niet meer precies waar dat was maar de topsnelheid bleek zo'n 245 km/h te zijn dus ik vrees er wel een beetje voor :X
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135198176
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik vrees ervoor.

Niet op de motor maar ik heb laatst een leuke auto van iemand meegekregen waarvan ik de maximum snelheid wilde weten. Later hoorde ik dat er op de A2 een flitser gestaan heeft. Weet alleen niet meer precies waar dat was maar de topsnelheid bleek zo'n 245 km/h te zijn dus ik vrees er wel een beetje voor :X
Aai wat voor bak was het dan? Volgende keer gewoon ff na de buren :P
Kan een flinke dure worden en rbw misschien kwijt maar dat wis je zelf ook al wel natuurlijk :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_135199455
Verhoeven uitgevallen met gebroken arm ;(
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:49:17 #152
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135199487
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik vrees ervoor.

Niet op de motor maar ik heb laatst een leuke auto van iemand meegekregen waarvan ik de maximum snelheid wilde weten. Later hoorde ik dat er op de A2 een flitser gestaan heeft. Weet alleen niet meer precies waar dat was maar de topsnelheid bleek zo'n 245 km/h te zijn dus ik vrees er wel een beetje voor :X
Daarom Flitsmeister _O_
pi_135199664
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef Geerd het volgende:
Zin de eerste bonnen al binnen van dit jaar?
Nog nooit een bon gekregen qua motor betreft in 10 jaar, met het koekblik wel meerdere. Ik snap nooit hoe ik dat voor elkaar kreeg want op de motor gaat het vaak harder dan Vmax.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:57:18 #154
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135199793
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nog nooit een bon gekregen qua motor betreft in 10 jaar, met het koekblik wel meerdere. Ik snap nooit hoe ik dat voor elkaar kreeg want op de motor gaat het vaak harder dan Vmax.
Wordt toch meestal aan de voorkant geflitst.
pi_135199845
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:57 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wordt toch meestal aan de voorkant geflitst.
Enkel in DLD toch? Voor zover ik weet mag in NL niet van voren worden geflitst.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:59:20 #156
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135199877
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Enkel in DLD toch? Voor zover ik weet mag in NL niet van voren worden geflitst.
Heb zat foto's op de wc hangen die het tegendeel bewijzen :P
pi_135199946
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Enkel in DLD toch? Voor zover ik weet mag in NL niet van voren worden geflitst.
En een ouderwetse flitskast dan :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_135199958
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:59 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Heb zat foto's op de wc hangen die het tegendeel bewijzen :P
Mooie plek, in de wc ^O^
Ben in het verleden weleens geflitst in het koekblik maar was van voren en heb daar nooit een mooie acceptgiro gekregen van CJIB.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:02:06 #159
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135200010
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Mooie plek, in de wc ^O^
Ben in het verleden weleens geflitst in het koekblik maar was van voren en heb daar nooit een mooie acceptgiro gekregen van CJIB.
Tsjah als je toch moet dokken kun je er maar beter een mooie foto aan overhouden, kun je je zonden nog eens overdenken tijdens het schijten :P
pi_135200203
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:02 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Tsjah als je toch moet dokken kun je er maar beter een mooie foto aan overhouden, kun je je zonden nog eens overdenken tijdens het schijten :P
True true, al heb ik liever andere fanmail. :P
Vandaag ook zo'n stukje, 2 baans vanaf het verkeerslicht, bordje 70 Vmax, op de rechterstrook een leasebakrijdert en daarbij een bordje radarcontrole. Toch doortrekken naar 120 :@
KT kent dat stukje wel bij het transportcentrum richting A35 :+
  dinsdag 7 januari 2014 @ 19:08:20 #161
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135200293
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

True true, al heb ik liever andere fanmail. :P
Vandaag ook zo'n stukje, 2 baans vanaf het verkeerslicht, bordje 70 Vmax, op de rechterstrook een leasebakrijdert en daarbij een bordje radarcontrole. Toch doortrekken naar 120 :@
KT kent dat stukje wel bij het transportcentrum richting A35 :+
Dit is mooi:
https://goo.gl/maps/50al9

Stoplicht voor de snelweg, bij groen er vandoor gaan en het is gewoon leeg voor een paar kilometer.
pi_135200717
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dit is mooi:
https://goo.gl/maps/50al9

Stoplicht voor de snelweg, bij groen er vandoor gaan en het is gewoon leeg voor een paar kilometer.
Dat stukje ken ik. Is idd mooi om effe door te trekken :)
pi_135204375
quote:
Schuurt zijn standaard nu steeds op de grond met de linkerbochten? :P
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:36:04 #165
34586 kepler
No bounce, no play
pi_135216491
Deze al voorbij gekomen?

Dumpert: Van motor naar waterscooter - http://www.dumpert.nl/med(...)ar_waterscooter.html
The line is a dot to you!
pi_135217020
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dit is mooi:
https://goo.gl/maps/50al9

Stoplicht voor de snelweg, bij groen er vandoor gaan en het is gewoon leeg voor een paar kilometer.
Net als bij bruggen die open gaan _O_
pi_135219909
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef kepler het volgende:
Deze al voorbij gekomen?

Dumpert: Van motor naar waterscooter - http://www.dumpert.nl/med(...)ar_waterscooter.html
Ik zag hem ook ja. Man man man man man :o
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135219949
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

True true, al heb ik liever andere fanmail. :P
Vandaag ook zo'n stukje, 2 baans vanaf het verkeerslicht, bordje 70 Vmax, op de rechterstrook een leasebakrijdert en daarbij een bordje radarcontrole. Toch doortrekken naar 120 :@
KT kent dat stukje wel bij het transportcentrum richting A35 :+
Is dat 70? :o Rij er altijd met 100 overheen, misschien maar even afleren :P
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  woensdag 8 januari 2014 @ 07:34:32 #169
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135221541
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef kepler het volgende:
Deze al voorbij gekomen?

Dumpert: Van motor naar waterscooter - http://www.dumpert.nl/med(...)ar_waterscooter.html
goed voor je adrenaline, en meteen je pak weer eens goed gewassen :D :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 8 januari 2014 @ 07:38:14 #170
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135221556
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik vrees ervoor.

Niet op de motor maar ik heb laatst een leuke auto van iemand meegekregen waarvan ik de maximum snelheid wilde weten. Later hoorde ik dat er op de A2 een flitser gestaan heeft. Weet alleen niet meer precies waar dat was maar de topsnelheid bleek zo'n 245 km/h te zijn dus ik vrees er wel een beetje voor :X
tof, met de auto van een ander.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135222902
en op de a2 :')
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:38:34 #172
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135223158
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

True true, al heb ik liever andere fanmail. :P
Vandaag ook zo'n stukje, 2 baans vanaf het verkeerslicht, bordje 70 Vmax, op de rechterstrook een leasebakrijdert en daarbij een bordje radarcontrole. Toch doortrekken naar 120 :@
KT kent dat stukje wel bij het transportcentrum richting A35 :+
ik gok altijd hoe hard ik mag, en tel er dan wat bij op.
grootste verschil voor mij was 190 op 80 weg, gelukkig niks geen flitsers.
Maar ik weet de helft van de tijd niet eens hoe hard je ergens mag, had dan ook al die vragen fout bij mijn theorie.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135223442
quote:
15s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

tof, met de auto van een ander.
Zat erbij, tijden zijn bekend, eventuele boete komt gewoon bij mij hoor ;)

Maar goed, het zal wel meevallen allemaal. Ken de hotspots op de A2 onderhand wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door BlackLining op 08-01-2014 11:02:11 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135224815
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

ik gok altijd hoe hard ik mag, en tel er dan wat bij op.
grootste verschil voor mij was 190 op 80 weg, gelukkig niks geen flitsers.
Maar ik weet de helft van de tijd niet eens hoe hard je ergens mag, had dan ook al die vragen fout bij mijn theorie.
Je moet tegenwoordig ook zo'n beetje de stand van de sterren kennen om alle maximum snelheden te weten.
There's a frood who really knows where his towel is.
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:58:06 #175
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135225162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:44 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Je moet tegenwoordig ook zo'n beetje de stand van de sterren kennen om alle maximum snelheden te weten.
Weet nog dat bij blik op de weg er zo'n kerel was die 80 reed buitenaf.
Toen de agenten zeiden dat het 50 was, en er discussie ontstond was het een geweldig gesprek.
Uiteindelijk bleek dat niemand het vast kon stellen en lachten ze er allen hartelijk om _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door KneusTeun op 08-01-2014 11:51:23 ]
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135225686
Ik heb doorgaans geen idee hoe hard ik ergens mag. Kan me er ook weinig druk om maken trouwens. Zeker op de motor is de pakkans zo klein als je je ogen en beetje open houdt, dat voor die 150 euro's aan boete die het totaal per jaar kost, ik veel liever gewoon rij zoals ik wil.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135232628
Vandaag net wel / net niet geflitst op een provinciale weg. Ik haalde een vrachtwagen in versnelde naar ongeveer 100 k/m per uur. Vervolgens liet ik de motor uitlopen en zag ik een mobiele flitser staan. Snel in de remmen dus. Volgens mij was ik net op tijd, maar we merken het wel.
pi_135233843
Ik ga hier maar eens meelezen.. Eind vorig jaar rijbewijs gehaald en ben een beetje aan t orienteren voor aanschaf :)
Where facts are few, experts are many.
pi_135237021
Kut, ik heb interesse in een Transalp. :')

Een XL650 in het zilver.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135237102
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef Nero22 het volgende:
Kut, ik heb interesse in een Transalp. :')

Een XL650 in het zilver.
Ik zou het niet doen. Kutbrommers!
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:31:19 #181
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135237103
Geslaagd w/
pi_135237116
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:31 schreef Erasmo het volgende:
Geslaagd w/
Gefeliciteerd!
pi_135237170
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:31 schreef Erasmo het volgende:
Geslaagd w/
Feli :D
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:31 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen. Kutbrommers!
Ik keek eerst altijd naar een Ninja 250, maar toen zag ik deze staan... Ik moest ook om mijzelf lachen. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135237181
-oeps-

[ Bericht 100% gewijzigd door Nero22 op 08-01-2014 16:34:28 (Dubbel) ]
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:36:35 #185
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135237276
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga hier maar eens meelezen.. Eind vorig jaar rijbewijs gehaald en ben een beetje aan t orienteren voor aanschaf :)
Hoe kun je zo lang wachten?!?! ik had hem al voor me A.
Mijn broer heeft ook al 8 jaar zijn A en nooit weer gereden (1x op mijne)
:?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135237317
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hoe kun je zo lang wachten?!?! ik had hem al voor me A.
Mijn broer heeft ook al 8 jaar zijn A en nooit weer gereden (1x op mijne)
:?
Waarom heeft hij het rijbewijs dan gehaald?
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:38:21 #187
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135237349
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:37 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waarom heeft hij het rijbewijs dan gehaald?
Dan vraag je dat aan mij?
Ik vroeg het me toch ook al af :P
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:39:33 #188
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135237388
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:31 schreef Anne het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:33 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Feli :D

[..]

Ik keek eerst altijd naar een Ninja 250, maar toen zag ik deze staan... Ik moest ook om mijzelf lachen. :')
Dank en dank. Morgen gelijk langs de gemeente voor een extra A-tje :P

Ik heb nu een Honda Deauville NT650V op het oog met 127500km, is dat nog een beetje te doen qua kilometerstand?
http://www.speurders.nl/o(...)motor-138023655.html
pi_135237534
Honda Dufville

  woensdag 8 januari 2014 @ 16:59:12 #190
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135238077
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:43 schreef Sloggi het volgende:
Honda Dufville


Voor ik op het werk ben moet ik 250-300 km rijden en er moet voor een week aan spullen mee :P

Heb nu deze op het oog:
http://www.speurders.nl/o(...)motor-138023655.html
pi_135238410
Het zijn betrouwbare fietsen maar 127k is wel heel veel :{

Wat moet dat kosten?


Edit: Fail :') ¤1.350 is nogal wat voor een machine met zo'n stand vind ik. Moet nog best wat af kunnen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:10:35 #192
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135238461
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:09 schreef BlackLining het volgende:
Het zijn betrouwbare fietsen maar 127k is wel heel veel :{

Wat moet dat kosten?
Dat zie je in de link ;) die paar keer gepost is :P

Edit: je hebt hem gevonden!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135238693
Wat vinden jullie van dit?

Bouwjaar: 2001
Km-stand: 25510

Incl. topkoffer, handkappen en handvatverwarming

Prijs (op 25 kw): ¤3500 incl. rijklaar maken

Kan helaas niet 35 kw op kenteken... Wel met de bekende "papieren", maar ik wil dat risico niet lopen met agenten. Beetje jammer dat ie maar 2 kw te zwaar is.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135238730
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:17 schreef Nero22 het volgende:
Wat vinden jullie van dit?
[ afbeelding ]
Bouwjaar: 2001
Km-stand: 25510

Incl. topkoffer, handkappen en handvatverwarming

Prijs (op 25 kw): ¤3500 incl. rijklaar maken
Wat wil je dat ik zeg als Alp rijder? ;)
pi_135238785
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Wat wil je dat ik zeg als Alp rijder? ;)
Ik wil dat je gewoon meekomt om te kijken of het technisch ook wat is. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:20:15 #196
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135238803
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Wat wil je dat ik zeg als Alp rijder? ;)
Ja precies, niemand hier is bevooroordeelt over alps >:)
En is motoport!! dus je betaald sowieso teveel....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135238805
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:19 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik wil dat je gewoon meekomt om te kijken of het technisch ook wat is. :+
Als het in de buurt is wil ik best mee om te kijken.
pi_135238883
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja precies, niemand hier is bevooroordeelt over alps >:)
En is motoport!! dus je betaald sowieso teveel....
Tja, het blijven degelijke fietsen en ideaal voor beginnende rijders door zijn goedmoedige en voorspelbare gedrag. ;)
pi_135238896
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja precies, niemand hier is bevooroordeelt over alps >:)
En is motoport!! dus je betaald sowieso teveel....
Het is wel de goedkoopste XL650 die ze hebben staan. Excl. 25 kw en rijklaar maken is het ¤2750.
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Als het in de buurt is wil ik best mee om te kijken.
Veldhoven. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135238938
Veldhoven :D
Das niet naast de deur van 053 :P
pi_135239007
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:23 schreef Gummiebeer het volgende:
Veldhoven :D
Das niet naast de deur van 053 :P
Niet bepaald nee. :')

Ach, het duurt sowieso nog een maand voordat er ook maar iets mee gaat gebeuren. Ben gister pas begonnen met rijlessen.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:33:01 #202
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135239330
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:09 schreef BlackLining het volgende:
Het zijn betrouwbare fietsen maar 127k is wel heel veel :{

Wat moet dat kosten?

Edit: Fail :') ¤1.350 is nogal wat voor een machine met zo'n stand vind ik. Moet nog best wat af kunnen.
Dat zeker maar deze lijkt me ook wel aardig:
http://www.speurders.nl/o(...)direction=&order_by=
pi_135239434
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:24 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Niet bepaald nee. :')

Ach, het duurt sowieso nog een maand voordat er ook maar iets mee gaat gebeuren. Ben gister pas begonnen met rijlessen.
Eigenlijk kan er vrij weinig gebeuren met een Alp. Gezien het prijskaartje zal die wel goed moeten zijn.
Bekende punten zijn: De velgen. Er mag absoluut geen corrosie te vinden zijn, kijk vooral in de omgeving van het ventiel, daar gaan ze als eerste rotten. Check de voorste cilinder, als het een pekelfiets is geweest begint daar het verval door afbladderende lak. Idem voor de uitlaatbochten, die moeten er nog netjes uitzien, dus niet teveel corrosie.
Als die eens op zijn kant heeft gelegen zullen de kappen niet mooi aansluiten op de tank. Gezien de straatbanden zal deze Alp niet veel offroad zijn gegaan, dat scheelt weer in de keerringen en lagers van de wielen. Dit lijkt mij wel een nette fiets zo op de foto.

Als goedkoper alternatief zou je een PD06 kunnen overwegen, die gaat tot '94 of '96 meen ik. Scheelt je minstens de helft op aankoopbedrag, maar reserveer wel alvast ¤1.000 voor onderhoud en dan heb je een mooie oeralp voor weinig. Let dan wel op de CDI's onder het zadel. Deze moeten liggend zijn gemonteerd ipv staand. Aangezien de prijzen alleen maar stijgen voor een oeralp zal dit op de langere termijn een betere aankoop zijn.

:)
pi_135239482
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:35 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Eigenlijk kan er vrij weinig gebeuren met een Alp. Gezien het prijskaartje zal die wel goed moeten zijn.

[..]

:)
Thanks voor je advies :*
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135239696
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dat zeker maar deze lijkt me ook wel aardig:
http://www.speurders.nl/o(...)direction=&order_by=
Die dufveel ( :+ ) heeft dan weer als pluspunt een cardanas, zo goed als onderhoudsvrij. Zit hetzelfde blok in als een alp dacht ik, dus dat blijft wel doorlopen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 17:48:47 #206
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135239932
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:42 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Die dufveel ( :+ ) heeft dan weer als pluspunt een cardanas, zo goed als onderhoudsvrij. Zit hetzelfde blok in als een alp dacht ik, dus dat blijft wel doorlopen.
Het idee is om ook in de winter te gaan rijden dus een cardan is dan zekers wel handig.
pi_135239972
@ Nero22
Zomaar wat voorbeelden:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Gooi er nog ¤1000 tegenaan en je hebt een leuke fiets om te beginnen.

http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Met koffers en valbeugels, hendig :)
pi_135240588
Valbeugels zijn wel luxe ja. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135240935
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:48 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Het idee is om ook in de winter te gaan rijden dus een cardan is dan zekers wel handig.
En in dat geval..

quote:
11s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:07 schreef Nero22 het volgende:
Valbeugels zijn wel luxe ja. :D
Dit ook :+


Tevens handvatverwarming O+ maar die is vrij makkelijk zelf te installeren, een als je niet merkengeil bent heb je dat voor 20 euro al :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 18:19:33 #210
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135240989
Handvatverwarming is nog niet echt nodig geweest deze winter :P
pi_135241011
Welke winter?
pi_135241170
Toen ik vorig jaar met -5 nog woon werk reed (145km enkele reis) had ik ze maar wat graag gehad :+

Wil je echt comfortabele handen moet je kappen combineren met verwarming. Kappen houden de bovenkant van je hand uit de wind en voorkomen afkoeling. Maar, omdat lucht wel gewoon vriest, krijg je op den duur toch koude handen. Gecombineerd met verwarming heb je nog actieve toevoer van warmte ook O+


Overigens heb ik mijn handvatverwarming nog niet uit gehad sinds hij erop zit :P ook met dit weer is het lekker.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135241274
Div900 ook cardan
pi_135241346
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:27 schreef Salatrel het volgende:
Div900 ook cardan
900. Nero22 zit met de 25kw regeling. Dat knijpen is niet zo lekker ;)
pi_135241411
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:29 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

900. Nero22 zit met de 25kw regeling. Dat knijpen is niet zo lekker ;)
35kW ;) scheelt alweer

Overigens kun je de handel prima 25kW op kenteken hebben een 35kW in het echt. Beide mag je rijden namelijk. Mag officieel niet maar ik kan me echt niet voorstellen dat je daar gejank om krijgt als je tegen de verzekeraar gewoon zegt dat ie 35kW heeft.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135241495
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

35kW ;) scheelt alweer

Overigens kun je de handel prima 25kW op kenteken hebben een 35kW in het echt. Beide mag je rijden namelijk. Mag officieel niet maar ik kan me echt niet voorstellen dat je daar gejank om krijgt als je tegen de verzekeraar gewoon zegt dat ie 35kW heeft.
Ah ja, das waar, ahum. :@
Ik ben blij dat ik dat gezeik nooit heb meegemaakt vroeger
  woensdag 8 januari 2014 @ 18:39:00 #217
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135241677
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

35kW ;) scheelt alweer

Overigens kun je de handel prima 25kW op kenteken hebben een 35kW in het echt. Beide mag je rijden namelijk. Mag officieel niet maar ik kan me echt niet voorstellen dat je daar gejank om krijgt als je tegen de verzekeraar gewoon zegt dat ie 35kW heeft.
Was toch op MF iemand? die was motor kwijt en 1000,- boete ofzo.
En ik dacht ook nog gezeik me verzekering.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 8 januari 2014 @ 18:42:42 #218
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135241858
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135242884
Ik kan die Alp ook op 35 kw laten zetten, maar dan niet op kenteken. Zou me zelfs ¤200 schelen in de prijs. Zit ik dus wel met dat risico. Ik weet het niet. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135242939
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:05 schreef Nero22 het volgende:
Ik kan die Alp ook op 35 kw laten zetten, maar dan niet op kenteken. Zou me zelfs ¤200 schelen in de prijs. Zit ik dus wel met dat risico. Ik weet het niet. ;(
Het is wel van de zotte, die 2 kw verschil is verwaarloosbaar eigenlijk. :')
Als je een Alp hebt met ervaring is die 37kw ook wel geslonken naar 35kw
pi_135242995
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:06 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Het is wel van de zotte, die 2 kw verschil is verwaarloosbaar eigenlijk. :')
Ja precies... En dan kost het me wel even rond de ¤300 :X
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135243007
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:05 schreef Nero22 het volgende:
Ik kan die Alp ook op 35 kw laten zetten, maar dan niet op kenteken. Zou me zelfs ¤200 schelen in de prijs. Zit ik dus wel met dat risico. Ik weet het niet. ;(
Wat op kenteken staat is belangrijker dan wat ie daadwerkelijk is.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135243111
Mijn voornaamste "probleem": wat doet een (25kw) Alp op de snelweg? Zowel kracht/snelheid als comfort. Ik ga echt geen 180 rijden (trajectcontrole, lol) maar ik wil wel wat overhouden zeg maar.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135243149
Sowieso die hele regeling. :') Het is allemaal om die staatskas te spekken. Vroeger deed je gewoon lessen op een 900 en dan was het klaar, ongeacht leeftijd bladiebla.
pi_135243195
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:09 schreef Nero22 het volgende:
Mijn voornaamste "probleem": wat doet een (25kw) Alp op de snelweg? Zowel kracht/snelheid als comfort. Ik ga echt geen 180 rijden (trajectcontrole, lol) maar ik wil wel wat overhouden zeg maar.
Met een Alpje rijd je max 140 snelweg, dan is het nog te doen. Als je wil kan je doortrekken naar 170, maar das niet leuk rijden.
pi_135243226
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:10 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Met een Alpje rijd je max 140 snelweg, dan is het nog te doen. Als je wil kan je doortrekken naar 170, maar das niet leuk rijden.
De A2 ri. Amsterdam is toch 100. Prima dan. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:16:55 #227
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_135247011
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Sowieso die hele regeling. :') Het is allemaal om die staatskas te spekken. Vroeger deed je gewoon lessen op een 900 en dan was het klaar, ongeacht leeftijd bladiebla.
Tegenwoordig kan je niet meer motorrijden als je nog geen 24 jaar bent.
Maar als je 18 bent, mag je wel in een Porsche, Ferrari of Lamborghini stappen. Ach, we weten toch al lang dat de lui in de politiek de meest stomme regeltjes verzinnen en er zelf niets van af weten.

35kW is best aardig hoor, maar dat 11kW gebeuren is echt slap gelul en eigenlijk levensgevaarlijk buiten de stad.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:18:33 #228
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135247105
en ik mocht met 26 ook meteen volle polle! en had hier voor niet eens een brom certificaat of koekblik vergunning...
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135247351
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 19:11 schreef Nero22 het volgende:

[..]

De A2 ri. Amsterdam is toch 100. Prima dan. :P
In mijn ervaring houd je 110 met de Alp gemakkelijk een paar uur vol. Daarboven wordt het snel minder prettig over langere afstanden.
pi_135247396
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:16 schreef JK het volgende:

[..]

Tegenwoordig kan je niet meer motorrijden als je nog geen 24 jaar bent.
Maar als je 18 bent, mag je wel in een Porsche, Ferrari of Lamborghini stappen. Ach, we weten toch al lang dat de lui in de politiek de meest stomme regeltjes verzinnen en er zelf niets van af weten.

35kW is best aardig hoor, maar dat 11kW gebeuren is echt slap gelul en eigenlijk levensgevaarlijk buiten de stad.
Met het verschil dat geen achttienjarige een Lamborghini kan betalen, terwijl je een motorfiets hebt waar je de 250 mee aantikt voor minder dan duizend euro voor de deur hebt staan.
pi_135247433
Mijn ervaring is dat 150 km/h nog prima te doen is op een langere afstand (en dan heb ik nog wel een 600cc).
pi_135247503
Mwa die hele begrenzer onzin..

Opzich is er niets verkeerd mee om mensen niet meteen op een GSX1400 te laten stappen natuurlijk, maar er gaan een paar dingen mank. Een racehok met 35kW is aanzienlijk sneller dan een 1200cc toerchopper met 70kW maar wel 300kg drooggewicht. Vermogen, of misschien beter nog koppel per kg zegt veel meer. Daarnaast zegt leeftijd en hoe lang het rijbewijs in bezit is ook niet zoveel. Ik wil niet claimen geweldig goed te kunnen rijden, maar ik weet wél zeker dat ik aanzienlijk beter rij dan midlifecrisis volk van in de 40 wat toch maar eens zijn motorrijbewijs gehaald heeft en vier zondagen per jaar met een GSX-R 1000 de dijk op gaat. Dat is vele malen gevaarlijker dan wanneer ik met 40k motorkilometers in een kleine twee jaar dat zou doen. Eigenlijk zou je zoets afhankelijk moeten maken van gereden kilometers. Praktisch onmogelijk natuurlijk maar wel belangrijker.

Verder vind ik 35kW voor het lichte rijbewijs beter dan 25, en over dat 11kW levensgevaarlijk is zijn alle motorrijders het wel eens denk ik.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135247521
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:25 schreef Anne het volgende:
Mijn ervaring is dat 150 km/h nog prima te doen is op een langere afstand (en dan heb ik nog wel een 600cc).
Ik heb op die snelheden te veel last van de wind, maar dat kan ook aan mijn ruit i.c.m. mijn lengte liggen. Jij duikt natuurlijk wat gemakkelijker onder die wind door.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2014 20:27:06 ]
pi_135247569
quote:
12s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb op die snelheden te veel last van de wind, maar dat kan ook aan mijn ruit i.c.m. mijn lengte liggen. Jij duikt natuurlijk wat gemakkelijker onder die wind door.
Ik heb ook gewoon last van wind :Y. Misschien wat minder, zou kunnen.
pi_135247713
ik had eigenlijk het idee opgevat om eens een balletje op te gooien voor een ritje maar ik zie dat we volgende week richting vriespunt gaan qua voorspellingen dus waarschijnlijk zou alleen BL op komen dagen :')
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:31:11 #236
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_135247731
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Met het verschil dat geen achttienjarige een Lamborghini kan betalen, terwijl je een motorfiets hebt waar je de 250 mee aantikt voor minder dan duizend euro voor de deur hebt staan.
Dat wil niet zeggen dat pappa wel iets snels voor de deur heeft staan.
Een Porsche 911 is een goedkopere auto die ook niet door iedereen direct te besturen is, zeker niet door automobilisten met weinig ervaring met snelheid en ervaring met flink wat koppel.

Waar is dat filmpje van dat jonge pikkie in die Nissan Skyline van z'n pa die ruim over de 300km/u over een autoweg in NL ging rijden?
pi_135247829
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:30 schreef Salatrel het volgende:
ik had eigenlijk het idee opgevat om eens een balletje op te gooien voor een ritje maar ik zie dat we volgende week richting vriespunt gaan qua voorspellingen dus waarschijnlijk zou alleen BL op komen dagen :')
net de CB ff uitgelaten :+ net voor de kou
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:34:29 #238
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_135247923
Ik wilde eigenlijk volgende week nog even extra veel motorrijden, maar dan lees ik dus idd over mogelijk sneeuw en dat soort. Lekker dan.... snel weg met de winter en op naar de lente. Ik haat de winter. Het enige voordeel is boerenkool met worst en dat kan tegenwoordig ook in de zomer.
pi_135247939
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:31 schreef JK het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat pappa wel iets snels voor de deur heeft staan.
Een Porsche 911 is een goedkopere auto die ook niet door iedereen direct te besturen is, zeker niet door automobilisten met weinig ervaring met snelheid en ervaring met flink wat koppel.

Waar is dat filmpje van dat jonge pikkie in die Nissan Skyline van z'n pa die ruim over de 300km/u over een autoweg in NL ging rijden?
Natuurlijk, maar beleid wordt niet op individuele situaties gemaakt maar gaat uit van algemeenheden. In dat licht is zo'n onderscheid prima te verdedigen. Hoe dat onderscheid moet worden ingevuld (tig verschillende rijbewijzen :') ) is een tweede.
pi_135247965
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:30 schreef Salatrel het volgende:
ik had eigenlijk het idee opgevat om eens een balletje op te gooien voor een ritje maar ik zie dat we volgende week richting vriespunt gaan qua voorspellingen dus waarschijnlijk zou alleen BL op komen dagen :')
Ik zat daar laatst ook al aan te denken :') Snertrit V2.

En dan deze keer geen onderhoud gaan doen de dag van tevoren :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135247989
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:31 schreef JK het volgende:

[..]

Waar is dat filmpje van dat jonge pikkie in die Nissan Skyline van z'n pa die ruim over de 300km/u over een autoweg in NL ging rijden?
U vraagt, wij draaien: http://www.dumpert.nl/med(...)en_nissan_botox.html

En sneeuw...? Nee man, dat krijgen we pas in maart. :Y :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:41:11 #242
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_135248309
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:34 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar beleid wordt niet op individuele situaties gemaakt maar gaat uit van algemeenheden. In dat licht is zo'n onderscheid prima te verdedigen. Hoe dat onderscheid moet worden ingevuld (tig verschillende rijbewijzen :') ) is een tweede.
Je hoort me verder niet klagen over 35kW, want dat is prima en ook geschikt voor oudere motorrijders om het te leren, maar feit blijft dat je gewoon snel spul kan kopen van 18-20 jaar en je dan als motorrijder op een 11kW staafmixer moet rijden. Dat spul komt echt niet vooruit en is gewoon serieus een slechte keus geweest. 35kW is niets mis mee...

@nero22; thanks :)
pi_135248484
Winterse omstandigheden ook meteen :')

Het gaat 's nachts twee graden vriezen. Woop Woop. :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135248609
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:41 schreef JK het volgende:

[..]

Je hoort me verder niet klagen over 35kW, want dat is prima en ook geschikt voor oudere motorrijders om het te leren, maar feit blijft dat je gewoon snel spul kan kopen van 18-20 jaar en je dan als motorrijder op een 11kW staafmixer moet rijden. Dat spul komt echt niet vooruit en is gewoon serieus een slechte keus geweest. 35kW is niets mis mee...

@nero22; thanks :)
Ja, die 11 kW-regeling moet snel worden afgeschaft. Levensgevaarlijk om met zo'n ding de snelweg op te gaan.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:48:53 #245
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_135248796
BlackLining; het kan ook glad zijn boven nul.. zoals vorige week bleek. Aardig wat ongelukken en glijpartijen, meen ik mij te herinneren. Zo lang er geen sneeuw ligt en je niet te lui bent om je brommer af te spuiten, kan je toch lekker doorrijden.

Gaan er hier mensen nog naar de motorbeurs volgende maand?

11kW en snelweg gaan niet samen. Automobilisten zijn niet bekend met 11kW en denken dat je wat snellers onder de kont hebt. Been there, done that years ago.
pi_135248990
Daarom was ik ook zo blij dat ik vanaf dit jaar meteen in kon stappen op A2 met mijn 22 jaar. Doodeng lijkt me dat, nog geen eens fatsoenlijk de 100 km/u kunnen halen. Prima als je naar school moet rijden in je eigen stad, maar anders...
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135249162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef Nero22 het volgende:
Daarom was ik ook zo blij dat ik vanaf dit jaar meteen in kon stappen op A2 met mijn 22 jaar. Doodeng lijkt me dat, nog geen eens fatsoenlijk de 100 km/u kunnen halen. Prima als je naar school moet rijden in je eigen stad, maar anders...
Aah, zo heb je dat gedaan :+ zat me al een half uur af te vragen hoe jij net geslaagd kon zijn een toch A2 kon hebben :') maar inderdaad, sinds dit jaar kan het.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:58:20 #248
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_135249324
Ja, foutje van de overheid... gelukkig nog wel aangepast.
pi_135249556
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Aah, zo heb je dat gedaan :+ zat me al een half uur af te vragen hoe jij net geslaagd kon zijn een toch A2 kon hebben :') maar inderdaad, sinds dit jaar kan het.
Ik ben nog niet geslaagd hoor, dat is Erasmo. Ik heb gister pas mijn eerste les gehad. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 8 januari 2014 @ 23:58:02 #250
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135259294
* Erasmo behoort al gelijk tot de ouwe lullen categorie :P
pi_135263802
Assendelft nee die mensen praten met verschrikkelijk accent daar stop ik niet voor
pi_135263883
Ik lees hier al even mee, maar ik ga nu toch maar eens reageren.

Ik ben helemaal nieuw in de motorwereld en heb er dus ook totaal geen verstand van. Nou ben ik een leuke fiets op het oog (Kawa z750r uit 2012), maar hier zit nog de standaard uitlaat onder en die is niet om aan te zien.

Daar het zoeken op internet niet mijn sterkste punt is wil ik jullie toch vragen waar ik geschikte uitlaten voor deze fiets zou kunnen vinden. ik bedoel, zijn er sites die de verschillende geschikte uitlaten op een rijtje hebben staan, of moet ik bij de verschillende fabriekanten zelf uitzoeken of ze de juiste uitlaten hebben?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)
pi_135264672
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:26 schreef Scheringa het volgende:
Ik lees hier al even mee, maar ik ga nu toch maar eens reageren.

Ik ben helemaal nieuw in de motorwereld en heb er dus ook totaal geen verstand van. Nou ben ik een leuke fiets op het oog (Kawa z750r uit 2012), maar hier zit nog de standaard uitlaat onder en die is niet om aan te zien.

Daar het zoeken op internet niet mijn sterkste punt is wil ik jullie toch vragen waar ik geschikte uitlaten voor deze fiets zou kunnen vinden. ik bedoel, zijn er sites die de verschillende geschikte uitlaten op een rijtje hebben staan, of moet ik bij de verschillende fabriekanten zelf uitzoeken of ze de juiste uitlaten hebben?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)
kijk eens op MF in het topic voor de z750. daar staan vast een hoop plaatjes van andere uitlaten :P heb je meteen een idee hoe het eruit ziet en bij welke fabrikanten je moet wezen :P
pi_135265529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:22 schreef Salatrel het volgende:
Assendelft nee die mensen praten met verschrikkelijk accent daar stop ik niet voor
Maar zo praat je zelf toch ook?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135265836
quote:
3s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Maar zo praat je zelf toch ook?
:( neen
pi_135267056
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:26 schreef Scheringa het volgende:
Ik lees hier al even mee, maar ik ga nu toch maar eens reageren.

Ik ben helemaal nieuw in de motorwereld en heb er dus ook totaal geen verstand van. Nou ben ik een leuke fiets op het oog (Kawa z750r uit 2012), maar hier zit nog de standaard uitlaat onder en die is niet om aan te zien.

Daar het zoeken op internet niet mijn sterkste punt is wil ik jullie toch vragen waar ik geschikte uitlaten voor deze fiets zou kunnen vinden. ik bedoel, zijn er sites die de verschillende geschikte uitlaten op een rijtje hebben staan, of moet ik bij de verschillende fabriekanten zelf uitzoeken of ze de juiste uitlaten hebben?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)
http://www.pajic-racing.nl/RenD/RenDuitlaten.htm

Top service en mooie uitlaatjes, past het niet? Dan maakt hij het op maat ^O^
I are Baboon
pi_135267969
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:47 schreef Salatrel het volgende:

[..]

:( neen
Jawel :)
pi_135271473
:6

zo maar eens de route voor de vakantie opnieuw maken in basecamp :'(
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:45:57 #260
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135271580
W
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:43 schreef Salatrel het volgende:
:6

zo maar eens de route voor de vakantie opnieuw maken in basecamp :'(
Want? er is een deel weggespoeld?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135271699
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef KneusTeun het volgende:
W

[..]

Want? er is een deel weggespoeld?
ja mijn hdd is zondag gecrashed ;(
pi_135280624
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:28 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

http://www.pajic-racing.nl/RenD/RenDuitlaten.htm

Top service en mooie uitlaatjes, past het niet? Dan maakt hij het op maat ^O^
:Y
Topservice idd! ^O^
pi_135280667
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:48 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja mijn hdd is zondag gecrashed ;(
Psst, ssd
pi_135286320
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Psst, ssd
die zit er nu in ja. Helaas wel de goprobeelden kwijt
pi_135287850
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:35 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Check de voorste cilinder, als het een pekelfiets is geweest begint daar het verval door afbladderende lak. Idem voor de uitlaatbochten, die moeten er nog netjes uitzien, dus niet teveel corrosie.

[..]
:)
Ziet dit er uit als corrosie op de uitlaat, onderin? Is dat überhaupt de uitlaat, dat "naast" de standaard? :') Ik weet dat het moeilijk te beoordelen is, maar toch:

Mijn vader wil hem ook nog zien dus morgen gaan we weer even op en neer. Ik weet nu in elk geval waar ik op moet letten. En als het inderdaad corrosie is, valt daar nog wat makkelijks aan te doen? Is het ernstig? :@
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 9 januari 2014 @ 20:11:05 #266
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135288056
Wat een kleine foto man, daar zie je toch niets op?
pi_135288129
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Wat een kleine foto man, daar zie je toch niets op?
Enige foto die ik van die hoek heb. Morgen ga ik dus opnieuw kijken en dan zal ik wel wat detailfoto's te maken. Ik ben echt een n00bie.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135288177
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ziet dit er uit als corrosie op de uitlaat, onderin? Is dat überhaupt de uitlaat, dat "naast" de standaard? :') Ik weet dat het moeilijk te beoordelen is, maar toch:
[ afbeelding ]
Mijn vader wil hem ook nog zien dus morgen gaan we weer even op en neer. Ik weet nu in elk geval waar ik op moet letten. En als het inderdaad corrosie is, valt daar nog wat makkelijks aan te doen? Is het ernstig? :@
Tsja, mijn velgen en mijn uitlaat zijn rot, maar mijn Alp rijdt nog altijd prima. Het hoeft dus geen ramp te zijn, het heeft natuurlijk wel gevolgen voor de prijs.
pi_135288387
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Tsja, mijn velgen en mijn uitlaat zijn rot, maar mijn Alp rijdt nog altijd prima. Het hoeft dus geen ramp te zijn, het heeft natuurlijk wel gevolgen voor de prijs.
Goed om te horen. Prijs vergeleken met andere aanbieders lijkt al vrij laag te zijn.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135288472
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 20:17 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Goed om te horen. Prijs vergeleken met andere aanbieders lijkt al vrij laag te zijn.
Voor die prijs moet 'ie gewoon goed zijn, geen roest e.d.
pi_135307616
Stelletje vandalen in Arnhem, niet normaal.. heb mijn motor een paar nachtjes voor de deur staan, hebben ze er met hun tengels aangezeten.

Er zat een BH over het windscherm gespannen :')
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:18:40 #272
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135307691
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:15 schreef picodealion het volgende:
Stelletje vandalen in Arnhem, niet normaal.. heb mijn motor een paar nachtjes voor de deur staan, hebben ze er met hun tengels aangezeten.

Er zat een BH over het windscherm gespannen :')
pics or bull.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135307825
Sorry, geen foto gemaakt.
pi_135309655
Lache toch
pi_135314870
Op deze zonnige dag maar eens de motor gepakt naar 't werk :)
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_135318121
Was er al een chrashlist voor 2014?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135318233
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Was er al een chrashlist voor 2014?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is u dat?
pi_135318234
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Was er al een chrashlist voor 2014?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er gebeurd?! En alles oke?

Lijkt het nou zo, of is die achterband aardig versleten?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 15:30:40 #279
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135318444
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:25 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd?! En alles oke?

Lijkt het nou zo, of is die achterband aardig versleten?
Dat was ook het eerste wat mij opviel...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 15:31:46 #280
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135318496
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Was er al een chrashlist voor 2014?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
damn! alles heel? (aan jezelf vooral)
ketting was niet geknapt? ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135318574
Ja, dat ben ik. En die achterband valt mee, heeft van zichzelf geen profiel op de middenstrook. Werk aardig versleten maar nog ruim binnen marges.

Gewoon onderuit geremd, op de voorband trouwens, dus dat bandje is niet de oorzaak.

Knie, heup en schouder zwaar gekneusd, werd ff gevreesd voor nekletsel maar dat lijkt mee te vallen. Als ik zonder mijn rugprotector had gereden zou het héél anders afgelopen zijn.


Bandit is total loss, carter gescheurd en voorvork krom.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 15:36:28 #282
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135318669
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef BlackLining het volgende:
Ja, dat ben ik. En die achterband valt mee, heeft van zichzelf geen profiel op de middenstrook. Werk aardig versleten maar nog ruim binnen marges.

Gewoon onderuit geremd, op de voorband trouwens, dus dat bandje is niet de oorzaak.

Knie, heup en schouder zwaar gekneusd, werd ff gevreesd voor nekletsel maar dat lijkt mee te vallen. Als ik zonder mijn rugprotector had gereden zou het héél anders afgelopen zijn.
Crisis, vandaag gebeurd dan?
Ben je dan voorover geklapt?
Nou alweer aan het fokken.....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_135318852
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Was er al een chrashlist voor 2014?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N65 bij vught? zo ja dan heb ik je gezien.
I are Baboon
pi_135318897
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:40 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

N65 bij vught? zo ja dan heb ik je gezien.
Ja, bij de Martinilaan.

Wel toevallig :') was je in blik?

Drie minuten later stonden er twee ambulances, twee politiewagens en de brandweer om me heen. Wat een toestand zeg :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135318963
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, bij de Martinilaan.

Wel toevallig :') was je in blik?

Drie minuten later stonden er twee ambulances, twee politiewagens en de brandweer om me heen. Wat een toestand zeg :r
Ja daar, reed aan de overkant richting school.
Zag wel dat er iets gebeurd was maar meer ook niet. Maar dat was jij dus.

kut man :{
I are Baboon
pi_135319662
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Was er al een chrashlist voor 2014?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap!

Oei, Bandit in een plasje 'bloed'.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_135319671
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef BlackLining het volgende:
Ja, dat ben ik. En die achterband valt mee, heeft van zichzelf geen profiel op de middenstrook. Werk aardig versleten maar nog ruim binnen marges.

Gewoon onderuit geremd, op de voorband trouwens, dus dat bandje is niet de oorzaak.

Knie, heup en schouder zwaar gekneusd, werd ff gevreesd voor nekletsel maar dat lijkt mee te vallen. Als ik zonder mijn rugprotector had gereden zou het héél anders afgelopen zijn.


Bandit is total loss, carter gescheurd en voorvork krom.
Oh dat is wel verschrikkelijk klote man!
Gelukkig is het bij jezelf alleen maar gekneusd, maar wel verschrikkelijk balen van je Bandit...

Sterkte ermee in ieder geval!
pi_135319720
da's zuur BL :X beterschap
  vrijdag 10 januari 2014 @ 16:08:50 #289
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135319969
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef BlackLining het volgende:
Ja, dat ben ik. En die achterband valt mee, heeft van zichzelf geen profiel op de middenstrook. Werk aardig versleten maar nog ruim binnen marges.

Gewoon onderuit geremd, op de voorband trouwens, dus dat bandje is niet de oorzaak.

Knie, heup en schouder zwaar gekneusd, werd ff gevreesd voor nekletsel maar dat lijkt mee te vallen. Als ik zonder mijn rugprotector had gereden zou het héél anders afgelopen zijn.

Bandit is total loss, carter gescheurd en voorvork krom.
Damn gozert, gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen. Maar RIP El Bandito ;(
pi_135320051
Inderdaad, gelukkig heb je zelf weinig schade. Wel erg jammer van je Bandit -O-
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_135320782
Toch maar die weestrom 650 en mee op vakantie? 21 juni vertrek.

Verder wel kut man. Gelukkig geen ernstig letsel
pi_135321159
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:28 schreef Salatrel het volgende:
Toch maar die weestrom 650 en mee op vakantie? 21 juni vertrek.

Verder wel kut man. Gelukkig geen ernstig letsel
Ik zit alweer op Marktplaats te zoeken ;)

Alles zit nu al vast, wordt hele dikke pret morgen met spierpijn
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135321925
Beterschap BL!
pi_135322636
Daaaayum. Sterkte met je herstel. -O-
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 17:18:47 #295
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135322901
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zit alweer op Marktplaats te zoeken ;)

Alles zit nu al vast, wordt hele dikke pret morgen met spierpijn
wat ga je nu zoeken dan?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135322979
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:18 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

wat ga je nu zoeken dan?
Een nieuwe Bandit. ;)

V-Strom of Tiger XC zit er financieel niet in. Een nieuwe Bandit ook niet want ik moet ook een nieuw pak hebben, maar ik wil zo snel mogelijk weer opstappen. Tot bijzonder grote ergernis van mijn ouders en vriendin trouwens, maar so be it. Het gaat toch echt gebeuren.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 17:24:18 #297
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135323146
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een nieuwe Bandit. ;)

V-Strom of Tiger XC zit er financieel niet in. Een nieuwe Bandit ook niet want ik moet ook een nieuw pak hebben, maar ik wil zo snel mogelijk weer opstappen. Tot bijzonder grote ergernis van mijn ouders en vriendin trouwens, maar so be it. Het gaat toch echt gebeuren.
leuke alp! ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135323228
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:24 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

leuke alp! ;)
Grapjas :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135323544
Oepsie.. Sterkte BL, vooral voor morgen.
pi_135323640
Sterkte bl


Ik mag zo mijn brommer weer halen als het niet te koud is rij ik nog effe een rondje
  vrijdag 10 januari 2014 @ 17:37:18 #301
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135323648
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')