sta je op repeat of zo?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:44 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Ik meld dat het een terechte klacht is.
Nee , want nu zeg je iets nieuws. Maar nu? Denk niets, of heb je toch een wat gevorderde opinie over deze kwestie?quote:
Ik heb niets nieuws te melden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:47 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee , want nu zeg je iets nieuws. Maar nu? Denk niets, of heb je toch een wat gevorderde opinie over deze kwestie?
Ok, geen probleem. Maar wees dan ook zo consequent je muil te houden..quote:
Nee.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ok, geen probleem. Maar wees dan ook zo consequent je muil te houden..
Je houdt het i.i.g. lekker kort.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Je houdt het i.i.g. lekker kort.
Vergeet niet dat de ander zich laat slaan he, door in de relatie te blijven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:38 schreef Salmannassar het volgende:
Dat ( en als) beiden schuld hebben wil nog niet zeggen dat er één kan gaan slaan om de ruzie te beslechten
Ik denk dat hij wordt geslagen thuis (zo niet dan zou dat wel moeten) en hij is 49quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef nuck_chorris het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso is salamandarsar een linkse homo.
Wat een vergelijking.........................quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mannen zijn helemaal niet slim, ze regeren de wereld en kijk wat een blunderfestijn het is...
Er is niet altijd een reële optie daarvoor (verlaten) vandaar die gehate alimentatie zodat de Vrouw zich kan losmaken van haar ongewenste partner. Je gaat (te) kort door de bocht en doet dat consequent, I'll give you that much..En wat als er kinderen zijn, vergeet jij dat in de gauwigheid niet?. Tip; je bent te gretig..quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:56 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de ander zich laat slaan he, door in de relatie te blijven.
Klopt bijna, een linkse Bi. En jij bent een rechtse dus? En is mijn naam echt zo moeilijk?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef nuck_chorris het volgende:
[ afbeelding ]
Alimentatie is ook zoiets belachelijks. Vooral als de relatie kapot gaat omdat mevrouw zich liever door een ander liet palen. Zodra de vrouw de scheiding op zo'n manier veroorzaakt heeft ze m.i. geen recht meer op alimentatie. Is eigenlijk ook emancipatie, maar dat zal je die feministen nooit horen zeggen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Er is niet altijd een reële optie daarvoor (verlaten) vandaar die gehate alimentatie zodat de Vrouw zich kan losmaken van haar ongewenste partner. Je gaat (te) kort door de bocht en doet dat consequent, I'll give you that much..En wat als er kinderen zijn, vergeet jij dat in de gauwigheid niet?. Tip; je bent te gretig..
Als een rijke Vrouw bedrogen wordt door haar Man moet zij hem ook alimentatie betalen hoor..quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:09 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Alimentatie is ook zoiets belachelijks. Vooral als de relatie kapot gaat omdat mevrouw zich liever door een ander liet palen. Zodra de vrouw de scheiding op zo'n manier veroorzaakt heeft ze m.i. geen recht meer op alimentatie. Is eigenlijk ook emancipatie, maar dat zal je die feministen nooit horen zeggen.
Dat heet niet slim maar slinks(als een valse rat)quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.........................
Ik heb het over het feit hoe vrouwen al die ideeën presenteren. Dát is dom. Altijd de slachtofferrol kiezen en klagen i.p.v. de schouders eronder (en daarmee wil ik bijvoorbeeld ongelijke salarissen voor eenzelfde functie niet goed praten, integendeel).
En ja dan vind ik mannen slim waardoor het overwaait en er zonder moeite over wordt gegaan op een ander onderwerp.
Als ik Vrouwen in het algemeen observeer kunnen ze het toch wel goed met elkaar vinden. Kijk bv maar eens in het uitgaansleven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef nuck_chorris het volgende:
[ afbeelding ]
Deze slogan is alleen waar voor degenen die Vrouwen niet begrijpen. Daar moet je namelijk intelligent voor zijn want Vrouwen zijn slimmer dan Mannen, generaliserend gesproken..quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:04 schreef nuck_chorris het volgende:
[ afbeelding ]
De 1% uitzondering bedoel je? In de meeste gevallen zal de vrouw automatisch voogdij krijgen over eventuele kinderen en daardoor aanspraak maken op alimentatie.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Als een rijke Vrouw bedrogen wordt door haar Man moet zij hem ook allimentatie betalen hoor..
Rechtsgelijkheid. Weet je dat ook weer, NADAT en helaas niet voordat je bent gaan zeiken, pisnicht.
Dan had je je deze publieke vernedering kunnen besparen. Maar je vroeg erom...
Ik ben maar een keer geslagen door een Vrouw en dat was niet de mijne,,De (ex) mijne zou het wel graag willen want ik ben kankerbijdehand .Het was een valse borderline slet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:07 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wordt geslagen thuis (zo niet dan zou dat wel moeten) en hij is 49
En waarom denk je dat dat zo geregeld is, slimpie? Omdat dat (in doorsnee) bewezen beter is, zowel voor de Moeder als de kinderen. Zeg wat je opschrijft nou eerst eens hardop en verbeeld je dat een Vrouw het beweerd. Misschien helpt dat je deze domheden tot een onvermijdbaar minimum te beperken. Zie je nou wel dat Mannen dom zijn? Ze kunnen wel denken maar ze doen het niet omdat ze denken dat ze al het noodzakelijke al weten. Wat in deze simpele 'discussie' evident als de neten is. Bah, ik zou liever een Vrouw zijn. Mannen! Ga toch voetballen of zo...Of iets anders stompzinnigs. Keuze genoeg in het macho repertoire...quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:27 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
De 1% uitzondering bedoel je? In de meeste gevallen zal de vrouw automatisch voogdij krijgen over eventuele kinderen en daardoor aanspraak maken op alimentatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |