Niet bepaald nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:23 schreef Gummiebeer het volgende:
Veldhoven![]()
Das niet naast de deur van 053
Dat zeker maar deze lijkt me ook wel aardig:quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:09 schreef BlackLining het volgende:
Het zijn betrouwbare fietsen maar 127k is wel heel veel
Wat moet dat kosten?
Edit: Fail¤1.350 is nogal wat voor een machine met zo'n stand vind ik. Moet nog best wat af kunnen.
Eigenlijk kan er vrij weinig gebeuren met een Alp. Gezien het prijskaartje zal die wel goed moeten zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Niet bepaald nee.![]()
Ach, het duurt sowieso nog een maand voordat er ook maar iets mee gaat gebeuren. Ben gister pas begonnen met rijlessen.
Thanks voor je adviesquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Eigenlijk kan er vrij weinig gebeuren met een Alp. Gezien het prijskaartje zal die wel goed moeten zijn.
[..]
Die dufveel (quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zeker maar deze lijkt me ook wel aardig:
http://www.speurders.nl/o(...)direction=&order_by=
Het idee is om ook in de winter te gaan rijden dus een cardan is dan zekers wel handig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Die dufveel () heeft dan weer als pluspunt een cardanas, zo goed als onderhoudsvrij. Zit hetzelfde blok in als een alp dacht ik, dus dat blijft wel doorlopen.
En in dat geval..quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het idee is om ook in de winter te gaan rijden dus een cardan is dan zekers wel handig.
Dit ookquote:
35kWquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
900. Nero22 zit met de 25kw regeling. Dat knijpen is niet zo lekker
Ah ja, das waar, ahum.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
35kWscheelt alweer
Overigens kun je de handel prima 25kW op kenteken hebben een 35kW in het echt. Beide mag je rijden namelijk. Mag officieel niet maar ik kan me echt niet voorstellen dat je daar gejank om krijgt als je tegen de verzekeraar gewoon zegt dat ie 35kW heeft.
Was toch op MF iemand? die was motor kwijt en 1000,- boete ofzo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
35kWscheelt alweer
Overigens kun je de handel prima 25kW op kenteken hebben een 35kW in het echt. Beide mag je rijden namelijk. Mag officieel niet maar ik kan me echt niet voorstellen dat je daar gejank om krijgt als je tegen de verzekeraar gewoon zegt dat ie 35kW heeft.
Het is wel van de zotte, die 2 kw verschil is verwaarloosbaar eigenlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:05 schreef Nero22 het volgende:
Ik kan die Alp ook op 35 kw laten zetten, maar dan niet op kenteken. Zou me zelfs ¤200 schelen in de prijs. Zit ik dus wel met dat risico. Ik weet het niet.
Ja precies... En dan kost het me wel even rond de ¤300quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is wel van de zotte, die 2 kw verschil is verwaarloosbaar eigenlijk.
Wat op kenteken staat is belangrijker dan wat ie daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:05 schreef Nero22 het volgende:
Ik kan die Alp ook op 35 kw laten zetten, maar dan niet op kenteken. Zou me zelfs ¤200 schelen in de prijs. Zit ik dus wel met dat risico. Ik weet het niet.
Met een Alpje rijd je max 140 snelweg, dan is het nog te doen. Als je wil kan je doortrekken naar 170, maar das niet leuk rijden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:09 schreef Nero22 het volgende:
Mijn voornaamste "probleem": wat doet een (25kw) Alp op de snelweg? Zowel kracht/snelheid als comfort. Ik ga echt geen 180 rijden (trajectcontrole, lol) maar ik wil wel wat overhouden zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |