quote:
nou heel erg veel vertrouwen in die connectoren heb ik niet maar de handvaten zelf zijn die daytonas van ome louis. beste getest!quote:
Mijn honkietonkie handvaten doen het primaquote:
Ik ook van de week, maar dat was toch best frisquote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:18 schreef Yreal het volgende:
Vanmiddag nog met zomerhandschoentjes gereden joh
Was nog acceptabel met de handkappen erop.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ook van de week, maar dat was toch best fris
doen het prima hoor. Binnen notime warm en ik voelde zeker wel de warmte door de handschoen heenkomen. Start is alleen om op temperatuur te komen en ze geven zelfs aan dat je die stand niet langer als een minuut moet gebruiken omdat ze anders kunnen beschadigen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:18 schreef Maegrim het volgende:
hm toevallig die GS van m'n foto laatst heeft die ook, en kwam er vandaag achter dat het spul kortsluiting maakthad een gek probleem met z'n jiffysensor, tijdens het weekendje een keer 20x dat ding in en uit staan klappen voor ie startte...
ben benieuwd of je er tevreden over gaat zijn, off/on/start zijn wel weinig trappen, hij vindt on te koud en start te warmen krijgt kramp oid van de iets te dikke handvatten
die oxford hotgrips die ik nu op de CB heb zijn wat dat betreft een tussenmaat, en er is uit meer standen te kiezen
fabrieks honda spul op de VFR is traploos instelbaar trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |