Ik zou het niet doen. Kutbrommers!quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef Nero22 het volgende:
Kut, ik heb interesse in een Transalp.
Een XL650 in het zilver.
Feliquote:
Ik keek eerst altijd naar een Ninja 250, maar toen zag ik deze staan... Ik moest ook om mijzelf lachen.quote:
Hoe kun je zo lang wachten?!?! ik had hem al voor me A.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga hier maar eens meelezen.. Eind vorig jaar rijbewijs gehaald en ben een beetje aan t orienteren voor aanschaf
Waarom heeft hij het rijbewijs dan gehaald?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe kun je zo lang wachten?!?! ik had hem al voor me A.
Mijn broer heeft ook al 8 jaar zijn A en nooit weer gereden (1x op mijne)
Dan vraag je dat aan mij?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom heeft hij het rijbewijs dan gehaald?
quote:
Dank en dank. Morgen gelijk langs de gemeente voor een extra A-tjequote:Op woensdag 8 januari 2014 16:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Feli
[..]
Ik keek eerst altijd naar een Ninja 250, maar toen zag ik deze staan... Ik moest ook om mijzelf lachen.
Voor ik op het werk ben moet ik 250-300 km rijden en er moet voor een week aan spullen meequote:
Dat zie je in de linkquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:09 schreef BlackLining het volgende:
Het zijn betrouwbare fietsen maar 127k is wel heel veel
Wat moet dat kosten?
Wat wil je dat ik zeg als Alp rijder?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:17 schreef Nero22 het volgende:
Wat vinden jullie van dit?
[ afbeelding ]
Bouwjaar: 2001
Km-stand: 25510
Incl. topkoffer, handkappen en handvatverwarming
Prijs (op 25 kw): ¤3500 incl. rijklaar maken
Ik wil dat je gewoon meekomt om te kijken of het technisch ook wat is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg als Alp rijder?
Ja precies, niemand hier is bevooroordeelt over alpsquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg als Alp rijder?
Als het in de buurt is wil ik best mee om te kijken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik wil dat je gewoon meekomt om te kijken of het technisch ook wat is.
Tja, het blijven degelijke fietsen en ideaal voor beginnende rijders door zijn goedmoedige en voorspelbare gedrag.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies, niemand hier is bevooroordeelt over alps
En is motoport!! dus je betaald sowieso teveel....
Het is wel de goedkoopste XL650 die ze hebben staan. Excl. 25 kw en rijklaar maken is het ¤2750.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies, niemand hier is bevooroordeelt over alps
En is motoport!! dus je betaald sowieso teveel....
Veldhoven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als het in de buurt is wil ik best mee om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |