Niet bepaald nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:23 schreef Gummiebeer het volgende:
Veldhoven![]()
Das niet naast de deur van 053
Dat zeker maar deze lijkt me ook wel aardig:quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:09 schreef BlackLining het volgende:
Het zijn betrouwbare fietsen maar 127k is wel heel veel
Wat moet dat kosten?
Edit: Fail¤1.350 is nogal wat voor een machine met zo'n stand vind ik. Moet nog best wat af kunnen.
Eigenlijk kan er vrij weinig gebeuren met een Alp. Gezien het prijskaartje zal die wel goed moeten zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Niet bepaald nee.![]()
Ach, het duurt sowieso nog een maand voordat er ook maar iets mee gaat gebeuren. Ben gister pas begonnen met rijlessen.
Thanks voor je adviesquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Eigenlijk kan er vrij weinig gebeuren met een Alp. Gezien het prijskaartje zal die wel goed moeten zijn.
[..]
Die dufveel (quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zeker maar deze lijkt me ook wel aardig:
http://www.speurders.nl/o(...)direction=&order_by=
Het idee is om ook in de winter te gaan rijden dus een cardan is dan zekers wel handig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Die dufveel () heeft dan weer als pluspunt een cardanas, zo goed als onderhoudsvrij. Zit hetzelfde blok in als een alp dacht ik, dus dat blijft wel doorlopen.
En in dat geval..quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het idee is om ook in de winter te gaan rijden dus een cardan is dan zekers wel handig.
Dit ookquote:
35kWquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
900. Nero22 zit met de 25kw regeling. Dat knijpen is niet zo lekker
Ah ja, das waar, ahum.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
35kWscheelt alweer
Overigens kun je de handel prima 25kW op kenteken hebben een 35kW in het echt. Beide mag je rijden namelijk. Mag officieel niet maar ik kan me echt niet voorstellen dat je daar gejank om krijgt als je tegen de verzekeraar gewoon zegt dat ie 35kW heeft.
Was toch op MF iemand? die was motor kwijt en 1000,- boete ofzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
35kWscheelt alweer
Overigens kun je de handel prima 25kW op kenteken hebben een 35kW in het echt. Beide mag je rijden namelijk. Mag officieel niet maar ik kan me echt niet voorstellen dat je daar gejank om krijgt als je tegen de verzekeraar gewoon zegt dat ie 35kW heeft.
Het is wel van de zotte, die 2 kw verschil is verwaarloosbaar eigenlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:05 schreef Nero22 het volgende:
Ik kan die Alp ook op 35 kw laten zetten, maar dan niet op kenteken. Zou me zelfs ¤200 schelen in de prijs. Zit ik dus wel met dat risico. Ik weet het niet.
Ja precies... En dan kost het me wel even rond de ¤300quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is wel van de zotte, die 2 kw verschil is verwaarloosbaar eigenlijk.
Wat op kenteken staat is belangrijker dan wat ie daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:05 schreef Nero22 het volgende:
Ik kan die Alp ook op 35 kw laten zetten, maar dan niet op kenteken. Zou me zelfs ¤200 schelen in de prijs. Zit ik dus wel met dat risico. Ik weet het niet.
Met een Alpje rijd je max 140 snelweg, dan is het nog te doen. Als je wil kan je doortrekken naar 170, maar das niet leuk rijden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:09 schreef Nero22 het volgende:
Mijn voornaamste "probleem": wat doet een (25kw) Alp op de snelweg? Zowel kracht/snelheid als comfort. Ik ga echt geen 180 rijden (trajectcontrole, lol) maar ik wil wel wat overhouden zeg maar.
De A2 ri. Amsterdam is toch 100. Prima dan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Met een Alpje rijd je max 140 snelweg, dan is het nog te doen. Als je wil kan je doortrekken naar 170, maar das niet leuk rijden.
Tegenwoordig kan je niet meer motorrijden als je nog geen 24 jaar bent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Sowieso die hele regeling.Het is allemaal om die staatskas te spekken. Vroeger deed je gewoon lessen op een 900 en dan was het klaar, ongeacht leeftijd bladiebla.
In mijn ervaring houd je 110 met de Alp gemakkelijk een paar uur vol. Daarboven wordt het snel minder prettig over langere afstanden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:11 schreef Nero22 het volgende:
[..]
De A2 ri. Amsterdam is toch 100. Prima dan.
Met het verschil dat geen achttienjarige een Lamborghini kan betalen, terwijl je een motorfiets hebt waar je de 250 mee aantikt voor minder dan duizend euro voor de deur hebt staan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:16 schreef JK het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je niet meer motorrijden als je nog geen 24 jaar bent.
Maar als je 18 bent, mag je wel in een Porsche, Ferrari of Lamborghini stappen. Ach, we weten toch al lang dat de lui in de politiek de meest stomme regeltjes verzinnen en er zelf niets van af weten.
35kW is best aardig hoor, maar dat 11kW gebeuren is echt slap gelul en eigenlijk levensgevaarlijk buiten de stad.
Ik heb op die snelheden te veel last van de wind, maar dat kan ook aan mijn ruit i.c.m. mijn lengte liggen. Jij duikt natuurlijk wat gemakkelijker onder die wind door.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:25 schreef Anne het volgende:
Mijn ervaring is dat 150 km/h nog prima te doen is op een langere afstand (en dan heb ik nog wel een 600cc).
Ik heb ook gewoon last van windquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb op die snelheden te veel last van de wind, maar dat kan ook aan mijn ruit i.c.m. mijn lengte liggen. Jij duikt natuurlijk wat gemakkelijker onder die wind door.
Dat wil niet zeggen dat pappa wel iets snels voor de deur heeft staan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met het verschil dat geen achttienjarige een Lamborghini kan betalen, terwijl je een motorfiets hebt waar je de 250 mee aantikt voor minder dan duizend euro voor de deur hebt staan.
net de CB ff uitgelatenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:30 schreef Salatrel het volgende:
ik had eigenlijk het idee opgevat om eens een balletje op te gooien voor een ritje maar ik zie dat we volgende week richting vriespunt gaan qua voorspellingen dus waarschijnlijk zou alleen BL op komen dagen
Natuurlijk, maar beleid wordt niet op individuele situaties gemaakt maar gaat uit van algemeenheden. In dat licht is zo'n onderscheid prima te verdedigen. Hoe dat onderscheid moet worden ingevuld (tig verschillende rijbewijzenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:31 schreef JK het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat pappa wel iets snels voor de deur heeft staan.
Een Porsche 911 is een goedkopere auto die ook niet door iedereen direct te besturen is, zeker niet door automobilisten met weinig ervaring met snelheid en ervaring met flink wat koppel.
Waar is dat filmpje van dat jonge pikkie in die Nissan Skyline van z'n pa die ruim over de 300km/u over een autoweg in NL ging rijden?
Ik zat daar laatst ook al aan te denkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:30 schreef Salatrel het volgende:
ik had eigenlijk het idee opgevat om eens een balletje op te gooien voor een ritje maar ik zie dat we volgende week richting vriespunt gaan qua voorspellingen dus waarschijnlijk zou alleen BL op komen dagen
U vraagt, wij draaien: http://www.dumpert.nl/med(...)en_nissan_botox.htmlquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:31 schreef JK het volgende:
[..]
Waar is dat filmpje van dat jonge pikkie in die Nissan Skyline van z'n pa die ruim over de 300km/u over een autoweg in NL ging rijden?
Je hoort me verder niet klagen over 35kW, want dat is prima en ook geschikt voor oudere motorrijders om het te leren, maar feit blijft dat je gewoon snel spul kan kopen van 18-20 jaar en je dan als motorrijder op een 11kW staafmixer moet rijden. Dat spul komt echt niet vooruit en is gewoon serieus een slechte keus geweest. 35kW is niets mis mee...quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar beleid wordt niet op individuele situaties gemaakt maar gaat uit van algemeenheden. In dat licht is zo'n onderscheid prima te verdedigen. Hoe dat onderscheid moet worden ingevuld (tig verschillende rijbewijzen) is een tweede.
Ja, die 11 kW-regeling moet snel worden afgeschaft. Levensgevaarlijk om met zo'n ding de snelweg op te gaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:41 schreef JK het volgende:
[..]
Je hoort me verder niet klagen over 35kW, want dat is prima en ook geschikt voor oudere motorrijders om het te leren, maar feit blijft dat je gewoon snel spul kan kopen van 18-20 jaar en je dan als motorrijder op een 11kW staafmixer moet rijden. Dat spul komt echt niet vooruit en is gewoon serieus een slechte keus geweest. 35kW is niets mis mee...
@nero22; thanks
Aah, zo heb je dat gedaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:52 schreef Nero22 het volgende:
Daarom was ik ook zo blij dat ik vanaf dit jaar meteen in kon stappen op A2 met mijn 22 jaar. Doodeng lijkt me dat, nog geen eens fatsoenlijk de 100 km/u kunnen halen. Prima als je naar school moet rijden in je eigen stad, maar anders...
Ik ben nog niet geslaagd hoor, dat is Erasmo. Ik heb gister pas mijn eerste les gehad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Aah, zo heb je dat gedaanzat me al een half uur af te vragen hoe jij net geslaagd kon zijn een toch A2 kon hebben
maar inderdaad, sinds dit jaar kan het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |