Die mannen daarin moeten zich diep schamen, zomaar een vrouw de baas laten zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 19:31 schreef Tropanzia het volgende:
De volgende feministen zijn dan wél weer grappig:
Het blijven vrouwen he... Ze weten maar niet wat ze willen.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef Ambicioso het volgende:
Feministen in Europa zijn altijd zo raar.
Ze willen dat vrouwen meer/belangrijker worden dan mannen.
Juist waar ze nu tegen zijn maar dan andersom.
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Het blijven vrouwen he... Ze weten maar niet wat ze willen.
Nog maar zwijgen over de alimentatie, overdreven zwangersschapsverloffen ect..quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Maar wel verwachten dat wij de deur open houden voor ze.
Of de stoel af en aanschuiven.
En wij mogen hun geen tikken geven.
Zijn over het algemeen toch niet zo aantrekkelijk.
Epic Sax Guyquote:Op woensdag 4 september 2013 20:26 schreef Repeating het volgende:
[..]
Nog maar zwijgen over de alimentatie, overdreven zwangersschapsverloffen ect..
Voorspelbaar dit.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ga jij maar heen eind weg met je radicale feministische gedachten
Zeer egoïstisch...quote:Op woensdag 4 september 2013 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
De beperkte agenda van feministen vind ik altijd wel grappig. Wel eisen dat er meer vrouwen in topfuncties komen, maar nooit willen ze meer vuilnisvrouwen. Dan is iets opeens mannenwerk.
Zo ben ik niet, vrouwen zijn zeer belangrijk bij een opvoeding van een kind, zonder moederlijk liefde mist een kind toch wel wat, vrouwen zijn er niet om mishandeld te worden, van zulke mensen moet ik kosten. Ik bedoel een vrouw heeft jouw zelf 9 maanden gedragen en opgevoed en dan haat je vrouwen! Dan is er zeker wat mis met je.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:29 schreef maximumrage het volgende:
hier op de fok zijn ook sukkels die denken dat vrouwen zijn om te mishandelen!
ja dat! hier op fok loopt zo'n debiel die een link naar zijn site met vast gebonden vrouwen in al zijn berichten zet! walgelijkquote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, vrouwen zijn zeer belangrijk bij een opvoeding van een kind, zonder moederlijk liefde mist een kind toch wel wat, vrouwen zijn er niet om mishandeld te worden, van zulke mensen moet ik kosten. Ik bedoel een vrouw heeft jouw zelf 9 maanden gedragen en opgevoed en dan haat je vrouwen! Dan is er zeker wat mis met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |