éigenlijk wel ja...quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Doe er dan ook maar meteen een nieuw voortandwiel bij.
En dan moet je eigenlijk ook meteen de ketting zelf doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Doe er dan ook maar meteen een nieuw voortandwiel bij.
Zat er bij jou niet gewoon een reserve tandwiel bij voor het geval er één vanaf dondert?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Salatrel het volgende:
Ohhhhhhhhhh ik vond het al zo raar dat er 2 tandwielen en een ketting in de set zaten
Wat precies? de lamp achter het ruit?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgend jaar bij alle modellen?
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Koop dan een echte motor man [ afbeelding ]Alleen de 1300 is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Aah, dus effe mn Alp verbouwen en dan is het net een GS!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgend jaar bij alle modellen?
Alleen gister?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren ook nog even hartelijk gelachen om de peeps die de motor in de winterstalling hebben staan
Tot nu toe elke dag welquote:
Daarom, echt niks te klagen!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ja vorige week ook buitengewoon lekker weer.
Zonnetje was wat minder te zien, maar temperatuur was perfect!
Laten we hopen dat het in februari ook nog zo blijft........quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ja vorige week ook buitengewoon lekker weer.
Zonnetje was wat minder te zien, maar temperatuur was perfect!
Nog nooit 1 gehad.. hopelijk ook nooit krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef Geerd het volgende:
Zin de eerste bonnen al binnen van dit jaar?
Ik vrees ervoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef Geerd het volgende:
Zin de eerste bonnen al binnen van dit jaar?
Aai wat voor bak was het dan? Volgende keer gewoon ff na de burenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor.
Niet op de motor maar ik heb laatst een leuke auto van iemand meegekregen waarvan ik de maximum snelheid wilde weten. Later hoorde ik dat er op de A2 een flitser gestaan heeft. Weet alleen niet meer precies waar dat was maar de topsnelheid bleek zo'n 245 km/h te zijn dus ik vrees er wel een beetje voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |