SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Was er al een chrashlist voor 2014?Is u dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was er al een chrashlist voor 2014?Wat is er gebeurd?! En alles oke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt het nou zo, of is die achterband aardig versleten?
Dat was ook het eerste wat mij opviel...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:25 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?! En alles oke?
Lijkt het nou zo, of is die achterband aardig versleten?
Was er al een chrashlist voor 2014?damn! alles heel? (aan jezelf vooral)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ketting was niet geknapt?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Crisis, vandaag gebeurd dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef BlackLining het volgende:
Ja, dat ben ik. En die achterband valt mee, heeft van zichzelf geen profiel op de middenstrook. Werk aardig versleten maar nog ruim binnen marges.
Gewoon onderuit geremd, op de voorband trouwens, dus dat bandje is niet de oorzaak.
Knie, heup en schouder zwaar gekneusd, werd ff gevreesd voor nekletsel maar dat lijkt mee te vallen. Als ik zonder mijn rugprotector had gereden zou het héél anders afgelopen zijn.
Was er al een chrashlist voor 2014?N65 bij vught? zo ja dan heb ik je gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I are Baboon
Ja, bij de Martinilaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:40 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
N65 bij vught? zo ja dan heb ik je gezien.
Ja daar, reed aan de overkant richting school.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, bij de Martinilaan.
Wel toevalligwas je in blik?
Drie minuten later stonden er twee ambulances, twee politiewagens en de brandweer om me heen. Wat een toestand zeg![]()
Was er al een chrashlist voor 2014?Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, Bandit in een plasje 'bloed'.There's a frood who really knows where his towel is.
Oh dat is wel verschrikkelijk klote man!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef BlackLining het volgende:
Ja, dat ben ik. En die achterband valt mee, heeft van zichzelf geen profiel op de middenstrook. Werk aardig versleten maar nog ruim binnen marges.
Gewoon onderuit geremd, op de voorband trouwens, dus dat bandje is niet de oorzaak.
Knie, heup en schouder zwaar gekneusd, werd ff gevreesd voor nekletsel maar dat lijkt mee te vallen. Als ik zonder mijn rugprotector had gereden zou het héél anders afgelopen zijn.
Bandit is total loss, carter gescheurd en voorvork krom.
Damn gozert, gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen. Maar RIP El Banditoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef BlackLining het volgende:
Bandit is total loss, carter gescheurd en voorvork krom.
Ik zit alweer op Marktplaats te zoekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:28 schreef Salatrel het volgende:
Toch maar die weestrom 650 en mee op vakantie? 21 juni vertrek.
Verder wel kut man. Gelukkig geen ernstig letsel
wat ga je nu zoeken dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zit alweer op Marktplaats te zoeken
Alles zit nu al vast, wordt hele dikke pret morgen met spierpijn
Een nieuwe Bandit.quote:
leuke alp!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een nieuwe Bandit.
V-Strom of Tiger XC zit er financieel niet in. Een nieuwe Bandit ook niet want ik moet ook een nieuw pak hebben, maar ik wil zo snel mogelijk weer opstappen. Tot bijzonder grote ergernis van mijn ouders en vriendin trouwens, maar so be it. Het gaat toch echt gebeuren.
Grapjasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |