abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:19:21 #151
102442 demspec
Tequilla suicide
pi_130904770
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:00 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Vandaar de bezoekregeling, het Pappa-weekend. Maar ja, nog niet zo heel lang geleden besloot een Papa in het weekend de kindertjes 'bij zich te houden' door ze te dumpen in een duiker en daarna zelfmoord te plegen, de hopeloos in de knoop zittende comediant dat het was. Weet je dat nog? Het land stond een week op zijn kop... :'(
Daar heb ik inderdaad weinig van mee gekregen, want zat voor werk in het buitenland, maar je zit wel heel erg te teren op uitzonderingen. Veel vaker komt het voor dat een jaloerse ex de kinderen weg houdt bij een goedbedoelende vader.
Maar verder wens ik je veel succes met je stockholm-syndroom. Ik ga de kroeg in. Fijne avond.
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 23:19:55 #152
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130904786
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:52 schreef vigen98 het volgende:
:o Wat een gevecht _O-
Gevecht? Dit is voor miij slechts schaduwboxen. En ze gaan allemaal kansloos voor de bijl omdat ik slimmer ben dan hen allemaal bij elkaar. Supercomputer, telraam, zo liggen de verhoudingen een beetje. Maar een beetje hersenactiviteit zou geen kwaad kunnen bij die gasten. Ben er nog niet in geslaagd er eentje ook maar voor een tel aan het denken te zetten. Je zou ze haast naar een CT-scanner sturen om te zien of het wellicht anatomisch onmogelijk is vanwege de afwezigheid van hersens. Ik heb ze vanmiddag bij de neuroloog nog gezien dus ik heb ze I.I.G. Wat ik ermee doe is een tweede...Bevalt het tot nu toe, Dames en Heren?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 23:26:59 #153
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130905024
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:11 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

En sinds wanneer ben jij uit je gesticht gelaten?
Ik bezit geen gesticht, het gesticht bezit mij, als ik ze de kans geef.. Maar noem mij maar gek, voorlopig sla ik je verbaal totaal tot moes, keer op keer. De grens tussen geniaal en gek is vaag..
pi_130905040
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:02 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Ben je daarom geen feministe? Of zeg ik nou iets st 8)7 ms?
Nou, ik heb af en toe weleens feministische gedachten, net zoals niet financieel afhankelijk te zijn van de man. En ik wil ook niet de hele dag thuis zitten en het huishouden doen, want anders zou ik me niet voldaan voelen. ik denk dat bijna elke vrouw wel feministische gedachten heeft. Ik wil niet meteen een label op mezelf plakken als ik er niet 100% achter sta. Vandaar dat ik mezelf dus ook geen feminist noem. Ik vind dat de feminist van tegenwoordig de man naar beneden drukt, terwijl ze eigenlijk voor gelijkheid horen te staan. En daar wil ik niet geassocieerd mee worden. Ik wil hiermee niet zeggen dat alle feministen zo zijn!
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 23:41:54 #155
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130905540
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:13 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

Dan concludeer ik dat je ergens een steekje los hebt zitten, als dat ooit al heeft vastgezeten.
Wat vertel je me nu? Je hebt iets geconcludeerd a.k.a. nagedacht? De brainwash begint aan te slaan. Voorlopig ben ik tevreden. Begrijpelijke conclusies komen dan later wel. Gefeliciteerd jongen. Je hebt de titel Tyrannosauriėr sapiens Rex verdient! _O_ En laten we wel wezen, ook aan jou zitten losse steekjes, anders beweren is hoogmoedswaanzin, zoveel weet je toch wel van psychologie/psychiatrie, mien jong :?
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 23:43:50 #156
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130905612
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:19 schreef demspec het volgende:

[..]

Daar heb ik inderdaad weinig van mee gekregen, want zat voor werk in het buitenland, maar je zit wel heel erg te teren op uitzonderingen. Veel vaker komt het voor dat een jaloerse ex de kinderen weg houdt bij een goedbedoelende vader.
Maar verder wens ik je veel succes met je stockholm-syndroom. Ik ga de kroeg in. Fijne avond.
Jij ook een fijne avond. Jij bent tot nu toe de enigste die wat zinnigs heeft gemeld/ te zeggen had. Scoor ze, kroegtijger! :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 06-09-2013 23:49:24 ]
pi_130905622
Vechteeeeeen, vechten, vechten! Ik wil bloed, zweet en tranen zien. Echt waar O+
pi_130905647
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef Emm16 het volgende:
Feminisme in het westen vind ik ja.. een beetje overbodig. Ik vind dat je als vrouw het goed hebt in het westen. Maar in veel andere landen worden vrouwen mishandeld, uitgebuit, verkracht etc..
Dus ja feminisme is wel nodig
Eens, maar strijd dan voor die dingen en doe niet alsof je het hier als vrouw slecht zou hebben. Werkt enkgel averechts voor de vrouwen die het echt nodig hebben. Je krijgt hier echt geen mannen meer warm voor het feminisme hoor. Is echt vakbonden x20 qua absurditeit van hun eisen.

Ik doneer nog liever 20 euro aan de tabakslobby dan dat ik moet gaan roepen dat vrouwen het hier moeilijker dan mannen zouden hebben.
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:44:55 #159
351780 Piye
King of Kush
pi_130905648
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:27 schreef Emm16 het volgende:

[..]

Nou, ik heb af en toe weleens feministische gedachten, net zoals niet financieel afhankelijk te zijn van de man. En ik wil ook niet de hele dag thuis zitten en het huishouden doen, want anders zou ik me niet voldaan voelen. ik denk dat bijna elke vrouw wel feministische gedachten heeft. Ik wil niet meteen een label op mezelf plakken als ik er niet 100% achter sta. Vandaar dat ik mezelf dus ook geen feminist noem. Ik vind dat de feminist van tegenwoordig de man naar beneden drukt, terwijl ze eigenlijk voor gelijkheid horen te staan. En daar wil ik niet geassocieerd mee worden. Ik wil hiermee niet zeggen dat alle feministen zo zijn!
Ik zou best graag thuiszitten en het huishouden doen. Kinderen van school halen, heerlijk maal bereiden voor wanneer het vrouwtje thuiskomt. O+ Ik snap niet waarom vrouwen hier altijd zo negatief over zijn. :?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 23:46:30 #160
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130905702
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:44 schreef Emm16 het volgende:
Vechteeeeeen, vechten, vechten! Ik wil bloed, zweet en tranen zien. Echt waar O+
Ik wil wel...C'mon boys!
pi_130905761
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:44 schreef Piye het volgende:

[..]

Ik zou best graag thuiszitten en het huishouden doen. Kinderen van school halen, heerlijk maal bereiden voor wanneer het vrouwtje thuiskomt. O+ Ik snap niet waarom vrouwen hier altijd zo negatief over zijn. :?
Dit dus, maar welke vrouw wil nu eigenlijk een vent die hele dag thuiszit koekjes te bakken en te stofzuigen en dan nog gaat zeuren achter geld/die je zakgeld moet geven zodat ie eens naar de kroeg kan. :') Denk dat mannen iets hebben van lekker zo iemand die het huis op orde houdt, kookt en die ik ook nog kan neuken maar de vrouwen toch sneller hun huisman een loser gaan vinden. Zeker na een paar jaar.
pi_130905765
quote:

[..]

Nee, maar ik wil het wel combineren met mijn werk, dus niet alleen maar een huisvrouw zijn. :P Ik heb trouwens niets tegen huisvrouwen hoor. O+
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 23:48:37 #163
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130905767
quote:

[..]

Omdat het ooit een keuze was, in het beste geval, en het een dwangbuis/keurslijf is geworden.
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:58:04 #164
351780 Piye
King of Kush
pi_130906013
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:48 schreef bobbiey het volgende:

[..]

Dit dus, maar welke vrouw wil nu eigenlijk een vent die hele dag thuiszit koekjes te bakken en te stofzuigen en dan nog gaat zeuren achter geld/die je zakgeld moet geven zodat ie eens naar de kroeg kan. :') Denk dat mannen iets hebben van lekker zo iemand die het huis op orde houdt, kookt en die ik ook nog kan neuken maar de vrouwen toch sneller hun huisman een loser gaan vinden. Zeker na een paar jaar.
Inderdaad, pure discriminatie eigenlijk. :N

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:48 schreef Emm16 het volgende:

[..]

Nee, maar ik wil het wel combineren met mijn werk, dus niet alleen maar een huisvrouw zijn. :P Ik heb trouwens niets tegen huisvrouwen hoor. O+
Werken is zwaar overgewaardeerd.
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 00:06:22 #165
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130906257
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:27 schreef Emm16 het volgende:

[..]

Begrijp je maar op 1 punt niet, nou, eigenlijk wel maar ben het er niet mee eens en dat is die 100%. Niets op deze wereld haalt die 100%. Ook feministes doen dus dingen en uitspraken waar jij het niet eens bent, en dan zeg iik,, ga erbij en voer de noodzakelijke wijzigingen door. En hoe dan ook, je wordt geassocieėrd, tegen wil en dank, met van alles en nog wat. Bijvoorbeeld met mij omdat je de dialoog aangaat. Dat kan/wil je omdat je begrijpt waar ik hier mee bezig ben. Of je het zelf ook zo zou doen is een tweede maar ik vind het mijn plicht Mensen dingen wijs te maken die ze nog niet weten en begrijpen. Dat is een gevecht waar ik heel goed voor toegerust ben. Kennis is macht. Vrouwen weten dat, Mannen zeggen: Macht is macht. En grijpen hem. In het verleden was er veel meer respect voor de vrouwelijke visie. In de film "300" kijkt koning Leonidas zijn Vrouw aan voor haar goedkeuring en dondert dan pas Xerxes afgevaardigdenn de vergeetput in en daarmee Sparta de oorlog met Perzi
ė in. Had ze nee geknikt had hij zich overgegeven want er stonden maar liefst 600.000. Man voor de poorten. Heb je de film niet gezien? Kijken, echte helden en echte vrouwen(heldinnen/Godinnen). De slag bij Thermophylae. Dan kon je ook aan je hierboven gewenste portie bloedvergieten toe. Ik kan niets meer voor je doen op dit punt want er is schijnbaar sprake van een total wipe-out. De kanonnen zwijgen i.i.g.(voorlopig) Jammer, had er wel lol in.

[ Bericht 5% gewijzigd door Salmannassar op 07-09-2013 00:16:19 ]
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:09:55 #166
351780 Piye
King of Kush
pi_130906374
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:06 schreef Salmannassar het volgende:
In de film "300" kijkt koning Leonidas zijn Vrouw aan voor haar goedkeuring en dondert dan pas Xerxes afgevaardigdenn de vergeetput in en daarmee de oorlog in. Had ze nee geknikt had hij zich overgegeven want er stonden maar liefst 600.000. Man voor de poorten. Heb je de film niet gezien? Kijken, echte helden en echte vrouwen(heldinnen/Godinnen). De slag bij Thermophylae.
Cracka please. :')
pi_130906386
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:58 schreef Piye het volgende:

[..]

Inderdaad, pure discriminatie eigenlijk. :N

[..]

Werken is zwaar overgewaardeerd.
Zal ik maar van school afgaan Piye?
pi_130906416
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:09 schreef Piye het volgende:

[..]

dit. _O-
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:14:19 #169
351780 Piye
King of Kush
pi_130906474
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:10 schreef Emm16 het volgende:

[..]

Zal ik maar van school afgaan Piye?
Nee, een goede scholing is belanrijk om niet van een ander afhankelijk te zijn. Maar als ik zou moeten kiezen tussen werken en voor m'n hypothetische kinderen zorgen, was de keuze heel snel gemaakt.
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 00:19:03 #170
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130906561
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:09 schreef Piye het volgende:

[..]

Kijk hier ben ik dus te oud voor, denk ik..Cracka please :?
Help me, wil meelachen. :D Mag wel . FF ontspannen. :Y
pi_130906564
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:06 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Begrijp je maar op 1 punt niet, nou, eigenlijk wel maar ben het er niet mee eens en dat is die 100%. Niets op deze wereld haalt die 100%. Ook feministes doen dus dingen en uitspraken waar jij het niet eens bent, en dan zeg iik,, ga erbij en voer de noodzakelijke wijzigingen door. En hoe dan ook, je wordt geassocieėrd, tegen wil en dank, met van alles en nog wat. Bijvoorbeeld met mij omdat je de dialoog aangaat. Dat kan/wil je omdat je begrijpt waar ik hier mee bezig ben. Of je het zelf ook zo zou doen is een tweede maar ik vind het mijn plicht Mensen dingen wijs te maken die ze nog niet weten en begrijpen. Dat is een gevecht waar ik heel goed voor toegerust ben. Kennis is macht. Vrouwen weten dat, Mannen zeggen: Macht is macht. En grijpen hem. In het verleden was er veel meer respect voor de vrouwelijke visie. In de film "300" kijkt koning Leonidas zijn Vrouw aan voor haar goedkeuring en dondert dan pas Xerxes afgevaardigdenn de vergeetput in en daarmee Sparta de oorlog met Perzi
ė in. Had ze nee geknikt had hij zich overgegeven want er stonden maar liefst 600.000. Man voor de poorten. Heb je de film niet gezien? Kijken, echte helden en echte vrouwen(heldinnen/Godinnen). De slag bij Thermophylae. Dan kon je ook aan je hierboven gewenste portie bloedvergieten toe. Ik kan niets meer voor je doen op dit punt want er is schijnbaar sprake van een total wipe-out. De kanonnen zwijgen i.i.g.(voorlopig) Jammer, had er wel lol in.
Jij komt heel erg over als een feminist aanhanger :{
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:20:21 #172
351780 Piye
King of Kush
pi_130906593
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:19 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Kijk hier ben ik dus te oud voor, denk ik..Cracka please :?
Help me, wil meelachen. :D Mag wel . FF ontspannen. :Y
Het is niet grappig, het is heel erg verdrietig. ;(
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 00:23:50 #173
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130906674
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:19 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jij komt heel erg over als een feminist aanhanger :{
Ik ben een ultrafeminist. Je ergste nachtmerrie. Ik wil dat Mannen totaal machteloos worden. In hun eigen belang en dat van de rest van de planeet. Hoe jij daar verder tegen aankijkt is voor mij totaal irrelevant, je hoeft daarover niet met mij in discussie te gaan, zinloos. :Y O~) Ik heb gelijk, klaar basta!!
  † In Memoriam † zaterdag 7 september 2013 @ 00:25:06 #174
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_130906701
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:20 schreef Piye het volgende:

[..]

Het is niet grappig, het is heel erg verdrietig. ;(
Sry, snap ik ook niet. Leg een domme lul als mij dat nou FF uit, toe.
pi_130906747
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:23 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Ik ben een ultrafeminist. Je ergste nachtmerrie. Ik wil dat Mannen totaal machteloos worden. In hun eigen belang en dat van de rest van de planeet. Hoe jij daar verder tegen aankijkt is voor mij totaal irrelevant, je hoeft daarover niet met mij in discussie te gaan, zinloos. :Y O~) Ik heb gelijk, klaar basta!!
dan mag jij van mijn topic opflikkeren :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')