abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134992040
Spuiterij "Het Zakkertje"

:P
  donderdag 2 januari 2014 @ 18:25:20 #252
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_134992235
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2014 18:20 schreef Gummiebeer het volgende:
Spuiterij "Het Zakkertje"

:P
_O- hahahahaha hatsjoe! }:|
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_134999541
vanmorgen in alle vroegte de verwarmde handvaten op de 10 gezet. helaas functioneert de verwarming nog niet naar behoren. de zekering is nog wel in orde dus voorlopig denk ik dat de meegeleverde connectoren schuldig zijn. vant weekend maar eens kijken of ik fatsoenlijke connectoren kan fixen
pi_134999611
honkie tonkie spul?
pi_134999663
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:07 schreef Maegrim het volgende:
honkie tonkie spul?
nou heel erg veel vertrouwen in die connectoren heb ik niet maar de handvaten zelf zijn die daytonas van ome louis. beste getest! :')
pi_134999683
made in japan hea!

overigens ook zonder de verwarming is het een verbetering want ze zijn een stuk dikker :P
pi_135000207
hm toevallig die GS van m'n foto laatst heeft die ook, en kwam er vandaag achter dat het spul kortsluiting maakt :+ had een gek probleem met z'n jiffysensor, tijdens het weekendje een keer 20x dat ding in en uit staan klappen voor ie startte...
ben benieuwd of je er tevreden over gaat zijn, off/on/start zijn wel weinig trappen, hij vindt on te koud en start te warm :Y) en krijgt kramp oid van de iets te dikke handvatten

die oxford hotgrips die ik nu op de CB heb zijn wat dat betreft een tussenmaat, en er is uit meer standen te kiezen :P

fabrieks honda spul op de VFR is traploos instelbaar trouwens _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door Maegrim op 02-01-2014 21:27:43 ]
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:22:20 #258
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135007517
Met dit soort winter heb je heul nie die verwarming nodig!
pi_135007890
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:07 schreef Maegrim het volgende:
honkie tonkie spul?
Mijn honkietonkie handvaten doen het prima :+ zeker voor ¤17,50. Super tevreden mee. Heb ze nu ook gewoon aan staan, warm genoeg om zonder te rijden, maar het is een stuk prettiger.

Dat ze aanzienlijk dikker zijn dan de standaard handvaten vind ik ook wel prettig ja.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135009983
Vanmiddag nog met zomerhandschoentjes gereden joh
  vrijdag 3 januari 2014 @ 00:27:13 #261
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135010325
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:18 schreef Yreal het volgende:
Vanmiddag nog met zomerhandschoentjes gereden joh
Ik ook van de week, maar dat was toch best fris :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135010364
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ook van de week, maar dat was toch best fris :X
Was nog acceptabel met de handkappen erop.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 00:29:39 #263
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135010409
Heb ik niet meer.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135014317
zo de verwarming functioneert ook naar behoren. snel op temperatuur wel :P lag idd aan de verbinding :')
pi_135014984

ze hebben nog steeds zijn linkerkoplamp niet gemaakt
  vrijdag 3 januari 2014 @ 09:53:22 #266
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135015112

Hopelijk wordt'ie niet gedegradeerd tot waterdrager voor CD.
pi_135018976
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2014 21:18 schreef Maegrim het volgende:
hm toevallig die GS van m'n foto laatst heeft die ook, en kwam er vandaag achter dat het spul kortsluiting maakt :+ had een gek probleem met z'n jiffysensor, tijdens het weekendje een keer 20x dat ding in en uit staan klappen voor ie startte...
ben benieuwd of je er tevreden over gaat zijn, off/on/start zijn wel weinig trappen, hij vindt on te koud en start te warm :Y) en krijgt kramp oid van de iets te dikke handvatten

die oxford hotgrips die ik nu op de CB heb zijn wat dat betreft een tussenmaat, en er is uit meer standen te kiezen :P

fabrieks honda spul op de VFR is traploos instelbaar trouwens _O_
doen het prima hoor. Binnen notime warm en ik voelde zeker wel de warmte door de handschoen heenkomen. Start is alleen om op temperatuur te komen en ze geven zelfs aan dat je die stand niet langer als een minuut moet gebruiken omdat ze anders kunnen beschadigen.

Ik heb nog geen hele lange afstand ermee kunnen/hoeven rijden maar tot nu toe bevallen ze prima
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:36:36 #268
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135030668
Beste mede-motorrijders,

Aangezien mijn motor alweer 10.000km verder was eens Motoport Breda aangeschreven voor een beurt en een nieuwe achterband, dit aangezien hij hier ook vandaan kwam.
Na een paar dagen kreeg ik een telefoontje van de eigenaar en de kosten zouden minimaal 600 euro bedragen. Dit vond ik redelijk wat geld voor een beurt en band en besloot toen een andere garage op te zoeken.
Vandaag de motor opgehaald en van wat ik hoorde schrok ik nogal. Hij had de band zoals afgesproken vervangen en ook een beurt gegeven. Maar wat bleek, volgens hem hadden de remmen en andere onderdelen achterstallig onderhoud gehad en geloofde hij niet dat ik een afleverbeurt had gehad 10.000km terug. Dit terwijl ik hier wel voor had betaald.
Maar goed, de remvloeistof was zwarte drap geworden en had al jaren geleden vervangen moeten worden. Fijn om te horen als je de motor nog geen jaar geleden bij een erkende motorzaak hebt gekocht.
Voor mij dus sowieso geen onderhoud door Motoport Breda mee, als dat al wordt verricht...

Kan ik hier eventueel nog iets aan doen? Of is dit zo'n scenario waar je van moet leren en onterecht voor iets hebt betaald wat dus eigenlijk niet is uitgevoerd?

Gelukkig kom ik er nu achter dat deze zaak niet te vertrouwen is, ik speelde namelijk met het idee om dit jaar een nieuwe motor bij deze motorzaak te gaan halen. Stel dat ik had gewacht met deze beurt, dan had ik zomaar ineens zonder remmen kunnen zitten bij een noodstop oid....
pi_135030989
Bijna iedere andere motorrijder die ik ken heeft een gezonde portie walging voor de Motoport. Zelf ook ondervonden, moest een klein onderdeeltje hebben die ze daar direct hadden liggen, bleek achteraf dat ik drie keer zoveel had betaald als bij 'gewone' zaken. Maargoed.

Mijn boerenverstand zegt me dat als je een bon hebt waarop staat dat de motor bij aankoop een afleverbeurt heeft gehad, dan zou je bij Motoport moeten kunnen navragen wat daar allemaal bij zit inbegrepen en als blijkt dat ze je wel hebben laten betalen voor bijvoorbeeld die remvloeistof en het blijkbaar niet is gedaan, dat je dan wel een poot hebt om op te staan. Lijkt mij.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:13:27 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135031038
Mensen bij wie Motoport nog in een hoog aanzien staat :X

Vraag áltijd waar 'afleverkosten' voor betaald gaan worden, en geloof NOOIT een verkoper op zijn mooie blauwe ogen.. sowieso gaat een verkoper die mij afleverkosten wil laten betalen mij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen auto of ander voertuig verkopen zonder dat bedrag minstens dubbel cadeau te doen..

Afleverkosten betaal je op een nieuw voertuig, omdat die in de folie worden aangeleverd, en eventuele optie's en extra's moeten worden overgebouwd icm een poetsbeurt om overal de conservatie vanaf te poetsen. Op een gebruikt voertuig is dat gewoon klinkklare onzin.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:24:48 #272
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135031526
Remvloeistof die in 10.000km verandert in zwarte drab? Heb je dat dan niet gezien bij aankoop?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:35:46 #273
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135032000
Vandaag weer prima rijweer! die weer alarmen zeggen vaak dat het een prima dag om te rijden is!
In zomeroutfit de weg op en dikke prima ^O^
pi_135032253
Motoport :r!
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:46:23 #275
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135032468
Vooralsnog is de service bij die van mij prima. Afkloppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')