Mooi manquote:
Interessant, thanks!quote:Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef Erasmo het volgende:
Voor de stallers, vanaf volgende week leuk acculadertje met druppelfunctie bij de Lidl.
Is dat ding van jou nog niet lomp genoeg dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:59 schreef pindaplukker het volgende:
40t sprocket besteld ter vervanging van de standaard 38t![]()
En je hebt antwoord van een APK keurmeesterquote:Op maandag 6 januari 2014 11:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik wilde al zeiken tegen je dat dat een antwoord is een vraag die ik niet stelde...
Totdat ik zag dat je het gecopieerd had
Alvast succes iig!quote:Op maandag 6 januari 2014 17:04 schreef Erasmo het volgende:
Iemand op GoT heeft zijn fiets te koop gezet, lijkt me wel wat mocht ik woensdag slagen.
http://www.speurders.nl/o(...)motor-138023655.html
Nee hij kan hooguit een ac code geven op olielekkagequote:Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef stinkie het volgende:
Zo, de Skoda is ook weer door de APK, blijf wennen, moeten betalen voor mijn onderhoud
Weet iemand of een lekkende klepdksel een afkeurpunt voor de APK is?
Klopt! Vindt op het moment redelijk tam, dus een tikkie meer fun mag welquote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is dat ding van jou nog niet lomp genoeg dan?
TL1000 reed je toch?
Koop dan een echte motor manquote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Klopt! Vindt op het moment redelijk tam, dus een tikkie meer fun mag wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop dan een echte motor man [ afbeelding ]Mooie motor, dat zeker...maar funSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DIT is fun![]()
![]()
superduke 1290![]()
I are Baboon
Dan moet je dát kopenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Mooie motor, dat zeker...maar fun![]()
DIT is fun![]()
![]()
[ afbeelding ]
superduke 1290![]()
Straks nóg armer; want dan blijkt dat je nieuwe tandwiel ook een nieuwe ketting nodig heeftquote:
Allready checkedquote:Op maandag 6 januari 2014 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Straks nóg armer; want dan blijkt dat je nieuwe tandwiel ook een nieuwe ketting nodig heeft
éigenlijk wel ja...quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Doe er dan ook maar meteen een nieuw voortandwiel bij.
En dan moet je eigenlijk ook meteen de ketting zelf doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Doe er dan ook maar meteen een nieuw voortandwiel bij.
Zat er bij jou niet gewoon een reserve tandwiel bij voor het geval er één vanaf dondert?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Salatrel het volgende:
Ohhhhhhhhhh ik vond het al zo raar dat er 2 tandwielen en een ketting in de set zaten
Wat precies? de lamp achter het ruit?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgend jaar bij alle modellen?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop dan een echte motor man [ afbeelding ]Alleen de 1300 is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Aah, dus effe mn Alp verbouwen en dan is het net een GS!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgend jaar bij alle modellen?
Alleen gister?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren ook nog even hartelijk gelachen om de peeps die de motor in de winterstalling hebben staan
Tot nu toe elke dag welquote:
Daarom, echt niks te klagen!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ja vorige week ook buitengewoon lekker weer.
Zonnetje was wat minder te zien, maar temperatuur was perfect!
Laten we hopen dat het in februari ook nog zo blijft........quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ja vorige week ook buitengewoon lekker weer.
Zonnetje was wat minder te zien, maar temperatuur was perfect!
Nog nooit 1 gehad.. hopelijk ook nooit krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef Geerd het volgende:
Zin de eerste bonnen al binnen van dit jaar?
Ik vrees ervoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef Geerd het volgende:
Zin de eerste bonnen al binnen van dit jaar?
Aai wat voor bak was het dan? Volgende keer gewoon ff na de burenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor.
Niet op de motor maar ik heb laatst een leuke auto van iemand meegekregen waarvan ik de maximum snelheid wilde weten. Later hoorde ik dat er op de A2 een flitser gestaan heeft. Weet alleen niet meer precies waar dat was maar de topsnelheid bleek zo'n 245 km/h te zijn dus ik vrees er wel een beetje voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |