abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130832148
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef maximumrage het volgende:

[..]

ja dat! hier op fok loopt zo'n debiel die een link naar zijn site met vast gebonden vrouwen in al zijn berichten zet! walgelijk :r dat soort mishandelaars moeten een hele harde schop krijgen! ik heb al tegen de admin aangegeven dat de link weg moet en de sukkel die de link in de bericht zet naar de polietie! ze halen deze niet weg en sluiten mijn bericht!!!!
Nou misschien was het bondage :P Dan is het vrijwillig maar het is niet strafbaar om zoiets te posten dus ik denk naar de politie gaan niet zoveel nut heeft.
pi_130832283
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nou misschien was het bondage :P Dan is het vrijwillig maar het is niet strafbaar om zoiets te posten dus ik denk naar de politie gaan niet zoveel nut heeft.
die heet bondage ja!

mijn bericht over hem waar ik niet berichten meer mag neerzetten: FB / gebruiker "bondage"
pi_130832446
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:54 schreef maximumrage het volgende:

[..]

die heet bondage ja!

mijn bericht over hem waar ik niet berichten meer mag neerzetten: FB / gebruiker "bondage"
Oh de gebruiker heet ook bondage? Ik bedoel dat het vrijwillig vastbinden bondage heet :) Deze vrouwen worden niet mishandeld maar het is wat seksueels snap je? Ze vinden het waarschijnlijk nog leuk ook :P
pi_130834785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Oh de gebruiker heet ook bondage? Ik bedoel dat het vrijwillig vastbinden bondage heet :) Deze vrouwen worden niet mishandeld maar het is wat seksueels snap je? Ze vinden het waarschijnlijk nog leuk ook :P
ik geloof dat niet! vast binden is niet leuk! dat doet de vrouwen pijn en ze kunnen niets meer :( verkrachters doen ook vrouwen vast binden en het is gemeen!
pi_130835774
een vrouw moet gewoon luisteren en anders krijgt ze de vlakke hand, klaar.
pi_130839240
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:20 schreef Miertje88 het volgende:
_O_
pi_130839297
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
De beperkte agenda van feministen vind ik altijd wel grappig. Wel eisen dat er meer vrouwen in topfuncties komen, maar nooit willen ze meer vuilnisvrouwen. Dan is iets opeens mannenwerk.
Dit. Hierdoor kan ik ze dan ook niet serieus nemen en beschouw het meestal als gekakel. Mannen zijn slim en geven ze gelijk en lachen mee en on to the next topic.
pi_130839579
Deze vond ik ook leuk vrouwtje verteld hoe goed vrouwen zijn en dat ze alles net zo goed kunnen.

Volgende dag stond ze met een potje voor de deur die ze niet open kreeg.
De dag erna stond ze aan de deur of ik niet even een nieuwe kraan aan kon sluiten _O- .

Feministen cmon :D
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_130849527
pi_130850342
quote:
_O-
pi_130871902
quote:
ziek ben jij!
pi_130872479
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:28 schreef vigen98 het volgende:
Debiele feministen die praten over hoe erg vrouwen in de wereld worden mishandeld en zag laatst zo'n debiele feministen groep protesteren die zich als Goden beschouwden en dat een man niks te willen heeft.
Dit is een zeer terechte klacht. Vrouwen willen als gelijkwaardige wezens gezien- en behandeld worden, maar ze willen ook dat wij mannen de deur voor hen open houden en meer van dat soort onzin. Tsja, wat willen vrouwen nu eigenlijk? Hoe dan ook: mannen en vrouwen zijn niet gelijk, zowel fysiek als mentaal zijn mannen en vrouwen compleet anders.
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 04:46:33 #38
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130872505
Feminisme is bittere noodzaak want Mannen zijn domme klootzakken die zwaar op achter lopen en geen hol van Vrouwen begrijpen. (in doorsnee natuurlijk, de uitzonderingen bevestigen de regel).
Vrouwen zijn 'beter' dan Mannen. Houdt ze in ere...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 04:48:51 #39
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130872507
quote:
En als ik dat zie stamp ik jou vervolgens van de planeet af....Neanderthaler..

[ Bericht 1% gewijzigd door Salmannassar op 06-09-2013 04:56:33 ]
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 04:50:55 #40
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130872510
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Dit. Hierdoor kan ik ze dan ook niet serieus nemen en beschouw het meestal als gekakel. Mannen zijn slim en geven ze gelijk en lachen mee en on to the next topic.
Mannen zijn helemaal niet slim, ze regeren de wereld en kijk wat een blunderfestijn het is...
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 04:53:17 #41
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130872516
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 04:23 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Dit is een zeer terechte klacht. Vrouwen willen als gelijkwaardige wezens gezien- en behandeld worden, maar ze willen ook dat wij mannen de deur voor hen open houden en meer van dat soort onzin. Tsja, wat willen vrouwen nu eigenlijk? Hoe dan ook: mannen en vrouwen zijn niet gelijk, zowel fysiek als mentaal zijn mannen en vrouwen compleet anders.
De overeenkomsten zijn veel groter in aantal dan de verschillen, hermafrodiet zonder tieten...a.k.a. Man.
pi_130872906
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef maximumrage het volgende:

[..]

ik geloof dat niet! vast binden is niet leuk! dat doet de vrouwen pijn en ze kunnen niets meer :( verkrachters doen ook vrouwen vast binden en het is gemeen!
Watvoor kneus ben jij dan :') :D
pi_130872917
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 04:50 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Mannen zijn helemaal niet slim, ze regeren de wereld en kijk wat een blunderfestijn het is...
Komt door de rijke egoisten in amerika. Niet obama, maar de mensen waar je niks over hoort in het nieuws.
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 07:47:03 #44
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130872934
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 07:44 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Komt door de rijke egoisten in amerika. Niet obama, maar de mensen waar je niks over hoort in het nieuws.
Ben ik ten dele met je eens. Poetin is ook een kankermongool...
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:02:56 #45
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_130873042
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 04:50 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Moet je je eens voorstellen wat voor teringzooi het zou zijn als vrouwen de wereld zouden regeren.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 6 september 2013 @ 08:06:46 #46
401048 M0cr1nat0r
Stiekem een nederlander.
pi_130873067
Wie niet horen wilt, moet maar voelen. :)
Nee
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 08:07:16 #47
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130873073
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:02 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Moet je je eens voorstellen wat voor teringzooi het zou zijn als vrouwen de wereld zouden regeren.
Dan zouden er geen duizenden kinderen per dag van de honger omkomen om maar 1 zijstraat te noemen.
Maar ik heb het tegen een chauvinist dus ik hou op. Zinloos...Bang dat ze het beter doen, stiekum?
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 08:10:17 #48
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130873103
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:06 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Wie niet horen wilt, moet maar voelen. :)
Bijbels opgevoed of anderszins primitief?
pi_130873536
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:07 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Dan zouden er geen duizenden kinderen per dag van de honger omkomen om maar 1 zijstraat te noemen.
Maar ik heb het tegen een chauvinist dus ik hou op. Zinloos...Bang dat ze het beter doen, stiekum?
Ik nodig de vrouwen uit om het te proberen. Wat ik echter heb meegemaakt van vrouwelijke leidinggevenden en (te veel) vrouwen op de werkvloer, heb ik daar absoluut geen vertrouwen in. Mijn eigen geslacht bestaat grotendeels uit oppervlakkige, ijdele mutsen.
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 09:04:34 #50
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130873834
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:46 schreef netflanders het volgende:

[..]

Ik nodig de vrouwen uit om het te proberen. Wat ik echter heb meegemaakt van vrouwelijke leidinggevenden en (te veel) vrouwen op de werkvloer, heb ik daar absoluut geen vertrouwen in. Mijn eigen geslacht bestaat grotendeels uit oppervlakkige, ijdele mutsen.
Die uitnodiging is dan ook alles wat ik wens. En ook onder de Vrouwen zal de nodige selectie moeten plaatsvinden uiteraard. Maar denk jij serieus dat ze het nog bonter zullen maken dan de Mannen? Ik denk dat het een betere wereld zal worden waar meer vanuit het hart gere(a)geerd zal worden. Angela Merkel doet het toch ook niet slecht? (In een Mannenwereld n.b.) Vind Mannen btw oppervlakkiger en ook ijdeler dan "mutsen". Kan het goed vinden met Vrouwen, zij respecteren mij en ik hen en er valt nooit een onvertogen woord. Dat is met Mannen wel (eens) anders...Mannen zijn bot (zie diverse reacties hier).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')