abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135032474
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:24 schreef Dekatria het volgende:
Remvloeistof die in 10.000km verandert in zwarte drab? Heb je dat dan niet gezien bij aankoop?
Nope, Ik vond het stuurkastje er altijd al wat 'leeg' uitzien. maar er werd mij verzekerd dat het gewoon goed was. Daar vertrouw je dan ook op, aangezien dit mijn eerste motor is.... Die leidingen moesten verdomme zelfs een paar keer worden doorgespoten voordat al die drap eruit was.....
pi_135032527
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef Dekatria het volgende:
Vooralsnog is de service bij die van mij prima. Afkloppen.
Ja bij mij ook, helaas moet ik er nu zo achter komen dat het niet zo best is.... Verder alleen maar goede ervaringen gehad, alleen schaadt dit mijn vertrouwen wel erg diep.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:47:54 #278
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135032535
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef handboek het volgende:

[..]

Nope, Ik vond het stuurkastje er altijd al wat 'leeg' uitzien. maar er werd mij verzekerd dat het gewoon goed was. Daar vertrouw je dan ook op, aangezien dit mijn eerste motor is.... Die leidingen moesten verdomme zelfs een paar keer worden doorgespoten voordat al die drap eruit was.....
:')

Sowieso aankaarten, want dit is natuurlijk geen stijl. Als de monteur bij de Alp een foutje maakt, sta ik meteen voor z'n neus.
pi_135032552
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:46 schreef handboek het volgende:

[..]

Ga met beide facturen terug en zeg dat het niet klopt en probeer je afleverbeurt geld terug te halen
pi_135032699
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef klawie het volgende:

[..]

Ga met beide facturen terug en zeg dat het niet klopt en probeer je afleverbeurt geld terug te halen
Eerst die bon van de motor maar eens gaan zoeken, ligt ergens onderop een stapel. Verder heb ik geen factuur van hen. Heb de beurt ergens anders laten uitvoeren
pi_135032873
Ra, ra, ra wat is mijn probleem?

Tijdens het rijden viel mijn motor (DRZ400SM) opeens uit.

Normaal kan ik de motor heel makkelijk aanduwen in zijn twee, helaas dat werkte niet meer.

Startmotor maakt een heel hard kabaal en 'loopt ook niet door' of 'krijgt hem er niet overheen'
Lijkt alsof mijn startmotor of mijn versnellingsbak naar de haaien is.

Als ik hem in zn vrij zet rolt de motor heel makkelijk, maar in de versnelling en koppeling in loopt de motor heel stroef.

Bij aanrennen blokkeert mijn achterwiel.

Ben nu zo wanhopig bang dat ik hem bijna naar motoport wil duwen :( .
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_135032925
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:51 schreef handboek het volgende:

[..]

Eerst die bon van de motor maar eens gaan zoeken, ligt ergens onderop een stapel. Verder heb ik geen factuur van hen. Heb de beurt ergens anders laten uitvoeren
ooh oke dacht dat je weer bij motoport geweest wast hun zullen dan wel zeggen dat je bent opgelicht door de andere garage

Wordt moeilijk dan
pi_135033119
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:57 schreef klawie het volgende:

[..]

ooh oke dacht dat je weer bij motoport geweest wast hun zullen dan wel zeggen dat je bent opgelicht door de andere garage

Wordt moeilijk dan
Opgelicht door die andere garage? Was een zeer schappelijk prijsje voor wat hij allemaal heeft moeten verrichten. Maar ik snap wat je bedoeld, ik ga nog wel ff kijken of ik er nog iets aan kan doen. Vind dit namelijk gewoon smerig, stel dat ik een noodstop had moeten maken en de remmen hadden geweigerd..... Moet er niet aan denken..
pi_135033519
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:56 schreef 1517 het volgende:
Ra, ra, ra wat is mijn probleem?

Tijdens het rijden viel mijn motor (DRZ400SM) opeens uit.

Normaal kan ik de motor heel makkelijk aanduwen in zijn twee, helaas dat werkte niet meer.

Startmotor maakt een heel hard kabaal en 'loopt ook niet door' of 'krijgt hem er niet overheen'
Lijkt alsof mijn startmotor of mijn versnellingsbak naar de haaien is.

Als ik hem in zn vrij zet rolt de motor heel makkelijk, maar in de versnelling en koppeling in loopt de motor heel stroef.

Bij aanrennen blokkeert mijn achterwiel.

Ben nu zo wanhopig bang dat ik hem bijna naar motoport wil duwen :( .
Draai de bougies er eens uit en kijk of ie dan wel mee wil lopen als je hem aanduwt?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135033521
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:02 schreef handboek het volgende:

[..]

Opgelicht door die andere garage? Was een zeer schappelijk prijsje voor wat hij allemaal heeft moeten verrichten. Maar ik snap wat je bedoeld, ik ga nog wel ff kijken of ik er nog iets aan kan doen. Vind dit namelijk gewoon smerig, stel dat ik een noodstop had moeten maken en de remmen hadden geweigerd..... Moet er niet aan denken..
Als het te mooi is waard te zijn is dat ook zo :P

Ik heb een jaar gewerkt bij kwikfit ik weet hoe zulke zaken denken
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:18:39 #286
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_135033816
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:13 schreef Sounddragon het volgende:
Mensen bij wie Motoport nog in een hoog aanzien staat :X

Vraag áltijd waar 'afleverkosten' voor betaald gaan worden, en geloof NOOIT een verkoper op zijn mooie blauwe ogen.. sowieso gaat een verkoper die mij afleverkosten wil laten betalen mij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen auto of ander voertuig verkopen zonder dat bedrag minstens dubbel cadeau te doen..

Afleverkosten betaal je op een nieuw voertuig, omdat die in de folie worden aangeleverd, en eventuele optie's en extra's moeten worden overgebouwd icm een poetsbeurt om overal de conservatie vanaf te poetsen. Op een gebruikt voertuig is dat gewoon klinkklare onzin.
dit dus, alle bovenstaande punten. Mijn eerste motor kwam bij motoport Rotterdam vandaan. Jaar later wilden ze dik 700 euro voor een kleine beurt want 'achterstallig onderhoud' en kapotte lagers :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_135033848
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:18 schreef stinkie het volgende:

[..]

dit dus, alle bovenstaande punten. Mijn eerste motor kwam bij motoport Rotterdam vandaan. Jaar later wilden ze dik 700 euro voor een kleine beurt want 'achterstallig onderhoud' en kapotte lagers :')
Heee idem ditto hier voor Motoport Breda
pi_135033961
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:12 schreef klawie het volgende:

[..]

Als het te mooi is waard te zijn is dat ook zo :P

Ik heb een jaar gewerkt bij kwikfit ik weet hoe zulke zaken denken
Nee deze man vertrouw ik wel. Had zelfs de ketting en tandwielen schoongemaakt en opnieuw ingespoten terwijl dat niet eens nodig was. Is een klein bedrijfje, moet het dus hebben van goede klantcontacten, anders is ie zo failliet. Kwikfit zou in principe gewoon een beetje aan kunnen modderen aangezien ze toch wel klanten krijgen. Ze staan namelijk landelijk bekend.
pi_135035531
Leermoment van vandaag: de zaak waar je je motor koopt heeft dus sinds 1 januari een 'documentnummer' nodig als je het voertuig op je naam wil laten zetten. En ja, ik zal vast heel scheel hebben gekeken, maar ik heb het niet op de rdw-site zien staan, waar ik nog heb gekeken ivm de nieuwe regeling.

* mjan is dus nog steeds motor-loos :(
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135035550
Mwah ik geef toch altijd aan dat als ze slijtage onderdelen of vloeistoffen willen vervangen dat ze eerst moeten bellen voor toestemming want ik beslis zelf wel wat zij mogen doen en wat ik zelf kan.

Olie en filter vervangen kan ik inmiddels bijvoorbeeld zelf wel en een kettingsetje moet ook wel lukken.
pi_135035641
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:21 schreef handboek het volgende:

[..]

Nee deze man vertrouw ik wel. Had zelfs de ketting en tandwielen schoongemaakt en opnieuw ingespoten terwijl dat niet eens nodig was. Is een klein bedrijfje, moet het dus hebben van goede klantcontacten, anders is ie zo failliet. Kwikfit zou in principe gewoon een beetje aan kunnen modderen aangezien ze toch wel klanten krijgen. Ze staan namelijk landelijk bekend.
Motoport ook dat is de kwikfit onder de motorzaken
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:07:32 #292
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135035911
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef mjan het volgende:
Leermoment van vandaag: de zaak waar je je motor koopt heeft dus sinds 1 januari een 'documentnummer' nodig als je het voertuig op je naam wil laten zetten. En ja, ik zal vast heel scheel hebben gekeken, maar ik heb het niet op de rdw-site zien staan, waar ik nog heb gekeken ivm de nieuwe regeling.

Da's mooi balen!

Overigens daarstraks gebeld met de zadelboer, blijkt er een week levertijd te wezen voor mijn kleur. "Op voorraad" staat er op de website, maar alleen zwart dus :z

Oude zadel wordt dan herbekleed dus dan moet ik m'n motor een week missen - wacht wel ff tot het een weekje vriest w/
pi_135036252
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:07 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Da's mooi balen!

Overigens daarstraks gebeld met de zadelboer, blijkt er een week levertijd te wezen voor mijn kleur. "Op voorraad" staat er op de website, maar alleen zwart dus :z

Oude zadel wordt dan herbekleed dus dan moet ik m'n motor een week missen - wacht wel ff tot het een weekje vriest w/
Wat is dat toch met die zadels van de alpjes? Zie er zoveel met een rot zadel terwijl het zadel van mijn ouwe lijk nog steeds goed is
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:17:55 #294
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135036355
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:15 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Wat is dat toch met die zadels van de alpjes? Zie er zoveel met een rot zadel terwijl het zadel van mijn ouwe lijk nog steeds goed is
Mwoh, die van mij was in Kroatië ook nog prima hoor. Vanaf dat punt is het verval ingezet :') schapenvel erop + regenbui en toen ging het snel bergafwaarts.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:40:35 #295
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135037294
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 18:56 schreef mjan het volgende:

'documentnummer' als in; rijbewijsnummer? dat is al effe zo toch? bij het postkantoor moest dat al een hele tijd.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:41:30 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135037332
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:17 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Mwoh, die van mij was in Kroatië ook nog prima hoor. Vanaf dat punt is het verval ingezet :') schapenvel erop + regenbui en toen ging het snel bergafwaarts.
Zeg je nou dat je schapenvel je zadel heeft gesloopt? :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:43:18 #297
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135037431
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zeg je nou dat je schapenvel je zadel heeft gesloopt? :?
Zal er wellicht wel aan hebben bijgedragen dat de bekleding ging scheuren. 3.5 week zo gereden, toen het regende in Slovenië dat ding eraf gelaten. En toen begon het rappe verval :+
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:48:32 #298
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135037666
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zal er wellicht wel aan hebben bijgedragen dat de bekleding ging scheuren. 3.5 week zo gereden, toen het regende in Slovenië dat ding eraf gelaten. En toen begon het rappe verval :+
Apart.. ik vind het altijd wel wat hebben; zo'n deaud schaep onder je kont. :P
pi_135037786
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

'documentnummer' als in; rijbewijsnummer? dat is al effe zo toch? bij het postkantoor moest dat al een hele tijd.
Nee, was specifiek een of ander nummer dat per 1 januari is ingevoerd, maar goed, de medewerker van het postkantoor was ook niet het grootste licht dat er rondloopt, dus meer dan 'documentnummer' kreeg ik er niet uit.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:54:10 #300
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135037879
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Apart.. ik vind het altijd wel wat hebben; zo'n deaud schaep onder je kont. :P
Zag er wel gaaf uit ja, maar functioneel was het al snel niet meer helaas :N na de eerste week was het zitvlak al zo plat dat het niet meer ventileerde.

Dit jaar een kraalzadel proberen, kijken hoe dat rijdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')