Ik 'werk' ook niet aan jou. Ik dacht dat ik op zoek mocht naar je pareltje? Of heb ik een leesfoutje gemaakt, mon cherie?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:03 schreef SaucyCock het volgende:
Ik heb geen ziel hoor en ik val nog steeds op mannen.
Dat neurolinguïstisch programmeren wilt niet echt lukken of wel?
Wat een triest persoon ben jij zeg. Spoor jij niet soms?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:47 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik 'werk' ook niet aan jou? Ik dacht dat ik op zoek mocht naar je pareltje? Of heb ik een leesfoutje gemaakt, mon cherie?
Tegen iemand die Einstein zo misbruikt heb ik niets te zeggen. Ik hoef ze niet te lezen, sukkel. Ik heb ze geschreven. Iets dat jij niet zou kunnen want jouw reactie is een kloon van de vorige. Triest, IDD. Ik heb de discussie allang gewonnen en ze het zwijgen opgelegd. Je hoort toch geen piep meer? Alle macho'tjes zijn met stille trom vertrokken naar hun van ruklectuur vergeven zolderkamertjes.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:20 schreef WH141 het volgende:
[..]
Wat een triest persoon ben jij zeg. Spoor jij niet soms?
Voordat je vraagt om uitleg raad ik je eens stevig aan je reacties in dit topic vanaf het begin door te lezen allemaal. Als je dan nog steeds niet doorhebt hoe zielig je bezig bent dan is in discussie met je gaan bij voorbaat al hopeloos.
Fantastisch voor je dat je denkt dat je een internetdiscussie gewonnen hebt maar ik kan er serieus geen ene tering om geven als ik eerlijk moet zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Tegen iemand die Einstein zo misbruikt heb ik niets te zeggen. Ik hoef ze niet te lezen, sukkel. Ik heb ze geschreven. Iets dat jij niet zou kunnen want jouw reactie is een kloon van de vorige. Triest, IDD. Ik heb de discussie allang gewonnen en ze het zwijgen opgelegd. Je hoort toch geen piep meer? Alle macho'tjes zijn met stille trom vertrokken naar hun van ruklectuur vergeven zolderkamertjes.
Ik ben superintelligent en dé skullfucker van Fok. Niemand kan tegen mij op. Als ik gelijk heb dan haal ik het, al vallen er doden. En nou wegwezen, plagiaatje. Als je er nou geen tering om geeft.....wat doe je hier dan!?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:33 schreef WH141 het volgende:
[..]
Fantastisch voor je dat je denkt dat je een internetdiscussie gewonnen hebt maar ik kan er serieus geen ene tering om geven als ik eerlijk moet zijn.
Ben je trouwens zwakzinnig geboren of is al je intelligentie eruit geskullfucked?
Mannen zeuren nou eenmaal, over het minste geringste, dat weet je toch.? Ze kunnen ook niet veel anders want voor een gesprek op niveau kan je nauwelijks bij hun terecht...Neem nou alleen maar die alimentatie, waar hun kinderen van verzorgd moeten worden. Janken en kermen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:36 schreef Anyanka het volgende:
Mannen die zeuren over feministen. Niet sexy.
Nee nee je hebt het verkeers begrepen. Ik geef geen tering om de claim dat jij een discussie hier op FOK! hebt gewonnen, maar desondanks heb ik gewoon nog wel interesse in de openingspost.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:42 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben superintelligent en dé skullfucker van Fok. Niemand kan tegen mij op. Als ik gelijk heb dan haal ik het, al vallen er doden. En nou wegwezen, plagiaatje. Als je er nou geen tering om geeft.....wat doe je hier dan!
Dit klopt helemaal. De man die ik hier quote kan niks anders dan zichzelf als een debiele baviaan gedragen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:50 schreef Salmannassar het volgende:
Ze kunnen ook niet veel anders want voor een gesprek op niveau kan je nauwelijks bij hun terecht...
De OP is niet interessant maar stupide. Net zoals jij. En nee, ben geen mod, beschouw het als goede raad want ook van jou laat ik geen spaan heel. Ik ben Almachtig en jij kansloos. Je begint n.l. al met ongelijk hebben dus stug volhouden heeft geen zin, integendeel. En ook al niet omdat ik het langer volhou. Ik weet niet wat het woord moe inhoudt. Bipolair..quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:52 schreef WH141 het volgende:
[..]
Nee nee je hebt het verkeers begrepen. Ik geef geen tering om de claim dat jij een discussie hier op FOK! hebt gewonnen, maar desondanks heb ik gewoon nog wel interesse in de openingspost.
Je bent trouwens geen mod dus je kan me niet wegsturen hier.
Heb jij kijk op bavianen IQ's? En dat van Mensen? Laat maar, retorisch...quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:54 schreef WH141 het volgende:
[..]
Dit klopt helemaal. De man die ik hier quote kan niks anders dan zichzelf als een debiele baviaan gedragen.
Je zet jezelf best wel voor schut met je posts.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Heb jij kijk op bavianen IQ's? En dat van Mensen? Laat maar, retorisch...
Weet ik. Moet ze wat geven om mee te werken, toch? Ik ga wel met de billen bloot, sta ik om bekend...quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:01 schreef Serene het volgende:
[..]
Je zet jezelf best wel voor schut met je posts.
Right back at ya! Maar ik beschouw mezelf niet als troll. Ben bloedserieus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:25 schreef elplato het volgende:
Prima troll, veel tijd in gestopt. Respect.
Had ik al gezegd:quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:32 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ben je dat nou al vergeten?, sry, was FF aan schaken...Wat ik niet snapte,wjw?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt simpelweg neer op "alsjeblieft zeg".
Ach so. Op die fiets, dacht dat ik het eerst netjes moest vragen, k, thx.quote:
Weet je echt niet hoe je het moet vermijden, simpelton? Zeikwijf. Onterechte klacht, BSquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:11 schreef bobbiey het volgende:
Kunnen we f1978 en salamanrasser niet een apart forum geven? Ik stel het drieletterwoord FAG voor.
Hebben ze bij BNW ook iets om mee te lachen en kan ik ook rustig KLB lezen zonder dat ik met die idioten moet worden geconfronteerd.
Jij hebt dus niet opgelet, dat is duidelijk. Is niet erg. Nu weet je het wel. Ook de geraadpleegde orakels waren Vrouwen btw.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:28 schreef vigen98 het volgende:
Debiele feministen die praten over hoe erg vrouwen in de wereld worden mishandeld en zag laatst zo'n debiele feministen groep protesteren die zich als Goden beschouwden en dat een man niks te willen heeft.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:23 schreef Xenzo het volgende:
Dit is een zeer terechte klacht. Vrouwen willen als gelijkwaardige wezens gezien- en behandeld worden, maar ze willen ook dat wij mannen de deur voor hen open houden en meer van dat soort onzin. Tsja, wat willen vrouwen nu eigenlijk? Hoe dan ook: mannen en vrouwen zijn niet gelijk, zowel fysiek als mentaal zijn mannen en vrouwen compleet anders.
Een hermafrodiet is een wezen met twee geslachten, het is dus zowel man als een vrouw.quote:Op vrijdag 6 september 2013 04:53 schreef Salmannassar het volgende:
De overeenkomsten zijn veel groter in aantal dan de verschillen, hermafrodiet zonder tieten...a.k.a. Man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |