quote:
nou heel erg veel vertrouwen in die connectoren heb ik niet maar de handvaten zelf zijn die daytonas van ome louis. beste getest!quote:
Mijn honkietonkie handvaten doen het primaquote:
Ik ook van de week, maar dat was toch best frisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:18 schreef Yreal het volgende:
Vanmiddag nog met zomerhandschoentjes gereden joh
Was nog acceptabel met de handkappen erop.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ook van de week, maar dat was toch best fris
doen het prima hoor. Binnen notime warm en ik voelde zeker wel de warmte door de handschoen heenkomen. Start is alleen om op temperatuur te komen en ze geven zelfs aan dat je die stand niet langer als een minuut moet gebruiken omdat ze anders kunnen beschadigen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:18 schreef Maegrim het volgende:
hm toevallig die GS van m'n foto laatst heeft die ook, en kwam er vandaag achter dat het spul kortsluiting maakthad een gek probleem met z'n jiffysensor, tijdens het weekendje een keer 20x dat ding in en uit staan klappen voor ie startte...
ben benieuwd of je er tevreden over gaat zijn, off/on/start zijn wel weinig trappen, hij vindt on te koud en start te warmen krijgt kramp oid van de iets te dikke handvatten
die oxford hotgrips die ik nu op de CB heb zijn wat dat betreft een tussenmaat, en er is uit meer standen te kiezen
fabrieks honda spul op de VFR is traploos instelbaar trouwens![]()
Nope, Ik vond het stuurkastje er altijd al wat 'leeg' uitzien. maar er werd mij verzekerd dat het gewoon goed was. Daar vertrouw je dan ook op, aangezien dit mijn eerste motor is.... Die leidingen moesten verdomme zelfs een paar keer worden doorgespoten voordat al die drap eruit was.....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:24 schreef Dekatria het volgende:
Remvloeistof die in 10.000km verandert in zwarte drab? Heb je dat dan niet gezien bij aankoop?
Ja bij mij ook, helaas moet ik er nu zo achter komen dat het niet zo best is.... Verder alleen maar goede ervaringen gehad, alleen schaadt dit mijn vertrouwen wel erg diep.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef Dekatria het volgende:
Vooralsnog is de service bij die van mij prima. Afkloppen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef handboek het volgende:
[..]
Nope, Ik vond het stuurkastje er altijd al wat 'leeg' uitzien. maar er werd mij verzekerd dat het gewoon goed was. Daar vertrouw je dan ook op, aangezien dit mijn eerste motor is.... Die leidingen moesten verdomme zelfs een paar keer worden doorgespoten voordat al die drap eruit was.....
Ga met beide facturen terug en zeg dat het niet klopt en probeer je afleverbeurt geld terug te halenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef handboek het volgende:
[..]
Nope, Ik vond het stuurkastje er altijd al wat 'leeg' uitzien. maar er werd mij verzekerd dat het gewoon goed was. Daar vertrouw je dan ook op, aangezien dit mijn eerste motor is.... Die leidingen moesten verdomme zelfs een paar keer worden doorgespoten voordat al die drap eruit was.....
Eerst die bon van de motor maar eens gaan zoeken, ligt ergens onderop een stapel. Verder heb ik geen factuur van hen. Heb de beurt ergens anders laten uitvoerenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Ga met beide facturen terug en zeg dat het niet klopt en probeer je afleverbeurt geld terug te halen
ooh oke dacht dat je weer bij motoport geweest wast hun zullen dan wel zeggen dat je bent opgelicht door de andere garagequote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef handboek het volgende:
[..]
Eerst die bon van de motor maar eens gaan zoeken, ligt ergens onderop een stapel. Verder heb ik geen factuur van hen. Heb de beurt ergens anders laten uitvoeren
Opgelicht door die andere garage? Was een zeer schappelijk prijsje voor wat hij allemaal heeft moeten verrichten. Maar ik snap wat je bedoeld, ik ga nog wel ff kijken of ik er nog iets aan kan doen. Vind dit namelijk gewoon smerig, stel dat ik een noodstop had moeten maken en de remmen hadden geweigerd..... Moet er niet aan denken..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:57 schreef klawie het volgende:
[..]
ooh oke dacht dat je weer bij motoport geweest wast hun zullen dan wel zeggen dat je bent opgelicht door de andere garage
Wordt moeilijk dan
Draai de bougies er eens uit en kijk of ie dan wel mee wil lopen als je hem aanduwt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:56 schreef 1517 het volgende:
Ra, ra, ra wat is mijn probleem?
Tijdens het rijden viel mijn motor (DRZ400SM) opeens uit.
Normaal kan ik de motor heel makkelijk aanduwen in zijn twee, helaas dat werkte niet meer.
Startmotor maakt een heel hard kabaal en 'loopt ook niet door' of 'krijgt hem er niet overheen'
Lijkt alsof mijn startmotor of mijn versnellingsbak naar de haaien is.
Als ik hem in zn vrij zet rolt de motor heel makkelijk, maar in de versnelling en koppeling in loopt de motor heel stroef.
Bij aanrennen blokkeert mijn achterwiel.
Ben nu zo wanhopig bang dat ik hem bijna naar motoport wil duwen.
Als het te mooi is waard te zijn is dat ook zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef handboek het volgende:
[..]
Opgelicht door die andere garage? Was een zeer schappelijk prijsje voor wat hij allemaal heeft moeten verrichten. Maar ik snap wat je bedoeld, ik ga nog wel ff kijken of ik er nog iets aan kan doen. Vind dit namelijk gewoon smerig, stel dat ik een noodstop had moeten maken en de remmen hadden geweigerd..... Moet er niet aan denken..
dit dus, alle bovenstaande punten. Mijn eerste motor kwam bij motoport Rotterdam vandaan. Jaar later wilden ze dik 700 euro voor een kleine beurt want 'achterstallig onderhoud' en kapotte lagersquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:13 schreef Sounddragon het volgende:
Mensen bij wie Motoport nog in een hoog aanzien staat![]()
Vraag áltijd waar 'afleverkosten' voor betaald gaan worden, en geloof NOOIT een verkoper op zijn mooie blauwe ogen.. sowieso gaat een verkoper die mij afleverkosten wil laten betalen mij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen auto of ander voertuig verkopen zonder dat bedrag minstens dubbel cadeau te doen..
Afleverkosten betaal je op een nieuw voertuig, omdat die in de folie worden aangeleverd, en eventuele optie's en extra's moeten worden overgebouwd icm een poetsbeurt om overal de conservatie vanaf te poetsen. Op een gebruikt voertuig is dat gewoon klinkklare onzin.
Heee idem ditto hier voor Motoport Bredaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
dit dus, alle bovenstaande punten. Mijn eerste motor kwam bij motoport Rotterdam vandaan. Jaar later wilden ze dik 700 euro voor een kleine beurt want 'achterstallig onderhoud' en kapotte lagers
Nee deze man vertrouw ik wel. Had zelfs de ketting en tandwielen schoongemaakt en opnieuw ingespoten terwijl dat niet eens nodig was. Is een klein bedrijfje, moet het dus hebben van goede klantcontacten, anders is ie zo failliet. Kwikfit zou in principe gewoon een beetje aan kunnen modderen aangezien ze toch wel klanten krijgen. Ze staan namelijk landelijk bekend.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef klawie het volgende:
[..]
Als het te mooi is waard te zijn is dat ook zo
Ik heb een jaar gewerkt bij kwikfit ik weet hoe zulke zaken denken
Motoport ook dat is de kwikfit onder de motorzakenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef handboek het volgende:
[..]
Nee deze man vertrouw ik wel. Had zelfs de ketting en tandwielen schoongemaakt en opnieuw ingespoten terwijl dat niet eens nodig was. Is een klein bedrijfje, moet het dus hebben van goede klantcontacten, anders is ie zo failliet. Kwikfit zou in principe gewoon een beetje aan kunnen modderen aangezien ze toch wel klanten krijgen. Ze staan namelijk landelijk bekend.
Da's mooi balen!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef mjan het volgende:
Leermoment van vandaag: de zaak waar je je motor koopt heeft dus sinds 1 januari een 'documentnummer' nodig als je het voertuig op je naam wil laten zetten. En ja, ik zal vast heel scheel hebben gekeken, maar ik heb het niet op de rdw-site zien staan, waar ik nog heb gekeken ivm de nieuwe regeling.
* mjan is dus nog steeds motor-loos
Wat is dat toch met die zadels van de alpjes? Zie er zoveel met een rot zadel terwijl het zadel van mijn ouwe lijk nog steeds goed isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Da's mooi balen!
Overigens daarstraks gebeld met de zadelboer, blijkt er een week levertijd te wezen voor mijn kleur. "Op voorraad" staat er op de website, maar alleen zwart dus
Oude zadel wordt dan herbekleed dus dan moet ik m'n motor een week missen - wacht wel ff tot het een weekje vriest
Mwoh, die van mij was in Kroatië ook nog prima hoor. Vanaf dat punt is het verval ingezetquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die zadels van de alpjes? Zie er zoveel met een rot zadel terwijl het zadel van mijn ouwe lijk nog steeds goed is
'documentnummer' als in; rijbewijsnummer? dat is al effe zo toch? bij het postkantoor moest dat al een hele tijd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef mjan het volgende:
Leermoment van vandaag: de zaak waar je je motor koopt heeft dus sinds 1 januari een 'documentnummer' nodig als je het voertuig op je naam wil laten zetten. En ja, ik zal vast heel scheel hebben gekeken, maar ik heb het niet op de rdw-site zien staan, waar ik nog heb gekeken ivm de nieuwe regeling.
* mjan is dus nog steeds motor-loos
Zeg je nou dat je schapenvel je zadel heeft gesloopt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, die van mij was in Kroatië ook nog prima hoor. Vanaf dat punt is het verval ingezetschapenvel erop + regenbui en toen ging het snel bergafwaarts.
Zal er wellicht wel aan hebben bijgedragen dat de bekleding ging scheuren. 3.5 week zo gereden, toen het regende in Slovenië dat ding eraf gelaten. En toen begon het rappe vervalquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je schapenvel je zadel heeft gesloopt?
Apart.. ik vind het altijd wel wat hebben; zo'n deaud schaep onder je kont.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zal er wellicht wel aan hebben bijgedragen dat de bekleding ging scheuren. 3.5 week zo gereden, toen het regende in Slovenië dat ding eraf gelaten. En toen begon het rappe verval
Nee, was specifiek een of ander nummer dat per 1 januari is ingevoerd, maar goed, de medewerker van het postkantoor was ook niet het grootste licht dat er rondloopt, dus meer dan 'documentnummer' kreeg ik er niet uit.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'documentnummer' als in; rijbewijsnummer? dat is al effe zo toch? bij het postkantoor moest dat al een hele tijd.
Zag er wel gaaf uit ja, maar functioneel was het al snel niet meer helaasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Apart.. ik vind het altijd wel wat hebben; zo'n deaud schaep onder je kont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |