quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
En wat de nueck is een kralenzadel? is dat handel om te ruilen met de locals in Iceland? heb je ook extra spiegeltjes bij je dan?
Gewoon bewegen met je reetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:44 schreef mjan het volgende:
Zal vast een interessante afdruk achterlaten aan het eind van de dag
beads by drequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
En wat de nueck is een kralenzadel?
te mquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon bewegen met je reet
Overigens heb ik liever een afdruk dan zadelpijn. Christus te paard wat is dat laatste irritant.
Koop een echte motor met een flink zadel. Genoeg ruimte om eens anders te gaan zitten. Ik heb genoeg ruimte om lui onderuit gezakt te hangen met een goed glas en een bolknakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon bewegen met je reet
Overigens heb ik liever een afdruk dan zadelpijn. Christus te paard wat is dat laatste irritant.
Daar was geen plek meer voor na het aanleggen van de wijnkelder.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:13 schreef stinkie het volgende:
Koop een echte motor met een flink zadel. Genoeg ruimte om eens anders te gaan zitten. Ik heb genoeg ruimte om lui onderuit gezakt te hangen met een goed glas en een bolknak
Na een dag zadelpijn hebben is dan ook erg knap. Ik heb het over een halve doorzitplek waardoor je zelfs niet normaal op een stoel kan zittenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef BlackLining het volgende:
Zadelpijn heb ik nou werkelijk nog nooit gehad, ook niet na 800km op een dag.
Nekpijn daarentegen
Vaak zat elke dag 300km woonwerk gereden een week lang. Niks aan het handje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Na een dag zadelpijn hebben is dan ook erg knap. Ik heb het over een halve doorzitplek waardoor je zelfs niet normaal op een stoel kan zitten
Ongeventileerd zadel + polyester ondergoed, nooit fucking meer.
Dat helpt uiteindelijk ook niet meer hoor. Ik reed vaak 300-400 km met pauzes van hooguit 15 min - als je dan verkeerde zooi aan heb ga je dat voelen na 2 weken rijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, zo'n ding.. kun je niet beter nu je zadel toch kaduuk is, je zadel effe laten doen bij Tiger? maken ze hem helemaal naar jouw smaak. Kost net effe wat meer als alleen overtrekken, maar zeker in jouw geval lijkt me dat toch wel heel erg de investering waard.Heb inderdaad overwogen om een custom seat te laten maken, maar dan praat je al snel over honderden euro's. Dan laat ik 'm liever voor 75 euri overtrekken, gooi er voor 50 euro een kraal ding op en spendeer de rest van het geld aan andere modsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler ook gelezen? hoeft niet veel te kosten als je een beetje kunt lullen, en dat lukt jou welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb inderdaad overwogen om een custom seat te laten maken, maar dan praat je al snel over honderden euro's. Dan laat ik 'm liever voor 75 euri overtrekken, gooi er voor 50 euro een kraal ding op en spendeer de rest van het geld aan andere mods
Gelezen ja, is altijd het proberen waard natuurlijk. Maar de eerdergenoemde optie geniet vooralsnog de voorkeur, zeker met het verbouwen van de vering (en het daarbijhorende kostenplaatje ) in het achterhoofd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Spoiler ook gelezen? hoeft niet veel te kosten als je een beetje kunt lullen, en dat lukt jou wel
bedenk ook eens waar je dat ding plaatst. Als je niet kunt aflezen heb je er ook niks aan. Sowieso,wat wil je er mee?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef mjan het volgende:
Mensen hier met een oliethermometer als vuldop? Ik ben een beetje aan het rondkijken, maar wat verklaart het grote prijsverschil (30 vs 70 euro) tussen de verschillende metertjes? Valt die van 30 euro na een paar weken van ellende uit elkaar of is dat verder wel prima?
Bandit is olie gekoeld; wil een beetje in de gaten houden of de olie in de winter uberhaupt wel op temperatuur komt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
bedenk ook eens waar je dat ding plaatst. Als je niet kunt aflezen heb je er ook niks aan. Sowieso,wat wil je er mee?
Ik zou me daar niet zo druk om maken zorg wel dat er altijd genoeg olie in zit het liefst op max houdenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef mjan het volgende:
[..]
Bandit is olie gekoeld; wil een beetje in de gaten houden of de olie in de winter uberhaupt wel op temperatuur komt.
Tijd voor een nieuw setjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:24 schreef BlackLining het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo roest? Waar dan?
Gevalletje oliewissel en de carbs en benzinekraantje checken, kan zomaar zijn dat de benzinekraan gaar isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef klawie het volgende:
Wou vandaag een rondje rijden kwam me benzine meter niet omhoog kijk ik in de tank leeg terwel ik altijd aftank als ik klaar ben kijk ik naar me oliepeil tot ver boven max
Deze week dus effe me carb laten schoonmaken of denken jullie aan iets anders?
Ik heb er ook eentje op mijn Bandit. Weet niet welke want hij zat er al op bij aankoop:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:50 schreef mjan het volgende:
Mensen hier met een oliethermometer als vuldop? Ik ben een beetje aan het rondkijken, maar wat verklaart het grote prijsverschil (30 vs 70 euro) tussen de verschillende metertjes? Valt die van 30 euro na een paar weken van ellende uit elkaar of is dat verder wel prima?
Op de vuldop, dus. En die is prima te zien tijdens het rijden. Verder:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
bedenk ook eens waar je dat ding plaatst. Als je niet kunt aflezen heb je er ook niks aan. Sowieso,wat wil je er mee?
Dat dus. En daar komt bij dat ie ook geen thermostaat heeft en dus altijd over de radiator koelt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef mjan het volgende:
[..]
Bandit is olie gekoeld; wil een beetje in de gaten houden of de olie in de winter uberhaupt wel op temperatuur komt.
Wel dus, want ik kan je alvast vertellen dat in de winter de olietemperatuur op de snelweg nog wel eens terug wil zakken naar 30 graden, en dat vindt je blok echt niet leuk bij 150 (7.500 rpm).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet zo druk om maken zorg wel dat er altijd genoeg olie in zit het liefst op max houden
Oliewissel en daarna de eerste keer starten zonder bougies. En zorg dat er niemand rookt in de buurt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gevalletje oliewissel en de carbs en benzinekraantje checken, kan zomaar zijn dat de benzinekraan gaar is
Ja precies, over dat afplakken las ik ook en dan leek het me wel zo handig om beetje een indicatie te hebben van de temperatuur.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef BlackLining het volgende:
Wel dus, want ik kan je alvast vertellen dat in de winter de olietemperatuur op de snelweg nog wel eens terug wil zakken naar 30 graden, en dat vindt je blok echt niet leuk bij 150 (7.500 rpm).
Olie vereist wat meer zorg op de Bandit inderdaad. Altijd genoeg in hebben, in de zomer op Max, in de winter niet perse, wordt alleen maar kouder. Maar nooit onder Min natuurlijk. Als het echt koud wordt kun je een deel van de radiator afplakken met DUCT tape. Doen veel Bandit rijders, maar dan moet je dus wel zelf goed op de temperatuur letten. 80 a 90 is ideaal, 130 is max, zoiets moet je aanhouden.
Oliewissel kun je toch wel zelf?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef klawie het volgende:
Mooizo ik had gelukkig nog niet gestart van de week effe een aanhanger regelen en dan breng ik hem weg
ik zou het er wel zsm uittrekkken, want nu is die plens benzine overal je vet uit de lagers aan het weken. Beter effe leeg staan als dat..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef klawie het volgende:
Mooizo ik had gelukkig nog niet gestart van de week effe een aanhanger regelen en dan breng ik hem weg
Carb ultrasoon cleanen niet dan krijg je je carb niet afgesteld enz omdat hij niet loopt want de olie moet nog enzquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oliewissel kun je toch wel zelf?
Dan zet ik zo de bak er effe onder en laat ik hem leeglopenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik zou het er wel zsm uittrekkken, want nu is die plens benzine overal je vet uit de lagers aan het weken. Beter effe leeg staan als dat..
En dit ja. Benzine is lelijk spul. Heb het ook ooit in mijn carter gehad. Is serieus schadelijk voor je lagers, hij is daarna echt meer herrie gaan makenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik zou het er wel zsm uittrekkken, want nu is die plens benzine overal je vet uit de lagers aan het weken. Beter effe leeg staan als dat..
Ik zou het niet direct bij de carbs zoeken maar eerder de benzinekraan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef klawie het volgende:
[..]
Carb ultrasoon cleanen niet dan krijg je je carb niet afgesteld enz omdat hij niet loopt want de olie moet nog enz
Laat gewoon alles in 1 keer doen ben ik er vanaf
De carbs horen ook gewoon af te sluiten als de vlotterkamer vol zit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zou het niet direct bij de carbs zoeken maar eerder de benzinekraan.
Dan zal ik zo gelijk de tank vullen met water en kijken wat met kraantje doetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik zou het niet direct bij de carbs zoeken maar eerder de benzinekraan.
Doe maar niet met waterquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Dan zal ik zo gelijk de tank vullen met water en kijken wat met kraantje doet
Tank vullen met water ja?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Dan zal ik zo gelijk de tank vullen met water en kijken wat met kraantje doet
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Dan zal ik zo gelijk de tank vullen met water en kijken wat met kraantje doet
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Dan zal ik zo gelijk de tank vullen met water en kijken wat met kraantje doet
Speciaal voor dit topic heb ik hem met vloeibaar goud (lees benzine) afgevuld maar het probleem zit hem toch in me carb olie is er ondertussen ook uitquote:
Bad idea; zit er straks ook nog water in je carter. Kan nog erger hoor, moet je er effe een handje zand bij gooienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Dan zal ik zo gelijk de tank vullen met water en kijken wat met kraantje doet
Wel eerst slangen van de tank af getrokken natuurlijk zo slim was ik dan welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bad idea; zit er straks ook nog water in je carter. Kan nog erger hoor, moet je er effe een handje zand bij gooien
Gewoon aftappen en zo laten, en niet te lang zo laten staan. Eigenlijk moet er gewoon rapido weer nieuwe olie in en effe draaien. Laat degene die je het gaat laten fiksen maar uitvlooien hoe en wat.
Hmkay, sja, tis wel een goedkope manier om de boel te checken.. als je idd maar zorgt dat die troep niet in de rest van je motor terecht komtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:42 schreef klawie het volgende:
[..]
Wel eerst slangen van de tank af getrokken natuurlijk zo slim was ik dan wel
Ach, als je gewoon het hele jaar doorrijdt heeft je fietsje wat meer aandacht nodig dan wanneer je een mooiweerheld bent natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:58 schreef Maegrim het volgende:
Klinkt als een hoop gedoe, zo'n Bandit
Er is helemaal geen sprake van onvoldoende koeling hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef Maegrim het volgende:
Onvoldoende oliekoeling in de winter is gewoon een ontwerpmisser
Merk ik nog niks vanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach, als je gewoon het hele jaar doorrijdt heeft je fietsje wat meer aandacht nodig dan wanneer je een mooiweerheld bent natuurlijk.
Het is dan ook nog geen winter geweest. Ik heb het over rijden met temperaturen onder het vriespunt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Merk ik nog niks van
Nog steeds geen choke aangeraakt of last van koude olie
I know.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is dan ook nog geen winter geweest. Ik heb het over rijden met temperaturen onder het vriespunt.
Wintervachtje ervoor zoals bij een eend:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje op mijn Bandit. Weet niet welke want hij zat er al op bij aankoop:
[ afbeelding ]
Werkt prima. Verschil zal hem inderdaad voor zitten in nauwkeurigheid maar het komt toch niet op een paar graden.
[..]
Op de vuldop, dus. En die is prima te zien tijdens het rijden. Verder:
[..]
Dat dus. En daar komt bij dat ie ook geen thermostaat heeft en dus altijd over de radiator koelt.
[..]
Wel dus, want ik kan je alvast vertellen dat in de winter de olietemperatuur op de snelweg nog wel eens terug wil zakken naar 30 graden, en dat vindt je blok echt niet leuk bij 150 (7.500 rpm).
Olie vereist wat meer zorg op de Bandit inderdaad. Altijd genoeg in hebben, in de zomer op Max, in de winter niet perse, wordt alleen maar kouder. Maar nooit onder Min natuurlijk. Als het echt koud wordt kun je een deel van de radiator afplakken met DUCT tape. Doen veel Bandit rijders, maar dan moet je dus wel zelf goed op de temperatuur letten. 80 a 90 is ideaal, 130 is max, zoiets moet je aanhouden.
Ik heb het met vloeibaar goud gedaan maar normaal zet ik idd de fohn erinquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, sja, tis wel een goedkope manier om de boel te checken.. als je idd maar zorgt dat die troep niet in de rest van je motor terecht komt
En GOED drogen he achteraf [ afbeelding ]
Jup, gaat er prima mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef mjan het volgende:
[..]
Ja precies, over dat afplakken las ik ook en dan leek het me wel zo handig om beetje een indicatie te hebben van de temperatuur.
Denk dat ik gewoon de cheap-ass versie bestel, wat ik zo kan zien is dat ook degene die er bij jou op zit.
Geen eigen foto, want hij heeft een weekje vertraging opgelopen Dus dan maar een pic van de shop:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jup, gaat er prima mee.
Heb je al een foto van El Bandito?
En op de vraag van laatst, de mijne woont lekker in het centrum , net als ik
Mooie bike!!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef mjan het volgende:
[..]
Geen eigen foto, want hij heeft een weekje vertraging opgelopen Dus dan maar een pic van de shop:
[ afbeelding ]
Centrum is dichtbij trouwens, ik zit zelf vlak achter het station. Als je hem eens onder het tunneltje bij het spoor doortrekt dan zal ik eens naar buiten kijken en zwaaien
39k, dus moet nog wel een eindje meekunnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef BlackLining het volgende:
Ah toch wat nieuwer dan. Wel mooi dat het nog een Mk1 is, die Mk2's zijn fugly, en Mk3 is überhaupt geen Bandit meer, met zijn koelvloeistof
Hoeveel km's staan er op eigenlijk?
Eeuwh, die is nog aan het inrijdenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:12 schreef mjan het volgende:
[..]
39k, dus moet nog wel een eindje meekunnen.
carb schoonmaken is simpel heb je geen ultra voor nodig toen ik bij motoport werkte zo veel gedaan maar bestel vast vlotternaalden incl behuizing die zitten vast daardoor loop je benz je carter in weet niet waar je vandaankom anders wil ik het wel doen als jij ze eraf heb maar ik doe het wel hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef klawie het volgende:
Wou vandaag een rondje rijden kwam me benzine meter niet omhoog kijk ik in de tank leeg terwel ik altijd aftank als ik klaar ben kijk ik naar me oliepeil tot ver boven max
Deze week dus effe me carb laten schoonmaken of denken jullie aan iets anders?
En hoeveel daarvan heb je er zelf opgezet?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Eeuwh, die is nog aan het inrijden
108.065 hier
Een kleine 40k.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:39 schreef mjan het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan heb je er zelf opgezet?
Tof hoor, aardig je best op gedaan dan.quote:
Hahahahaha, jij grappenmaker jij.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:36 schreef BlackLining het volgende:
Wel ff andere knippers erop he? Die stock dingen kunnen echt niet.
Heel erg bedankt voor het aanbod !!!!!maar heb hem vandaag weggebrachtquote:Op zondag 5 januari 2014 20:30 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
carb schoonmaken is simpel heb je geen ultra voor nodig toen ik bij motoport werkte zo veel gedaan maar bestel vast vlotternaalden incl behuizing die zitten vast daardoor loop je benz je carter in weet niet waar je vandaankom anders wil ik het wel doen als jij ze eraf heb maar ik doe het wel hier
Dankjewel ga het zeker onthouden!!!!quote:Op zondag 5 januari 2014 21:08 schreef peterzx9r het volgende:
ok goede les voor de volgende x pm ff ben motorfiets monteur geweest voor mn ongeluk
geld ook voor de rest hier voor vragen of hulp pm staat altyd open
Kan me niet voorstellen.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef stinkie het volgende:
Zo, de Skoda is ook weer door de APK, blijf wennen, moeten betalen voor mijn onderhoud
Weet iemand of een lekkende klepdksel een afkeurpunt voor de APK is?
PTA / [Centraal] APK topicquote:Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef stinkie het volgende:
Zo, de Skoda is ook weer door de APK, blijf wennen, moeten betalen voor mijn onderhoud
Weet iemand of een lekkende klepdksel een afkeurpunt voor de APK is?
Ik wilde al zeiken tegen je dat dat een antwoord is een vraag die ik niet stelde...quote:
Mooi man toen het een paar weken terug twee nachten gevroren heeft, heeft een maar van mij zijn motor gestald en helemaal uit elkaar gehaald voor de winter. Die baalt als een stekker nuquote:
Interessant, thanks!quote:Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef Erasmo het volgende:
Voor de stallers, vanaf volgende week leuk acculadertje met druppelfunctie bij de Lidl.
Is dat ding van jou nog niet lomp genoeg dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef pindaplukker het volgende:
40t sprocket besteld ter vervanging van de standaard 38t
En je hebt antwoord van een APK keurmeester .quote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik wilde al zeiken tegen je dat dat een antwoord is een vraag die ik niet stelde...
Totdat ik zag dat je het gecopieerd had
Alvast succes iig!quote:Op maandag 6 januari 2014 17:04 schreef Erasmo het volgende:
Iemand op GoT heeft zijn fiets te koop gezet, lijkt me wel wat mocht ik woensdag slagen.
http://www.speurders.nl/o(...)motor-138023655.html
Nee hij kan hooguit een ac code geven op olielekkagequote:Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef stinkie het volgende:
Zo, de Skoda is ook weer door de APK, blijf wennen, moeten betalen voor mijn onderhoud
Weet iemand of een lekkende klepdksel een afkeurpunt voor de APK is?
Klopt! Vindt op het moment redelijk tam, dus een tikkie meer fun mag welquote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is dat ding van jou nog niet lomp genoeg dan?
TL1000 reed je toch?
Koop dan een echte motor manquote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Klopt! Vindt op het moment redelijk tam, dus een tikkie meer fun mag wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop dan een echte motor man [ afbeelding ]Mooie motor, dat zeker...maar funSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIT is fun
superduke 1290I are Baboon
Dan moet je dát kopenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Mooie motor, dat zeker...maar fun
DIT is fun
[ afbeelding ]
superduke 1290
Ik ben een arme sloeberquote:
Straks nóg armer; want dan blijkt dat je nieuwe tandwiel ook een nieuwe ketting nodig heeftquote:
Allready checked 17/40 kan je met de normale ketting rijden, geen extra schakels nodig.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Straks nóg armer; want dan blijkt dat je nieuwe tandwiel ook een nieuwe ketting nodig heeft
éigenlijk wel ja...quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Doe er dan ook maar meteen een nieuw voortandwiel bij.
En dan moet je eigenlijk ook meteen de ketting zelf doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Doe er dan ook maar meteen een nieuw voortandwiel bij.
Zat er bij jou niet gewoon een reserve tandwiel bij voor het geval er één vanaf dondert?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Salatrel het volgende:
Ohhhhhhhhhh ik vond het al zo raar dat er 2 tandwielen en een ketting in de set zaten
Wat precies? de lamp achter het ruit?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgend jaar bij alle modellen?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop dan een echte motor man [ afbeelding ]Alleen de 1300 is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Aah, dus effe mn Alp verbouwen en dan is het net een GS!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgend jaar bij alle modellen?
Alleen gister?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren ook nog even hartelijk gelachen om de peeps die de motor in de winterstalling hebben staan
Tot nu toe elke dag welquote:
Daarom, echt niks te klagen!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ja vorige week ook buitengewoon lekker weer.
Zonnetje was wat minder te zien, maar temperatuur was perfect!
Laten we hopen dat het in februari ook nog zo blijft........quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ja vorige week ook buitengewoon lekker weer.
Zonnetje was wat minder te zien, maar temperatuur was perfect!
Nog nooit 1 gehad.. hopelijk ook nooit krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef Geerd het volgende:
Zin de eerste bonnen al binnen van dit jaar?
Ik vrees ervoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef Geerd het volgende:
Zin de eerste bonnen al binnen van dit jaar?
Aai wat voor bak was het dan? Volgende keer gewoon ff na de burenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor.
Niet op de motor maar ik heb laatst een leuke auto van iemand meegekregen waarvan ik de maximum snelheid wilde weten. Later hoorde ik dat er op de A2 een flitser gestaan heeft. Weet alleen niet meer precies waar dat was maar de topsnelheid bleek zo'n 245 km/h te zijn dus ik vrees er wel een beetje voor
Daarom Flitsmeisterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor.
Niet op de motor maar ik heb laatst een leuke auto van iemand meegekregen waarvan ik de maximum snelheid wilde weten. Later hoorde ik dat er op de A2 een flitser gestaan heeft. Weet alleen niet meer precies waar dat was maar de topsnelheid bleek zo'n 245 km/h te zijn dus ik vrees er wel een beetje voor
Nog nooit een bon gekregen qua motor betreft in 10 jaar, met het koekblik wel meerdere. Ik snap nooit hoe ik dat voor elkaar kreeg want op de motor gaat het vaak harder dan Vmax.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef Geerd het volgende:
Zin de eerste bonnen al binnen van dit jaar?
Wordt toch meestal aan de voorkant geflitst.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nog nooit een bon gekregen qua motor betreft in 10 jaar, met het koekblik wel meerdere. Ik snap nooit hoe ik dat voor elkaar kreeg want op de motor gaat het vaak harder dan Vmax.
Enkel in DLD toch? Voor zover ik weet mag in NL niet van voren worden geflitst.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wordt toch meestal aan de voorkant geflitst.
Heb zat foto's op de wc hangen die het tegendeel bewijzenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Enkel in DLD toch? Voor zover ik weet mag in NL niet van voren worden geflitst.
En een ouderwetse flitskast danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Enkel in DLD toch? Voor zover ik weet mag in NL niet van voren worden geflitst.
Mooie plek, in de wcquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb zat foto's op de wc hangen die het tegendeel bewijzen
Tsjah als je toch moet dokken kun je er maar beter een mooie foto aan overhouden, kun je je zonden nog eens overdenken tijdens het schijtenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mooie plek, in de wc
Ben in het verleden weleens geflitst in het koekblik maar was van voren en heb daar nooit een mooie acceptgiro gekregen van CJIB.
True true, al heb ik liever andere fanmail.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tsjah als je toch moet dokken kun je er maar beter een mooie foto aan overhouden, kun je je zonden nog eens overdenken tijdens het schijten
Dit is mooi:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
True true, al heb ik liever andere fanmail.
Vandaag ook zo'n stukje, 2 baans vanaf het verkeerslicht, bordje 70 Vmax, op de rechterstrook een leasebakrijdert en daarbij een bordje radarcontrole. Toch doortrekken naar 120
KT kent dat stukje wel bij het transportcentrum richting A35
Dat stukje ken ik. Is idd mooi om effe door te trekkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dit is mooi:
https://goo.gl/maps/50al9
Stoplicht voor de snelweg, bij groen er vandoor gaan en het is gewoon leeg voor een paar kilometer.
Schuurt zijn standaard nu steeds op de grond met de linkerbochten?quote:
Net als bij bruggen die open gaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dit is mooi:
https://goo.gl/maps/50al9
Stoplicht voor de snelweg, bij groen er vandoor gaan en het is gewoon leeg voor een paar kilometer.
Ik zag hem ook ja. Man man man man manquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef kepler het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
Dumpert: Van motor naar waterscooter - http://www.dumpert.nl/med(...)ar_waterscooter.html
Is dat 70? Rij er altijd met 100 overheen, misschien maar even aflerenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
True true, al heb ik liever andere fanmail.
Vandaag ook zo'n stukje, 2 baans vanaf het verkeerslicht, bordje 70 Vmax, op de rechterstrook een leasebakrijdert en daarbij een bordje radarcontrole. Toch doortrekken naar 120
KT kent dat stukje wel bij het transportcentrum richting A35
goed voor je adrenaline, en meteen je pak weer eens goed gewassenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef kepler het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
Dumpert: Van motor naar waterscooter - http://www.dumpert.nl/med(...)ar_waterscooter.html
tof, met de auto van een ander.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor.
Niet op de motor maar ik heb laatst een leuke auto van iemand meegekregen waarvan ik de maximum snelheid wilde weten. Later hoorde ik dat er op de A2 een flitser gestaan heeft. Weet alleen niet meer precies waar dat was maar de topsnelheid bleek zo'n 245 km/h te zijn dus ik vrees er wel een beetje voor
ik gok altijd hoe hard ik mag, en tel er dan wat bij op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
True true, al heb ik liever andere fanmail.
Vandaag ook zo'n stukje, 2 baans vanaf het verkeerslicht, bordje 70 Vmax, op de rechterstrook een leasebakrijdert en daarbij een bordje radarcontrole. Toch doortrekken naar 120
KT kent dat stukje wel bij het transportcentrum richting A35
Zat erbij, tijden zijn bekend, eventuele boete komt gewoon bij mij hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 07:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tof, met de auto van een ander.
Je moet tegenwoordig ook zo'n beetje de stand van de sterren kennen om alle maximum snelheden te weten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik gok altijd hoe hard ik mag, en tel er dan wat bij op.
grootste verschil voor mij was 190 op 80 weg, gelukkig niks geen flitsers.
Maar ik weet de helft van de tijd niet eens hoe hard je ergens mag, had dan ook al die vragen fout bij mijn theorie.
Weet nog dat bij blik op de weg er zo'n kerel was die 80 reed buitenaf.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:44 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig ook zo'n beetje de stand van de sterren kennen om alle maximum snelheden te weten.
Ik zou het niet doen. Kutbrommers!quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef Nero22 het volgende:
Kut, ik heb interesse in een Transalp.
Een XL650 in het zilver.
Feliquote:
Ik keek eerst altijd naar een Ninja 250, maar toen zag ik deze staan... Ik moest ook om mijzelf lachen.quote:
Hoe kun je zo lang wachten?!?! ik had hem al voor me A.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga hier maar eens meelezen.. Eind vorig jaar rijbewijs gehaald en ben een beetje aan t orienteren voor aanschaf
Waarom heeft hij het rijbewijs dan gehaald?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe kun je zo lang wachten?!?! ik had hem al voor me A.
Mijn broer heeft ook al 8 jaar zijn A en nooit weer gereden (1x op mijne)
Dan vraag je dat aan mij?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom heeft hij het rijbewijs dan gehaald?
quote:
Dank en dank. Morgen gelijk langs de gemeente voor een extra A-tjequote:Op woensdag 8 januari 2014 16:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Feli
[..]
Ik keek eerst altijd naar een Ninja 250, maar toen zag ik deze staan... Ik moest ook om mijzelf lachen.
Voor ik op het werk ben moet ik 250-300 km rijden en er moet voor een week aan spullen meequote:
Dat zie je in de link die paar keer gepost isquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:09 schreef BlackLining het volgende:
Het zijn betrouwbare fietsen maar 127k is wel heel veel
Wat moet dat kosten?
Wat wil je dat ik zeg als Alp rijder?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:17 schreef Nero22 het volgende:
Wat vinden jullie van dit?
[ afbeelding ]
Bouwjaar: 2001
Km-stand: 25510
Incl. topkoffer, handkappen en handvatverwarming
Prijs (op 25 kw): ¤3500 incl. rijklaar maken
Ik wil dat je gewoon meekomt om te kijken of het technisch ook wat is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg als Alp rijder?
Ja precies, niemand hier is bevooroordeelt over alpsquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg als Alp rijder?
Als het in de buurt is wil ik best mee om te kijken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik wil dat je gewoon meekomt om te kijken of het technisch ook wat is.
Tja, het blijven degelijke fietsen en ideaal voor beginnende rijders door zijn goedmoedige en voorspelbare gedrag.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies, niemand hier is bevooroordeelt over alps
En is motoport!! dus je betaald sowieso teveel....
Het is wel de goedkoopste XL650 die ze hebben staan. Excl. 25 kw en rijklaar maken is het ¤2750.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies, niemand hier is bevooroordeelt over alps
En is motoport!! dus je betaald sowieso teveel....
Veldhoven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als het in de buurt is wil ik best mee om te kijken.
Niet bepaald nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:23 schreef Gummiebeer het volgende:
Veldhoven
Das niet naast de deur van 053
Dat zeker maar deze lijkt me ook wel aardig:quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:09 schreef BlackLining het volgende:
Het zijn betrouwbare fietsen maar 127k is wel heel veel
Wat moet dat kosten?
Edit: Fail ¤1.350 is nogal wat voor een machine met zo'n stand vind ik. Moet nog best wat af kunnen.
Eigenlijk kan er vrij weinig gebeuren met een Alp. Gezien het prijskaartje zal die wel goed moeten zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Niet bepaald nee.
Ach, het duurt sowieso nog een maand voordat er ook maar iets mee gaat gebeuren. Ben gister pas begonnen met rijlessen.
Thanks voor je adviesquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Eigenlijk kan er vrij weinig gebeuren met een Alp. Gezien het prijskaartje zal die wel goed moeten zijn.
[..]
Die dufveel ( ) heeft dan weer als pluspunt een cardanas, zo goed als onderhoudsvrij. Zit hetzelfde blok in als een alp dacht ik, dus dat blijft wel doorlopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zeker maar deze lijkt me ook wel aardig:
http://www.speurders.nl/o(...)direction=&order_by=
Het idee is om ook in de winter te gaan rijden dus een cardan is dan zekers wel handig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Die dufveel ( ) heeft dan weer als pluspunt een cardanas, zo goed als onderhoudsvrij. Zit hetzelfde blok in als een alp dacht ik, dus dat blijft wel doorlopen.
En in dat geval..quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het idee is om ook in de winter te gaan rijden dus een cardan is dan zekers wel handig.
Dit ookquote:
900. Nero22 zit met de 25kw regeling. Dat knijpen is niet zo lekkerquote:
35kW scheelt alweerquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
900. Nero22 zit met de 25kw regeling. Dat knijpen is niet zo lekker
Ah ja, das waar, ahum.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
35kW scheelt alweer
Overigens kun je de handel prima 25kW op kenteken hebben een 35kW in het echt. Beide mag je rijden namelijk. Mag officieel niet maar ik kan me echt niet voorstellen dat je daar gejank om krijgt als je tegen de verzekeraar gewoon zegt dat ie 35kW heeft.
Was toch op MF iemand? die was motor kwijt en 1000,- boete ofzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
35kW scheelt alweer
Overigens kun je de handel prima 25kW op kenteken hebben een 35kW in het echt. Beide mag je rijden namelijk. Mag officieel niet maar ik kan me echt niet voorstellen dat je daar gejank om krijgt als je tegen de verzekeraar gewoon zegt dat ie 35kW heeft.
Het is wel van de zotte, die 2 kw verschil is verwaarloosbaar eigenlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:05 schreef Nero22 het volgende:
Ik kan die Alp ook op 35 kw laten zetten, maar dan niet op kenteken. Zou me zelfs ¤200 schelen in de prijs. Zit ik dus wel met dat risico. Ik weet het niet.
Ja precies... En dan kost het me wel even rond de ¤300quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is wel van de zotte, die 2 kw verschil is verwaarloosbaar eigenlijk.
Wat op kenteken staat is belangrijker dan wat ie daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:05 schreef Nero22 het volgende:
Ik kan die Alp ook op 35 kw laten zetten, maar dan niet op kenteken. Zou me zelfs ¤200 schelen in de prijs. Zit ik dus wel met dat risico. Ik weet het niet.
Met een Alpje rijd je max 140 snelweg, dan is het nog te doen. Als je wil kan je doortrekken naar 170, maar das niet leuk rijden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:09 schreef Nero22 het volgende:
Mijn voornaamste "probleem": wat doet een (25kw) Alp op de snelweg? Zowel kracht/snelheid als comfort. Ik ga echt geen 180 rijden (trajectcontrole, lol) maar ik wil wel wat overhouden zeg maar.
De A2 ri. Amsterdam is toch 100. Prima dan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Met een Alpje rijd je max 140 snelweg, dan is het nog te doen. Als je wil kan je doortrekken naar 170, maar das niet leuk rijden.
Tegenwoordig kan je niet meer motorrijden als je nog geen 24 jaar bent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Sowieso die hele regeling. Het is allemaal om die staatskas te spekken. Vroeger deed je gewoon lessen op een 900 en dan was het klaar, ongeacht leeftijd bladiebla.
In mijn ervaring houd je 110 met de Alp gemakkelijk een paar uur vol. Daarboven wordt het snel minder prettig over langere afstanden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:11 schreef Nero22 het volgende:
[..]
De A2 ri. Amsterdam is toch 100. Prima dan.
Met het verschil dat geen achttienjarige een Lamborghini kan betalen, terwijl je een motorfiets hebt waar je de 250 mee aantikt voor minder dan duizend euro voor de deur hebt staan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:16 schreef JK het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je niet meer motorrijden als je nog geen 24 jaar bent.
Maar als je 18 bent, mag je wel in een Porsche, Ferrari of Lamborghini stappen. Ach, we weten toch al lang dat de lui in de politiek de meest stomme regeltjes verzinnen en er zelf niets van af weten.
35kW is best aardig hoor, maar dat 11kW gebeuren is echt slap gelul en eigenlijk levensgevaarlijk buiten de stad.
Ik heb op die snelheden te veel last van de wind, maar dat kan ook aan mijn ruit i.c.m. mijn lengte liggen. Jij duikt natuurlijk wat gemakkelijker onder die wind door.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:25 schreef Anne het volgende:
Mijn ervaring is dat 150 km/h nog prima te doen is op een langere afstand (en dan heb ik nog wel een 600cc).
Ik heb ook gewoon last van wind . Misschien wat minder, zou kunnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb op die snelheden te veel last van de wind, maar dat kan ook aan mijn ruit i.c.m. mijn lengte liggen. Jij duikt natuurlijk wat gemakkelijker onder die wind door.
Dat wil niet zeggen dat pappa wel iets snels voor de deur heeft staan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met het verschil dat geen achttienjarige een Lamborghini kan betalen, terwijl je een motorfiets hebt waar je de 250 mee aantikt voor minder dan duizend euro voor de deur hebt staan.
net de CB ff uitgelaten net voor de kouquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:30 schreef Salatrel het volgende:
ik had eigenlijk het idee opgevat om eens een balletje op te gooien voor een ritje maar ik zie dat we volgende week richting vriespunt gaan qua voorspellingen dus waarschijnlijk zou alleen BL op komen dagen
Natuurlijk, maar beleid wordt niet op individuele situaties gemaakt maar gaat uit van algemeenheden. In dat licht is zo'n onderscheid prima te verdedigen. Hoe dat onderscheid moet worden ingevuld (tig verschillende rijbewijzen ) is een tweede.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:31 schreef JK het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat pappa wel iets snels voor de deur heeft staan.
Een Porsche 911 is een goedkopere auto die ook niet door iedereen direct te besturen is, zeker niet door automobilisten met weinig ervaring met snelheid en ervaring met flink wat koppel.
Waar is dat filmpje van dat jonge pikkie in die Nissan Skyline van z'n pa die ruim over de 300km/u over een autoweg in NL ging rijden?
Ik zat daar laatst ook al aan te denken Snertrit V2.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:30 schreef Salatrel het volgende:
ik had eigenlijk het idee opgevat om eens een balletje op te gooien voor een ritje maar ik zie dat we volgende week richting vriespunt gaan qua voorspellingen dus waarschijnlijk zou alleen BL op komen dagen
U vraagt, wij draaien: http://www.dumpert.nl/med(...)en_nissan_botox.htmlquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:31 schreef JK het volgende:
[..]
Waar is dat filmpje van dat jonge pikkie in die Nissan Skyline van z'n pa die ruim over de 300km/u over een autoweg in NL ging rijden?
Je hoort me verder niet klagen over 35kW, want dat is prima en ook geschikt voor oudere motorrijders om het te leren, maar feit blijft dat je gewoon snel spul kan kopen van 18-20 jaar en je dan als motorrijder op een 11kW staafmixer moet rijden. Dat spul komt echt niet vooruit en is gewoon serieus een slechte keus geweest. 35kW is niets mis mee...quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar beleid wordt niet op individuele situaties gemaakt maar gaat uit van algemeenheden. In dat licht is zo'n onderscheid prima te verdedigen. Hoe dat onderscheid moet worden ingevuld (tig verschillende rijbewijzen ) is een tweede.
Ja, die 11 kW-regeling moet snel worden afgeschaft. Levensgevaarlijk om met zo'n ding de snelweg op te gaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:41 schreef JK het volgende:
[..]
Je hoort me verder niet klagen over 35kW, want dat is prima en ook geschikt voor oudere motorrijders om het te leren, maar feit blijft dat je gewoon snel spul kan kopen van 18-20 jaar en je dan als motorrijder op een 11kW staafmixer moet rijden. Dat spul komt echt niet vooruit en is gewoon serieus een slechte keus geweest. 35kW is niets mis mee...
@nero22; thanks
Aah, zo heb je dat gedaan zat me al een half uur af te vragen hoe jij net geslaagd kon zijn een toch A2 kon hebben maar inderdaad, sinds dit jaar kan het.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef Nero22 het volgende:
Daarom was ik ook zo blij dat ik vanaf dit jaar meteen in kon stappen op A2 met mijn 22 jaar. Doodeng lijkt me dat, nog geen eens fatsoenlijk de 100 km/u kunnen halen. Prima als je naar school moet rijden in je eigen stad, maar anders...
Ik ben nog niet geslaagd hoor, dat is Erasmo. Ik heb gister pas mijn eerste les gehad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aah, zo heb je dat gedaan zat me al een half uur af te vragen hoe jij net geslaagd kon zijn een toch A2 kon hebben maar inderdaad, sinds dit jaar kan het.
kijk eens op MF in het topic voor de z750. daar staan vast een hoop plaatjes van andere uitlaten heb je meteen een idee hoe het eruit ziet en bij welke fabrikanten je moet wezenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:26 schreef Scheringa het volgende:
Ik lees hier al even mee, maar ik ga nu toch maar eens reageren.
Ik ben helemaal nieuw in de motorwereld en heb er dus ook totaal geen verstand van. Nou ben ik een leuke fiets op het oog (Kawa z750r uit 2012), maar hier zit nog de standaard uitlaat onder en die is niet om aan te zien.
Daar het zoeken op internet niet mijn sterkste punt is wil ik jullie toch vragen waar ik geschikte uitlaten voor deze fiets zou kunnen vinden. ik bedoel, zijn er sites die de verschillende geschikte uitlaten op een rijtje hebben staan, of moet ik bij de verschillende fabriekanten zelf uitzoeken of ze de juiste uitlaten hebben?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Maar zo praat je zelf toch ook?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:22 schreef Salatrel het volgende:
Assendelft nee die mensen praten met verschrikkelijk accent daar stop ik niet voor
neenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar zo praat je zelf toch ook?
http://www.pajic-racing.nl/RenD/RenDuitlaten.htmquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:26 schreef Scheringa het volgende:
Ik lees hier al even mee, maar ik ga nu toch maar eens reageren.
Ik ben helemaal nieuw in de motorwereld en heb er dus ook totaal geen verstand van. Nou ben ik een leuke fiets op het oog (Kawa z750r uit 2012), maar hier zit nog de standaard uitlaat onder en die is niet om aan te zien.
Daar het zoeken op internet niet mijn sterkste punt is wil ik jullie toch vragen waar ik geschikte uitlaten voor deze fiets zou kunnen vinden. ik bedoel, zijn er sites die de verschillende geschikte uitlaten op een rijtje hebben staan, of moet ik bij de verschillende fabriekanten zelf uitzoeken of ze de juiste uitlaten hebben?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Want? er is een deel weggespoeld?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:43 schreef Salatrel het volgende:
zo maar eens de route voor de vakantie opnieuw maken in basecamp
ja mijn hdd is zondag gecrashedquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef KneusTeun het volgende:
W
[..]
Want? er is een deel weggespoeld?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:28 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
http://www.pajic-racing.nl/RenD/RenDuitlaten.htm
Top service en mooie uitlaatjes, past het niet? Dan maakt hij het op maat
die zit er nu in ja. Helaas wel de goprobeelden kwijtquote:
Ziet dit er uit als corrosie op de uitlaat, onderin? Is dat überhaupt de uitlaat, dat "naast" de standaard? Ik weet dat het moeilijk te beoordelen is, maar toch:quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Check de voorste cilinder, als het een pekelfiets is geweest begint daar het verval door afbladderende lak. Idem voor de uitlaatbochten, die moeten er nog netjes uitzien, dus niet teveel corrosie.
[..]
Enige foto die ik van die hoek heb. Morgen ga ik dus opnieuw kijken en dan zal ik wel wat detailfoto's te maken. Ik ben echt een n00bie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Wat een kleine foto man, daar zie je toch niets op?
Tsja, mijn velgen en mijn uitlaat zijn rot, maar mijn Alp rijdt nog altijd prima. Het hoeft dus geen ramp te zijn, het heeft natuurlijk wel gevolgen voor de prijs.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ziet dit er uit als corrosie op de uitlaat, onderin? Is dat überhaupt de uitlaat, dat "naast" de standaard? Ik weet dat het moeilijk te beoordelen is, maar toch:
[ afbeelding ]
Mijn vader wil hem ook nog zien dus morgen gaan we weer even op en neer. Ik weet nu in elk geval waar ik op moet letten. En als het inderdaad corrosie is, valt daar nog wat makkelijks aan te doen? Is het ernstig?
Goed om te horen. Prijs vergeleken met andere aanbieders lijkt al vrij laag te zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tsja, mijn velgen en mijn uitlaat zijn rot, maar mijn Alp rijdt nog altijd prima. Het hoeft dus geen ramp te zijn, het heeft natuurlijk wel gevolgen voor de prijs.
Voor die prijs moet 'ie gewoon goed zijn, geen roest e.d.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Goed om te horen. Prijs vergeleken met andere aanbieders lijkt al vrij laag te zijn.
pics or bull.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:15 schreef picodealion het volgende:
Stelletje vandalen in Arnhem, niet normaal.. heb mijn motor een paar nachtjes voor de deur staan, hebben ze er met hun tengels aangezeten.
Er zat een BH over het windscherm gespannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Was er al een chrashlist voor 2014?Is u dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Was er al een chrashlist voor 2014?Wat is er gebeurd?! En alles oke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt het nou zo, of is die achterband aardig versleten?
Dat was ook het eerste wat mij opviel...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:25 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?! En alles oke?
Lijkt het nou zo, of is die achterband aardig versleten?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Was er al een chrashlist voor 2014?damn! alles heel? (aan jezelf vooral)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ketting was niet geknapt?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Crisis, vandaag gebeurd dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef BlackLining het volgende:
Ja, dat ben ik. En die achterband valt mee, heeft van zichzelf geen profiel op de middenstrook. Werk aardig versleten maar nog ruim binnen marges.
Gewoon onderuit geremd, op de voorband trouwens, dus dat bandje is niet de oorzaak.
Knie, heup en schouder zwaar gekneusd, werd ff gevreesd voor nekletsel maar dat lijkt mee te vallen. Als ik zonder mijn rugprotector had gereden zou het héél anders afgelopen zijn.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Was er al een chrashlist voor 2014?N65 bij vught? zo ja dan heb ik je gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I are Baboon
Ja, bij de Martinilaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:40 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
N65 bij vught? zo ja dan heb ik je gezien.
Ja daar, reed aan de overkant richting school.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, bij de Martinilaan.
Wel toevallig was je in blik?
Drie minuten later stonden er twee ambulances, twee politiewagens en de brandweer om me heen. Wat een toestand zeg
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Was er al een chrashlist voor 2014?Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, Bandit in een plasje 'bloed'.There's a frood who really knows where his towel is.
Oh dat is wel verschrikkelijk klote man!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef BlackLining het volgende:
Ja, dat ben ik. En die achterband valt mee, heeft van zichzelf geen profiel op de middenstrook. Werk aardig versleten maar nog ruim binnen marges.
Gewoon onderuit geremd, op de voorband trouwens, dus dat bandje is niet de oorzaak.
Knie, heup en schouder zwaar gekneusd, werd ff gevreesd voor nekletsel maar dat lijkt mee te vallen. Als ik zonder mijn rugprotector had gereden zou het héél anders afgelopen zijn.
Bandit is total loss, carter gescheurd en voorvork krom.
Damn gozert, gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen. Maar RIP El Banditoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef BlackLining het volgende:
Ja, dat ben ik. En die achterband valt mee, heeft van zichzelf geen profiel op de middenstrook. Werk aardig versleten maar nog ruim binnen marges.
Gewoon onderuit geremd, op de voorband trouwens, dus dat bandje is niet de oorzaak.
Knie, heup en schouder zwaar gekneusd, werd ff gevreesd voor nekletsel maar dat lijkt mee te vallen. Als ik zonder mijn rugprotector had gereden zou het héél anders afgelopen zijn.
Bandit is total loss, carter gescheurd en voorvork krom.
Ik zit alweer op Marktplaats te zoekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:28 schreef Salatrel het volgende:
Toch maar die weestrom 650 en mee op vakantie? 21 juni vertrek.
Verder wel kut man. Gelukkig geen ernstig letsel
wat ga je nu zoeken dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zit alweer op Marktplaats te zoeken
Alles zit nu al vast, wordt hele dikke pret morgen met spierpijn
Een nieuwe Bandit.quote:
leuke alp!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een nieuwe Bandit.
V-Strom of Tiger XC zit er financieel niet in. Een nieuwe Bandit ook niet want ik moet ook een nieuw pak hebben, maar ik wil zo snel mogelijk weer opstappen. Tot bijzonder grote ergernis van mijn ouders en vriendin trouwens, maar so be it. Het gaat toch echt gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |