Bewaar diequote:Op vrijdag 6 september 2013 11:10 schreef Hier het volgende:
[..]
Wist dat je dat zou zeggen, over kinderhand.![]()
49 jaar.
Ik beweer geenzins dat Mannen geen gevoel hebben. Maar ben het vaak niet eens wat ze op basis van dat gevoel doen. Ze luisteren er ook niet naar maar negeren het. En "alleen maar lache"?quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:11 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Ik baseer het op youtube filmpjes, en hier en daar een artikel uit de Opzij. Maar ik vind dat je een stupide reactie geeft, hoezo zouden mannen niet gevoelig zijn. Ik kan het met mijn vrienden overal over hebben, ja de reacties zijn wat maar dat is alleen maar lache.
Jij beseft duidelijk niet hoeveel Vrouwen op de wereld gedwongen worden ieder bevel van Mannen op te volgen op basis van vermeende superioriteit aan hen....BTW, heel veel Mannen zeggen dat, dus de stront vliegt IDD behoorlijk in de rondte...quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:20 schreef ZoDiep het volgende:
Gister was er één op tv die een verhaaltje vertelde over die gast die dat femen aanstuurde. Allemaal prima, werd niks vreemds gezegd, totdat ze zo zei van: 'ik zal nooit bevelen van mannen opvolgen'. Ja leuk dat je dit zegt, maar als een man zegt dat hij nooit iets van een vrouw aan zou nemen dan raakt de drol de ventilator
Het was op de Nederlandse tv, ging over het nederlandse femen en de uitlatingen werden gedaan door een volbloed Nederlandse in perfect ABN.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jij beseft duidelijk niet hoeveel Vrouwen op de wereld gedwongen worden ieder bevel van Mannen op te volgen op basis van vermeende superioriteit aan hen....BTW, heel veel Mannen zeggen dat, dus de stront vliegt IDD behoorlijk in de rondte...
Wat ben jij voor een masochistische teef als ik vragen mag? En nee, uit jouw keuken geen koekjes, aub.quote:
Ik probeerde je alleen uit te leggen waar die militante tante door bewogen wordt. En nee, het is hier ook een probleem klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:14 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Het was op de Nederlandse tv, ging over het nederlandse femen en de uitlatingen werden gedaan door een volbloed Nederlandse in perfect ABN.
Ja, het is elders een probleem, maar we gaan hier toch ook geen geweren uitdelen omdat mensen in Alaska en afgelegen gebieden in Canada kunnen worden aangevallen door een ijsbeer? In Nederland zijn geen ijsberen of ander wild dat gevaarlijk kan zijn, dus we gaan er ook niks tegen doen.
Het is hier onderhand een keer afgelopen met het probleem.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik probeerde je alleen uit te leggen waar die militante tante door bewogen wordt. En nee, het is hier ook een probleem klaarblijkelijk.
Wel eens van huiselijk geweld gehoord?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:20 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Het is hier onderhand een keer afgelopen met het probleem.
Ja. Maar als een relatie dusdanig fout zit dat er huiselijk geweld optreed, dan hebben beiden schuld. Het zijn trouwens vooral kinderen die daar de dupe van worden hoewel ik een keer een verhaal hoorde waar dat anders was, maar nogmaals, twee volwassenen die ruzie hebben zijn twee schuldigen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:22 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wel eens van huiselijk geweld gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt trouwens ook onder homo's en lesbo's voor dus absoluut geen argument voor feminisme.Who's your Stannis?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:29 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ja. Maar als een relatie dusdanig fout zit dat er huiselijk geweld optreed, dan hebben beiden schuld. Het zijn trouwens vooral kinderen die daar de dupe van worden hoewel ik een keer een verhaal hoorde waar dat anders was, maar nogmaals, twee volwassenen die ruzie hebben zijn twee schuldigen.Dat ( en als) beiden schuld hebben wil nog niet zeggen dat er één kan gaan slaan om de ruzie te beslechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt trouwens ook onder homo's en lesbo's voor dus absoluut geen argument voor feminisme.
Het komt voor in relaties, dus HEHO. Het heeft te maken met de emancipatie van het individu en feminisme is daar een exponent van. Btw, waarom heet je ZoDiep?The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
Wij zijn geen beesten, toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:39 schreef SaucyCock het volgende:
Dat is toch het recht van de sterkste?
Ik ben anders aardig wild.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:40 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wij zijn geen beesten, toch?
M.a.w. Ik heb niets te melden, kom alleen FF jaknikken?quote:
Dan zullen we je wel temmen...quote:
Klinkt stout.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:42 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dan zullen we je wel temmen...
Ik meld dat het een terechte klacht is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:42 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
M.a.w. Ik heb niets te melden, kom alleen FF jaknikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |