kijk eens op MF in het topic voor de z750. daar staan vast een hoop plaatjes van andere uitlatenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:26 schreef Scheringa het volgende:
Ik lees hier al even mee, maar ik ga nu toch maar eens reageren.
Ik ben helemaal nieuw in de motorwereld en heb er dus ook totaal geen verstand van. Nou ben ik een leuke fiets op het oog (Kawa z750r uit 2012), maar hier zit nog de standaard uitlaat onder en die is niet om aan te zien.
Daar het zoeken op internet niet mijn sterkste punt is wil ik jullie toch vragen waar ik geschikte uitlaten voor deze fiets zou kunnen vinden. ik bedoel, zijn er sites die de verschillende geschikte uitlaten op een rijtje hebben staan, of moet ik bij de verschillende fabriekanten zelf uitzoeken of ze de juiste uitlaten hebben?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Maar zo praat je zelf toch ook?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:22 schreef Salatrel het volgende:
Assendelft nee die mensen praten met verschrikkelijk accent daar stop ik niet voor
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar zo praat je zelf toch ook?
http://www.pajic-racing.nl/RenD/RenDuitlaten.htmquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:26 schreef Scheringa het volgende:
Ik lees hier al even mee, maar ik ga nu toch maar eens reageren.
Ik ben helemaal nieuw in de motorwereld en heb er dus ook totaal geen verstand van. Nou ben ik een leuke fiets op het oog (Kawa z750r uit 2012), maar hier zit nog de standaard uitlaat onder en die is niet om aan te zien.
Daar het zoeken op internet niet mijn sterkste punt is wil ik jullie toch vragen waar ik geschikte uitlaten voor deze fiets zou kunnen vinden. ik bedoel, zijn er sites die de verschillende geschikte uitlaten op een rijtje hebben staan, of moet ik bij de verschillende fabriekanten zelf uitzoeken of ze de juiste uitlaten hebben?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Want? er is een deel weggespoeld?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:43 schreef Salatrel het volgende:
![]()
zo maar eens de route voor de vakantie opnieuw maken in basecamp
ja mijn hdd is zondag gecrashedquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef KneusTeun het volgende:
W
[..]
Want? er is een deel weggespoeld?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:28 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
http://www.pajic-racing.nl/RenD/RenDuitlaten.htm
Top service en mooie uitlaatjes, past het niet? Dan maakt hij het op maat
Ziet dit er uit als corrosie op de uitlaat, onderin? Is dat überhaupt de uitlaat, dat "naast" de standaard?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Check de voorste cilinder, als het een pekelfiets is geweest begint daar het verval door afbladderende lak. Idem voor de uitlaatbochten, die moeten er nog netjes uitzien, dus niet teveel corrosie.
[..]
Enige foto die ik van die hoek heb. Morgen ga ik dus opnieuw kijken en dan zal ik wel wat detailfoto's te maken. Ik ben echt een n00bie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:11 schreef Dekatria het volgende:
Wat een kleine foto man, daar zie je toch niets op?
Tsja, mijn velgen en mijn uitlaat zijn rot, maar mijn Alp rijdt nog altijd prima. Het hoeft dus geen ramp te zijn, het heeft natuurlijk wel gevolgen voor de prijs.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ziet dit er uit als corrosie op de uitlaat, onderin? Is dat überhaupt de uitlaat, dat "naast" de standaard?Ik weet dat het moeilijk te beoordelen is, maar toch:
[ afbeelding ]
Mijn vader wil hem ook nog zien dus morgen gaan we weer even op en neer. Ik weet nu in elk geval waar ik op moet letten. En als het inderdaad corrosie is, valt daar nog wat makkelijks aan te doen? Is het ernstig?![]()
Goed om te horen. Prijs vergeleken met andere aanbieders lijkt al vrij laag te zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tsja, mijn velgen en mijn uitlaat zijn rot, maar mijn Alp rijdt nog altijd prima. Het hoeft dus geen ramp te zijn, het heeft natuurlijk wel gevolgen voor de prijs.
Voor die prijs moet 'ie gewoon goed zijn, geen roest e.d.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:17 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Goed om te horen. Prijs vergeleken met andere aanbieders lijkt al vrij laag te zijn.
pics or bull.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:15 schreef picodealion het volgende:
Stelletje vandalen in Arnhem, niet normaal.. heb mijn motor een paar nachtjes voor de deur staan, hebben ze er met hun tengels aangezeten.
Er zat een BH over het windscherm gespannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |