abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130873915
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:04 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Die uitnodiging is dan ook alles wat ik wens. En ook onder de Vrouwen zal de nodige selectie moeten plaatsvinden uiteraard. Maar denk jij serieus dat ze het nog bonter zullen maken dan de Mannen? Ik denk dat het een betere wereld zal worden waar meer vanuit het hart gere(a)geerd zal worden. Angela Merkel doet het toch ook niet slecht? (In een Mannenwereld n.b.) Vind Mannen btw oppervlakkiger en ook ijdeler dan "mutsen". Kan het goed vinden met Vrouwen, zij respecteren mij en ik hen en er valt nooit een onvertogen woord. Dat is met Mannen wel (eens) anders...Mannen zijn bot (zie diverse reacties hier).
Bot is eerlijk. Geen onvertogen woord betekent roddel, achterklap en maskers.

Denk ik dat vrouwen het bonter zullen maken dan mannen? Dat weet ik niet. Hoewel er veel slechte mannelijke politici zijn geweest de laatste jaren, zijn de vrouwelijke politici bijna zonder uitzondering verschrikkelijk. Er zijn veel berichten, rapporten en interne rapportages geweest van vrouwen op hoge posities in de overheid en het bedrijfsleven die er een potje van gemaakt hebben.

Ik weet niet of vrouwen aan de macht het slechter zouden doen, maar beter zeker niet. Een kabinet met enkel mannen zie ik echter ook niet zitten. Het gaat goed in landen waar het 50/50 is (Scandinavië, IJsland), maar dan wel zonder achterlijke quota's.
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 09:31:56 #52
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130874367
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:10 schreef netflanders het volgende:

[..]

Bot is eerlijk. Geen onvertogen woord betekent roddel, achterklap en maskers.

Denk ik dat vrouwen het bonter zullen maken dan mannen? Dat weet ik niet. Hoewel er veel slechte mannelijke politici zijn geweest de laatste jaren, zijn de vrouwelijke politici bijna zonder uitzondering verschrikkelijk. Er zijn veel berichten, rapporten en interne rapportages geweest van vrouwen op hoge posities in de overheid en het bedrijfsleven die er een potje van gemaakt hebben.

Ik weet niet of vrouwen aan de macht het slechter zouden doen, maar beter zeker niet. Een kabinet met enkel mannen zie ik echter ook niet zitten. Het gaat goed in landen waar het 50/50 is (Scandinavië, IJsland), maar dan wel zonder achterlijke quota's.
Met bot bedoelde ik reacties als "Vrouwen kunnen klappen krijgen als ze niet gehoorzamen" en met "geen onvertogen woord" geen zinloze discussies en je ongelijk niet willen toegeven/inzien. Gisteravond gaf een vriend mij nog een dreun omdat ik de zaken des levens anders zie dan hij. Dat heeft een Vrouw nog nooit gedaan, hoe oneens we het ook waren. Vrouwen respecteren kennis maar Mannen zijn er vaak afgunstig op en gunnen je het licht in de ogen niet. Hun haantje moet koning kraaien, no matter what..Je ziet het met Poetin en Obama ook. Die spelen gewoon een welles-nietes spelletje met mensenlevens...
En vergeet niet dat alle Vrouwen op machtposities die verkregen hebben in een Mannenwereld en dus niet representatief zijn voor die die in een Vrouwenwereld op die posities zouden komen (andere criteria).

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 06-09-2013 10:33:57 (+die) ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_130874935
Laat die feministen eerst eens als een vrouw gedragen en kleden. Zeker in het bedrijfsleven.

Komen ze aan op sandalen, korte broek en spaghettibandjes shirt. En dan graag een management functie willen in hetzelfde bedrijf.

_O-

Man en vrouw zijn gelijk zeggen ze dan op het Leidscheplein tijdens een demonstratie. En een moslimmevrouw met hoofddoek loopt er voorbij en dat is allemaal prima.

_O-

Feministen _O-
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 10:03:38 #54
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130875037
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:58 schreef Hier het volgende:
Laat die feministen eerst eens als een vrouw gedragen en kleden. Zeker in het bedrijfsleven.

Komen ze aan op sandalen, korte broek en spaghettibandjes shirt. En dan graag een management functie willen in hetzelfde bedrijf.

_O-

Man en vrouw zijn gelijk zeggen ze dan op het Leidscheplein tijdens een demonstratie. En een moslimmevrouw met hoofddoek loopt er voorbij en dat is allemaal prima.

_O-

Feministen _O-
_O- Jij bent niet hier... En waar? Nergens...Een simplistische reactie betreffende non-essentiële zaken als hoe (bepaalde) Vrouwen gekleed gaan. Had je geen betere argumenten of heb je er klaarblijkelijk niet over nagedacht en schiet je daarom met losse flodders?
pi_130875177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:03 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

_O- Jij bent niet hier... En waar? Nergens...Een simplistische reactie betreffende non-essentiële zaken als hoe (bepaalde) Vrouwen gekleed gaan. Had je geen betere argumenten of heb je er klaarblijkelijk niet over nagedacht en schiet je daarom met losse flodders?
Mag je vinden. Geniet van het weer!
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 10:30:36 #56
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130875684
Nee, ik geniet vooral van jou. ;) Jammer dat je zo weinig tegengas geeft maar in jouw geval de beste tactiek. Terugschieten met losse flodders is kansloos. Fijne dag :W
pi_130875986
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:30 schreef Salmannassar het volgende:
Nee, ik geniet vooral van jou. ;) Jammer dat je zo weinig tegengas geeft maar in jouw geval de beste tactiek. Terugschieten met losse flodders is kansloos. Fijne dag :W
Een kinderhart is gauw gevuld zo te lezen. Fijne dag :W
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 10:44:37 #58
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130876073
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef Hier het volgende:

[..]

Een kinderhart is gauw gevuld zo te lezen. Fijne dag :W
Dank je. Dat kinderhart beschouw ik als een compliment op mijn 49e. En btw, officieel is het een kinderhand die gauw gevuld is. FYI. :W
pi_130876092
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 04:46 schreef Salmannassar het volgende:
Vrouwen zijn 'beter' dan Mannen.
:')
Ben gek he?!
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:49:15 #60
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_130876206
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:50 schreef maximumrage het volgende:

[..]

ik geloof dat niet! vast binden is niet leuk! dat doet de vrouwen pijn en ze kunnen niets meer :( verkrachters doen ook vrouwen vast binden en het is gemeen!
10 jaar oud of trol?
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 10:49:39 #61
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130876218
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:45 schreef hardcoregek het volgende:

[..]

:')
Meer dan een smiley zat er niet in, HCgekkie? Maar zo ervaar ik het in dit leven,Jij hebt wellicht andere Vrouwen op je pad gehad, dat kan...
  Forum Admin vrijdag 6 september 2013 @ 10:51:32 #62
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_130876269
Toch vind ik die feministen die hun jetsers tonen wel een goed doel nastreven.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_130876298
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:49 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Meer dan een smiley zat er niet in, HCgekkie? Maar zo ervaar ik het in dit leven,Jij hebt wellicht andere Vrouwen op je pad gehad, dat kan...
Neuh, ik heb denk ik betere vrienden op mijn pad gehad. Beetje triest toch je tirade online tegen mannen. Ik gok dat je er op doelt dat vrouwen gevoeliger zijn (dus beter oid)? Ik vind feministen meestal van die harde bitchie tantes, bluh. Afstotelijk.
Ben gek he?!
pi_130876301
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:51 schreef Pharkus het volgende:
Toch vind ik die feministen die hun jetsers tonen wel een goed doel nastreven.
tenzij het lelijke feministen zijn, natuurlijk.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  Forum Admin vrijdag 6 september 2013 @ 10:52:56 #65
54263 crew  Pharkus
pi_130876302
Als opzij nou vol met tetsen zou staan zou ik meteen abonnee worden. Hopelijk verdwijnen die zure sloot stukjes dan ook.
  Forum Admin vrijdag 6 september 2013 @ 10:59:36 #66
54263 crew  Pharkus
pi_130876481
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:52 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

tenzij het lelijke feministen zijn, natuurlijk.
Ja nou dan liever niet natuurlijk, ik bedoel er zal best een markt voor zijn, maar van mij hoeft het dan niet zo.
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 11:00:49 #67
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130876525
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:49 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

10 jaar oud of trol?
Maakt dat wat uit? Aan jou de keuze. Negeren of niet. Val ons er niet mee lastig i.i.g. Ik hou niet van onbeantwoordbare vragen... :r
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 11:08:02 #68
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130876742
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:52 schreef hardcoregek het volgende:

[..]

Neuh, ik heb denk ik betere vrienden op mijn pad gehad. Beetje triest toch je tirade online tegen mannen. Ik gok dat je er op doelt dat vrouwen gevoeliger zijn (dus beter oid)? Ik vind feministen meestal van die harde bitchie tantes, bluh. Afstotelijk.
Tirade? Valt wel mee toch? Kan veel erger hoor, geloof me. En dat vrouwen gevoeliger zijn vind ik IDD een pluspunt. Het zijn BTW ook betere vrienden. En hoeveeel feministes ken je eigenlijk? Of baseer je je nou alleen op het uiterlijk? Da's fout, dat weet je best..
pi_130876814
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:44 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Dank je. Dat kinderhart beschouw ik als een compliment op mijn 49e. En btw, officieel is het een kinderhand die gauw gevuld is. FYI. :W
Wist dat je dat zou zeggen, over kinderhand. _O-

49 jaar. :')
pi_130876850
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:08 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Tirade? Valt wel mee toch? Kan veel erger hoor, geloof me. En dat vrouwen gevoeliger zijn vind ik IDD een pluspunt. Het zijn BTW ook betere vrienden. En hoeveeel feministes ken je eigenlijk? Of baseer je je nou alleen op het uiterlijk? Da's fout, dat weet je best..
Ik baseer het op youtube filmpjes, en hier en daar een artikel uit de Opzij. Maar ik vind dat je een stupide reactie geeft, hoezo zouden mannen niet gevoelig zijn. Ik kan het met mijn vrienden overal over hebben, ja de reacties zijn wat maar dat is alleen maar lache.
Ben gek he?!
pi_130877102
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 07:43 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Watvoor kneus ben jij dan :') :D
ik begrijp de nu ;( ik heb gebruiker bondage sorie gezegt
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:19:37 #72
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_130877112
feministen zijn geen vrouwen, maar potten
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_130877127
Gister was er één op tv die een verhaaltje vertelde over die gast die dat femen aanstuurde. Allemaal prima, werd niks vreemds gezegd, totdat ze zo zei van: 'ik zal nooit bevelen van mannen opvolgen'. Ja leuk dat je dit zegt, maar als een man zegt dat hij nooit iets van een vrouw aan zou nemen dan raakt de drol de ventilator :')
Who's your Stannis?
pi_130885438
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:20 schreef ZoDiep het volgende:
Gister was er één op tv die een verhaaltje vertelde over die gast die dat femen aanstuurde. Allemaal prima, werd niks vreemds gezegd, totdat ze zo zei van: 'ik zal nooit bevelen van mannen opvolgen'. Ja leuk dat je dit zegt, maar als een man zegt dat hij nooit iets van een vrouw aan zou nemen dan raakt de drol de ventilator :')
Dit
pi_130885616
Iets aannemen van iemand of iemand iets bevelen. Daar zit toch verschil in?

Of als je vriendin/vrouw jouw een bevel geeft, ga je dan gelijk in de houding staan?

Overigens snap wat je bedoeld. Hypocrieten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')