Geen eigen foto, want hij heeft een weekje vertraging opgelopenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jup, gaat er prima mee.
Heb je al een foto van El Bandito?
En op de vraag van laatst, de mijne woont lekker in het centrum, net als ik
Mooie bike!!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef mjan het volgende:
[..]
Geen eigen foto, want hij heeft een weekje vertraging opgelopenDus dan maar een pic van de shop:
[ afbeelding ]
Centrum is dichtbij trouwens, ik zit zelf vlak achter het station. Als je hem eens onder het tunneltje bij het spoor doortrekt dan zal ik eens naar buiten kijken en zwaaien
39k, dus moet nog wel een eindje meekunnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef BlackLining het volgende:
Ah toch wat nieuwer dan. Wel mooi dat het nog een Mk1 is, die Mk2's zijn fugly, en Mk3 is überhaupt geen Bandit meer, met zijn koelvloeistof
Hoeveel km's staan er op eigenlijk?
Eeuwh, die is nog aan het inrijdenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:12 schreef mjan het volgende:
[..]
39k, dus moet nog wel een eindje meekunnen.
carb schoonmaken is simpel heb je geen ultra voor nodig toen ik bij motoport werkte zo veel gedaan maar bestel vast vlotternaalden incl behuizing die zitten vast daardoor loop je benz je carter in weet niet waar je vandaankom anders wil ik het wel doen als jij ze eraf heb maar ik doe het wel hierquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef klawie het volgende:
Wou vandaag een rondje rijden kwam me benzine meter niet omhoog kijk ik in de tank leeg terwel ik altijd aftank als ik klaar ben kijk ik naar me oliepeil tot ver boven max
Deze week dus effe me carb laten schoonmaken of denken jullie aan iets anders?
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Eeuwh, die is nog aan het inrijden
108.065 hier
Een kleine 40k.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:39 schreef mjan het volgende:
[..]En hoeveel daarvan heb je er zelf opgezet?
Tof hoor, aardig je best op gedaan dan.quote:
Hahahahaha, jij grappenmaker jij.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:36 schreef BlackLining het volgende:
Wel ff andere knippers erop he? Die stock dingen kunnen echt niet.
Heel erg bedankt voor het aanbod !!!!!maar heb hem vandaag weggebrachtquote:Op zondag 5 januari 2014 20:30 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
carb schoonmaken is simpel heb je geen ultra voor nodig toen ik bij motoport werkte zo veel gedaan maar bestel vast vlotternaalden incl behuizing die zitten vast daardoor loop je benz je carter in weet niet waar je vandaankom anders wil ik het wel doen als jij ze eraf heb maar ik doe het wel hier
Dankjewel ga het zeker onthouden!!!!quote:Op zondag 5 januari 2014 21:08 schreef peterzx9r het volgende:
ok goede les voor de volgende x pm ff ben motorfiets monteur geweest voor mn ongeluk
geld ook voor de rest hier voor vragen of hulp pm staat altyd open
Kan me niet voorstellen.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef stinkie het volgende:
Zo, de Skoda is ook weer door de APK, blijf wennen, moeten betalen voor mijn onderhoud
Weet iemand of een lekkende klepdksel een afkeurpunt voor de APK is?
PTA / [Centraal] APK topicquote:Op maandag 6 januari 2014 10:56 schreef stinkie het volgende:
Zo, de Skoda is ook weer door de APK, blijf wennen, moeten betalen voor mijn onderhoud
Weet iemand of een lekkende klepdksel een afkeurpunt voor de APK is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |