Die mannen daarin moeten zich diep schamen, zomaar een vrouw de baas laten zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 19:31 schreef Tropanzia het volgende:
De volgende feministen zijn dan wél weer grappig:
Het blijven vrouwen he... Ze weten maar niet wat ze willen.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef Ambicioso het volgende:
Feministen in Europa zijn altijd zo raar.
Ze willen dat vrouwen meer/belangrijker worden dan mannen.
Juist waar ze nu tegen zijn maar dan andersom.
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het blijven vrouwen he... Ze weten maar niet wat ze willen.
Nog maar zwijgen over de alimentatie, overdreven zwangersschapsverloffen ect..quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Maar wel verwachten dat wij de deur open houden voor ze.
Of de stoel af en aanschuiven.
En wij mogen hun geen tikken geven.
Zijn over het algemeen toch niet zo aantrekkelijk.
Epic Sax Guyquote:Op woensdag 4 september 2013 20:26 schreef Repeating het volgende:
[..]
Nog maar zwijgen over de alimentatie, overdreven zwangersschapsverloffen ect..
Voorspelbaar dit.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ga jij maar heen eind weg met je radicale feministische gedachten
Zeer egoïstisch...quote:Op woensdag 4 september 2013 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
De beperkte agenda van feministen vind ik altijd wel grappig. Wel eisen dat er meer vrouwen in topfuncties komen, maar nooit willen ze meer vuilnisvrouwen. Dan is iets opeens mannenwerk.
Zo ben ik niet, vrouwen zijn zeer belangrijk bij een opvoeding van een kind, zonder moederlijk liefde mist een kind toch wel wat, vrouwen zijn er niet om mishandeld te worden, van zulke mensen moet ik kosten. Ik bedoel een vrouw heeft jouw zelf 9 maanden gedragen en opgevoed en dan haat je vrouwen! Dan is er zeker wat mis met je.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:29 schreef maximumrage het volgende:
hier op de fok zijn ook sukkels die denken dat vrouwen zijn om te mishandelen!
ja dat! hier op fok loopt zo'n debiel die een link naar zijn site met vast gebonden vrouwen in al zijn berichten zet! walgelijkquote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, vrouwen zijn zeer belangrijk bij een opvoeding van een kind, zonder moederlijk liefde mist een kind toch wel wat, vrouwen zijn er niet om mishandeld te worden, van zulke mensen moet ik kosten. Ik bedoel een vrouw heeft jouw zelf 9 maanden gedragen en opgevoed en dan haat je vrouwen! Dan is er zeker wat mis met je.
Nou misschien was het bondagequote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ja dat! hier op fok loopt zo'n debiel die een link naar zijn site met vast gebonden vrouwen in al zijn berichten zet! walgelijkdat soort mishandelaars moeten een hele harde schop krijgen! ik heb al tegen de admin aangegeven dat de link weg moet en de sukkel die de link in de bericht zet naar de polietie! ze halen deze niet weg en sluiten mijn bericht!!!!
die heet bondage ja!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nou misschien was het bondageDan is het vrijwillig maar het is niet strafbaar om zoiets te posten dus ik denk naar de politie gaan niet zoveel nut heeft.
Oh de gebruiker heet ook bondage? Ik bedoel dat het vrijwillig vastbinden bondage heetquote:Op woensdag 4 september 2013 22:54 schreef maximumrage het volgende:
[..]
die heet bondage ja!
mijn bericht over hem waar ik niet berichten meer mag neerzetten: FB / gebruiker "bondage"
ik geloof dat niet! vast binden is niet leuk! dat doet de vrouwen pijn en ze kunnen niets meerquote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh de gebruiker heet ook bondage? Ik bedoel dat het vrijwillig vastbinden bondage heetDeze vrouwen worden niet mishandeld maar het is wat seksueels snap je? Ze vinden het waarschijnlijk nog leuk ook
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:20 schreef Miertje88 het volgende:
een vrouw moet gewoon luisteren en anders krijgt ze de vlakke hand, klaar.
Dit. Hierdoor kan ik ze dan ook niet serieus nemen en beschouw het meestal als gekakel. Mannen zijn slim en geven ze gelijk en lachen mee en on to the next topic.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
De beperkte agenda van feministen vind ik altijd wel grappig. Wel eisen dat er meer vrouwen in topfuncties komen, maar nooit willen ze meer vuilnisvrouwen. Dan is iets opeens mannenwerk.
ziek ben jij!quote:Op donderdag 5 september 2013 00:20 schreef Miertje88 het volgende:
Dit is een zeer terechte klacht. Vrouwen willen als gelijkwaardige wezens gezien- en behandeld worden, maar ze willen ook dat wij mannen de deur voor hen open houden en meer van dat soort onzin. Tsja, wat willen vrouwen nu eigenlijk? Hoe dan ook: mannen en vrouwen zijn niet gelijk, zowel fysiek als mentaal zijn mannen en vrouwen compleet anders.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:28 schreef vigen98 het volgende:
Debiele feministen die praten over hoe erg vrouwen in de wereld worden mishandeld en zag laatst zo'n debiele feministen groep protesteren die zich als Goden beschouwden en dat een man niks te willen heeft.
En als ik dat zie stamp ik jou vervolgens van de planeet af....Neanderthaler..quote:Op donderdag 5 september 2013 00:20 schreef Miertje88 het volgende:
Mannen zijn helemaal niet slim, ze regeren de wereld en kijk wat een blunderfestijn het is...quote:Op donderdag 5 september 2013 08:58 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit. Hierdoor kan ik ze dan ook niet serieus nemen en beschouw het meestal als gekakel. Mannen zijn slim en geven ze gelijk en lachen mee en on to the next topic.
De overeenkomsten zijn veel groter in aantal dan de verschillen, hermafrodiet zonder tieten...a.k.a. Man.quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:23 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Dit is een zeer terechte klacht. Vrouwen willen als gelijkwaardige wezens gezien- en behandeld worden, maar ze willen ook dat wij mannen de deur voor hen open houden en meer van dat soort onzin. Tsja, wat willen vrouwen nu eigenlijk? Hoe dan ook: mannen en vrouwen zijn niet gelijk, zowel fysiek als mentaal zijn mannen en vrouwen compleet anders.
Watvoor kneus ben jij danquote:Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ik geloof dat niet! vast binden is niet leuk! dat doet de vrouwen pijn en ze kunnen niets meerverkrachters doen ook vrouwen vast binden en het is gemeen!
Komt door de rijke egoisten in amerika. Niet obama, maar de mensen waar je niks over hoort in het nieuws.quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mannen zijn helemaal niet slim, ze regeren de wereld en kijk wat een blunderfestijn het is...
Ben ik ten dele met je eens. Poetin is ook een kankermongool...quote:Op vrijdag 6 september 2013 07:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Komt door de rijke egoisten in amerika. Niet obama, maar de mensen waar je niks over hoort in het nieuws.
Moet je je eens voorstellen wat voor teringzooi het zou zijn als vrouwen de wereld zouden regeren.quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mannen zijn helemaal niet slim, ze regeren de wereld en kijk wat een blunderfestijn het is...
Dan zouden er geen duizenden kinderen per dag van de honger omkomen om maar 1 zijstraat te noemen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen wat voor teringzooi het zou zijn als vrouwen de wereld zouden regeren.
Bijbels opgevoed of anderszins primitief?quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:06 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Wie niet horen wilt, moet maar voelen.
Ik nodig de vrouwen uit om het te proberen. Wat ik echter heb meegemaakt van vrouwelijke leidinggevenden en (te veel) vrouwen op de werkvloer, heb ik daar absoluut geen vertrouwen in. Mijn eigen geslacht bestaat grotendeels uit oppervlakkige, ijdele mutsen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:07 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dan zouden er geen duizenden kinderen per dag van de honger omkomen om maar 1 zijstraat te noemen.
Maar ik heb het tegen een chauvinist dus ik hou op. Zinloos...Bang dat ze het beter doen, stiekum?
Die uitnodiging is dan ook alles wat ik wens. En ook onder de Vrouwen zal de nodige selectie moeten plaatsvinden uiteraard. Maar denk jij serieus dat ze het nog bonter zullen maken dan de Mannen? Ik denk dat het een betere wereld zal worden waar meer vanuit het hart gere(a)geerd zal worden. Angela Merkel doet het toch ook niet slecht? (In een Mannenwereld n.b.) Vind Mannen btw oppervlakkiger en ook ijdeler dan "mutsen". Kan het goed vinden met Vrouwen, zij respecteren mij en ik hen en er valt nooit een onvertogen woord. Dat is met Mannen wel (eens) anders...Mannen zijn bot (zie diverse reacties hier).quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:46 schreef netflanders het volgende:
[..]
Ik nodig de vrouwen uit om het te proberen. Wat ik echter heb meegemaakt van vrouwelijke leidinggevenden en (te veel) vrouwen op de werkvloer, heb ik daar absoluut geen vertrouwen in. Mijn eigen geslacht bestaat grotendeels uit oppervlakkige, ijdele mutsen.
Bot is eerlijk. Geen onvertogen woord betekent roddel, achterklap en maskers.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:04 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Die uitnodiging is dan ook alles wat ik wens. En ook onder de Vrouwen zal de nodige selectie moeten plaatsvinden uiteraard. Maar denk jij serieus dat ze het nog bonter zullen maken dan de Mannen? Ik denk dat het een betere wereld zal worden waar meer vanuit het hart gere(a)geerd zal worden. Angela Merkel doet het toch ook niet slecht? (In een Mannenwereld n.b.) Vind Mannen btw oppervlakkiger en ook ijdeler dan "mutsen". Kan het goed vinden met Vrouwen, zij respecteren mij en ik hen en er valt nooit een onvertogen woord. Dat is met Mannen wel (eens) anders...Mannen zijn bot (zie diverse reacties hier).
Met bot bedoelde ik reacties als "Vrouwen kunnen klappen krijgen als ze niet gehoorzamen" en met "geen onvertogen woord" geen zinloze discussies en je ongelijk niet willen toegeven/inzien. Gisteravond gaf een vriend mij nog een dreun omdat ik de zaken des levens anders zie dan hij. Dat heeft een Vrouw nog nooit gedaan, hoe oneens we het ook waren. Vrouwen respecteren kennis maar Mannen zijn er vaak afgunstig op en gunnen je het licht in de ogen niet. Hun haantje moet koning kraaien, no matter what..Je ziet het met Poetin en Obama ook. Die spelen gewoon een welles-nietes spelletje met mensenlevens...quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:10 schreef netflanders het volgende:
[..]
Bot is eerlijk. Geen onvertogen woord betekent roddel, achterklap en maskers.
Denk ik dat vrouwen het bonter zullen maken dan mannen? Dat weet ik niet. Hoewel er veel slechte mannelijke politici zijn geweest de laatste jaren, zijn de vrouwelijke politici bijna zonder uitzondering verschrikkelijk. Er zijn veel berichten, rapporten en interne rapportages geweest van vrouwen op hoge posities in de overheid en het bedrijfsleven die er een potje van gemaakt hebben.
Ik weet niet of vrouwen aan de macht het slechter zouden doen, maar beter zeker niet. Een kabinet met enkel mannen zie ik echter ook niet zitten. Het gaat goed in landen waar het 50/50 is (Scandinavië, IJsland), maar dan wel zonder achterlijke quota's.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:58 schreef Hier het volgende:
Laat die feministen eerst eens als een vrouw gedragen en kleden. Zeker in het bedrijfsleven.
Komen ze aan op sandalen, korte broek en spaghettibandjes shirt. En dan graag een management functie willen in hetzelfde bedrijf.
![]()
Man en vrouw zijn gelijk zeggen ze dan op het Leidscheplein tijdens een demonstratie. En een moslimmevrouw met hoofddoek loopt er voorbij en dat is allemaal prima.
![]()
Feministen
Mag je vinden. Geniet van het weer!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:03 schreef Salmannassar het volgende:
[..]Jij bent niet hier... En waar? Nergens...Een simplistische reactie betreffende non-essentiële zaken als hoe (bepaalde) Vrouwen gekleed gaan. Had je geen betere argumenten of heb je er klaarblijkelijk niet over nagedacht en schiet je daarom met losse flodders?
Een kinderhart is gauw gevuld zo te lezen. Fijne dagquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:30 schreef Salmannassar het volgende:
Nee, ik geniet vooral van jou.Jammer dat je zo weinig tegengas geeft maar in jouw geval de beste tactiek. Terugschieten met losse flodders is kansloos. Fijne dag
Dank je. Dat kinderhart beschouw ik als een compliment op mijn 49e. En btw, officieel is het een kinderhand die gauw gevuld is. FYI.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef Hier het volgende:
[..]
Een kinderhart is gauw gevuld zo te lezen. Fijne dag
quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:46 schreef Salmannassar het volgende:
Vrouwen zijn 'beter' dan Mannen.
10 jaar oud of trol?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef maximumrage het volgende:
[..]
ik geloof dat niet! vast binden is niet leuk! dat doet de vrouwen pijn en ze kunnen niets meerverkrachters doen ook vrouwen vast binden en het is gemeen!
Meer dan een smiley zat er niet in, HCgekkie? Maar zo ervaar ik het in dit leven,Jij hebt wellicht andere Vrouwen op je pad gehad, dat kan...quote:
Neuh, ik heb denk ik betere vrienden op mijn pad gehad. Beetje triest toch je tirade online tegen mannen. Ik gok dat je er op doelt dat vrouwen gevoeliger zijn (dus beter oid)? Ik vind feministen meestal van die harde bitchie tantes, bluh. Afstotelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:49 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Meer dan een smiley zat er niet in, HCgekkie? Maar zo ervaar ik het in dit leven,Jij hebt wellicht andere Vrouwen op je pad gehad, dat kan...
tenzij het lelijke feministen zijn, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:51 schreef Pharkus het volgende:
Toch vind ik die feministen die hun jetsers tonen wel een goed doel nastreven.
Ja nou dan liever niet natuurlijk, ik bedoel er zal best een markt voor zijn, maar van mij hoeft het dan niet zo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
tenzij het lelijke feministen zijn, natuurlijk.
Maakt dat wat uit? Aan jou de keuze. Negeren of niet. Val ons er niet mee lastig i.i.g. Ik hou niet van onbeantwoordbare vragen...quote:
Tirade? Valt wel mee toch? Kan veel erger hoor, geloof me. En dat vrouwen gevoeliger zijn vind ik IDD een pluspunt. Het zijn BTW ook betere vrienden. En hoeveeel feministes ken je eigenlijk? Of baseer je je nou alleen op het uiterlijk? Da's fout, dat weet je best..quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:52 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Neuh, ik heb denk ik betere vrienden op mijn pad gehad. Beetje triest toch je tirade online tegen mannen. Ik gok dat je er op doelt dat vrouwen gevoeliger zijn (dus beter oid)? Ik vind feministen meestal van die harde bitchie tantes, bluh. Afstotelijk.
Wist dat je dat zou zeggen, over kinderhand.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dank je. Dat kinderhart beschouw ik als een compliment op mijn 49e. En btw, officieel is het een kinderhand die gauw gevuld is. FYI.
Ik baseer het op youtube filmpjes, en hier en daar een artikel uit de Opzij. Maar ik vind dat je een stupide reactie geeft, hoezo zouden mannen niet gevoelig zijn. Ik kan het met mijn vrienden overal over hebben, ja de reacties zijn wat maar dat is alleen maar lache.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:08 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Tirade? Valt wel mee toch? Kan veel erger hoor, geloof me. En dat vrouwen gevoeliger zijn vind ik IDD een pluspunt. Het zijn BTW ook betere vrienden. En hoeveeel feministes ken je eigenlijk? Of baseer je je nou alleen op het uiterlijk? Da's fout, dat weet je best..
Ditquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:20 schreef ZoDiep het volgende:
Gister was er één op tv die een verhaaltje vertelde over die gast die dat femen aanstuurde. Allemaal prima, werd niks vreemds gezegd, totdat ze zo zei van: 'ik zal nooit bevelen van mannen opvolgen'. Ja leuk dat je dit zegt, maar als een man zegt dat hij nooit iets van een vrouw aan zou nemen dan raakt de drol de ventilator
Bewaar diequote:Op vrijdag 6 september 2013 11:10 schreef Hier het volgende:
[..]
Wist dat je dat zou zeggen, over kinderhand.![]()
49 jaar.
Ik beweer geenzins dat Mannen geen gevoel hebben. Maar ben het vaak niet eens wat ze op basis van dat gevoel doen. Ze luisteren er ook niet naar maar negeren het. En "alleen maar lache"?quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:11 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Ik baseer het op youtube filmpjes, en hier en daar een artikel uit de Opzij. Maar ik vind dat je een stupide reactie geeft, hoezo zouden mannen niet gevoelig zijn. Ik kan het met mijn vrienden overal over hebben, ja de reacties zijn wat maar dat is alleen maar lache.
Jij beseft duidelijk niet hoeveel Vrouwen op de wereld gedwongen worden ieder bevel van Mannen op te volgen op basis van vermeende superioriteit aan hen....BTW, heel veel Mannen zeggen dat, dus de stront vliegt IDD behoorlijk in de rondte...quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:20 schreef ZoDiep het volgende:
Gister was er één op tv die een verhaaltje vertelde over die gast die dat femen aanstuurde. Allemaal prima, werd niks vreemds gezegd, totdat ze zo zei van: 'ik zal nooit bevelen van mannen opvolgen'. Ja leuk dat je dit zegt, maar als een man zegt dat hij nooit iets van een vrouw aan zou nemen dan raakt de drol de ventilator
Het was op de Nederlandse tv, ging over het nederlandse femen en de uitlatingen werden gedaan door een volbloed Nederlandse in perfect ABN.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jij beseft duidelijk niet hoeveel Vrouwen op de wereld gedwongen worden ieder bevel van Mannen op te volgen op basis van vermeende superioriteit aan hen....BTW, heel veel Mannen zeggen dat, dus de stront vliegt IDD behoorlijk in de rondte...
Wat ben jij voor een masochistische teef als ik vragen mag? En nee, uit jouw keuken geen koekjes, aub.quote:
Ik probeerde je alleen uit te leggen waar die militante tante door bewogen wordt. En nee, het is hier ook een probleem klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:14 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Het was op de Nederlandse tv, ging over het nederlandse femen en de uitlatingen werden gedaan door een volbloed Nederlandse in perfect ABN.
Ja, het is elders een probleem, maar we gaan hier toch ook geen geweren uitdelen omdat mensen in Alaska en afgelegen gebieden in Canada kunnen worden aangevallen door een ijsbeer? In Nederland zijn geen ijsberen of ander wild dat gevaarlijk kan zijn, dus we gaan er ook niks tegen doen.
Het is hier onderhand een keer afgelopen met het probleem.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik probeerde je alleen uit te leggen waar die militante tante door bewogen wordt. En nee, het is hier ook een probleem klaarblijkelijk.
Wel eens van huiselijk geweld gehoord?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:20 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Het is hier onderhand een keer afgelopen met het probleem.
Ja. Maar als een relatie dusdanig fout zit dat er huiselijk geweld optreed, dan hebben beiden schuld. Het zijn trouwens vooral kinderen die daar de dupe van worden hoewel ik een keer een verhaal hoorde waar dat anders was, maar nogmaals, twee volwassenen die ruzie hebben zijn twee schuldigen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:22 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wel eens van huiselijk geweld gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt trouwens ook onder homo's en lesbo's voor dus absoluut geen argument voor feminisme.Who's your Stannis?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:29 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ja. Maar als een relatie dusdanig fout zit dat er huiselijk geweld optreed, dan hebben beiden schuld. Het zijn trouwens vooral kinderen die daar de dupe van worden hoewel ik een keer een verhaal hoorde waar dat anders was, maar nogmaals, twee volwassenen die ruzie hebben zijn twee schuldigen.Dat ( en als) beiden schuld hebben wil nog niet zeggen dat er één kan gaan slaan om de ruzie te beslechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt trouwens ook onder homo's en lesbo's voor dus absoluut geen argument voor feminisme.
Het komt voor in relaties, dus HEHO. Het heeft te maken met de emancipatie van het individu en feminisme is daar een exponent van. Btw, waarom heet je ZoDiep?The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
Wij zijn geen beesten, toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:39 schreef SaucyCock het volgende:
Dat is toch het recht van de sterkste?
Ik ben anders aardig wild.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:40 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wij zijn geen beesten, toch?
M.a.w. Ik heb niets te melden, kom alleen FF jaknikken?quote:
Dan zullen we je wel temmen...quote:
Klinkt stout.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:42 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dan zullen we je wel temmen...
Ik meld dat het een terechte klacht is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:42 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
M.a.w. Ik heb niets te melden, kom alleen FF jaknikken?
Maar ik streef naar het brave...quote:
sta je op repeat of zo?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:44 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Ik meld dat het een terechte klacht is.
Nee , want nu zeg je iets nieuws. Maar nu? Denk niets, of heb je toch een wat gevorderde opinie over deze kwestie?quote:
Ik heb niets nieuws te melden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:47 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee , want nu zeg je iets nieuws. Maar nu? Denk niets, of heb je toch een wat gevorderde opinie over deze kwestie?
Ok, geen probleem. Maar wees dan ook zo consequent je muil te houden..quote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ok, geen probleem. Maar wees dan ook zo consequent je muil te houden..
Je houdt het i.i.g. lekker kort.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Je houdt het i.i.g. lekker kort.
Vergeet niet dat de ander zich laat slaan he, door in de relatie te blijven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:38 schreef Salmannassar het volgende:
Dat ( en als) beiden schuld hebben wil nog niet zeggen dat er één kan gaan slaan om de ruzie te beslechten
Ik denk dat hij wordt geslagen thuis (zo niet dan zou dat wel moeten) en hij is 49quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef nuck_chorris het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso is salamandarsar een linkse homo.
Wat een vergelijking.........................quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Er is niet altijd een reële optie daarvoor (verlaten) vandaar die gehate alimentatie zodat de Vrouw zich kan losmaken van haar ongewenste partner. Je gaat (te) kort door de bocht en doet dat consequent, I'll give you that much..En wat als er kinderen zijn, vergeet jij dat in de gauwigheid niet?. Tip; je bent te gretig..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:56 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de ander zich laat slaan he, door in de relatie te blijven.
Klopt bijna, een linkse Bi. En jij bent een rechtse dus? En is mijn naam echt zo moeilijk?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef nuck_chorris het volgende:
[ afbeelding ]
Alimentatie is ook zoiets belachelijks. Vooral als de relatie kapot gaat omdat mevrouw zich liever door een ander liet palen. Zodra de vrouw de scheiding op zo'n manier veroorzaakt heeft ze m.i. geen recht meer op alimentatie. Is eigenlijk ook emancipatie, maar dat zal je die feministen nooit horen zeggen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Er is niet altijd een reële optie daarvoor (verlaten) vandaar die gehate alimentatie zodat de Vrouw zich kan losmaken van haar ongewenste partner. Je gaat (te) kort door de bocht en doet dat consequent, I'll give you that much..En wat als er kinderen zijn, vergeet jij dat in de gauwigheid niet?. Tip; je bent te gretig..
Als een rijke Vrouw bedrogen wordt door haar Man moet zij hem ook alimentatie betalen hoor..quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:09 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Alimentatie is ook zoiets belachelijks. Vooral als de relatie kapot gaat omdat mevrouw zich liever door een ander liet palen. Zodra de vrouw de scheiding op zo'n manier veroorzaakt heeft ze m.i. geen recht meer op alimentatie. Is eigenlijk ook emancipatie, maar dat zal je die feministen nooit horen zeggen.
Dat heet niet slim maar slinks(als een valse rat)quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.........................
Ik heb het over het feit hoe vrouwen al die ideeën presenteren. Dát is dom. Altijd de slachtofferrol kiezen en klagen i.p.v. de schouders eronder (en daarmee wil ik bijvoorbeeld ongelijke salarissen voor eenzelfde functie niet goed praten, integendeel).
En ja dan vind ik mannen slim waardoor het overwaait en er zonder moeite over wordt gegaan op een ander onderwerp.
Als ik Vrouwen in het algemeen observeer kunnen ze het toch wel goed met elkaar vinden. Kijk bv maar eens in het uitgaansleven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef nuck_chorris het volgende:
[ afbeelding ]
Deze slogan is alleen waar voor degenen die Vrouwen niet begrijpen. Daar moet je namelijk intelligent voor zijn want Vrouwen zijn slimmer dan Mannen, generaliserend gesproken..quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef nuck_chorris het volgende:
[ afbeelding ]
De 1% uitzondering bedoel je? In de meeste gevallen zal de vrouw automatisch voogdij krijgen over eventuele kinderen en daardoor aanspraak maken op alimentatie.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als een rijke Vrouw bedrogen wordt door haar Man moet zij hem ook allimentatie betalen hoor..
Rechtsgelijkheid. Weet je dat ook weer, NADAT en helaas niet voordat je bent gaan zeiken, pisnicht.
Dan had je je deze publieke vernedering kunnen besparen. Maar je vroeg erom...
Ik ben maar een keer geslagen door een Vrouw en dat was niet de mijne,,De (ex) mijne zou het wel graag willen want ik ben kankerbijdehand .Het was een valse borderline slet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wordt geslagen thuis (zo niet dan zou dat wel moeten) en hij is 49
En waarom denk je dat dat zo geregeld is, slimpie? Omdat dat (in doorsnee) bewezen beter is, zowel voor de Moeder als de kinderen. Zeg wat je opschrijft nou eerst eens hardop en verbeeld je dat een Vrouw het beweerd. Misschien helpt dat je deze domheden tot een onvermijdbaar minimum te beperken. Zie je nou wel dat Mannen dom zijn? Ze kunnen wel denken maar ze doen het niet omdat ze denken dat ze al het noodzakelijke al weten. Wat in deze simpele 'discussie' evident als de neten is. Bah, ik zou liever een Vrouw zijn. Mannen! Ga toch voetballen of zo...Of iets anders stompzinnigs. Keuze genoeg in het macho repertoire...quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:27 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
De 1% uitzondering bedoel je? In de meeste gevallen zal de vrouw automatisch voogdij krijgen over eventuele kinderen en daardoor aanspraak maken op alimentatie.
Ga lekker naar die moslimlanden dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef Emm16 het volgende:
Feminisme in het westen vind ik ja.. een beetje overbodig. Ik vind dat je als vrouw het goed hebt in het westen. Maar in veel andere landen worden vrouwen mishandeld, uitgebuit, verkracht etc..
Dus ja feminisme is wel nodig
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:20 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat heet niet slim maar slinks(als een valse rat)
Nee, sukkel. Alleen als hij dat kan opbrengen. En een goede Vader doet dat met plezier en trots.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:27 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
De 1% uitzondering bedoel je? In de meeste gevallen zal de vrouw automatisch voogdij krijgen over eventuele kinderen en daardoor aanspraak maken op alimentatie.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:42 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ga lekker naar die moslimlanden dan.
Feminisme zoals wij dat kennen is niets voor een ware Moslima, alletwee fout dus,, alletwee dom.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:42 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ga lekker naar die moslimlanden dan.
Nee, want voor zij iets vinden, moeten ze aan hun man vragen of het wel mag.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Feminisme zoals wij dat kennen is niets voor een ware Moslima, alletwee fout dus,, alletwee dom.
Ik zeg niet dat het altijd slecht is dat de vrouw de voogdij krijgt, alleen de vanzelfsprekendheid die daar van uit gaat. In principe zouden beide ouders even veel recht moeten hebben op de voogdij, maar in de praktijk gaat die vlieger niet op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:40 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
En waarom denk je dat dat zo geregeld is, slimpie? Omdat dat (in doorsnee) bewezen beter is, zowel voor de Moeder als de kinderen. Zeg wat je opschrijft nou eerst eens hardop en verbeeld je dat een Vrouw het beweerd. Misschien helpt dat je deze domheden tot een onvermijdbaar minimum te beperken. Zie je nou wel dat Mannen dom zijn? Ze kunnen wel denken maar ze doen het niet omdat ze denken dat ze al het noodzakelijke al weten. Wat in deze simpele 'discussie' evident als de neten is. Bah, ik zou liever een Vrouw zijn. Mannen! Ga toch voetballen of zo...Of iets anders stompzinnigs. Keuze genoeg in het macho repertoire...
Ok, maar volgens mij bewonder je die Mannen toch stiekum.. Maar ik hoop dat ik mij vergis en in dat geval: Welkom aan boord, kerelquote:
Je troll is totaal niet grappig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ok, maar volgens mij bewonder je die Mannen toch stiekum.. Maar ik hoop dat ik mij vergis en in dat geval: Welkom aan boord, kerel
Waarom zou ik daar naartoe moeten gaan? Ik heb het hier als vrouw goed in nederland.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:46 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
waar vrouwen worden uitgebuit, mishandeld etc.
Ja joh, eckte feminist, maar als je naar de woestijn moet wordt het net iets teveel voor je. Zou jij het eten niet vast opscheppen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:54 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar naartoe moeten gaan? Ik heb het hier als vrouw goed in nederland.
Je hebt het tegen een Man schat. Hij wil je wel antwoorden maar hij begrijpt om te beginnen al niet waar je vraag op slaat. Het is voor hem immers zonneklaar en logisch wat hij stelt en in zijn ogen ben jij een dom wijf dat stomme vragen stelt. Laat maar gaan. Ik herprogrammeer hem wel FF. Ik ben er n.l. zonder dat iemand het door heeft al een tijdje mee bezig. Of was je dat al opgevallen?quote:
Whutquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ok, maar volgens mij bewonder je die Mannen toch stiekum.. Maar ik hoop dat ik mij vergis en in dat geval: Welkom aan boord, kerel
Vandaar de bezoekregeling, het Pappa-weekend. Maar ja, nog niet zo heel lang geleden besloot een Papa in het weekend de kindertjes 'bij zich te houden' door ze te dumpen in een duiker en daarna zelfmoord te plegen, de hopeloos in de knoop zittende comediant dat het was. Weet je dat nog? Het land stond een week op zijn kop...quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:49 schreef demspec het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het altijd slecht is dat de vrouw de voogdij krijgt, alleen de vanzelfsprekendheid die daar van uit gaat. In principe zouden beide ouders even veel recht moeten hebben op de voogdij, maar in de praktijk gaat die vlieger niet op.
Ben je daarom geen feministe? Of zeg ik nou iets stquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:54 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar naartoe moeten gaan? Ik heb het hier als vrouw goed in nederland.
Dan vergis ik mij dus toch (alweer)niet. Doe ik btw ook zelden maar je moet er toch rekening mee houden, nietwaar?quote:
Ga nou geen logica zoeken in macho gedrag want die twee zijn allergisch voor elkaar.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:04 schreef Emm16 het volgende:
Ik ga stuk hier. In het begin van dit topic word er gezegd dat ik "radicale feministische gedachten heb" en nou word er door een of ander kneusje beweerd dat ik "onderdanig ben" well..
Zodat jij je domme bek ermee kan volproppen? Maar goed,geef me de tijd en ik zal ook jou ontdommen, vriend. Pas daarna is het tijd voor R.I.P.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:55 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ja joh, eckte feminist, maar als je naar de woestijn moet wordt het net iets teveel voor je. Zou jij het eten niet vast opscheppen?
En sinds wanneer ben jij uit je gesticht gelaten?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:10 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zodat jij je domme bek ermee kan volproppen? Maar goed,geef me de tijd en ik zal ook jou ontdommen, vriend. Pas daarna is het tijd voor R.I.P.
Weer mis. Het is geen troll. Heb je nou werkeliijk nergens gelijk in? Tjonge jonge....quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:52 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Je troll is totaal niet grappig.
Dan concludeer ik dat je ergens een steekje los hebt zitten, als dat ooit al heeft vastgezeten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:12 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Weer mis. Het is geen troll. Heb je nou werkeliijk nergens gelijk in? Tjonge jonge....
Daar heb ik inderdaad weinig van mee gekregen, want zat voor werk in het buitenland, maar je zit wel heel erg te teren op uitzonderingen. Veel vaker komt het voor dat een jaloerse ex de kinderen weg houdt bij een goedbedoelende vader.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vandaar de bezoekregeling, het Pappa-weekend. Maar ja, nog niet zo heel lang geleden besloot een Papa in het weekend de kindertjes 'bij zich te houden' door ze te dumpen in een duiker en daarna zelfmoord te plegen, de hopeloos in de knoop zittende comediant dat het was. Weet je dat nog? Het land stond een week op zijn kop...
Gevecht? Dit is voor miij slechts schaduwboxen. En ze gaan allemaal kansloos voor de bijl omdat ik slimmer ben dan hen allemaal bij elkaar. Supercomputer, telraam, zo liggen de verhoudingen een beetje. Maar een beetje hersenactiviteit zou geen kwaad kunnen bij die gasten. Ben er nog niet in geslaagd er eentje ook maar voor een tel aan het denken te zetten. Je zou ze haast naar een CT-scanner sturen om te zien of het wellicht anatomisch onmogelijk is vanwege de afwezigheid van hersens. Ik heb ze vanmiddag bij de neuroloog nog gezien dus ik heb ze I.I.G. Wat ik ermee doe is een tweede...Bevalt het tot nu toe, Dames en Heren?quote:
Ik bezit geen gesticht, het gesticht bezit mij, als ik ze de kans geef.. Maar noem mij maar gek, voorlopig sla ik je verbaal totaal tot moes, keer op keer. De grens tussen geniaal en gek is vaag..quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij uit je gesticht gelaten?
Nou, ik heb af en toe weleens feministische gedachten, net zoals niet financieel afhankelijk te zijn van de man. En ik wil ook niet de hele dag thuis zitten en het huishouden doen, want anders zou ik me niet voldaan voelen. ik denk dat bijna elke vrouw wel feministische gedachten heeft. Ik wil niet meteen een label op mezelf plakken als ik er niet 100% achter sta. Vandaar dat ik mezelf dus ook geen feminist noem. Ik vind dat de feminist van tegenwoordig de man naar beneden drukt, terwijl ze eigenlijk voor gelijkheid horen te staan. En daar wil ik niet geassocieerd mee worden. Ik wil hiermee niet zeggen dat alle feministen zo zijn!quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:02 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ben je daarom geen feministe? Of zeg ik nou iets stms?
Wat vertel je me nu? Je hebt iets geconcludeerd a.k.a. nagedacht? De brainwash begint aan te slaan. Voorlopig ben ik tevreden. Begrijpelijke conclusies komen dan later wel. Gefeliciteerd jongen. Je hebt de titel Tyrannosauriër sapiens Rex verdient!quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:13 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Dan concludeer ik dat je ergens een steekje los hebt zitten, als dat ooit al heeft vastgezeten.
Jij ook een fijne avond. Jij bent tot nu toe de enigste die wat zinnigs heeft gemeld/ te zeggen had. Scoor ze, kroegtijger!quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:19 schreef demspec het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad weinig van mee gekregen, want zat voor werk in het buitenland, maar je zit wel heel erg te teren op uitzonderingen. Veel vaker komt het voor dat een jaloerse ex de kinderen weg houdt bij een goedbedoelende vader.
Maar verder wens ik je veel succes met je stockholm-syndroom. Ik ga de kroeg in. Fijne avond.
Eens, maar strijd dan voor die dingen en doe niet alsof je het hier als vrouw slecht zou hebben. Werkt enkgel averechts voor de vrouwen die het echt nodig hebben. Je krijgt hier echt geen mannen meer warm voor het feminisme hoor. Is echt vakbonden x20 qua absurditeit van hun eisen.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef Emm16 het volgende:
Feminisme in het westen vind ik ja.. een beetje overbodig. Ik vind dat je als vrouw het goed hebt in het westen. Maar in veel andere landen worden vrouwen mishandeld, uitgebuit, verkracht etc..
Dus ja feminisme is wel nodig
Ik zou best graag thuiszitten en het huishouden doen. Kinderen van school halen, heerlijk maal bereiden voor wanneer het vrouwtje thuiskomt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:27 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Nou, ik heb af en toe weleens feministische gedachten, net zoals niet financieel afhankelijk te zijn van de man. En ik wil ook niet de hele dag thuis zitten en het huishouden doen, want anders zou ik me niet voldaan voelen. ik denk dat bijna elke vrouw wel feministische gedachten heeft. Ik wil niet meteen een label op mezelf plakken als ik er niet 100% achter sta. Vandaar dat ik mezelf dus ook geen feminist noem. Ik vind dat de feminist van tegenwoordig de man naar beneden drukt, terwijl ze eigenlijk voor gelijkheid horen te staan. En daar wil ik niet geassocieerd mee worden. Ik wil hiermee niet zeggen dat alle feministen zo zijn!
Ik wil wel...C'mon boys!quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:44 schreef Emm16 het volgende:
Vechteeeeeen, vechten, vechten! Ik wil bloed, zweet en tranen zien. Echt waar
Dit dus, maar welke vrouw wil nu eigenlijk een vent die hele dag thuiszit koekjes te bakken en te stofzuigen en dan nog gaat zeuren achter geld/die je zakgeld moet geven zodat ie eens naar de kroeg kan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou best graag thuiszitten en het huishouden doen. Kinderen van school halen, heerlijk maal bereiden voor wanneer het vrouwtje thuiskomt.Ik snap niet waarom vrouwen hier altijd zo negatief over zijn.
Nee, maar ik wil het wel combineren met mijn werk, dus niet alleen maar een huisvrouw zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou best graag thuiszitten en het huishouden doen. Kinderen van school halen, heerlijk maal bereiden voor wanneer het vrouwtje thuiskomt.Ik snap niet waarom vrouwen hier altijd zo negatief over zijn.
Omdat het ooit een keuze was, in het beste geval, en het een dwangbuis/keurslijf is geworden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, pure discriminatie eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:48 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Dit dus, maar welke vrouw wil nu eigenlijk een vent die hele dag thuiszit koekjes te bakken en te stofzuigen en dan nog gaat zeuren achter geld/die je zakgeld moet geven zodat ie eens naar de kroeg kan.Denk dat mannen iets hebben van lekker zo iemand die het huis op orde houdt, kookt en die ik ook nog kan neuken maar de vrouwen toch sneller hun huisman een loser gaan vinden. Zeker na een paar jaar.
Werken is zwaar overgewaardeerd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:48 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil het wel combineren met mijn werk, dus niet alleen maar een huisvrouw zijn.Ik heb trouwens niets tegen huisvrouwen hoor.
Begrijp je maar op 1 punt niet, nou, eigenlijk wel maar ben het er niet mee eens en dat is die 100%. Niets op deze wereld haalt die 100%. Ook feministes doen dus dingen en uitspraken waar jij het niet eens bent, en dan zeg iik,, ga erbij en voer de noodzakelijke wijzigingen door. En hoe dan ook, je wordt geassocieërd, tegen wil en dank, met van alles en nog wat. Bijvoorbeeld met mij omdat je de dialoog aangaat. Dat kan/wil je omdat je begrijpt waar ik hier mee bezig ben. Of je het zelf ook zo zou doen is een tweede maar ik vind het mijn plicht Mensen dingen wijs te maken die ze nog niet weten en begrijpen. Dat is een gevecht waar ik heel goed voor toegerust ben. Kennis is macht. Vrouwen weten dat, Mannen zeggen: Macht is macht. En grijpen hem. In het verleden was er veel meer respect voor de vrouwelijke visie. In de film "300" kijkt koning Leonidas zijn Vrouw aan voor haar goedkeuring en dondert dan pas Xerxes afgevaardigdenn de vergeetput in en daarmee Sparta de oorlog met Perziquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:27 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Nou, ik heb af en toe weleens feministische gedachten, net zoals niet financieel afhankelijk te zijn van de man. En ik wil ook niet de hele dag thuis zitten en het huishouden doen, want anders zou ik me niet voldaan voelen. ik denk dat bijna elke vrouw wel feministische gedachten heeft. Ik wil niet meteen een label op mezelf plakken als ik er niet 100% achter sta. Vandaar dat ik mezelf dus ook geen feminist noem. Ik vind dat de feminist van tegenwoordig de man naar beneden drukt, terwijl ze eigenlijk voor gelijkheid horen te staan. En daar wil ik niet geassocieerd mee worden. Ik wil hiermee niet zeggen dat alle feministen zo zijn!
Cracka please.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:06 schreef Salmannassar het volgende:
In de film "300" kijkt koning Leonidas zijn Vrouw aan voor haar goedkeuring en dondert dan pas Xerxes afgevaardigdenn de vergeetput in en daarmee de oorlog in. Had ze nee geknikt had hij zich overgegeven want er stonden maar liefst 600.000. Man voor de poorten. Heb je de film niet gezien? Kijken, echte helden en echte vrouwen(heldinnen/Godinnen). De slag bij Thermophylae.
Zal ik maar van school afgaan Piye?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad, pure discriminatie eigenlijk.
[..]
Werken is zwaar overgewaardeerd.
Nee, een goede scholing is belanrijk om niet van een ander afhankelijk te zijn. Maar als ik zou moeten kiezen tussen werken en voor m'n hypothetische kinderen zorgen, was de keuze heel snel gemaakt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:10 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Zal ik maar van school afgaan Piye?
Kijk hier ben ik dus te oud voor, denk ik..Cracka pleasequote:
Jij komt heel erg over als een feminist aanhangerquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Begrijp je maar op 1 punt niet, nou, eigenlijk wel maar ben het er niet mee eens en dat is die 100%. Niets op deze wereld haalt die 100%. Ook feministes doen dus dingen en uitspraken waar jij het niet eens bent, en dan zeg iik,, ga erbij en voer de noodzakelijke wijzigingen door. En hoe dan ook, je wordt geassocieërd, tegen wil en dank, met van alles en nog wat. Bijvoorbeeld met mij omdat je de dialoog aangaat. Dat kan/wil je omdat je begrijpt waar ik hier mee bezig ben. Of je het zelf ook zo zou doen is een tweede maar ik vind het mijn plicht Mensen dingen wijs te maken die ze nog niet weten en begrijpen. Dat is een gevecht waar ik heel goed voor toegerust ben. Kennis is macht. Vrouwen weten dat, Mannen zeggen: Macht is macht. En grijpen hem. In het verleden was er veel meer respect voor de vrouwelijke visie. In de film "300" kijkt koning Leonidas zijn Vrouw aan voor haar goedkeuring en dondert dan pas Xerxes afgevaardigdenn de vergeetput in en daarmee Sparta de oorlog met Perzi
ë in. Had ze nee geknikt had hij zich overgegeven want er stonden maar liefst 600.000. Man voor de poorten. Heb je de film niet gezien? Kijken, echte helden en echte vrouwen(heldinnen/Godinnen). De slag bij Thermophylae. Dan kon je ook aan je hierboven gewenste portie bloedvergieten toe. Ik kan niets meer voor je doen op dit punt want er is schijnbaar sprake van een total wipe-out. De kanonnen zwijgen i.i.g.(voorlopig) Jammer, had er wel lol in.
Het is niet grappig, het is heel erg verdrietig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Kijk hier ben ik dus te oud voor, denk ik..Cracka please![]()
Help me, wil meelachen.Mag wel . FF ontspannen.
Ik ben een ultrafeminist. Je ergste nachtmerrie. Ik wil dat Mannen totaal machteloos worden. In hun eigen belang en dat van de rest van de planeet. Hoe jij daar verder tegen aankijkt is voor mij totaal irrelevant, je hoeft daarover niet met mij in discussie te gaan, zinloos.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jij komt heel erg over als een feminist aanhanger
Sry, snap ik ook niet. Leg een domme lul als mij dat nou FF uit, toe.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is niet grappig, het is heel erg verdrietig.
dan mag jij van mijn topic opflikkerenquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:23 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben een ultrafeminist. Je ergste nachtmerrie. Ik wil dat Mannen totaal machteloos worden. In hun eigen belang en dat van de rest van de planeet. Hoe jij daar verder tegen aankijkt is voor mij totaal irrelevant, je hoeft daarover niet met mij in discussie te gaan, zinloos.![]()
Ik heb gelijk, klaar basta!!
Baassie spelen,, loser?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
dan mag jij van mijn topic opflikkeren
Komt simpelweg neer op "alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:25 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Sry, snap ik ook niet. Leg een domme lul als mij dat nou FF uit, toe.
Alsjeblieft? Kost mij geen moeite hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt simpelweg neer op "alsjeblieft zeg".
Blufferquote:
Jij vindt het ook leuk dat een vrouw jou in elkaar slaat?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Alsjeblieft? Kost mij geen moeite hoor.
Zou er ook nog eens bij moeten komen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Alsjeblieft? Kost mij geen moeite hoor.
Teaserquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou er ook nog eens bij moeten komen.
Ben geen masochist....quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jij vindt het ook leuk dat een vrouw jou in elkaar slaat?
Kijken maar niet aankomen. Doet hij met zijn auto ook.quote:
Sterker nog, dit is MIJN topic, eerlijk gekaapt. Hard voor gewerkt. Wel 10 Mannen tegelijk ontmand en een paar Vrouwen (hopelijk) wat duidelijk gemaakt over de gedachtenwereld van de Man. Maar wellicht was het oud nieuws voor ze maar nu weten ze dat de ergste feminist een Man is. Volkomen paralogisch..quote:
Wachten waarop?quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:47 schreef Salmannassar het volgende:
Laat je me wachten tot ik een ons weeg, Piye? Zou een low blow zijn. Waar is je solidariteit waar wij Mannen zo berucht om zijn nou gebleven, gabber.? Geeft niet, ga wel FF naar Chessclub.com.![]()
Ben je dat nou al vergeten?, sry, was FF aan schaken...Wat ik niet snapte,wjw?quote:
Me dunkt dat ik dat doe ! Hoezo vind jij van niet? Ik manifesteer me nu alleen onder een andere naam omdat Aristoo te weinig arrogant was en vanwege een timingsfoutje, om precies te zijn, en dat ben ik graag...quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:13 schreef SaucyCock het volgende:
Jezus, Aristoo.
Wat voor een virus ben jij.
Wordt het niet eens tijd uit je grot te vertrekken en het daglicht tegemoet te komen.
Zelfs homo's worden bang van jou.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:25 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Me dunkt dat ik dat doe ! Hoezo vind jij van niet? Ik manifesteer me nu alleen onder een andere naam omdat Aristoo te weinig arrogant was en vanwege een timingsfoutje, om precies te zijn, en dat ben ik graag...
Salmannassar is beter. A heliumcooled hothead.. De ster van "Iedereen op Zanzibar" één van de hoekstenen van de science-fiction. Zo, Gaan we het nu niet meer over die grot hebben?. Dat is een verbanningsoord IMHO.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:25 schreef Salmannassar het volgende:
Die machotjes in het topic 'feminisme' in KLB hebben mij bv wel FF bezig gehouden met hun braindead gebrabbel.
Niemand hoeft mij te vrezen, behalve als ze de Waarheid verkrachten met hun kopkaaslullen. Stelletje genetisch gedepriveerde orgeldraaiers.!..Dan snij ik ze met mijn lasertong aan hapklare kattebrokjes voor mijn lieve Rebel. Maar die grot, tja als je twijfelt niet doen zou ik zeggen. Ik vermaak me evengoed wel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:29 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Zelfs homo's worden bang van jou.
Ik had je graag mijn grot laten zien, maar nu begin ik te twijfelen...
Hier behoef ik nadere duiding..ajb.quote:
Wat is hier gebeurd dan? Volgens mij ging het over feminisme. Zo zie je maar, zodra de mannen even bier gaan drinken ontspoort de hele bende. Even voor de goede orde: het is prima dat vrouwen ook wat te zeggen hebben enzo, maar ga niet doen alsof de hele wereld in brand staat. Het is echt een non-issue. Zeker in nederland.quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:08 schreef SaucyCock het volgende:
Hmmm, je bent goed in voorspel dat merk ik nu al.
Als ik me billen spreid dan weet je mijn geile oester wel te vinden, maar voor de parel zal je diep moeten graven.
Een 49-jarige man die dit op een internetforum schrijft. Hoezo mislukt leven?quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:46 schreef Salmannassar het volgende:
Feminisme is bittere noodzaak want Mannen zijn domme klootzakken die zwaar op achter lopen en geen hol van Vrouwen begrijpen. (in doorsnee natuurlijk, de uitzonderingen bevestigen de regel).
Vrouwen zijn 'beter' dan Mannen. Houdt ze in ere...
Mannen zijn alleen "beter" als het op bepaalde fysieke eigenschappen aankomt. In communiceren b.v. nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 04:59 schreef demspec het volgende:
[..]
Wat is hier gebeurd dan? Volgens mij ging het over feminisme. Zo zie je maar, zodra de mannen even bier gaan drinken ontspoort de hele bende. Even voor de goede orde: het is prima dat vrouwen ook wat te zeggen hebben enzo, maar ga niet doen alsof de hele wereld in brand staat. Het is echt een non-issue. Zeker in nederland.
Mannen zijn gewoon beter in belangrijke zaken en vrouwen kunnen beter roddelen en mode-dingen doen.
Dat mag jij heel triest vinden maar ik daag je uit je mening met ook maar één zinnig, algemeen aanvaarbaar argument te onderbouwen. Kom je er gaandeweg wel achter hoe triest jijzelf bent, Mr.Nee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 05:49 schreef Veldmeijer het volgende:
[..]
Een 49-jarige man die dit op een internetforum schrijft. Hoezo mislukt leven?![]()
Het kan toch niet waar zijn dat dit geen troll is hè? Is toch wel heel triest.
Je heb vast wel gemerkt dat "het" bij mij ook diep zit. Ik weet daar dus wel raad mee.. Het moet ook niet té makkelijk gaan.. Een goed voorspel schept de randvoorwaarden die noodzakelijk zullen zijn dus dat heb jij goed ingeschat, mij betreffende. Ik weet alleen niet hoe. Maar er moet iets te raden overblijven, n'est pas, mon ami? Waar zou de Wereld zijn zonder geile slettebakken, I wonder.?quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:08 schreef SaucyCock het volgende:
Hmmm, je bent goed in voorspel dat merk ik nu al.
Als ik me billen spreid dan weet je mijn geile oester wel te vinden, maar voor de parel zal je diep moeten graven.
Mijn tirade amuseert je wel? Mooi, da's winst, een glimlach in de morgen.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:00 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mijn tirade amuseert je wel? Mooi, da's winst, een glimlach in de morgen.
Dan moet je mijn postgeschiedenis maar eens doorspitten. Plenty more where that came from..Ik heb zo mijn stokpaardjes en ik 'ride' ze hard..Men zegt dan ook wel eens dat ik mij te druk maak om de verkeerde dingen. Waarop ik prompt uitbarst in een tirade..Kijk maar eens bij Borderliner van Lolayra, daar schiet ik echt lekker uit mijn slof..R&P / Borderlinerquote:Op zaterdag 7 september 2013 09:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik houd ook altijd wel van een goede tirade.
En mannen zijn beter in logisch nadenken, technisch inzicht, abstract denken. Zelfs koken wat vaak wordt gezien als "vrouwending". De meeste topkoks zijn namelijk man.quote:Op zaterdag 7 september 2013 06:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mannen zijn alleen "beter" als het op bepaalde fysieke eigenschappen aankomt. In communiceren b.v. niet
Het zijn praktisch allemaal slappe ouwehoeren die voor eigen parochie preken en de stem der Vrouwen wegbulderen met dronkenmansgebral en oerwoudgeluiden. Kijk toch eens hoe een simpel mannetje als ik moeiteloos de vloer aanveeg met al hun zorgvuldig overdachte argumenten. Ze stellen in intellectueel opzicht helemaal niets voor totdat ze gaan denken als Vrouwen en gaan luisteren en praten met verstand van zaken en op het juiste moment de juiste vragen aan zichzelf en anderen gaan stellen. Maar daar zijn de Heren te ijdel en arrogant voor,aka macho. Het ontbreekt ze aan werkelijkheidsbesef in een mate die ze dan ook buiten de werkelijkheid plaatst. Mannen komen uit Vrouwen. Denk je dat Pinochio zichzelf beter vind dan Gepetto? Nee, daar is ie met zijn houten kop toch ietsje te realistisch voor. Maar hele massa's Mannen doen dat dus wel, probleemloos en onverbeterlijk. Mannen hebben een Narcissus complex en bewonderen zichzelf en elkaar als homofiele bodybuilders doen in de spiegel. Gottegod. Ajax heeft gewonnen, Godenzonen zijn het, rijkelijk voorzien van trophy-wives die dienen om hun maatschappelijk succes te onderstrepen en hun intellectuele impotentie te verdoezelen. Dat de andere, mindere mannetjes ze benijden is een mooie bonus. Mannen gaan dus ook en vooral verkeerd met elkaar om, niet alleen met Vrouwen. Die zijn mondig genoeg en laten zich niet gek maken met machtspelletjes. Ze draaien in het beste geval de rollen ijskoud om omdat zij wél precies weten wat een Man beweegt. Zij manipuleren at will omdat de Man zwak is en breekbaar. Het zijn nog grotere jankers dan dat ze beweren dat Vrouwen zijn. Vrouwen zijn mentaal sterk en je kunt het ze niet kwalijk nemen dat ze die eigenschap gebruiken tegen de Man met zijn "vlakke hand"en kleine hartje. Kortom: Mannen, Man up! Maak je imago nou eens waar. Wees stoer mmaar niet macho, dapper,, nniet wreed, teder, niet ruig, wijs, niet brutaal. Heb toch eens het nodige zelfrespect enn zie de feitenn moedig onder ogen. Vrouwen zijn het beste wat de Mensheid te bieden heeft. Zij creéren, zoals Moeder Aarde ons allen gecreërd heeft. Laat de war between the sexes stoppen. Hij woedt al veel te lang en slachtofferrijk. Het is de eerste stap op weg naar wereldvrede en het aards paradijs.
ja de topkokss zijn vaak man maar kom je een huis binnen dan is het wel gebruikelijk dat een vrouw het eten maaktquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:03 schreef demspec het volgende:
[..]
En mannen zijn beter in logisch nadenken, technisch inzicht, abstract denken. Zelfs koken wat vaak wordt gezien als "vrouwending". De meeste topkoks zijn namelijk man.
En hoe kunnen ze beter communiceren?
"Vind je dat ik dik ben?" Als ja zegt ben je een klootzak en als je nee zegt lieg je. Vertellen hoeveel problemen ze wel niet hebben, maar geen oplossingen willen horen. En dan ook nog dat hysterische gegil en gewapper met de handjes al er ergens een klein klotespinnetje zit. Tevens het aanbidden van kansloze bekende mensen alsof het goden zijn.
Aan het einde van de dag willen die verwende arrogante krengen alleen maar een rijke vent, zodat ze kick en lente met de cayenne van hun vent naar school kunnen brengen.
Tot zover jouw opinie over Vrouwen en die respecteer ik ansich. Bepaalde vrouwen maken zich IDD aan die dingen schuldig. Maar die vallen nog altijd in het niet bij de dingen waar Mannen zich aan schuldig maken. Die ga ik niet opnoemen. Daar word ik n.l onpasselijk van. En ik schaam me rot. Maar jij weet iig wat ik bedoel nu, daar twijfel ik niet aan. Maar de meerderheid van de Mannen dus niet als een thema als dit op bovenstaande manier aan de orde komt. Ze schieten alleen maar in hun machteloze, krachteloze denkpatronen terug als ze mij over Mannen moeten aanhoren. En dat kan ik ze eigenlijk niet kwalijk nemen maar ik doe dat toch want ik ben ook een bitch! Zo ben ik geboren, niet opgevoed.btw. Ik heb Vrouwenhersens...Origineel waar!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:03 schreef demspec het volgende:
[..]
En mannen zijn beter in logisch nadenken, technisch inzicht, abstract denken. Zelfs koken wat vaak wordt gezien als "vrouwending". De meeste topkoks zijn namelijk man.
En hoe kunnen ze beter communiceren?
"Vind je dat ik dik ben?" Als ja zegt ben je een klootzak en als je nee zegt lieg je. Vertellen hoeveel problemen ze wel niet hebben, maar geen oplossingen willen horen. En dan ook nog dat hysterische gegil en gewapper met de handjes al er ergens een klein klotespinnetje zit. Tevens het aanbidden van kansloze bekende mensen alsof het goden zijn.
Aan het einde van de dag willen die verwende arrogante krengen alleen maar een rijke vent, zodat ze kick en lente met de cayenne van hun vent naar school kunnen brengen.
jij weer... bah de mannenhaterquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Tot zover jouw opinie over Vrouwen en die respecteer ik ansich. Bepaalde vrouwen maken zich IDD aan die dingen schuldig. Maar die vallen nog altijd in het niet bij de dingen waar Mannen zich aan schuldig maken. Die ga ik niet opnoemen. Daar word ik n.l onpasselijk van. En ik schaam me rot. Maar jij weet iig wat ik bedoel nu, daar twijfel ik niet aan. Maar de meerderheid van de Mannen dus niet als een thema als dit op bovenstaande manier aan de orde komt. Ze schieten alleen maar in hun machteloze, krachteloze denkpatronen terug als ze mij over Mannen moeten aanhoren. En dat kan ik ze eigenlijk niet kwalijk nemen maar ik doe dat toch want ik ben ook een bitch! Zo ben ik geboren, niet opgevoed.btw.
Toch wel opvallend dat vrouwen vaak wel weer voor de grootste klootzakken kiezen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:15 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Tot zover jouw opinie over Vrouwen en die respecteer ik ansich. Bepaalde vrouwen maken zich IDD aan die dingen schuldig. Maar die vallen nog altijd in het niet bij de dingen waar Mannen zich aan schuldig maken. Die ga ik niet opnoemen. Daar word ik n.l onpasselijk van. En ik schaam me rot. Maar jij weet iig wat ik bedoel nu, daar twijfel ik niet aan. Maar de meerderheid van de Mannen dus niet als een thema als dit op bovenstaande manier aan de orde komt. Ze schieten alleen maar in hun machteloze, krachteloze denkpatronen terug als ze mij over Mannen moeten aanhoren. En dat kan ik ze eigenlijk niet kwalijk nemen maar ik doe dat toch want ik ben ook een bitch! Zo ben ik geboren, niet opgevoed.btw. Ik heb Vrouwenhersens...Origineel waar!
´Jullie verdienen die haat, Macho Gestapos!quote:
Op zaterdag 7 september 2013 11:24 schreef demspec het volgende:
Ga jij maar koekjes eten of beter nog, bakken, keukenslaafje van me. Je kan er geen chocola van maken iig,, maar koekjes? Ja, wie weet...Uiteraard zodra je uitgelachen bent ( of wordt, veel Mannen weten het eigenlijk nooit) Heb je helemaal niets te melden btw?. T'Is toch jouw topic?quote:
Ja, ik weer. En jij ? Jij ook weer? Of heb je van de weeromstuit gaandeweg toch iets ingezien?quote:
Dit,die salmannassar wordt gewoon betaald denk ikquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:31 schreef SaucyCock het volgende:
Wat vind je zo bijzonder aan vrouwen dan?
Ik zou niet dood gevonden willen worden met die wezens.
Dat jij als transgender meer met vrouwen hebt snap ik, maar je lijkt ze te aanbidden.
Ieder zijn meug zullen we maar zeggen om weer een hoop 'gelul' te vermijden. Ik ben duidelijk genoeg geweest over hoe en waarom ik over Vrouwen denk wat ik denk. En wat ik denk is mijn zaak zolang ik het moreel kan verantwoorden. Dat geldt ook voor mijn visie op Mannen al beseft ik dat ik op veel gevoelige zieltjes heb getrapt gisteren. Een brainwash in mijn salon is niet pijnloos, integendeel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:31 schreef SaucyCock het volgende:
Wat vind je zo bijzonder aan vrouwen dan?
Ik zou niet dood gevonden willen worden met die wezens.
Dat jij als transgender meer met vrouwen hebt snap ik, maar je lijkt ze te aanbidden.
Zelfrespect vloeit voort uit weten wie je bent. Jij b.v. hebt geen idee en je projecteert deze verwarring op mij.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dit,die salmannassar wordt gewoon betaald denk ikMaar wat een mogol
Hij is al zijn zelfrespect verloren
Ik 'werk' ook niet aan jou. Ik dacht dat ik op zoek mocht naar je pareltje? Of heb ik een leesfoutje gemaakt, mon cherie?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:03 schreef SaucyCock het volgende:
Ik heb geen ziel hoor en ik val nog steeds op mannen.
Dat neurolinguïstisch programmeren wilt niet echt lukken of wel?
Wat een triest persoon ben jij zeg. Spoor jij niet soms?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:47 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik 'werk' ook niet aan jou? Ik dacht dat ik op zoek mocht naar je pareltje? Of heb ik een leesfoutje gemaakt, mon cherie?
Tegen iemand die Einstein zo misbruikt heb ik niets te zeggen. Ik hoef ze niet te lezen, sukkel. Ik heb ze geschreven. Iets dat jij niet zou kunnen want jouw reactie is een kloon van de vorige. Triest, IDD. Ik heb de discussie allang gewonnen en ze het zwijgen opgelegd. Je hoort toch geen piep meer? Alle macho'tjes zijn met stille trom vertrokken naar hun van ruklectuur vergeven zolderkamertjes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:20 schreef WH141 het volgende:
[..]
Wat een triest persoon ben jij zeg. Spoor jij niet soms?
Voordat je vraagt om uitleg raad ik je eens stevig aan je reacties in dit topic vanaf het begin door te lezen allemaal. Als je dan nog steeds niet doorhebt hoe zielig je bezig bent dan is in discussie met je gaan bij voorbaat al hopeloos.
Fantastisch voor je dat je denkt dat je een internetdiscussie gewonnen hebt maar ik kan er serieus geen ene tering om geven als ik eerlijk moet zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Tegen iemand die Einstein zo misbruikt heb ik niets te zeggen. Ik hoef ze niet te lezen, sukkel. Ik heb ze geschreven. Iets dat jij niet zou kunnen want jouw reactie is een kloon van de vorige. Triest, IDD. Ik heb de discussie allang gewonnen en ze het zwijgen opgelegd. Je hoort toch geen piep meer? Alle macho'tjes zijn met stille trom vertrokken naar hun van ruklectuur vergeven zolderkamertjes.
Ik ben superintelligent en dé skullfucker van Fok. Niemand kan tegen mij op. Als ik gelijk heb dan haal ik het, al vallen er doden. En nou wegwezen, plagiaatje. Als je er nou geen tering om geeft.....wat doe je hier dan!?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:33 schreef WH141 het volgende:
[..]
Fantastisch voor je dat je denkt dat je een internetdiscussie gewonnen hebt maar ik kan er serieus geen ene tering om geven als ik eerlijk moet zijn.
Ben je trouwens zwakzinnig geboren of is al je intelligentie eruit geskullfucked?
Mannen zeuren nou eenmaal, over het minste geringste, dat weet je toch.? Ze kunnen ook niet veel anders want voor een gesprek op niveau kan je nauwelijks bij hun terecht...Neem nou alleen maar die alimentatie, waar hun kinderen van verzorgd moeten worden. Janken en kermen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:36 schreef Anyanka het volgende:
Mannen die zeuren over feministen. Niet sexy.
Nee nee je hebt het verkeers begrepen. Ik geef geen tering om de claim dat jij een discussie hier op FOK! hebt gewonnen, maar desondanks heb ik gewoon nog wel interesse in de openingspost.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:42 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben superintelligent en dé skullfucker van Fok. Niemand kan tegen mij op. Als ik gelijk heb dan haal ik het, al vallen er doden. En nou wegwezen, plagiaatje. Als je er nou geen tering om geeft.....wat doe je hier dan!
Dit klopt helemaal. De man die ik hier quote kan niks anders dan zichzelf als een debiele baviaan gedragen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:50 schreef Salmannassar het volgende:
Ze kunnen ook niet veel anders want voor een gesprek op niveau kan je nauwelijks bij hun terecht...
De OP is niet interessant maar stupide. Net zoals jij. En nee, ben geen mod, beschouw het als goede raad want ook van jou laat ik geen spaan heel. Ik ben Almachtig en jij kansloos. Je begint n.l. al met ongelijk hebben dus stug volhouden heeft geen zin, integendeel. En ook al niet omdat ik het langer volhou. Ik weet niet wat het woord moe inhoudt. Bipolair..quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef WH141 het volgende:
[..]
Nee nee je hebt het verkeers begrepen. Ik geef geen tering om de claim dat jij een discussie hier op FOK! hebt gewonnen, maar desondanks heb ik gewoon nog wel interesse in de openingspost.
Je bent trouwens geen mod dus je kan me niet wegsturen hier.
Heb jij kijk op bavianen IQ's? En dat van Mensen? Laat maar, retorisch...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:54 schreef WH141 het volgende:
[..]
Dit klopt helemaal. De man die ik hier quote kan niks anders dan zichzelf als een debiele baviaan gedragen.
Je zet jezelf best wel voor schut met je posts.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Heb jij kijk op bavianen IQ's? En dat van Mensen? Laat maar, retorisch...
Weet ik. Moet ze wat geven om mee te werken, toch? Ik ga wel met de billen bloot, sta ik om bekend...quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:01 schreef Serene het volgende:
[..]
Je zet jezelf best wel voor schut met je posts.
Right back at ya! Maar ik beschouw mezelf niet als troll. Ben bloedserieus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:25 schreef elplato het volgende:
Prima troll, veel tijd in gestopt. Respect.
Had ik al gezegd:quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:32 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ben je dat nou al vergeten?, sry, was FF aan schaken...Wat ik niet snapte,wjw?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt simpelweg neer op "alsjeblieft zeg".
Ach so. Op die fiets, dacht dat ik het eerst netjes moest vragen, k, thx.quote:
Weet je echt niet hoe je het moet vermijden, simpelton? Zeikwijf. Onterechte klacht, BSquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:11 schreef bobbiey het volgende:
Kunnen we f1978 en salamanrasser niet een apart forum geven? Ik stel het drieletterwoord FAG voor.
Hebben ze bij BNW ook iets om mee te lachen en kan ik ook rustig KLB lezen zonder dat ik met die idioten moet worden geconfronteerd.
Jij hebt dus niet opgelet, dat is duidelijk. Is niet erg. Nu weet je het wel. Ook de geraadpleegde orakels waren Vrouwen btw.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:28 schreef vigen98 het volgende:
Debiele feministen die praten over hoe erg vrouwen in de wereld worden mishandeld en zag laatst zo'n debiele feministen groep protesteren die zich als Goden beschouwden en dat een man niks te willen heeft.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:23 schreef Xenzo het volgende:
Dit is een zeer terechte klacht. Vrouwen willen als gelijkwaardige wezens gezien- en behandeld worden, maar ze willen ook dat wij mannen de deur voor hen open houden en meer van dat soort onzin. Tsja, wat willen vrouwen nu eigenlijk? Hoe dan ook: mannen en vrouwen zijn niet gelijk, zowel fysiek als mentaal zijn mannen en vrouwen compleet anders.
Een hermafrodiet is een wezen met twee geslachten, het is dus zowel man als een vrouw.quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:53 schreef Salmannassar het volgende:
De overeenkomsten zijn veel groter in aantal dan de verschillen, hermafrodiet zonder tieten...a.k.a. Man.
My Godquote:Op zondag 8 september 2013 23:14 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een hermafrodiet is een wezen met twee geslachten, het is dus zowel man als een vrouw.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:14 schreef Xenzo het volgende:
Een hermafrodiet is een wezen met twee geslachten, het is dus zowel man als een vrouw.
Je hebt gelijk, had 'en zonder kut' nog toe moeten voegen. Foutje, bedankt!quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
De overeenkomsten zijn veel groter in aantal dan de verschillen, hermafrodiet zonder tieten...a.k.a. Man.
Zelden een Fok!ker met zo'n groot ego meegemaakt, je kunt het duel met William Shatner aan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:22 schreef Salmannassar het volgende:
Ik wacht op mijn volgende slachtoffers......
hjbquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Je houdt het i.i.g. lekker kort.
Daar ben ik het mee eens, en we kunnen ook wel een Jon Gnarr gebruiken in Nederland.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:10 schreef netflanders het volgende:
[..]
Het gaat goed in landen waar het 50/50 is (Scandinavië, IJsland), maar dan wel zonder achterlijke quota's.
Vrouwen die niet begrijpen dat het gewoon instinct is voor mannen.quote:
Ach, wat zal ik zeggen..?.Wat mij betreft is mijn ego precies op maat, niet te groot en niet te klein. Bovendien zijn klein en groot relatieve begrippen...En vergelijk mij niet met kapt. Kirk want die vergelijking gaat niet op. Ik speel geen rol, itt hij. Ik sta 100% achter wat ik beweer en anders nodig ik je uit mij op mijn plaats te zetten en mijn kop te reduceren tot een voor jou aanvaardbaar formaat. Ook moet je je realiseren dat ik mijzelf vnl afzet tegen de macho'tjes en daarbij een bepaalde stijl hanteer die ik hier toepasselijk achtte. Vuur met vuur bestrijden, zeg maar. De bluffertjes afbluffen, so 2 speak. En daarin ben ik aardig geslaagd durf ik te beweren. Vrouwonvriendelijk gedrag werkt op mij als een rode lap op een stier..To the rescue ! Maar het was een makkie. Had wel wat meer tegenstand verwacht van de wereldwijze 'heren' hier.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:45 schreef Barachem het volgende:
[..]
Zelden een Fok!ker met zo'n groot ego meegemaakt, je kunt het duel met William Shatner aan.![]()
Wel een tip voor morgen: Uitkijken met naar buiten gaan en flink wat extra gewichten bij je dragen, anders waai je nog weg met die grote kop van je en dat zou een groot verlies voor Fok! zijn.
Je reageert niet eens op mijn ''hjb''quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ach, wat zal ik zeggen..?.Wat mij betreft is mijn ego precies op maat, niet te groot en niet te klein. Bovendien zijn klein en groot relatieve begrippen...En vergelijk mij niet met kapt. Kirk want die vergelijking gaat niet op. Ik speel geen rol, itt hij. Ik sta 100% achter wat ik beweer en anders nodig ik je uit mij op mijn plaats te zetten en mijn kop te reduceren tot een voor jou aanvaardbaar formaat. Ook moet je je realiseren dat ik mijzelf vnl afzet tegen de macho'tjes en daarbij een bepaalde stijl hanteer die ik hier toepasselijk achtte. Vuur met vuur bestrijden, zeg maar. De bluffertjes afbluffen, so 2 speak. En daarin ben ik aardig geslaagd durf ik te beweren. Vrouwonvriendelijk gedrag werkt op mij als een rode lap op een stier..To the rescue ! Maar het was een makkie. Had wel wat meer tegenstand verwacht van de wereldwijze 'heren' hier.
Vandaar de resurrectie van het topic. Wilde weer een beetje macho bashen want dat vind ik gewoon tof.
Dat ik daardoor geen échte man zou zijn is alleen maar grappig en doet geen afbreuk aan mijn zelfrespect.
Dus welkom en voorál doorgaan. Ik weet dat je het kan. Toon me je hart en ziel en spaar de roede niet.
Go ahead, make my day....Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zeg ik altijd maar. Reduceer mij als je kan, ik heb het nodig volgens jou (e.v.a. ongetwijfeld...) Ik wacht 'gespannen' af, sidderend en bevend.....
Dat je ook nog hapt...quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:11 schreef Salmannassar het volgende:
Ik wacht 'gespannen' af, sidderend en bevend.....
Dag Damequote:Op zondag 27 oktober 2013 16:52 schreef snakelady het volgende:
Mannen zouden eens moeten leren dat vrouwen nodig zijn en vrouwe zouden eens moeten leren dat mannen nodig zijn.
Inplaats van elkaar als tegenstanders te zien zouden we elkaar als een aanvulling moeten zien.
Echt, de mens zoekt gewoon redenen om elkaar te haten.
Zwart vs Wit
Moslims vs Christenen
Dik vs Dun
Man vs Vrouw.
enz. enz.
Zag er de zin niet van in, communiceert n.l. zo moeilijk. Maar je hebt nu je reactie dus niet meer peeuwen,, ventje. Zoet zijn nu.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:19 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Je reageert niet eens op mijn ''hjb''zwaar triest gwoon
Je bent een ultieme dwaas blijkt uit je postsquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:39 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zag er de zin niet van in, communiceert n.l. zo moeilijk. Maar je hebt nu je reactie dus niet meer peeuwen,, ventje. Zoet zijn nu.
Proof ! Maar anderzijds, dat mag jij vinden. Ben het vanzelfsprekend niet met je eens. Tenzij je idealisten ultieme dwazen vindt, dan weer wel....quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:40 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Je bent een ultieme dwaas blijkt uit je posts
Daar mag best een ! achter staan m.i.quote:
Natuurlijk hap ik...Niks bijzonders en ook niet jouw verdienste trouwens. Maar waarom je denkt dat ik een macho ben is mij (als je het topic gelezen hebt tenminste) een raadsel. Ik ben de grote anti-macho moet je weten, Altijd al geweest btw. Macho's zijn dom en als zodanig gevaarlijk voor de samenleving. Zij dienen geneutraliseerd te worden en 'kalt' gesteld.op elke legale manier mogelijk. Liefst via de stembus. De helft van het electoraat bestaat uit vrouwen dus dat schiet alvast lekker op. Opgeruimd staat netjes, goodbye and good riddens...Maar dat is mijn mening maar, dat realiseer ik me wel. Wellicht heb ik een punt, wjw?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:20 schreef Barachem het volgende:
[..]
Dat je ook nog hapt...![]()
Het is mijn tijd en moeite niet niet waard om een e-peen competitie met jou aan te gaan, dat laat ik aan jou en andere machos over.
Wellicht geil je gewoon op aandacht en is "macho" je mantra om je haat jegens andere mannen die niet aan je verwrongen ideaalbeeld voldoen te legitimeren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wellicht heb ik een punt, wjw?
Ik ben geen haterd of aandachtsgeil. En ideaalbeelden zijn niet verwrongen, de realiteit is dat imho.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:24 schreef Barachem het volgende:
[..]
Wellicht geil je gewoon op aandacht en is "macho" je mantra om je haat jegens andere mannen die niet aan je verwrongen ideaalbeeld voldoen te legitimeren.
Heb je een relatie met een ultra-feministische vrouw dat je met zoveel rethoriek reageert?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:31 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben geen haterd of aandachtsgeil. En ideaalbeelden zijn niet verwrongen, de realiteit is dat imho.
Macht dient minstens gedeeld te worden met 'gelijk'waardigen, da's alles...Met vrouwen dus. Die stelling verdedig ik hier te vuur en te zwaard. Ze zijn lang genoeg buiten spel gezet. Daar moet eens een eind aan komen, basta!
Nee, momenteel geen relatie. Ben zelf ultra-feminist. Maar zou ik best willen. Ben er niet bang voor iig. Kan ik wel handelen..Jij ook?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:37 schreef Barachem het volgende:
[..]
Heb je een relatie met een ultra-feministische vrouw dat je met zoveel rethoriek reageert?
Ultrafeminist zijn...quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, momenteel geen relatie. Ben zelf ultra-feminist. Maar zou ik best willen. Ben er niet bang voor iig. Kan ik wel handelen..Jij ook?
Nee, niet noodzakelijkerwijs. Als je gaat zeggen dat ongehoorzame vrouwen er "1 met de vlakke hand kunnen krijgen" bv, zoals sommigen hier, dan wel. Maar als het goed is weet jij het zelf het beste. Dus, ben jij een macho of geëmancipeerd?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:47 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ultrafeminist zijn...![]()
Verklaart je hele geraaskaal in dit topique.![]()
Vind je me nu ook "macho"?
JA!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:07 schreef Salmannassar het volgende:
Dus, ben jij een macho of geëmancipeerd?
Ik had je idd meer opties kunnen geven maar in dit topic doet een dergelijke diversiteit zich niet voor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:20 schreef Barachem het volgende:
[..]
JA!
Valse dichotomie en polariseren, daar leven jullie ultra-idealisten van.
Er zijn meer keuzes dan maar macho en geëmancipeerd.
Je zou net zo goed mormoon, jehova's getuige, communist, socialist, fascist, etc. kunnen zijn.
En zoals in dit en andere topics blijkt: Je bent extreem in je opvattingen en kunt niet goed discussiëren, mede ook omdat je eigen macho ego er ook bij komt kijken, maar je dit zelf niet wilt onderkennen.
Kortom, ik geef je ego de winst.
Prachtige macho drogredeneringen, jongen.quote:
Met die aanhang wil het idd niet vlotten. Ben mijn tijd blijkbaar (ver) vooruit. De remmende voorsprong?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:57 schreef Barachem het volgende:
[..]
Prachtige macho drogredeneringen, jongen.
Applaus!
Ben blij dat jij een zeer vocale edoch erg kleine minderheid bent, die nauwelijks aanhang zal krijgen.
Hebben ultra-feministische vrouwen jou dan nodig als hun voorvechter?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:07 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Met die aanhang wil het idd niet vlotten. Ben mijn tijd blijkbaar (ver) vooruit. De remmende voorsprong?
En waar zie jij drogredeneringen? Hou mij daar n.l. normaliter verre van. Itt jou. Jouw bewering dat ik er gebruik van maak is er eentje b.v. En de term "macho" ivm mij slaat nog steeds nergens op, hoevaak je het ook herhaalt. Repetitie is een zinloze exercitie hier. Trap d'r niet in....En geen applaus a.u.b. Ben er verlegen meeHeb het nog niet verdiend n.l.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Doet er voor mij ook niet echt toe. Ik handel naar mijn eigen (rechtvaardigheids)gevoel en moraal. Maar denk dat ik wel welkom ben in hun kamp. Waarom niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:14 schreef Barachem het volgende:
[..]
Hebben ultra-feministische vrouwen jou dan nodig als hun voorvechter?
Accepteren ze je als hun voorvechter?
Zien ze je wellicht als een nuttige idioot?
Heb je überhaupt contact met ultra-feministische vrouwen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Doet er voor mij ook niet echt toe. Ik handel naar mijn eigen (rechtvaardigheids)gevoel en moraal. Maar denk dat ik wel welkom ben in hun kamp. Waarom niet?
En "nuttige idioot" is een term die mij al boven jou verheft. Jij bent deel van het probleem, niet de oplossing iig. Dus verre van nuttig en een verspilling van tijd en zuurstof. Je bent obsoleet, proleet. Ga je auto wassen en poetsen of zo..Je hebt vast talloze nutteloze hobby's. Zoals naar je buurvrouw gluren, fappend.
Vragen, vragen...Terwijl je niets kan met de antwoorden. Ik denk dus ik ben ultrafeminist, snappie?quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:27 schreef Barachem het volgende:
[..]
Heb je überhaupt contact met ultra-feministische vrouwen?
Vind je dat mannen gelijkwaardig aan vrowuen zijn of inferieur aan vrouwen?
Wat voor dingen heb je met medemannen meegemaakt dat je ultra-feminist bent geworden?
Vrouwen als übermenschen zien, dus in jouw ogen zijn mannen en vrouwen ongelijkwaardig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:36 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vragen, vragen...Terwijl je niets kan met de antwoorden. Ik denk dus ik ben ultrafeminist, snappie?
Ergo, jij denkt niet, jij (e.v.a) volgen een doodlopend pad. En ik loop niet mee, da's alles.
En met medemannen heb ik talloze (zinloze) gesprekken gevoerd. Maar ze zijn doof voor argumentatie die ze niet aanstaat. Vrouwen niet. Simpel. Geen frustratie, geen stress...De vrouwen zijn de übermenschen...
Een mooie collectie drogredenen, vriend. Vooral het misbruik van het woordje "dus" en nog immer:"macho". Ik hoef niet te bewijzen dat ik de "beste man" ben. Dat beslissen zij wel of ik dat eventueel ben. Hun oordeel is bindend. Mannen frusteren mij met hun obsolete ideeën en lifestyle. Ze lopen hopeloos achter de feiten aan. Dat zet mij aan tot evalueren en dus hergroeperen..Het is niet zozeer wat zij doen maar vooral wat zij niet doen. Zelfanalyse..En waarom dit beweren mij macho en achterlijk maakt...? You tell me.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:56 schreef Barachem het volgende:
[..]
Vrouwen als übermenschen zien, dus in jouw ogen zijn mannen en vrouwen ongelijkwaardig.
Dus zie je jezelf als inferieur aan vrouwen en wil je graag aan hen bewijzen dat je de beste "man" bent die er is en gedraag je je dus wel macho tegenover andere mannen door hun op hun macho gedrag te wijzen.
Dat je terecht macho mannen op hun achterlijke gedrag wijst, zegt niet dat jouw eigen gedrag niet macho en niet achterlijk is.
Nogmaals de twee overgebleven vragen:
Heb je dan ooit contact gehad met ultra-feministische vrouwen?
Wat voor dingen hebben bepaalde mannen jou aangedaan dat je tot ultra-feminisme bent gekomen?
Zij heeft zo'n gezicht die je gewoon onder wilt spuitenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:58 schreef Sunshineboy91 het volgende:
Een huppelkut voor dit [ afbeelding ]topic die niet eens weet dat ze een vrouw is of wat vrouw is inhoudt.
Dat is al een grote verbetering t.o.v. de huidige situatie, countries shooting at eachother, 40000 kinderen p/d dood van de honger, etc,etc.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:04 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat is al een grote verbetering t.o.v. de huidige situatie, countries shooting at eachother, 40000 kinderen p/d dood van de honger, etc,etc.
Dom of evil?quote:
Geen van beide mijn beste.quote:
Zij heeft een rare kin, die van je foto.quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:07 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, post nog maar wat zodat dit kuttopic gesloten is
Het is ook een snolquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:07 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Zij heeft een rare kin, die van je foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |