abonnement Unibet Coolblue
pi_106128484
Welkom in het centrale topic over de PVV. Dit topic is opgezet om te voorkomen dat over elke tweet, one-liner, quote of wat dan ook een eigen topic geopend wordt. Voor overzichtelijkheid dus.
pi_106128681
quote:
Statenfractie PVV komt onder vuur om Arondeús-lezing
Gepubliceerd op 27 december 11, 14:30 Laatst bijgewerkt op 27 december 11, 14:50
AMSTERDAM - De Statenfractie van de PVV in Noord-Holland ligt onder vuur vanwege nieuwe pogingen de Willem Arondéus-lezing te dwarsbomen. PVV-fractievoorzitter Hero Brinkman heeft grote moeite met de kandidaat-spreker voor de lezing van komend voorjaar, trendwatcher René Boender.

Op Twitter noemde Brinkman Boender een klimaatgoeroe en een graaier, het laatste vanwege een verondersteld tarief van 6500 euro voor een half uur spreektijd.

Binnen de werkgroep die de lezing voorbereidt, is grote irritatie ontstaan over het optreden van de PVV. Voorzitter Jeff Leever, in de werkgroep namens de Ouderenpartij Noord-Holland: „Het klopt dat we in gesprek zijn met Boender, maar over een tarief is nog helemaal niet gesproken. Het zijn loze woorden, die als een boemerang op de heer Brinkman zullen terugslaan.”

Statenlid Petra Hoogerwerf van D66 noemt het jammer dat de lezing door de uitlatingen van Brinkman opnieuw een politiek karakter dreigt te krijgen. Eerder dit jaar leidde de uitnodiging van Thomas von der Dunk tot verzet van de PVV. Nadat de lezing was afgeblazen, sprak Von der Dunk zijn rede uit tegenover het provinciehuis in Haarlem.
Bron
  woensdag 28 december 2011 @ 18:22:56 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106133239
quote:
Het wordt bijna een patroon. PVV-leider Geert Wilders doet een uitspraak in minder dan 140 tekens en het hele land buitelt over elkaar. Vandaag was het weer eens raak.
Geert Wilders stelde dat er wat hem betreft nieuwe verkiezingen komen, mocht het kabinet aan de hypotheekrenteaftrek morrelen. Hij reageerde hiermee op een verhaal in Elsevier. Bronnen rondom het kabinet zouden namelijk bevestigd hebben dat hierover wordt gespeculeerd in het torentje.

Nieuwe verkiezingen?
Binnen luttele seconden springt alles en iedereen bovenop de PVV-leider. Komen er nieuwe verkiezingen? Wat vindt premier Rutte nu weer van deze uitspraak? Razendsnel is het dreigement van Wilders de opening van nieuwssites (ook die van de Volkskrant). Helemaal op een nieuwsloze dag tussen Kerst en Oud en Nieuw is het een dankbaar onderwerp.

Want dit is de eerste keer dat de PVV-voorman via zijn belangrijkste communicatiekanaal speculeert dat er nieuwe verkiezingen zouden moeten komen. Bij het vorige 'breekpunt' (verhoging van de AOW-leeftijd) ging de PVV nog vlot overstag, maar dit keer lijkt het de partij menens. En zo wordt de hele middag gespendeerd aan speculatie en het duiden van die ene tweet.

Geen unicum
Dat is zeker geen unicum. Ga maar na. Op Eerste Kerstdag had Wilders kritiek op de Kersttoespraak van de koningin. En ja. Dat was de opening van alle nieuwsrubrieken. Elk zichzelf respecterend Kamerlid twitterde een reactie. Of wat te denken van Ontwikkelingssamenwerking. Toen Wilders schreef dat met nieuwe bezuinigingen eerst dit onderwerp met vier miljard moet worden gekort, zagen velen al het einde van de gedoogcoalitie.

Premier Mark Rutte zelf reageert over het algemeen stoïcijns op alweer zo'n uitspraak. 'Ik reageer niet op iedere tweet', zegt hij dan. 'Wat voor mij telt is de samenwerking in de Kamer en die is uitstekend'.

Geert Wilders krijgt de smaak van het twitteren steeds meer te pakken. Maar hij moet wel opletten dat er geen Wilders-moeheid optreedt bij zijn tegenstanders. Wat dat betreft was de reactie vandaag van PvdA-Kamerlid Diederik Samson veelbetekenend. 'Gaap', twitterde hij. Ook GroenLinkser Ineke van Gent was duidelijk. 'Deelname kabinet weer eens ter discussie door @geertwilderspvv Niks nieuws onder de zon is 'tactiek' van meet af aan. #lozedreiging #jammer'.
http://www.volkskrant.nl/(...)ssie-weer-eens.dhtml

Ik proef enige irritatie.. :)
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_106133769
quote:
Bij de oppositie maar daar was hij toch al niet populair :P
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 28 december 2011 @ 18:40:44 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106133833
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Bij de oppositie maar daar was hij toch al niet populair :P
Officieel en mierenneukend is de PVV ook een oppositiepartij, hoor. :)
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_106133892
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Ik proef enige irritatie.. :)
Een hond die alleen maar blaft en niet bijt. Ik begrijp de rest van de oppositie heel goed.
  donderdag 29 december 2011 @ 08:22:41 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106155573
En het volgende duikt alweer op:

quote:
PVV Friesland wilde OM oplichten
AMSTERDAM -

De PVV in Friesland was van plan het Openbaar Ministerie vervalste facturen te sturen. Dat heeft directeur Kees de Jong van beveiligingsbedrijf Proserve Recherche verklaard. Dat heeft directeur Kees de Jong van beveiligingsbedrijf Proserve Recherche verklaard tegenover de Volkskrant. Zijn aangifte wordt door het Openbaar Ministerie in Leeuwarden behandeld.

Het bedrijf werd in september ingehuurd om toenmalig fractievoorzitter van de PVV Friesland Jelle Hiemstra te beveiligen na een woningoverval. Het OM betaalde de kosten, maar vond de beveiliging na vier weken niet meer nodig.

Facturen

Hiemstra wilde de beveiliging voortzetten, maar de partij had daar geen geld voor. Daarom zou de partij aan De Jong hebben gevraagd declaraties te vervalsen. Het plan was om de factuur over de vier weken die het OM nog wel betaalde te verdubbelen. De Jong zou hebben geweigerd hieraan mee te werken.

Het voorstel zou zijn gedaan door Anton Melein, destijds beveiligingscoördinator voor de PVV. Hij zegt dat De Jong 'de weg kwijt is' en wil verder niet reageren.

Overigens stapte Hiemstra eind oktober uit de PVV omdat hij zich niet meer kon vinden in de anti-islam koers van Geert Wilders. Vervolgens kon de Jong fluiten naar zijn geld. Omdat de opdracht van Hiemstra kwam, zou Proserve Recherche volgens de PVV ook bij hem zijn nota's moeten indienen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_OM_oplichten__.html

Fijne club.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_106236197
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Een hond die alleen maar blaft en niet bijt.
Waar maken jullie je dan druk om?
pi_106236640
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 07:23 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Waar maken jullie je dan druk om?
Is dat niet duidelijk? Omdat de PVV het hele politieke debat polariseert, de hele zaak ophitst, mensen tegen elkaar wil opjutten, en leugens als waarheden verkoopt. Ik ben van mening dat het politieke spel dat de PVV nu voert funest is voor een normaal functionerende democratie.

Dat baart me zorgen, ja.
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:39:42 #10
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_106242419
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 07:23 schreef Dr.Nikita het volgende:

Waar maken jullie je dan druk om?
In dit geval moet Wilders (net als andere politici) oppassen dat hij niet te veel van dit soort uitspraken blijft doen, want anders wordt hij minder geloofwaardig.
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:40:30 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106242438
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

In dit geval moet Wilders (net als andere politici) oppassen dat hij niet te veel van dit soort uitspraken blijft doen, want anders wordt hij minder geloofwaardig.
Minder dan nul, bedoel je?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:47:48 #12
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_106242685
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Minder dan nul, bedoel je?
Zo overdreven wil ik het niet stellen. ;)
pi_106244213
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 08:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En het volgende duikt alweer op:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)_OM_oplichten__.html

Fijne club.
:D
pi_106257013
En als ik het onderstaande lees uit het vorige topic kan ik mijn lachspieren moeilijk bedwingen. Zoveel angst, frustratie en nog anderen bewust of onbewust op een verkeerde been zetten is puur haatzaaien.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hebben we ook. Maar ze zijn in ieder geval nog beschaafd. Heb jij zin in een regering die van staatswege scholen gaat verbieden, kleding gaat verbieden, wetten wil gaan opstellen om mensen die iets fout doen op basis van hun geloof te straffen?
De haat die het uitstraalt is gewoon ziekelijk te noemen.
pi_106257391
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
En als ik het onderstaande lees uit het vorige topic kan ik mijn lachspieren moeilijk bedwingen. Zoveel angst, frustratie en nog anderen bewust of onbewust op een verkeerde been zetten is puur haatzaaien.

[..]

De haat die het uitstraalt is gewoon ziekelijk te noemen.

Waarom is dat haat ? en waarom ziekelijk?
De PVV die wilt toch islamitische scholen verbieden, hoofddoekjes op bepaalde plaatsen verbieden, mensen met een ongewenste buitenlandse afkomst harder straffen ?
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:25:36 #16
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106257441
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
En als ik het onderstaande lees uit het vorige topic kan ik mijn lachspieren moeilijk bedwingen. Zoveel angst, frustratie en nog anderen bewust of onbewust op een verkeerde been zetten is puur haatzaaien.

[..]

De haat die het uitstraalt is gewoon ziekelijk te noemen.

Want je wilt beweren dat dat geen dingen zijn die de PVV op een of ander moment heeft geopperd?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:26:50 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106257501
Trollin in the deep...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106257677
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
En als ik het onderstaande lees uit het vorige topic kan ik mijn lachspieren moeilijk bedwingen. Zoveel angst, frustratie en nog anderen bewust of onbewust op een verkeerde been zetten is puur haatzaaien.

[..]

De haat die het uitstraalt is gewoon ziekelijk te noemen.

Het spreekwoord: "Wie wind zaait, zal storm oogsten" is je niet bekend?

Het maakt mij persoonlijk niks uit wat de PVV aan het doen is, ze hebben vast een grote achterban die, alhoewel ze geen enkele invloed mogen hebben, achter het beleid van Wilders en zijn fobie tov de politieke islam(die nog nergens in europa tot politieke invloed geleid heeft, behalve het de hakken in het zand steken van conservatief-christelijke partijen als het op de vrijheid van theologisch onderwijs of het in stand houden van gangbare religieuze feest-/rustdagen aankomt) staan, omdat ze last hebben van straat terreur die mijns inziens ook harder aangepakt mag worden, maar dat is hoe dan ook geen reden om maar te gaan bepalen wat voor een kleding mensen moeten dragen, of dat leraren in de klas getutoyeerd moeten worden terwijl je als partij niet eens de moeite neemt om de omgangsvormen in de kamer voor lief te nemen.

Ach, als het aan jou ligt, lig je er ws niet wakker van als men zich niet aan omgangsregels of etiquette houdt, tenzij het een moslim is, aangezien deze dan het land uitgezet moet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 31-12-2011 18:37:57 ]
pi_106257732
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Bij de oppositie maar daar was hij toch al niet populair :P
De SGP-boys geilen anders wel op die voorkeur voor de joods-christelijk-humanistische traditie en anti-islam sentiment.
pi_106258660
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Want je wilt beweren dat dat geen dingen zijn die de PVV op een of ander moment heeft geopperd?
OMG

Heeft geopperd. Nu ga je ineens inbinden?

Er worden dagelijks duizenden dingen geopperd maar jij maakt het al helemaal bont.

1. Voor scholen verbieden heb je wetswijzigingen nodig, je weet wel, grondwet wijziging.
2. Over dat overdreven jankerige opmerking van kleding verbieden. Er zijn al jaren kledingvoorschriften, kleding geboden en verboden als je het nog niet wist. Van uniformplicht tot kledinggebod en er is niks mis mee over een kledingverbod om onhenkenbaar over de oppenbare straat te gaan.
3. Och, als je in allah gelooft mag je moorden, verkrachten, stelen, roven etc.? Of wat wil je anders zeggen met je loze geschreeuw over gelovigen anders straffen.

Ik vind je opmerkingen nog steeds ziekelijk overdreven waar de haat en afgunst vanaf druipt.
pi_106259063
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:55 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

1. Voor scholen verbieden heb je wetswijzigingen nodig, je weet wel, grondwet wijziging.
En een van de regerings partijen die door geert gedoogd word aslmede het splinterpartijtje die deze regering aan de meerderheid in het senaat geholpen hebben zullen daar vanwege hun eigen religieuze achterban nooit mee instemmen, ook niet als Wilders de grootste zal zijn.

quote:
2. Over dat overdreven jankerige opmerking van kleding verbieden. Er zijn al jaren kledingvoorschriften, kleding geboden en verboden als je het nog niet wist. Van uniformplicht tot kledinggebod en er is niks mis mee over een kledingverbod om onhenkenbaar over de oppenbare straat te gaan.
Wat is het verschil tussen een vrouw die een rok moet dragen op een reformatorische school en een vrouw die een hoofddoek moet dragen op een islamitische school?

quote:
3. Och, als je in allah gelooft mag je moorden, verkrachten, stelen, roven etc.? Of wat wil je anders zeggen met je loze geschreeuw over gelovigen anders straffen.
Als je eens naar de psalmen en hymnes luistert die zondag ochtend door de EO op publieke zendtijd ten hore gebracht worden, hoef je niet eens de tigtal verschillende interpetaties van de bijbel te lezen om te horen dat er genoeg mafkezen zijn die 'het woord van god' serieus nemen, en een aantal van deze gekken worden door wilders gedoogd omdat ze niet islamitisch zijn, ongeacht dat deze een theologisch/christelijke visie hebben, die niet onder doet van het islamisme, zeker als het op individuele vrijheden danwel sexuele voorkeur aankomt.

quote:
Ik vind je opmerkingen nog steeds ziekelijk overdreven waar de haat en afgunst vanaf druipt.
Jij bent de gene die ongefundeert aan het janken is.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 31-12-2011 22:00:44 ]
pi_106281754
Hoi,
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om in dit topic met name Geert Wilders een heel erg gelukkig nieuwjaar toe te wensen, en uiteraard ook voor zijn TK-fractie...
Toedels Ryan3 O+ .
w/ .
I´m back.
pi_106301276
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 05:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beste wensen hè. :).
Alles wat mij gewenst wordt wens ik de anderen tienvoudig met rente toe.

Maar ook de beste wensen op dit vroege uur.
pi_106305570
Heb even opgeruimd. Gewoon kappen met op de man spelen allemaal aub.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_106393441
Goed, kan iemand mij uitleggen waar Wilders zo pro-Israël is en hij volgens Wikileaks helemaal niet als een "vriend van Israël " wordt gezien door de gemiddelde Israëliër?
pi_106393934
Amerikaanse Israël-lobby =/ Israël
  woensdag 4 januari 2012 @ 14:43:14 #27
225540 Pugg
Friends forever
pi_106395959
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Sloggi het volgende:
Amerikaanse Israël-lobby =/ Israël
_O_ _O_ _O_
pi_106400979
Even een paar dingetjes aan elkaar linken.

Een fragment uit een column van Sylvain Ephimenco in Trouw, 29 december:

quote:
Een tweet is in feite niet meer dan een oneliner die niet wordt onderbouwd en daarom is Wilders de ongekroonde koning van de tweets. Zie het als het vervangmiddel voor de belletjestrekker voor wie wegrennen te vermoeiend is geworden. De PVV-leider kwam al bijna nooit meer in tv-programma's waar ongemakkelijke vragen worden gesteld.

Langzaamaan is hij vervolgens iedere vorm van debat gaan vermijden en heeft in Twitter zijn natuurlijke bunker gevonden. Door de kijkgaten schiet hij af en toe wat hinkende zinnen af en wacht hij veilig verschanst op de reacties. Soms componeert hij een minimale tweet in brullende letters: HANDEN AF VAN HYPOTHEEKRENTEAFTREK!!! (op 13 december). Zijn productie is ook nog zo karig, vijftien berichten maar voor de maand december, dat je moet vrezen voor zijn schrijfvaardigheid. Ooit zal Wilders zijn ultieme tweet het internet inschieten: een bericht dat nog maar één uniek en ondoorgrondelijk uitroepteken zal bevatten.
Bron: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)et-van-Wilders.dhtml

Waarop de Geliefde Leider Met Fout Noors Kapsel - enige humor kan hem niet worden ontzegd - reageerde:

De Volkskrant schrijft vandaag:
quote:
De PVV-leider heeft in de loop van 2011 zijn eigen twitteracties geperfectioneerd en Twitter verheven tot zijn eigen zender. De media lopen er volgens de Nederlandse Nieuwsmonitor slaafs achteraan. 52 van de in totaal 333 politieke tweets kwamen in de dagbladen terecht, waarover 134 artikelen werden geschreven. Tel uit je electorale winst. Met bijna veertig gepubliceerde artikelen krijgt het NRC Handelsblad de twijfelachtige eer krijgt er het meeste nieuws in te zien.

Hij runt zijn twitteraccount zoals hij zijn fractie leidt; hijzelf 'volgt' niemand, spreekt eenzijdig zijn 140.000 'volgers' toe en geeft nooit een toelichting op zijn tweets. Waarom zou hij ook? Wilders weet dat journalisten zijn polemische tweets uitvergroten; Twitter is voor hen de enige manier tot 'contact' met de Grote Gedoger van dit kabinet. Het geroezemoes van journalisten die zijn tweets interpreteren levert qua publiciteit meer op dan wanneer hij ze verduidelijkt.
Bron: http://www.volkskrant.nl/(...)ten-op-Wilders.dhtml

Vervolgens wil ik wijzen op dit uitstekende verhaal van Kustaw Bessems in Dagblad De Pers:
Stukje over Wilders, klik er maar op

Een stukje uit die column:

quote:
Persbureaus en nieuwssites brengen Wilders’ verklaringen doorgaans onmiddellijk als nieuws. Mogelijk hadden journalisten het tien jaar geleden vertikt om propaganda te publiceren zonder één vraag te stellen, maar de tijden zijn anders. De markt is ruw, snelheid is alles en op berichten met ‘Wilders’ in de kop wordt extra geklikt.

Om te verhullen dat zij slechts copy-pasten, slaan de bureaus en sites aan het interpreteren en inkleuren. Toen Wilders vorige week twitterde dat versoberen van de hypotheekrenteaftrek voor hem onacceptabel is en dat hij dan verkiezingen wil, heette het op Telegraaf.nl dat Wilders ‘met ontzetting’ had gereageerd.

En nadat Wilders over kritiek van Job Cohen had getwitterd: ‘Geweldig, wat een humor’, bracht het ANP dat met de kop ‘Wilders lacht om waarschuwing Cohen’ en de eerste zin ‘Wilders maakt zich niet druk.’ Ik weet niet, die tweet van Wilders over Cohen kwam om half zes ’s ochtends. Wilders zat zich dan in ieder geval al érg vroeg niet druk te maken en te lachen.

(...) Het zou naïef zijn om te denken dat media collectief hun werkwijze zullen veranderen. Maar laat ze ten minste open zijn over de eigen rol: ‘dit is wat Wilders kwijt wil, met ons verder praten wil hij niet en meer weten wij er ook niet van’.
En dat bovenstaande wordt vandaag nog weer eens feillos gedemonstreerd door NRC, dat (zoals de Volkskrant al noemt) het vaakst nieuws ziet in de tweets van Wilders.

De Pers komt vandaag met dit verhaal:
http://www.depers.nl/binn(...)-voor-wegkijken.html

De strekking: Nederland zou excuses moeten aanbieden voor de slappe houding van de regering in ballingschap ten opzichte van de Jodenvervolging in de Tweede Wereldoorlog. Dat stellen oud-ministers Gerrit Zalm en Els Borst in een nieuw boek.

Onze peroxide-twitterfanaat laat van zich horen in 140 tekens:

geertwilderspvv twitterde op woensdag 04-01-2012 om 09:49:58 Excuses NL regering over slappe houding regering in ballingschap tav jodenvervolging tijdens WO II is op zijn plaats. http://t.co/vx2D2RZB reageer retweet
En dit is hoe NRC het nieuws vandaag brengt:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ng-regering-in-woii/ (volledig artikel)

De opening is als volgt:

quote:
PVV wil excuses voor ‘slappe houding’ regering in WOII
Geert Wilders vindt dat Nederland zijn excuses moet aanbieden over de “slappe houding” van de regering in ballingschap op de jodenvervolging in de Tweede Wereldoorlog. De PVV heeft Kamervragen gesteld aan Mark Rutte.
Al het bovenstaande zie je hier in de praktijk bewezen. En het is nota bene een linkse krant die de "slag" maakt. De mening van Borst en Zalm wordt bijzaak, mister-raaskal opent de headlines...
pi_106401525
De media en alle andere politieke partijen maken een grote(re) karikatuur van Wilders.

Logisch; als je nauwelijks alternatieven of tegenargumenten hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_106404447
Aan de andere kant is het natuurlijk nieuwswaardiger dat ergens daadwerkelijk kamervragen over gesteld worden aan de minister-president, dan iets wat een paar oud-politici desgevraagd in een boek laten optekenen.

Ik had trouwens de indruk dat Wilders de media na zo'n tweet nog wel een belletje of een smssessie gunde voor wat toelichting, maar dat heb ik blijkbaar fout.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:31:53 #31
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106405690
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
De media en alle andere politieke partijen maken een grote(re) karikatuur van Wilders.

Logisch; als je nauwelijks alternatieven of tegenargumenten hebt.
Je kunt in de kamer niet op twitter berichten reageren omdat je niet kunt stellen of dat op politieke of persoonlijke titel gezegd is, laatstaan dat het geld wat een kamervraag over zo'n twitterbericht kost, beter besteed kan worden aan nuttige zaken.

Daarbij heeft het niks met alternatieve of tegenargumenten te maken aangezien Geertje het tegenovergestelde beweerd als hij op zo'n bericht zou worden aangesproken.
pi_106405955
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
De media en alle andere politieke partijen maken een grote(re) karikatuur van Wilders.
Logisch; als je nauwelijks alternatieven of tegenargumenten hebt.
Inhoudelijk matige reactie. Het gaat er niet om of ze (al dan niet) een karikatuur maken van Wilders, maar het gaat erom dat ze zich met grote gretigheid storten op wat Wilders heeft te melden. De manier waarop het NRC omgaat met het hierboven genoemde bericht, vind ik illustratief.

Niet het nieuws is nieuws, maar de reactie van Wilders op het nieuws is nieuws.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:43:20 #33
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106406230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Inhoudelijk matige reactie. Het gaat er niet om of ze (al dan niet) een karikatuur maken van Wilders, maar het gaat erom dat ze zich met grote gretigheid storten op wat Wilders heeft te melden. De manier waarop het NRC omgaat met het hierboven genoemde bericht, vind ik illustratief.

Niet het nieuws is nieuws, maar de reactie van Wilders op het nieuws is nieuws.
De reactie van wilders op het nieuws wordt nieuws gemaakt, ongeacht hij een punt heeft ofdat het een mening is die je ver van te voren had zien aan kunnen komen, daarintegen is de PVV wel de eerste partij die overbodige kamervragen stelt als er op pag 13 van de telegraaf een ongebaseert artikel staat dat niet eens veel goedkoper word uitgezocht door een onderzoeksbureau van de PVV omdat Geertje geen subsidie wilt ontvangen voor dat soort zaken. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 04-01-2012 19:11:35 ]
pi_106406951
quote:
6s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
De media en alle andere politieke partijen maken een grote(re) karikatuur van Wilders.

Logisch; als je nauwelijks alternatieven of tegenargumenten hebt.
Hij maakt zelf een karikatuur van zichzelf. Die man is een karikatuur van rechtse politicus.
Maar inderdaad de media reageren te veel op iedere scheet van hem.
Dat is al jaren zo.
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:01:36 #35
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_106418924
quote:
PVV'er Van Bemmel boos om nepbericht over naaktlopen

'Totale onzin'. PVV-Tweede Kamerlid Jhim van Bemmel reageerde vanavond verbaasd en boos om een bericht, zogenaamd getwitterd door De Telegraaf, dat hij op nieuwjaarsochtend zou zijn opgepakt voor het verstoren van de openbare orde.

'Ik weet van niks. Dit is ernstig, een schande. Ik ga me beraden op stappen', aldus Van Bemmel. Het voorval geeft voor hem aan hoe 'sommige mensen geobsedeerd kunnen zijn door 24 hardwerkende PVV'ers'.

De tweet linkte naar een nep-bericht op een webpagina die eruit zag als die van De Telegraaf. De browser verwees echter naar een pagina die niet van De Telegraaf is. http://rene.hostwide.nl/b(...)voor_naaktlopen.html. De Telegraaf benadrukte woensdagavond in een bericht op de homepage dat het om een hacker gaat die het bericht geplaatst heeft.

Het bericht over het PVV-Kamerlid dat naakt en dronken op straat zou hebben gelopen was woensdagavond op Twitter trending topic. Ook Van Bemmel vindt het er behoorlijk echt uitzien. 'Het probleem is dat dit nog jaren blijft opduiken op internet'.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 4 januari 2012 @ 23:03:49 #36
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_106419005
quote:
_O-
pi_106419057
De telegraaf was /is niet zo snel met het fakebericht van dezelfde persoon in de "TeIigraaf " Dat Mart Smeetrs naar de hoeren loopt.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:47:33 #38
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_106485981
quote:
Tien voor scriptie over fascisme PVV
TILBURG - Bachelorstudent Henk Bovekerk uit Tilburg heeft een tien gehaald met zijn afstudeerscriptie over het fascisme in de Nederlandse politiek. Hij concludeert daarin dat we te maken hebben met een fascistische partij in een gevorderd stadium: de PVV.

Naar aanleiding van het boekje De Eeuwige Terugkeer van het Fascisme van Rob Riemen (2010) maakte Bovekerk een analyse van de PVV van Geert Wilders. Riemen stelt dat Geert Wilders en zijn beweging het prototype zijn van hedendaags fascisme.
Bovekerk stelde de vragen: Wat is eigenlijk fascisme? En is er inderdaad een terugkeer van het fascisme? En zijn Geert Wilders en zijn beweging het prototype van hedendaags fascisme?
Na bestudering van het werk van historicus Robert O. Paxton over fascisme en de werken van onder andere PVV-ers Geert Wilders en Martin Bosma, concludeert Bovekerk dat we in Nederland inderdaad te maken hebben met een fascistische partij in een gevorderd stadium: de PVV.
Bovekerk is student Liberal Arts and Sciences van de School of Humanities van de Universiteit van Tilburg. Bij het schrijven zijn thesis is hij onder meer begeleid door arabist en criticaster van de PVV Jan Jaap de Ruiter.
bron
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_106486186
Een tien voor een scriptie :').

Zoals mijn favoriete hoogleraar ooit zei: een tien is voor God.
pi_106488597
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:47 schreef t-8one het volgende:

[..]

bron
In "De eeuwige terugkeer van het fascisme" schetst Rob Riemen de cultuurgeschiedenis van het fascisme, en houdt de huidige Nederlandse samenleving daarmee een spiegel voor. Het hedendaags fascisme moet namelijk niet vergeleken worden met waar het twintigste-eeuwse fascisme op is uitgelopen, maar met hoe het begon. Riemen betoogt dat dit fenomeen niets anders is dan de logische politieke consequentie van een maatschappij waar wij allen verantwoordelijk voor zijn " het gevolg van politieke partijen die hun eigen gedachtegoed verloochenen, intellectuelen die een gemakzuchtig nihilisme cultiveren, universiteiten die deze naam niet waardig zijn, de geldzucht van de zakenwereld en de massamedia die liever de buikspreker van dan een kritische spiegel voor het volk zijn. Dit zijn de gecorrumpeerde elites die de geestelijke leegte cultiveren waarin het fascisme weer groot kan worden.

Lijkt me een boeiend boekie, heb hem gelijk besteld :o
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:55:02 #41
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_106488997
quote:
Bachelorstudent Henk Bovekerk uit Tilburg heeft een tien gehaald met zijn afstudeerscriptie over het fascisme in de Nederlandse politiek. Hij concludeert daarin dat we te maken hebben met een fascistische partij in een gevorderd stadium: de PVV.
Valt dit jullie niet op? _O-
pi_106489869
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Valt dit jullie niet op? _O-
Ik had verwacht dat hier Liberal Arts and Sciences onmiddelijk als linkse hobby zou zijn bestempeld en de scirptiebegeleider een verkapte haatbaard-imam. Maar, idd _O- _O-
  vrijdag 6 januari 2012 @ 18:12:12 #43
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106492269
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 17:14 schreef DRidder het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat hier Liberal Arts and Sciences onmiddelijk als linkse hobby zou zijn bestempeld en de scirptiebegeleider een verkapte haatbaard-imam. Maar, idd _O- _O-
Oh, dan kun je hier: Universiteit Tilburg geeft 10 voor scriptie over 'fascistische' PVV. je hart ophalen, hoor :)
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:47:31 #44
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_106496255
geertwilderspvv twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 19:40:22 Op de KU in T zijn ze allemaal Stapel. reageer retweet
Hihi een kutgarpje.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_106510665
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef Sloggi het volgende:

Zoals mijn favoriete hoogleraar ooit zei: een tien is voor God.
Dan vraag ik me af waarom een tien als cijfer opgenomen is als waardering.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 00:29:10 #46
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106511407
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:52 schreef Sloggi het volgende:
Een tien voor een scriptie :').

Zoals mijn favoriete hoogleraar ooit zei: een tien is voor God.
Calvinistische kutmentaliteit :') Echt te treurig voor woorden dat in Nederland nog steeds niemand word geacht een 10 te halen..
  zaterdag 7 januari 2012 @ 02:26:34 #47
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_106515588
Die 10 voor die scriptie! _O-

Geweldig eigenlijk.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_106516346
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 19:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
geertwilderspvv twitterde op vrijdag 06-01-2012 om 19:40:22 Op de KU in T zijn ze allemaal Stapel. reageer retweet
Hihi een kutgarpje.
Ik denk dat ze op de UvT om een dergelijke opmerking van iemand die nog nooit een opleiding afgemaakt heeft, alleen maar kunnen lachen, op de meest denigrerende wijze. En terecht.
Ook leuk dat hij de hele UvT doodleuk simpelweg tot één politiek homogene groep generaliseert.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 09:07:44 #49
225540 Pugg
Friends forever
pi_106517845
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 02:58 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik denk dat ze op de UvT om een dergelijke opmerking van iemand die nog nooit een opleiding afgemaakt heeft, alleen maar kunnen lachen, op de meest denigrerende wijze. En terecht.
Ook leuk dat hij de hele UvT doodleuk simpelweg tot één politiek homogene groep generaliseert.
_O_ _O_ _O_
  zaterdag 7 januari 2012 @ 10:30:54 #50
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106518483
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 02:58 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik denk dat ze op de UvT om een dergelijke opmerking van iemand die nog nooit een opleiding afgemaakt heeft, alleen maar kunnen lachen, op de meest denigrerende wijze. En terecht.
Ook leuk dat hij de hele UvT doodleuk simpelweg tot één politiek homogene groep generaliseert.
Ja, en ook zo on-Wilders, eigenlijk. Die generaliseert toch nooit en dan nu ineens wel? Het moet hem hard geraakt hebben, denk ik, om zo tegen zijn natuur in te reageren. Het is ook niet niks als je als eerlijke, oprechte, recht door zee, hardwerkende, al meer dan 20 jaar in de Kamer zittende, tegen de regentencultuur vechtende, volksvertegenwoordiger, ineens door een deel van dat volk als fascist wordt gezien, terwijl je nooit iets gedaan hebt om dat label te verdienen...

:')
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 7 januari 2012 @ 10:56:06 #51
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_106518828
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 02:58 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik denk dat ze op de UvT om een dergelijke opmerking van iemand die nog nooit een opleiding afgemaakt heeft, alleen maar kunnen lachen, op de meest denigrerende wijze. En terecht.
Ook leuk dat hij de hele UvT doodleuk simpelweg tot één politiek homogene groep generaliseert.
Binnenkort komt hij met het voorstel om deze universiteit te sluiten, of hij gaat klagen over het gemeensschapsgeld dat daarheen gaat, of de betreffende docenten dienen te worden ontslagen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_106518831
20 jaar nog wel. Ach, D66 zit pas 46 jaar uit de neus te vreten zonder wat noemanswaardig te presteren. Geweldig nietstzeggend partijtje die bij gratie door Wilders zoveel plebs stemmen trekt.
Gek is dat, daar hoor ik niemand over.
pi_106518848
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:56 schreef t-8one het volgende:

[..]

Binnenkort komt hij met het voorstel om deze universiteit te sluiten, of hij gaat klagen over het gemeensschapsgeld dat daarheen gaat, of de betreffende docenten dienen te worden ontslagen.
Bron?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 10:59:57 #54
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106518906
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
20 jaar nog wel. Ach, D66 zit pas 46 jaar uit de neus te vreten zonder wat noemanswaardig te presteren. Geweldig nietstzeggend partijtje die bij gratie door Wilders zoveel plebs stemmen trekt.
Gek is dat, daar hoor ik niemand over.
Gek, dat die PVV-adepten altijd alleen maar kunnen wijzen naar anderen of andere partijen, als iemand iets stouts zegt over hun fascistenclubje.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:00:42 #55
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106518923
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:57 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Bron?
In dit geval: Resultaten uit het verleden bieden wel garanties voor de toekomst.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_106518981
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
20 jaar nog wel. Ach, D66 zit pas 46 jaar uit de neus te vreten zonder wat noemanswaardig te presteren. Geweldig nietstzeggend partijtje die bij gratie door Wilders zoveel plebs stemmen trekt.
Gek is dat, daar hoor ik niemand over.
Haha, hoe kom je nou weer bij D66? Net of hier iemand ene reet kan schelen wat jij over D66 te zeggen hebt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_106519077
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Gek, dat die PVV-adepten altijd alleen maar kunnen wijzen naar anderen of andere partijen, als iemand iets stouts zegt over hun fascistenclubje.
Hoe kom je erbij PVV adept?

Dat ik ageer tegen zoveel dom geleuter wat over elke scheet dat door Wilders wordt gelaten voor PVV adept wordt uitgemaakt zegt meer over jou dan over mij.

De PVV is in ieder geval dankbaar voor jouw gestresste inbreng daar het toch leeft.
pi_106519102
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Haha, hoe kom je nou weer bij D66? Net of hier iemand ene reet kan schelen wat jij over D66 te zeggen hebt.
Net of het iemand een ene reet kan schelen wat iemand die bij een plaatselijke azijnbode werkt prullebakken mag leegmaken.
pi_106519125
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:11 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Net of het iemand een ene reet kan schelen wat iemand die bij een plaatselijke azijnbode werkt prullebakken mag leegmaken.
Daarom begin ik er ook niet over.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:18:47 #60
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106519242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij PVV adept?
<insert medelijdende gelaatsuitdrukking over zoveel ontkenningsfase>

quote:
Dat ik ageer tegen zoveel dom geleuter wat over elke scheet dat door Wilders wordt gelaten voor PVV adept wordt uitgemaakt zegt meer over jou dan over mij.
Het zou geloofwaardiger zijn als je dat dan deed op niveau. Dus niet met 'hullie doen het ook (niet)', wat jouw standaard reactie is (naast het persoonlijk aanvallen van de boodschapper, natuurlijk). Wellicht dat dan iemand jouw ontkenning van PVV-adept zijn serieuzer zou nemen. Probeer het eens met argumenten.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:20:27 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106519268
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:11 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Net of het iemand een ene reet kan schelen wat iemand die bij een plaatselijke azijnbode werkt prullebakken mag leegmaken.
iedere mening telt, elke ad hominem niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 7 januari 2012 @ 11:48:49 #62
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_106519884
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
20 jaar nog wel. Ach, D66 zit pas 46 jaar uit de neus te vreten zonder wat noemanswaardig te presteren. Geweldig nietstzeggend partijtje die bij gratie door Wilders zoveel plebs stemmen trekt.
Gek is dat, daar hoor ik niemand over.
Toen begon ik te lachen. _O- D66: Wat is Bereikt. D66 wordt volgens mij niet in die scriptie genoemd en toch krijg je het voor elkaar om ze erbij te betrekken.
pi_106520025
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Toen begon ik te lachen. _O- D66: Wat is Bereikt. D66 wordt volgens mij niet in die scriptie genoemd en toch krijg je het voor elkaar om ze erbij te betrekken.
Ik begon ook te lachen van de wij van WC eend adviseren WC eend site. Maargoed, dat in 46 jaar. Poehee, wat een enorme prestatie, m'n petje af hoor. Maarreh, als je vergelijkingen niet begrijpt kun je beter niets zeggen.
pi_106520046
Ik heb geen scriptie nodig om te weten dat een man die een etnische/religieuze minderheid, waarvan hij zegt dat het wezenlijk onbetrouwbare herrieschoppers zijn, tot vijand heeft verklaard en die minderheid minder rechten dan andere mensen wil geven en eigenlijk gewoon wil deporteren, wat fascistische trekjes heeft.

Daarnaast zijn er nog de autoritaire, anti-democratische trekjes in die rechts-extremistische beweging van 'm en zijn extreem-volkse, repressieve neiging iedereen die het niet met hem eens is, op McCarthyaanse uit de weg te ruimen.

Ik weet niet of het een tien verdient, ik weet wel dat de conclusie niet schokkend is en weinig verbazingwekkend.
pi_106520100
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 00:29 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Calvinistische kutmentaliteit :') Echt te treurig voor woorden dat in Nederland nog steeds niemand word geacht een 10 te halen..
Een katholiek.

Voor een tentamen kun je een tien halen, maar een bachelorscriptie is nooit perfect te noemen, daar geloof ik niet in.
pi_106520144
Volgens mij is Dr. Nikita een kloon van Martin Bosma.
pi_106520154
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

<insert medelijdende gelaatsuitdrukking over zoveel ontkenningsfase>

[..]
Ik onttken niets maar ik maak mij niet zo druk om elke scheet dat het mijn levenstaak is als een taliban die iedereen probeert te overtuigen hoe slecht Wilders wel niet is. Kolere, je woont in 1 van de beste landen ter wereld met de meeste democratie en rechten en toch jank je elke keer weer of je levend wordt gevild. Snap je het nog niet? Dan nog een keer: Wilders kan niets, doet niets en zal ook nooit wat kunnen. Waar je van in je broek schijt en vele met jou is van wat gekruide woorden waarmee hij rondstrooit.
quote:
Het zou geloofwaardiger zijn als je dat dan deed op niveau. Dus niet met 'hullie doen het ook (niet)', wat jouw standaard reactie is (naast het persoonlijk aanvallen van de boodschapper, natuurlijk). Wellicht dat dan iemand jouw ontkenning van PVV-adept zijn serieuzer zou nemen. Probeer het eens met argumenten.
Vaak genoeg gezegd, jullie janken om NIETS. Duidelijker kan het niet.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 12:04:35 #68
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106520200
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:59 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Een katholiek.

Voor een tentamen kun je een tien halen, maar een bachelorscriptie is nooit perfect te noemen, daar geloof ik niet in.
Je hoeft toch alleen te voldoen aan een aantal criteria om een 10 te halen? Het lijkt me niet dat het onderwerp de grond is om een cijfer te geven.
Daarbij is het sowieso belachelijk dat de politiek zich bezig zou moeten houden met de beoordeling van een scriptie en als ze daar al wat aan zouden willen doen wat de mogenlijkheden zullen zijn,zonder dat je vrij wetenschappelijk onderzoek op bepaalde gebieden beperkt.
pi_106520211
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

Wilders kan niets, doet niets en zal ook nooit wat kunnen.
Zonder hem zou een repressieve anti-moslimmaatregel als het verbod op de boerka er nooit door zijn gekomen. Daarnaast is Wilders inderdaad niet almachtig en laten we dat ook zo houden door te wijzen op de nare half-fascistische toekomstbeelden van deze rechts-extremist. Er is ook geen fundamenteel gevaar van islam-extremisme in Nederland, maar laten we dat ook zo houden door er aandacht aan te geven.
pi_106520285
Dat scriptie verhaal is iig een geslaagde publiciteitsstunt. Voor de rest compleet oninteressant eigenlijk.
pi_106520314
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zonder hem zou een repressieve anti-moslimmaatregel als het verbod op de boerka er nooit door zijn gekomen. Daarnaast is Wilders inderdaad niet almachtig en laten we dat ook zo houden door te wijzen op de nare half-fascistische toekomstbeelden van deze rechts-extremist. Er is ook geen fundamenteel gevaar van islam-extremisme in Nederland, maar laten we dat ook zo houden door er aandacht aan te geven.
Boerkaverbod is één van de weinige goede ideeen van Wilders. Dat jij het prachtig vindt tegen een vuilniszak aan te lullen is prima maar ik houd liever een gesprek met open vizier.
pi_106520353
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 15:47 schreef t-8one het volgende:

[..]

bron
WTF, een 10 voor een scriptie? :')
Daarnaast heb ik altijd geleerd dat je in de wetenschap dingen moet verklaren, niet beschrijven.

Krijg ik ook een 10 als ik een scriptie schrijf dat de SP een socialistische partij is? :')
pi_106520373
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Boerkaverbod is één van de weinige goede ideeen van Wilders. Dat jij het prachtig vindt tegen een vuilniszak aan het lullen is prima maar ik houd liever een gesprek met open vizier.
Ik hou ook meer van David Bowie dan van Frans Bauer, maar ik wil Frans Bauer of Frans Bauer-fans niet verbieden. Dat zou repressief zijn en ik hou daar niet van, ik hou meer van een samenleving waar mensen wat vrijer zijn om rare dingen te doen. Het boerkaverbod is islamofobe repressie en Geert Wilders heeft daarvoor gezorgd, dus zeggen dat Geert Wilders niets kan doen, is een leugen.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 12:11:55 #74
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106520377
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Boerkaverbod is één van de weinige goede ideeen van Wilders. Dat jij het prachtig vindt tegen een vuilniszak aan te lullen is prima maar ik houd liever een gesprek met open vizier.
Die honderd vrouwen die zo'n ding moesten dragen zullen er vast blij mee zijn dat hun bewegingsvrijheid nu beperkt is tot de tiende verdieping van een of ander flatgebouw in de grote stad.
pi_106520406
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Die honderd vrouwen die zo'n ding moesten dragen zullen er vast blij mee zijn dat hun bewegingsvrijheid nu beperkt is tot de tiende verdieping van een of ander flatgebouw in de grote stad.
Gelul, niks beperkt. Het is nog steeds een vrije keuze om zo'n vuilniszak over je kop te trekken.
pi_106520425
Dat is dus het extreem-volkse wat ik net al noemde van de PVV en andere rechts-extremistische Wildersvolgelingen: "Alles moet gelijk zijn! Ik wil door mijn gordijntjes kunnen zien wie er langs mijn raam loopt!" Ik ben niet zo van dat collectieve, dat repressieve, geef mij maar eigen verantwoordelijkheid en vrijheid.
pi_106520462
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Gelul, niks beperkt. Het is nog steeds een vrije keuze om zo'n vuilniszak over je kop te trekken.
Het is ook jouw vrije keuze om al dan niet tegen een vrouw in een boerka te praten. Ik snap niet zo waarom jij jouw morele visie zo wil opleggen aan mij, moslims en de rest van de samenleving.
pi_106520491
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:13 schreef Monidique het volgende:
Dat is dus het extreem-volkse wat ik net al noemde van de PVV en andere rechts-extremistische Wildersvolgelingen: "Alles moet gelijk zijn! Ik wil door mijn gordijntjes kunnen zien wie er langs mijn raam loopt!" Ik ben niet zo van dat collectieve, dat repressieve, geef mij maar eigen verantwoordelijkheid en vrijheid.
_O- _O- Extreem, rechts-extremistisch.

Manman, alleen het bovenstaande is lachwekkend uit jouw toetsenbord en je weet wat ik bedoel.
pi_106520540
Dr.Nikita, ik wil je vragen inhoudelijk te reageren en niet zo, bij gebrek aan inhoudelijke argumenten, vermoed ik, op de persoon te spelen, ook al zijn het weinig verheffende en zeer matige persoonlijke aanvalletjes. Bij voorbaat dank.
pi_106520556
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is ook jouw vrije keuze om al dan niet tegen een vrouw in een boerka te praten. Ik snap niet zo waarom jij jouw morele visie zo wil opleggen aan mij, moslims en de rest van de samenleving.
Laten we het eens omdraaien. Waarom moet ik jouw visie aannemen? Om geen rechts extremist te worden genoemd of islamofoob? Heb je niet eens in de gaten dat je precie hetzelfde doet?
pi_106520560
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Gelul, niks beperkt. Het is nog steeds een vrije keuze om zo'n vuilniszak over je kop te trekken.
Net zoals het een vrije keus is om tegen zo'n vuilniszak aan te lullen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_106520569
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Laten we het eens omdraaien. Waarom moet ik jouw visie aannemen? Om geen rechts extremist te worden genoemd of islamofoob? Heb je niet eens in de gaten dat je precie hetzelfde doet?
Hoe bedoel je, hoe doe ik hetzelfde als Geert Wilders en al die andere quasi-fascisten die het dragen van een boerka hebben verboden? Ik zie eerlijk waar niet helemaal waar je op doelt.
pi_106520584
Volgens mij zijn de enigen die hun visie aan anderen opdringen de islamofoben met een vreemde maatregelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_106520666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:18 schreef Monidique het volgende:
Dr.Nikita, ik wil je vragen inhoudelijk te reageren en niet zo, bij gebrek aan inhoudelijke argumenten, vermoed ik, op de persoon te spelen, ook al zijn het weinig verheffende en zeer matige persoonlijke aanvalletjes. Bij voorbaat dank.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, hoe doe ik hetzelfde als Geert Wilders en al die andere quasi-fascisten die het dragen van een boerka hebben verboden? Ik zie eerlijk waar niet helemaal waar je op doelt.
Jij vraagt om niet persoonlijk te worden?

Kolere, lees je eigen reacties nog eens na. Een extreme AFA-lid krijgt nog het schaamrood op de kaken.

Voor de rest houd ik het voor gezien, mij mening is duidelijk en als je het niet begrijpt jammer voor je.
pi_106520695
De vraag is meer hoe vrij die keuze daadwerkelijk is.
pi_106520747
Dr.Nikita, hoe bedoel je? Als ik zeg dat Geert Wilders rechts-extremistisch is, dan doe ik exact hetzelfde als Geert Wilders en die andere fanatici die boerka's verbieden, zeg jij. Dat is toch helemaal niet hetzelfde? Het ene is het uiten van een mening, het andere is repressieve vrijheidsbeperking opleggen aan de maatschappij.

Jij stelt dit zojuist. Ik zou dus graag horen, want ik vind het nogal onduidelijk, hoe jij dit voor je ziet. Als jij dit niet met inhoudelijke argumenten kunt onderbouwen, wat ik vermoed, dan verwacht ik wel van je dat je tenminste nog het fatsoen hebt om je beschuldiging in te trekken. Bij gebrek aan reactie ga ik ervan uit dat je uit schaamte niet meer durft.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:30:41 #87
97079 Jeff89
Conquer All
pi_106522265
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:13 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Gelul, niks beperkt. Het is nog steeds een vrije keuze om zo'n vuilniszak over je kop te trekken.
Zodra men een verbod afkondigt is het geen vrije keuze meer, in principe. Ben jij geen voorstander van vrije keuzes?
pi_106522297
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:30 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Zodra men een verbod afkondigt is het geen vrije keuze meer, in principe. Ben jij geen voorstander van vrije keuzes?
Precies, dat zou mijn vervolg zijn op mijn eerste vraag.
pi_106522399
Maar eerlijk gezegd vind ik het niet zo belangrijk wel labeltje je aan Geert Wilders kan hangen. Of je het nou rechts-extremisme, fascisme, politiek-Breivikisme, of whatever, noemt, de daden en uitspraken van de Blonde Roerganger zijn duidelijk op zich, daar is geen hokje voor nodig. Sterker nog, dat zou het zelfs maar kunnen vertroebelen.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:08:43 #90
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_106523437
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 11:55 schreef Dr.Nikita het volgende:

Maarreh, als je vergelijkingen niet begrijpt kun je beter niets zeggen.
Jouw logica begrijp ik niet, maar dat is weer wat anders.
pi_106523571
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 10:56 schreef t-8one het volgende:

[..]

Binnenkort komt hij met het voorstel om deze universiteit te sluiten, of hij gaat klagen over het gemeensschapsgeld dat daarheen gaat, of de betreffende docenten dienen te worden ontslagen.
Inderdaad, zou ook niets nieuws zijn. Op de EUR hebben we een master recht in de multiculturele samenleving. Daar is door de PVV kamervragen over gesteld :)
pi_106523743
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 12:27 schreef Monidique het volgende:
Dr.Nikita, hoe bedoel je? Als ik zeg dat Geert Wilders rechts-extremistisch is, dan doe ik exact hetzelfde als Geert Wilders en die andere fanatici die boerka's verbieden, zeg jij. Dat is toch helemaal niet hetzelfde? Het ene is het uiten van een mening, het andere is repressieve vrijheidsbeperking opleggen aan de maatschappij.

Jij stelt dit zojuist. Ik zou dus graag horen, want ik vind het nogal onduidelijk, hoe jij dit voor je ziet. Als jij dit niet met inhoudelijke argumenten kunt onderbouwen, wat ik vermoed, dan verwacht ik wel van je dat je tenminste nog het fatsoen hebt om je beschuldiging in te trekken. Bij gebrek aan reactie ga ik ervan uit dat je uit schaamte niet meer durft.
Wat ben jij redelijk man, hoe hou je het vol :{
pi_106526814
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 14:21 schreef DRidder het volgende:

[..]

Wat ben jij redelijk man, hoe hou je het vol :{
Monidique is redelijkste realist.
pi_106529817
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:05 schreef Tem het volgende:

[..]

Monidique is redelijkste realist.
Bedoelde redelijk in de zin van geduldig en blijven argumenteren ipv in te gaan op provocaties en gescheld.
  zondag 8 januari 2012 @ 12:11:56 #95
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106554463
Heeft Geert al 'schande' getwitterd?

http://www.volkskrant.nl/(...)r-moskeebezoek.dhtml
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 8 januari 2012 @ 13:46:17 #96
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_106557269
quote:
Vragen van de leden Van Klaveren, Elissen en Wilders (allen PVV) aan de minister van Algemene Zaken en de minister van Immigratie, Integratie en Asiel over de islamitische hoofddoek van ons staatshoofd.

1.)
Bent u bekend met het bericht 'Beatrix draagt hoofddoek voor moskeebezoek Abu Dhabi'(*)?

2.)
In hoeverre bent u het eens met de PVV dat de hoofddoek een symbool van islamisering, onderdrukking en discriminatie van de vrouw is?

3.)
En realiseert u zich dat ons staathoofd op deze wijze de onderdrukking van vrouwen legitimeert?

4.)
Had deze trieste wanvertoning niet voorkomen kunnen worden? Zo neen, waarom niet?
http://www.pvv.nl/index.p(...)ng-in-abu-dhabi.html
pi_106558109
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Heeft Geert al 'schande' getwitterd?

http://www.volkskrant.nl/(...)r-moskeebezoek.dhtml
Kill. Me. Now.
Wat een kleutertje is die Adolf Wilders toch...
  zondag 8 januari 2012 @ 14:12:49 #98
225540 Pugg
Friends forever
pi_106558236
quote:
9s.gif Op zondag 8 januari 2012 14:09 schreef Monidique het volgende:

[..]

Kill. Me. Now.
Wat een kleutertje is die Adolf Wilders toch...
_O_ _O_ _O_
  zondag 8 januari 2012 @ 14:45:16 #99
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_106559654
quote:
Dames, heren zullen we het vanaf heden proberen te hebben over de inhoud?
Al die persoonlijke sneren over en weer mogen achterwege blijven.
Als Wilders dit ook eens in acht zou nemen. ;(
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zondag 8 januari 2012 @ 14:53:35 #100
104871 remlof
Europees federalist
pi_106560016
quote:
6s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:46 schreef Terecht het volgende:

[..]

Waar maken die gasten zich druk over :')
Als Arabieren hier een kerk bezoeken houden ze zich toch ook aan onze mores?
  zondag 8 januari 2012 @ 14:57:20 #101
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106560189
Maar Trix draagt toch altijd al een hoofddeksel, waarom moet er dan nog een doek overheen?

Ik stoor me er niet aan, vraag het me gewoon af.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 8 januari 2012 @ 14:58:03 #102
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_106560222
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
Maar Trix draagt toch altijd al een hoofddeksel, waarom moet er dan nog een doek overheen?

Ik stoor me er niet aan, vraag het me gewoon af.
Zal wel iets met woestijnzand te maken hebben.
  zondag 8 januari 2012 @ 14:59:18 #103
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106560304
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 14:58 schreef betyar het volgende:

[..]

Zal wel iets met woestijnzand te maken hebben.
In een moskee? :D
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 8 januari 2012 @ 15:02:15 #104
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_106560428
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 14:59 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

In een moskee? :D
Weet ik veel, ik lees dat ze daar 50 jaar geleden nog geen verharde wegen en geen stromend water hadden. De Deur moeten misschien ook nog uitvinden.
  zondag 8 januari 2012 @ 15:05:02 #105
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106560557
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:02 schreef betyar het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik lees dat ze daar 50 jaar geleden nog geen verharde wegen en geen stromend water hadden. De Deur moeten misschien ook nog uitvinden.
De vakantiebeelden van Trix haar camcorder zijn ook al uitgelekt.

POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 8 januari 2012 @ 15:08:05 #106
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_106560704
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:05 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

De vakantiebeelden van Trix haar camcorder zijn ook al uitgelekt.

Wim Lex laat zich wel aftuigen.
  zondag 8 januari 2012 @ 15:13:11 #107
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106560919
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:08 schreef betyar het volgende:

[..]

Wim Lex laat zich wel aftuigen.
Uiteraard, Benno is er helaas niet meer om ze te beschermen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 8 januari 2012 @ 17:32:29 #108
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106566802
quote:
6s.gif Op zondag 8 januari 2012 13:46 schreef Terecht het volgende:

[..]

|:(

Wat kosten Kamervragen ook alweer?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_106567948
Wat een zielige haatpartij is het toch ook.

Maar het ergste is dat er nog steeds mafketels zijn die er op stemmen.
  zondag 8 januari 2012 @ 18:01:18 #110
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106568051


_O_
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_106569741
Dat is omdat de joods-christelijke traditie voorrang heeft!!!11

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2012 18:44:58 ]
pi_106569813
quote:
LOL.
I´m back.
  zondag 8 januari 2012 @ 18:48:26 #113
104871 remlof
Europees federalist
pi_106569880
Tsja, hier de hypocriet met een keppeltje:

pi_106571699
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

go yvonne, go yvonne , go yvonne

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  zondag 8 januari 2012 @ 19:52:45 #115
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_106572604
quote:
Bazenactie. _O_
pi_106573604
quote:
Nee daar zal ie echt van onder de indruk zijn :')

Die kamervragen zijn overigens wel het summum van treurigheid zeg.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_106573870
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:11 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Nee daar zal ie echt van onder de indruk zijn :')

Die kamervragen zijn overigens wel het summum van treurigheid zeg.
En dat krijgt staatssteun.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_106585034
De PVV heeft trouwens in de peiling van Maurice een dalende trend ingezet. Dit lijkt vooral ten voordeel te zijn van de SP. De SP is voor het eerst sinds lange, lange tijd groter dan de PVV :Y

Zo, dat even in de categorie: 'goed nieuws'.
  maandag 9 januari 2012 @ 13:32:18 #119
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_106599060
geertwilderspvv twitterde op maandag 09-01-2012 om 13:24:04 PVV faliekant tegen korten op pensioenen! Korten op pensioenen is onnodig en dom. Lees persbericht en kamervragen: http://t.co/PlrmdbFR reageer retweet
http://www.pvv.nl/index.p(...)n-op-pensioenen.html
quote:
De pensioenfondsen in Nederland hebben een buffer van ¤ 850 miljard.
Jaarlijks ontvangen ze ¤ 27 miljard aan premie en keren ¤ 23 miljard uit aan pensioenen.
Korten op pensioenen, zoals door de De Nederlandse Bank wordt aangegeven, is onnodig en dom.

Onnodig omdat er voldoende buffer is om een tijdelijke onderdekking op te vangen. Dom omdat ook de koopkracht van ouderen belangrijk is voor de economie.
De reden voor mogelijke korting zijn slechts boekhoudkundige regels en niet tekorten in de pensioenfondsen. Hanteer voor de duur van de crisis de oude rekenrente of een zeer voorzichtige inschatting op de lange termijn van de te verwachten rendementen en er is geen sprake van onderdekking. Mensen mogen nooit de dupe worden van dit soort papieren regels. Wel miljarden naar Griekenland, wel miljarden naar de banken en korten op pensioenen: no way!



Kamervragen van de leden Van den Besselaar en Wilders (beiden PVV) aan de Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

1.)
Bent u bekend met de enorme maatschappelijke onrust die het bericht van de DNB over mogelijke korting van pensioenen heeft veroorzaakt. Zo ja, bent u met ons van mening dat de communicatie van de toezichthouder zich dient te beperken tot de pensioenfondsen en dat het de taak van de pensioenfondsen is te communiceren met hun deelnemers?

2.)
Bent u met ons van mening dat mogelijke onderdekking van pensioenfondsen vooral wordt veroorzaakt door de crisis in Europa, waarbij de kunstmatig laag gehouden rente en de afwachtende beurzen een belangrijke rol spelen. Zo ja, vraagt de situatie dan niet vooral om rust in plaats van ingrijpen op papieren regels?

3.)
Bent u bereid om voor de duur van de crisis in Europa samen met sociale partners af te spreken dat gedurende die periode geen korting op pensioenen zal plaatsvinden? Zo neen, waarom niet?
Welja, lekker het pensioen van de jongeren uitgeven omdat dat politiek lekker klinkt.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:59:53 #120
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106638009
quote:
De twee vertrokken PVV-raadsleden in de gemeente Den Haag gaan verder als 'Onafhankelijk Den Haag'. Anders dan de PVV beginnen zij een vereniging met leden.

'We gaan de komende twee jaar netjes volmaken en daarna houdt het waarschijnlijk op', zei Arnoud van Doorn vandaag tijdens de presentatie op het Haagse stadhuis. 'We beginnen heel bescheiden en deemoedig. Zo nuchter zijn we ook wel weer. We zijn maar met twee zeteltjes van de 45.'

Onafhankelijk Den Haag gaat wel een vereniging beginnen. 'Iedereen kan voor een tientje lid worden. Als het een succes wordt, doen we over twee jaar mogelijk toch aan de gemeenteraadsverkiezingen mee.' De PVV heeft geen leden.

Van Doorn vertrok in december uit de PVV-fractie vanwege fouten die hij heeft gemaakt met het fractiebudget. Hij vond bovendien de sfeer bij de PVV te hard en te onvriendelijk, ofschoon hij zelf als hardliner te boek stond. 'We zijn zakelijk uit elkaar gegaan.'

Wegens rugklachten afwezig
Marjolein van de Waal vertrok ook in december uit de Haagse PVV-fractie. Ze wilde eigenlijk als eenmansfractie verder gaan. Vanwege rugklachten was ze afwezig bij de presentatie van Onafhankelijk Den Haag. Formeel staat de nieuwe fractie te boek als Groep Van Doorn.

Het tweetal wil zich richten op samenwerking met alle partijen in de Haagse gemeenteraad, zegt Van Doorn: 'Het resultaat telt. We willen met respect andere partijen behandelen.' De koers is 'sociaal en liberaal', met als speerpunten zorg en ouderen, veiligheid en identiteit en Scheveningen.

Ondanks de breuk worden de PVV-uitgangspunten niet losgelaten. Van Doorn: 'Wij zijn in de gemeenteraad gekomen dankzij de kiezers van de PVV. We zullen ons op hoofdlijnen aan het programma en de visie van de PVV committeren. Voor ons had de breuk met de PVV niet gehoeven. Anderzijds zijn we blij met de frisse, nieuwe start. We koesteren geen wrok en wensen de PVV veel succes.'
http://www.volkskrant.nl/(...)elijk-Den-Haag.dhtml
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_106638324
Wat komen ze vriendelijk over.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2012 13:09:27 ]
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:50:56 #122
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_106639915
Ik moest wel lachen om 'sociaal en liberaal'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:09:05 #123
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106640701
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik moest wel lachen om 'sociaal en liberaal'.

Zeker in combinatie met:

quote:
We zullen ons op hoofdlijnen aan het programma en de visie van de PVV committeren.
|:(
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_106642002
Jajaja..... de PVV'ers gingen los op pluche-zitters en wachtgeld-slurpers... maar kijk eens aan.. Talloze PVV'ers zijn al uit verschillende gemeenteraadfracties gestapt om voor zichzelf te beginnen. Rechts lullen, links vullen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:47:31 #125
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_106646510
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:43 schreef Freak188 het volgende:
Jajaja..... de PVV'ers gingen los op pluche-zitters en wachtgeld-slurpers... maar kijk eens aan.. Talloze PVV'ers zijn al uit verschillende gemeenteraadfracties gestapt om voor zichzelf te beginnen. Rechts lullen, links vullen.
De opper pluche-zitter is uiteindelijk niemand minder dan Geert Wilders.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:12:11 #126
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106651902
Onafhankelijk Den Haag klinkt meer als een beweging van seperatisten, die van de haag een onafhankelijke staat willen maken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:43 schreef Freak188 het volgende:
Jajaja..... de PVV'ers gingen los op pluche-zitters en wachtgeld-slurpers... maar kijk eens aan.. Talloze PVV'ers zijn al uit verschillende gemeenteraadfracties gestapt om voor zichzelf te beginnen. Rechts lullen, links vullen.
En Wilders blijft natuurlijk buiten schot, door er niks mee te maken (te willen) hebben.
pi_106752227
quote:
PVV: stuk uitgekotst halalvlees
MAASTRICHT - Een politicus van de PVV in Limburg heeft hard uitgehaald naar een PvdA-collega. Statenlid Cor Bosman van de PVV-Limburg zou in een e-mail aan zijn partijgenoten het PvdA-Statenlid Selçuk Öztürk hebben uitgemaakt voor "een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken."

Bosman zou met de opmerking hebben willen reageren op een interview van Öztürk in het blad Typisch Roermond.

De PVV'er heeft inmiddels excuses aangeboden, maar dat was voor zijn fractiegenoot Harm Uringa niet voldoende. Uringa keerde de PVV de rug toe. Dit vooral omdat volgens hem de partijtop, in de persoon van fractieleider Laurence Stassen, niet ingreep.

Springplank

Bosman ervaart het vertrek van Uringa als verraad, zo zegt hij in de Limbuger. "Ik kan maar één kwalificatie geven: Uringa is een narcistische zak die de PVV als springplank heeft gebruikt om in de Staten te komen."

Öztürk laat in een reactie weten 'zwaar ontdaan' te zijn door de e-mail van Bosman. "Ik denk dat ik er het beste aan doe om morgen met mijn fractie te bekijken welke stappen we ondernemen. Nu zou ik te veel uit emotie reageren."
bron
pi_106752463
Van www.volkskrant.nl

quote:
'PVV'er noemt PvdA'er 'een stuk uitgekotst halalvlees''
Redactie − 13/01/12, 09:05

PVV-Statenlid Cor Bosman © ANP
De tweede man van de PVV in Limburg, Cor Bosman, heeft vorig jaar het PvdA-Statenlid Selçuk Öztürk uitgemaakt voor 'een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken'. Dat meldt De Limburger vandaag.

Bosman schreef die woorden in een mail aan zijn partijgenoten, na een interview van Öztürk in het blad Roermond. Het was voor PVV'er Harm Uringa reden om een eigen fractie op te richten. Hij wilde toen niets zeggen over zijn vertrek. 'Uit de school klappen doen wij niet.' Maar de onvrede was al wel groot. 'Bij de PVV wens ik niet meer te zijn. En nee, er is geen reden voor blijdschap.' Hij verwijt Laurence Stassen, voorzitster van de PVV in Limburg niet te hebben ingegrepen.

Stassen zou drie maanden na de mail nog voor Bosman als beoogd PVV-gedeputeerde hebben gestemd. Maar ze stelt wel degelijk actie te hebben ondernomen. Tegen de Limburger zegt ze: 'We hebben hier een hartig woordje over gesproken in de fractie. Cor heeft daar zijn excuses aangeboden. De fractie, inclusief Uringa, nam daar genoegen mee.'

Bosman zegt nu dat het 'niet correct' was en dat hij het niet weer zou doen. Öztürk zegt 'zwaar ontdaan' te zijn.

Bosman kwam eerder in opspraak toen bleek dat hij zichzelf als fractiemedewerker inhuurde en daarmee extra salaris opstreek.

Volgens de Limburgse zender L1 is de fractie nu in spoedberaad bijeen. Om 11.00 uur komt de partij met een persverklaring.
Zulke nette mensen :D
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_106752575
Geweldig dat achterlijk tuig zich ook vertegenwoordigd ziet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_106753287
Dan kan dit actiefilmpje van de goede man er wel meteen achteraan :D

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_106753471
En dan wel oproepen doen aan de samenleving om respect te tonen :') :') :')

Wat een stel achterlijke mongolen zijn het toch ook, stuk voor stuk...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_106753497
En natuurlijk blijft het oorverdovend stil bij het CDA, ook al hadden die aangekondigd stelling te nemen tegen dit soort uitspraken van de PVV.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:27:24 #133
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_106753516
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 09:36 schreef du_ke het volgende:
Van www.volkskrant.nl

[..]

Zulke nette mensen :D
Ik schrik eigenlijk nog het meeste hiervan:

quote:
Stassen zou drie maanden na de mail nog voor Bosman als beoogd PVV-gedeputeerde hebben gestemd.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:35:08 #134
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_106755364
120113_39952_novum.01-13-2012.0339.jpg

Fysionomie mag dan wel pseudowetenschap zijn maar uit deze tronie kun je gerust afleiden dat er vrij weinig gebeurt in zijn bovenkamer.
pi_106756493
quote:
Ook Bosman zelf zegt dit. "Ik heb gezegd dat het niet correct is geweest en dat ik het niet weer zou doen Volgens Bosman is de intentie van Uringa duidelijk. Die wil de PVV beschadigen, stelt hij. "Ik kan maar één kwalificatie geven: Uringa is een narcistische zak die de PVV als springplank heeft gebruikt om in de Staten te komen;
http://www.limburger.nl/a(...)UWS01/120119682/1008
schelden is makkelijk, dat wel dus
radio 1 zegt net dat bosman uit de fractie is gezet

[ Bericht 10% gewijzigd door Bluesdude op 13-01-2012 12:19:33 ]
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2012 @ 12:18:27 #136
230491 Zith
pls tip
pi_106756657
mouth breather :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:18:36 #137
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_106756661
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:12 schreef Bluesdude het volgende:

http://www.limburger.nl/a(...)UWS01/120119682/1008
schelden is makkelijk, dat wel dus
radio 1 zegt net dat bosman uit de fractie is gezet
Bevestiging van BN de Stem .
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:48:05 #138
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_106757611
En hem dan 6 maanden later uit de fractie zetten _O-.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_106757633
Hij is eruit geflept. Niet vanwege de inhoud van het mailtje (is immers al 4 maanden bekend) maar omdat het nu in de media is beland. Strassen ging des tijds ook niet inhoudelijk op hem in, maar was ook alleen bang dat zoiets zou uitlekker. Fraai!
Wir haben es gewusst
pi_106757634
Wat een prachtige, spontane, eerlijke, hardwerkende man. Niet links, erg rechts, maar ook bijzonder recht door zee!

:')

En dan laten ze 'm ook nog tot maanden na deze uitspraken op zijn plek zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2012 12:49:33 ]
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:51:15 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106757715
nou ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe zoiets eruitziet, een uitgekotst stukje Turks halal varkentje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106757749
Ik neem aan dat hij wel gewoon blijft zitten? Splinter groepje?
Wir haben es gewusst
pi_106757849


Bron: https://twitter.com/#!/groenlinkser

[ Bericht 37% gewijzigd door trekhengel op 13-01-2012 13:22:08 (bron erbij) ]
Wir haben es gewusst
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:55:15 #144
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106757863
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef Re het volgende:
nou ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe zoiets eruitziet, een uitgekotst stukje Turks halal varkentje
pi_106757891
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:52 schreef trekhengel het volgende:
Ik neem aan dat hij wel gewoon blijft zitten? Splinter groepje?
Denk het wel. Hij was Hoofd Bakkerij in een supermarkt voordat hij de politiek inging, dat betaalt een stuk minder.
pi_106758003
quote:
Iemand heeft er dus inderdaad rekening mee gehouden.
pi_106758064
quote:
Is daar ook een bron voor? Anders kan iedereen dat wel in haar naam geschreven hebben.
pi_106758109
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Is daar ook een bron voor? Anders kan iedereen dat wel in haar naam geschreven hebben.
Ze zegt natuurlijk niet dat het niet kan omdat het niet erg netjes is; het kan niet omdat het slecht zou kunnen zijn voor de PVV.
pi_106758213
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:01 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ze zegt natuurlijk niet dat het niet kan omdat het niet erg netjes is; het kan niet omdat het slecht zou kunnen zijn voor de PVV.
Maar komt dit echt van haar?
pi_106758650
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Is daar ook een bron voor? Anders kan iedereen dat wel in haar naam geschreven hebben.
Ik heb het van twitter geplukt. Iedereen kan dit inderdaad hebben geschreven.
Wir haben es gewusst
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:19:58 #151
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106758795
Overigens is de beste meneer een oetlul. Varkensvlees wordt niet gebruikt in Halal-vlees, dus 'Halal vlees gemaakt van een Turks varken' bestaat helemaal niet... Zelfs schelden lukt hem niet :N
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_106759000
* Elfletterig start het Prijzenslag-muziekje w/

*O* ta da da da daaaaaa *O*

Nieuwe ronde, nieuwe kansen: daarrrrrrr gaaat -ie weerrrrrrrr:

quote:
Opgestapte PVV'ers:

Tweede Kamer:
Juli 2009: Barry Madlener verlaat TK, gekozen in Europees Parlement
November 2010: James Sharpe stapt op na aantijgingen

Europees Parlement
Juni 2010: Louis Bontes verlaat EP, gekozen in Tweede Kamer
Augustus 2011: Daniël van der Stoep (opgestapt na veroorzaken ongeval met drank op; eist vervolgens in december 2011 de nieuwe, vijfde PVV-zetel op, wat leidt tot een splitsing tussen de PVV en hem)

Gemeenteraad Den Haag
Juni 2010: Willie Dille verlaat raad (gekozen in Tweede Kamer)
Juni 2010: Karen Gerbrands verlaat raad (gekozen in Tweede Kamer)
Juli 2010: Geert Wilders verlaat raad (te druk met Tweede Kamer)
Januari 2011: Sietse Fritsma stopt (te druk met Tweede Kamer)
December 2011: Arnoud van Doorn splitst zich af, gaat door als eenmansfractie
December 2011: Marjolein van de Waal splitst zich af, kan zich niet vinden in werkwijze PVV

Staten

Zuid-Holland:
Juli 2011: Harm Beertema verlaat fractie (te druk met Tweede Kamer)

Limburg:
Juli 2011: Roland van Vliet verlaat fractie (te druk met Tweede Kamer)
Juli 2011: Harm Uringa stapt uit de PVV, begint eenmansfractie
Januari 2012: Cor Bosman uit de fractie gezet na racistische uitspraak over PvdA'er

Brabant:
Oktober 2011: Martijn Kap verlaat PVV-fractie, gaat alleen verder.

Gelderland:
November 2011: Olof Wullink verlaat PVV-fractie, gaat als onafhankelijk lid verder.
Het nieuwste geval is tevens een nieuw dieptepunt. Schandalig en beschamend.

quote:
Zwolle, 13 januari 2012

Geachte heer Wilders,

Ik houd op vrijwillige basis een lijst bij van PVV'ers die vroegtijdig de fractie verlaten waarin ze zijn verkozen. Om uiteenlopende redenen volbrengen zij niet datgene wat de kiezer van heeft gevraagd: hun belangen vertegenwoordigen.

Dat het kiezersbedrog en volksverlakkerij is, hoef ik u niet te vertellen. Wat ik wil aangeven, is dat het bijhouden van de lijst met opgestapte PVV'ers een steeds zwaardere taak is en dat het amper nog in mijn vrije tijd valt te volbrengen.

Is het wellicht mogelijk dat u mij een eenmalige projectsubsidie toekent, of dat via een bepaalde constructie een onkostenvergoeding ontvang voor mijn inspanningen?

In afwachting van uw volgende one-liner op Twitter verblijf ik,

Hoogachtend,
Elfletterig.


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2012 13:35:45 ]
pi_106759114
Het aparte is toch weer dat de PVV-aanhang dit in reacties zo hier en daar toch weer positief uitlegt. Ik lees elders allemaal reacties als: "Zie je wel, de PVV zet dit soort mensen wel uit de partij" om dan in het vervolg van die reactie allerlei namen van in opspraak geraakte politici van linkse partijen te noemen.
pi_106759315
Niemand die zich afvraagt waarom die Bosman nou zo pissig is geworden op die Ozturk?
Of is het soms zo dat-ie iedere Turk en Marokkaan aldus betitelt?
I´m back.
pi_106759379
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
Niemand die zich afvraagt waarom die Bosman nou zo pissig is geworden op die Ozturk?
Of is het soms zo dat-ie iedere Turk en Marokkaan aldus betitelt?
Doet dat terzake? Waar het om gaat, is dat hij zich op deze manier heeft uitgelaten. Zuiver racisme. Ik hoop dan ook dat hij strafrechtelijk wordt vervolgd. Als ik die PvdA'er was, deed ik beslist aangifte.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:37:36 #156
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106759394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
Niemand die zich afvraagt waarom die Bosman nou zo pissig is geworden op die Ozturk?
Of is het soms zo dat-ie iedere Turk en Marokkaan aldus betitelt?
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_blanco_stem__.html

Die misschien?
ofdat hij ooit stemmen gekocht zou hebben voor lokale verkiezingen in roermond?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:38:41 #157
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_106759425
Schitterend dit

Die kop van die gozer alleen al spreekt boekdelen

Een soort crimineel broertje van Danny Blind
pi_106759544
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Doet dat terzake? Waar het om gaat, is dat hij zich op deze manier heeft uitgelaten. Zuiver racisme. Ik hoop dan ook dat hij strafrechtelijk wordt vervolgd. Als ik die PvdA'er was, deed ik beslist aangifte.
Je zou de mensen hier in Nederland de kost moeten geven die zich laatdunkend uitlaten over Turken en/of Marokkanen. Volgens mij is dat de laatste tien jaar redelijk bon ton geworden.
Ik ga er vanuit dat er iets specifieks speelde, en ben benieuwd wat er speelde. Niet om een rechtvaardigingsgrond te vinden voor die uitlatingen, maar eerder om te begrijpen waarom die Bosman zich zo ongekend fel over die collega van hem uitliet.
I´m back.
pi_106759547
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)t_blanco_stem__.html

Die misschien?
ofdat hij ooit stemmen gekocht zou hebben voor lokale verkiezingen in roermond?
Het ging toch om een interview met Typisch Roermond?

Dat is een huis-aan-huis blad, dus dat zal wel niet terug te vinden zijn op internet.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:42:17 #160
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_106759549
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:43:27 #161
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106759596
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je zou de mensen hier in Nederland de kost moeten geven die zich laatdunkend uitlaten over Turken en/of Marokkanen. Volgens mij is dat de laatste tien jaar redelijk bon ton geworden.
Ik ga er vanuit dat er iets specifieks speelde, en ben benieuwd wat er speelde. Niet om een rechtvaardigingsgrond te vinden voor die uitlatingen, maar eerder om te begrijpen waarom die Bosman zich zo ongekend fel over die collega van hem uitliet.
Precies, er zal wel iets specifieks gebeurd zijn.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106759604
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Het aparte is toch weer dat de PVV-aanhang dit in reacties zo hier en daar toch weer positief uitlegt. Ik lees elders allemaal reacties als: "Zie je wel, de PVV zet dit soort mensen wel uit de partij" om dan in het vervolg van die reactie allerlei namen van in opspraak geraakte politici van linkse partijen te noemen.
Gebrek aan kritisch denkvermogen. "PVV staat boven alles, PvdA is slecht". Wat er ook gebeurt.
Wir haben es gewusst
pi_106759607
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)t_blanco_stem__.html

Die misschien?
ofdat hij ooit stemmen gekocht zou hebben voor lokale verkiezingen in roermond?
Dat zal het zijn wrs...?
Vandaar die verwijzing naar hallal-vlees?
Gekoppeld aan stemmen kopen in Roermond?
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:47:02 #164
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106759754
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:43 schreef trekhengel het volgende:

[..]

Gebrek aan kritisch denkvermogen. "PVV staat boven alles, PvdA is slecht". Wat er ook gebeurt.
Je kan het ook overdrijven, gewoon ter kennis nemen dat hij uit de fractie is gezet en verder negeren. Als je bij iedere scheldpartij er een hele discussie van moet gaan maken dan is dit land te klein.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:47:39 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106759776
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Het aparte is toch weer dat de PVV-aanhang dit in reacties zo hier en daar toch weer positief uitlegt. Ik lees elders allemaal reacties als: "Zie je wel, de PVV zet dit soort mensen wel uit de partij" om dan in het vervolg van die reactie allerlei namen van in opspraak geraakte politici van linkse partijen te noemen.
meeste zijn dan ook blindgangers denk ik, past perfect in het nieuwe "maar hullie dan" gedachtengoed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106759893
Video van reactie van Stassen.

http://nos.nl/l/tcm:5-1157483/

"Wij zijn er ons van bewust dat het gelekt is naar de pers" (orly?). Dat is waar het om gaat. Duidelijk.
Wir haben es gewusst
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:52:04 #167
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106759952
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:47 schreef Re het volgende:

[..]

meeste zijn dan ook blindgangers denk ik, past perfect in het nieuwe "maar hullie dan" gedachtengoed
Alsof 55 delen [Centraal] De PVV gezanik en gescheld op de partij en aanhang niet van eenzelfde trieste niveau is. Als je te lang in de afgrond staart dan vind je jezelf terug in die afgrond, en dat is exact wat er gebeurd met de PVV tegenstanders.

Ze eindigen op hetzelfde niveau als die verlepte peroxidenicht.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760020
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:52 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Alsof 55 delen [Centraal] De PVV gezanik en gescheld op de partij en aanhang niet van eenzelfde trieste niveau is. Als je te lang in de afgrond staart dan vind je jezelf terug in die afgrond, en dat is exact wat er gebeurd met de PVV tegenstanders.

Ze eindigen op hetzelfde niveau als die verlepte peroxidenicht.
En nu kan Koos de bal weer met hetzelfde gemak terugkaatsen, zure zeiknicht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_106760045
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:50 schreef trekhengel het volgende:
Video van reactie van Stassen.

http://nos.nl/l/tcm:5-1157483/

"Wij zijn er ons van bewust dat het gelekt is naar de pers" (orly?). Dat is waar het om gaat. Duidelijk.
:') En dat is dan Wilders' oogappeltje.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:55:03 #170
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106760092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En nu kan Koos de bal weer met hetzelfde gemak terugkaatsen, zure zeiknicht.
Ik vind het gewoon nogal triest hier iedere keer dezelfde kliek onder leiding van L_V te zien kankeren op de PVV en op iedere slak zout te leggen. Nou is die kerel uit de fractie gezet om z'n gedrag en is 't weer niet goed.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760166
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon nogal triest hier iedere keer dezelfde kliek onder leiding van L_V te zien kankeren op de PVV en op iedere slak zout te leggen. Nou is die kerel uit de fractie gezet om z'n gedrag en is 't weer niet goed.
Ach, ik stoor me er niet aan. Kom soms maanden niet in dit topic. Of ik het nou hier lees of elders op internet. Maakt mij geen reet uit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_106760221
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:

Nou is die kerel uit de fractie gezet om z'n gedrag en is 't weer niet goed.
Volgens mij is hij net om zijn gedrag uit de fractie gezet maar omdat de pers er vele maanden na dato achter gekomen is hoe hij zich gedragen heeft. Dat is toch wel een verschilletje.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:58:18 #173
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106760230
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, ik stoor me er niet aan. Kom soms maanden niet in dit topic. Of ik het nou hier lees of elders op internet. Maakt mij geen reet uit.
Het gaat me niet zozeer om dit topic danwel om de realiteit, de media heeft totaal geen aandacht meer voor wat er op deze planeet gebeurt, maar als de PVV mekkert over een hoofddoekje of iemand Turks varken zegt dan staan de kranten weer een week vol.

Het is gewoon dieptriest.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760255
En opeens is het opvallend rustig op Geerts' twitterpagina...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:59:09 #175
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106760260
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Volgens mij is hij net om zijn gedrag uit de fractie gezet maar omdat de pers er vele maanden na dato achter gekomen is hoe hij zich gedragen heeft. Dat is toch wel een verschilletje.
Nee, of denk jij dat achter de schermen iedereen lekker florissant met elkaar omgaat?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760302
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het gaat me niet zozeer om dit topic danwel om de realiteit, de media heeft totaal geen aandacht meer voor wat er op deze planeet gebeurt, maar als de PVV mekkert over een hoofddoekje of iemand Turks varken zegt dan staan de kranten weer een week vol.

Het is gewoon dieptriest.
Alas, je kunt het nou eenmaal niet negeren. Ja, de media brengen het nieuws, maar jullie springen er met zn allen net zo hard op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:00:49 #177
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106760326
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Alas, je kunt het nou eenmaal niet negeren. Ja, de media brengen het nieuws, maar jullie springen er met zn allen net zo hard op.
Ja maar niet om de PVV of wat dan ook, maar eerder om de bekrompenheid van het Nederlandse volk.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760556
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:52 schreef Voorschrift het volgende:

Ze eindigen op hetzelfde niveau als die verlepte peroxidenicht.
Je bedoelt 'peroxidejood', ouwe kutnicht.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:07:12 #179
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106760601
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Je bedoelt 'peroxidejood', ouwe kutnicht.
Zoek anders even lekker een verlaten steegje op en verlos ons van je aanwezigheid.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760626
En we gaan nog even door:
quote:
'Brinkman probeert bewust Arondéuslezing te saboteren'

Jeroen Visser − 13/01/12, 12:32

PVV-statenlid in Noord-Holland Hero Brinkman heeft bewust geprobeerd de Willem Arondéuslezing te saboteren. Dat zegt de fractievoorzitter van de VVD in Noord-Holland, Cees Loggen.
'De PVV heeft het duidelijk niet op met het vrije woord. De partij saboteert nu voor het tweede jaar op rij deze lezing', aldus Loggen.

Loggen staat als fractievoorzitter aan het hoofd van de grootste fractie in de provinciale staten van Noord-Holland. Hij is zeer teleurgesteld dat het nu weer fout gaat met de jaarlijkse Arondéuslezing. Gisteravond zegde beoogd spreker René Boender af voor de lezing vanwege de negatieve publiciteit die er was ontstaan. Hero Brinkman beschuldigde hem er vorige maand van dat hij een 'graaier' was omdat hij teveel vergoeding zou vragen voor de lezing.

Volgens Loggen heeft Brinkman vorige maand bewust de naam van Boender publiek gemaakt en hem in diskrediet gebracht, terwijl de commissie nog in de 'conceptfase' was om Boender aan te wijzen als spreker. Ook was er nog niet gesproken over een mogelijke vergoeding. 'Dan ben je dus bewust bezig om de Willem Arondéuslezing te beschadigen', aldus Loggen. 'De PVV'ers klagen voortdurend dat ze geen respect krijgen van anderen, maar ze tonen zelf geen respect voor hun collega's.'

Loggen vertelt ook dat Brinkman als lid-zonder-spreekrecht bij de commissie zat die de Arondéuslezing organiseerde. 'Hij fluisterde daarbij continue zijn fractielid in wat die moest zeggen. Als dit de nieuwe politiek is die de PVV voorstaat dan schaam ik me daar diep voor.'

'De lezing moet van tafel'
Ook de voorzitter van de organiserende commmissie, Jeffrey Leever van de Ouderenpartij, zegt dat Brinkman probeert om de Arondéuslezing te saboteren. 'Ik vroeg hem gisteravond op de man af waar hij in godsnaam mee bezig is. Hij antwoordde: Ik wil gewoon dat die lezing niet doorgaat. Het maakt me niet uit welke andere kandidaat er komt, de lezing moet van tafel.'

De vergadering van gisteren zou eigenlijk besloten zijn, maar Brinkman kwam volgens Leever met een artikel waaruit zou blijken dat de bespreking openbaar zou moeten zijn. 'De griffier was het daar niet mee eens, maar die werd door Brinkman op een nare manier geschoffeerd.'

Tijdens de vergadering las Leever een brief voor van Boender waarin de trendwatcher duidelijk maakte waarom hij de lezing niet meer wilde geven. Hij had meerdere telefoontjes ontvangen van een onbekend persoon die hem de huid volschold. 'De anonieme beller - 'Freek Ringelmans' - gebruikte daarbij informatie die alleen bij de statenfracties bekend was en werd ook gesouffleerd door een tweede persoon op de achtergrond.' Volgens Leever is in elk geval duidelijk dat er informatie gelekt is, mogelijk door de PVV.

Leever maakt zich nu vooral zorgen over de toekomst van de lezing. 'Wij willen er wel mee door, maar hoe vinden we nog iemand bereid om de lezing te geven? De volgende spreker zal vast ook weer belaagd worden.'

Niet gelukkig
CDA-fractievoorzitter Ronald Ootjers was vanochtend nog niet op de hoogte van het besluit van trendwatcher Boender. 'Maar ik ben er niet gelukkig mee dat de lezing nu getraineerd wordt door de PVV'.

Volgens Ootjers was naar aanleiding van de afgelaste lezing van vorig jaar juist een motie aangenomen om de tekst van de lezing niet meer van tevoren te beoordelen maar de spreker gewoon zijn gang te laten gaan. 'We waren het er allemaal over eens dat we een openbaar debat wilden in de geest van een speciaal persoon, Willem Arondéus. Het is jammer dat het nu zo loopt.'

Of Ootjer PVV-fractieleider Brinkman gaat confronteren wil hij nog niet zeggen. 'Maandag hebben we weer een vergadering, dus dan zullen we er wel over praten.'

Vorig jaar werd de lezing afgezegd nadat er - vooral van de kant van de PVV - bezwaren waren gerezen over de inhoud van de tekst van cultuurhistoricus Thomas von der Dunk, die toen de lezing zou uitspreken.

De Willem Arondéuslezing wordt jaarlijkse door de provinciale staten van Noord-Holland georganiseerd om het maatschappelijk debat te stimuleren en om verzetstrijder Willem Arondéus te herdenken.
http://www.volkskrant.nl/(...)g-te-saboteren.dhtml
pi_106760686
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:59 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, of denk jij dat achter de schermen iedereen lekker florissant met elkaar omgaat?
Ik denk helemaal niet dat ze binnen de PVV op een fatsoenlijke wijze met elkaar omgaan, dat wordt al maar meer duidelijk. Maar zolang dat maar niet uitlekt vindt men dat kennelijk wel prima maar zodra de pers daar lucht van krijgt is het opeens reden iemand uit de eigen gelederen te verwijderen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:10:04 #182
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106760729
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niet dat ze binnen de PVV op een fatsoenlijke wijze met elkaar omgaan, dat wordt al maar meer duidelijk. Maar zolang dat maar niet uitlekt vindt men dat kennelijk wel prima maar zodra de pers daar lucht van krijgt is het opeens reden iemand uit de eigen gelederen te verwijderen.
Zo is de politiek, dat mag toch geen verassing heten of wel?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:10 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zo is de politiek, dat mag toch geen verassing heten of wel?
En de PVV ging dat allemaal anders doen, toch? Dat is hun raison d'etre, geen achterkamertjes, openheid en zo.

Verassing :'(
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:16:14 #184
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106761013
quote:
Ach, het gaat hier om provenciale staten NH, dit bolwerk staat al jaren bekend om corruptie, onkunde en vriendjespolitiek , ongeacht de partijen die in het college zitten.
pi_106761382
Cor zit achter de deur in z'n eigen buurtsuper en z'n vrouw moet het vuile werk opknappen. Dit is een mooi fragment vanwege verschillende redenen:
http://nos.nl/video/33044(...)-voor-noscamera.html
Wir haben es gewusst
pi_106761578
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:24 schreef trekhengel het volgende:
Cor zit achter de deur in z'n eigen buurtsuper en z'n vrouw moet het vuile werk opknappen. Dit is een mooi fragment vanwege verschillende redenen:
http://nos.nl/video/33044(...)-voor-noscamera.html
Die journalist stond daar goed werk te doen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_106761613
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:24 schreef trekhengel het volgende:
Cor zit achter de deur in z'n eigen buurtsuper en z'n vrouw moet het vuile werk opknappen. Dit is een mooi fragment vanwege verschillende redenen:
http://nos.nl/video/33044(...)-voor-noscamera.html
Tussen de hondenbrokken. Prachtig O+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:34:52 #188
365082 IPA35
Patriarch
pi_106761827


Kijk die tronies ook hé.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:49:04 #189
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106762327
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon nogal triest hier iedere keer dezelfde kliek onder leiding van L_V te zien kankeren op de PVV en op iedere slak zout te leggen. Nou is die kerel uit de fractie gezet om z'n gedrag en is 't weer niet goed.
Raison d'être van de PVV is om de moslims het land uit te werken. Mijn raison d'être is om de PVV te slopen. Eens kijken wie er eerder zijn doel bereikt.

Het aloude Chinese spreekwoord zegt immers: 'De gestage druppel holt de steen uit' en hier is ook de Chinese watermarteling op gebaseerd. Kleine druppeltjes, steeds op dezelfde plaats en uiteindelijk barst zelfs de hardste rots.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:50:36 #190
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106762386
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Raison d'être van de PVV is om de moslims het land uit te werken. Mijn raison d'être is om de PVV te slopen. Eens kijken wie er eerder zijn doel bereikt.

Het aloude Chinese spreekwoord zegt immers: 'De gestage druppel holt de steen uit' en hier is ook de Chinese watermarteling op gebaseerd. Kleine druppeltjes, steeds op dezelfde plaats en uiteindelijk barst zelfs de hardste rots.
Ik vind het aandoenlijk hoor, daar niet van.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106762415
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het gaat me niet zozeer om dit topic danwel om de realiteit, de media heeft totaal geen aandacht meer voor wat er op deze planeet gebeurt, maar als de PVV mekkert over een hoofddoekje of iemand Turks varken zegt dan staan de kranten weer een week vol.

Het is gewoon dieptriest.
Wat een verstandige opmerking, ben ik niet van je gewend.
pi_106762462
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ach, het gaat hier om provenciale staten NH, dit bolwerk staat al jaren bekend om corruptie, onkunde en vriendjespolitiek , ongeacht de partijen die in het college zitten.
Is dat niet dezelfde provincie die opeens 30 miljoen lichter was omdat Icesave omviel?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:53:10 #193
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106762479
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:51 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat een verstandige opmerking, ben ik niet van je gewend.
Bij tijd en wijle.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106762557
Kan z'n vrouw zijn plaats niet innemen? Ze legt 't beter uit dan Stassen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:56:22 #195
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106762599
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:52 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Is dat niet dezelfde provincie die opeens 30 miljoen lichter was omdat Icesave omviel?
Yep, maar ze kwamen voornamelijk in het nieuws omdat de toen zittende commissaris die miljoenen wilde terugeisen via de rechter over de ruggen van de particulieren die vrijwel schadeloos gesteld waren door het verdag.

ze hadden trouwens 78 miljoen belegd in Icesave en 20 miljoen geleend aan lehman brothers

[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 13-01-2012 15:02:59 ]
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:04:52 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106762876
quote:
zo walgelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106763080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:34 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk die tronies ook hé.
De meest linkse die lacht altijd zo 'vrolijk'op dat PowNed TV en die ander kan zo uit de film over de Heineken ontvoering zijn weggelopen.

Hoe dan ook: Iets zegt mij dat het verval van de PVV is ingezet en dan te zien zal zijn bij komende verkiezingen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:12:17 #198
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106763631
quote:
_O-
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:26:20 #200
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_106763639
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon nogal triest hier iedere keer dezelfde kliek onder leiding van L_V te zien kankeren op de PVV en op iedere slak zout te leggen. Nou is die kerel uit de fractie gezet om z'n gedrag en is 't weer niet goed.
'Z'n gedrag' was bijna een jaar geleden, hij is uit de fractie gezet omdat de pers er lucht van heeft gekregen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_106763677
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:11 schreef Iwanius het volgende:

Hoe dan ook: Iets zegt mij dat het verval van de PVV is ingezet en dan te zien zal zijn bij komende verkiezingen.
Laten we het van harte hopen!

De laatste tijd ook diverse anti-PVV stukken op GeenStijl. Dat vind ik ook wel wat zeggen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_106763717
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:11 schreef Iwanius het volgende:

[..]

De meest linkse die lacht altijd zo 'vrolijk'op dat PowNed TV en die ander kan zo uit de film over de Heineken ontvoering zijn weggelopen.

Hoe dan ook: Iets zegt mij dat het verval van de PVV is ingezet en dan te zien zal zijn bij komende verkiezingen.
Dat halal-verhaal is eigenlijk al oud, net als de relatie van Bleker, maar blijkbaar moet het nu gemeld worden. Dat het CDA nu plotseling een zogenaamde 'ruk naar links' maakt geeft ook te denken.

Wie weet wordt er onderzocht/voorbereid voor nieuwe verkiezingen? Je weet het niet...
pi_106763746
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:24 schreef trekhengel het volgende:
Cor zit achter de deur in z'n eigen buurtsuper en z'n vrouw moet het vuile werk opknappen. Dit is een mooi fragment vanwege verschillende redenen:
http://nos.nl/video/33044(...)-voor-noscamera.html
Haha, PVV'ers geconfronteerd met GeenStijl-stijl verslaggeving... :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_106763760
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Laten we het van harte hopen!

De laatste tijd ook diverse anti-PVV stukken op GeenStijl. Dat vind ik ook wel wat zeggen.
Misschien zag de VVD de PVV wel als een mooie side-kick om wat naar rechts te kunnen schuiven en is nu de tijd om de ruimte daar te pakken. Is de geenstijl-agenda toch die van de VVD, wat me niet verbaast.
pi_106763843
Zo zie je maar weer wat voor een hypocriete lui er binnen de PVV rondlopen. Stuk voor stuk denken ze precies zo over moslims als meneer Cor Bosman, maar alleen omdat dit nu naar buiten is gekomen moet deze arme man de fractie uit.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:33:49 #206
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_106763902
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Zo zie je maar weer wat voor een hypocriete lui er binnen de PVV rondlopen. Stuk voor stuk denken ze precies zo over moslims als meneer Cor Bosman, maar alleen omdat dit nu naar buiten is gekomen moet deze arme man de fractie uit.
Een man opofferen voor het grote geheel.
pi_106763953
Geenstijl:

quote:
De PVV toont zich weer zo subtiel als een intercity die door een kartonnen doos puppies heen klieft.
pi_106763980
En ze spreken over Laurence StaSSen.
pi_106764008
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Zo zie je maar weer wat voor een hypocriete lui er binnen de PVV rondlopen. Stuk voor stuk denken ze precies zo over moslims als meneer Cor Bosman, maar alleen omdat dit nu naar buiten is gekomen moet deze arme man de fractie uit.
Daar hebben ze bij de PVV een truc voor bedacht: de Islam mag je zoveel beledigen als je wilt, maar je mag het nooit over moslims hebben. Zolang iedereen zich daar keurig aan houdt, is er niets aan de hand. Af en toe gaat dat mis, en dan vliegt er iemand eruit om rechtzaken e.d. te voorkomen.
Wir haben es gewusst
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:38:46 #210
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_106764037
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon nogal triest hier iedere keer dezelfde kliek onder leiding van L_V te zien kankeren op de PVV en op iedere slak zout te leggen. Nou is die kerel uit de fractie gezet om z'n gedrag en is 't weer niet goed.
Ik heb L_V niet nodig om Wilders een haatzaaier te vinden die alle moslims dood wil. De PVV moet verboden worden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_106764064
Soms brengt GeenStijl ook wel eens gewoon de keiharde waarheid:

quote:
Het bewijst vooral eens te meer dat de PVV een racistisch debieleninternaat is vol horken, plorken en rasidioten. Wat een ranzig tuig. Die partij trekt alleen maar misselijkmakende smeerpijpen met een gemankeerde kronkel in hun hersens aan. Een collega uitschelden voor uitgekotst halalvlees van een varken. Hoe compleet gestoord wil je het hebben, qua vuig racisme?
Zelfs Godwinnen is bij GeenStijl geen taboe meer als het op de PVV aankomt:

quote:
Er zijn ook wat meer verstandige leden, zoals Harm Uringa. Maar die stappen dus op door dit soort incidenten. Met name omdat Limburgse PVV-fractieleider Laurence StaSSen nauwelijks ingreep. Sterker nog, die waarschuwde voor uitlekken van de woorden en wilde Cor later nog promoveren. Bunkerhard hoor. Niks mis met die woorden, aldus StaSSen. Nou, Geert, kijken wat je hierover te tweeten hebt. Toen je fascist genoemd werd, was je ook zo gevat en vlot. Sta je per direct op je achterste benen. Top. De PVV is een compleet mislukt politiek experiment, aangezien het vuil wat ze aantrekken. Alsof je een TBS-kliniek politieke macht geeft. Oprotten uit de politiek met staatsdebielen als Cor Bosman. En dat had in juli al moeten gebeuren, natuurlijk. Niet nu het uitlekt. Principeloze faalfazanten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:43:02 #212
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106764182
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:39 schreef Nielsch het volgende:
Soms brengt GeenStijl ook wel eens gewoon de keiharde waarheid:

[..]

Geenstijl als toonaangevende weblog zien is dan ook weer zo 2005.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:43:24 #213
104871 remlof
Europees federalist
pi_106764199
En:
quote:
PVV is een compleet mislukt politiek experiment, aangezien het vuil wat ze aantrekken. Alsof je een TBS-kliniek politieke macht geeft. Oprotten uit de politiek met staatsdebielen als Cor Bosman. En dat had in juli al moeten gebeuren, natuurlijk. Niet nu het uitlekt. Principeloze faalfazanten.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:44:26 #214
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106764244
'faalfazanten' _O-
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:45:35 #215
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_106764290
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:39 schreef Nielsch het volgende:
Soms brengt GeenStijl ook wel eens gewoon de keiharde waarheid:

[..]

Zelfs Godwinnen is bij GeenStijl geen taboe meer als het op de PVV aankomt:

[..]

Ah, StaSSen de Neo-NAZI hoer. :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:47:06 #216
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106764350
Stassen kan je uberhaupt toch al niet meer serieus nemen na dat 'verkiezingsdebat' over de europese vlag? :')

pi_106764486
"een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken"

is niet beledigend:

"Het was sarcastisch bedoeld. Als ik iemand had willen beledigen had ik wel iets anders geschreven."

Ben benieuwd wat hij dan zou schrijven.
Wir haben es gewusst
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:51:59 #218
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:51 schreef trekhengel het volgende:
"een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken"

is niet beledigend:

"Het was sarcastisch bedoeld. Als ik iemand had willen beledigen had ik wel iets anders geschreven."

Ben benieuwd wat hij dan zou schrijven.
:D
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106764541
quote:
Alsof je een TBS-kliniek politieke macht geeft
_O_
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_106764546
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Stassen kan je uberhaupt toch al niet meer serieus nemen na dat 'verkiezingsdebat' over de europese vlag? :')

Die presentator maar hopeloos terugkomen op die vlag _O-
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:53:48 #221
104871 remlof
Europees federalist
pi_106764576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die presentator maar hopeloos terugkomen op die vlag _O-
En Stassen lekker haar zakken vullen met een dubbele functie :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:54:30 #222
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764596
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:53 schreef remlof het volgende:

[..]

En Stassen lekker haar zakken vullen met een dubbele functie :')
Beetje als een Albayrak inderdaad.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106764622
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:53 schreef remlof het volgende:

[..]

En Stassen lekker haar zakken vullen met een dubbele functie :')
Fractievoorzitter en Parteischlampe?
pi_106764633
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Beetje als een Albayrak inderdaad.
COA Albayrak?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:56:19 #225
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

COA Albayrak?
Precies, ook al zo'n lichtend voorbeeld van hoe het moet.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106764656
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Precies, ook al zo'n lichtend voorbeeld van hoe het moet.
Dat was een VVD'er.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_106764691
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat was een VVD'er.
Voorschrift was blijkbaar even vergeten dat je alleen de PvdA af mag zeiken?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:57:57 #228
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764704
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat was een VVD'er.
Dus? Of praat dat haar gedrag goed?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:57:59 #229
104871 remlof
Europees federalist
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:58:38 #230
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764726
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Voorschrift was blijkbaar even vergeten dat je alleen de PvdA af mag zeiken?
Ik heb nergens PvdA genoemd.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106764750
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dus? Of praat dat haar gedrag goed?
Neuh, maar ik weet dat je post was bedoeld als PvdA-bash. Niet zo heel lang geleden had je het ook al over die PvdA'er Albayrak met haar dubbelfuncties.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_106764755
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik heb nergens PvdA genoemd.
Ik doelde meer op de reactie van Koos.

/edit: Zie je wel :D.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2012 15:59:40 ]
pi_106764772
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik heb nergens PvdA genoemd.
Dus jij dacht; laat ik eens ex-politcus van mijn favoriete partij in deskrediet brengen in een PVV-topic?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_106764776


[ Bericht 100% gewijzigd door Nielsch op 13-01-2012 16:00:16 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:00:15 #235
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764779
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh, maar ik weet dat je post was bedoeld als PvdA-bash. Niet zo heel lang geleden had je het ook al over die PvdA'er Albayrak met haar dubbelfuncties.
Als ik de PvdA specifiek wil bashen pak ik wel Elatik erbij.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:01:17 #236
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764808
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus jij dacht; laat ik eens ex-politcus van mijn favoriete partij in deskrediet brengen in een PVV-topic?
Ja, ik gaf gewoon als antwoord "een soort Albayrak".

Of mag dat niet?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:02:02 #237
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_106764828
Het toont weer eens aan dat de screening door Wilders niet zo briljant is. Alles in eigen handen houden als een controlfreak werkt natuurlijk niet. Dit begint nog grappiger te worden dan bij de LPF.
pi_106764907
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja, ik gaf gewoon als antwoord "een soort Albayrak".

Of mag dat niet?
Ja hoor, VS. Geef nou maar gewoon toe dat je dacht dat ze een PvdA'er was/is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:06:26 #239
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764941
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja hoor, VS. Geef nou maar gewoon toe dat je dacht dat ze een PvdA'er was/is.
Eerlijk gezegd wist ik niet eens welke partij ze van is/was, gare.

Je hoort me toch ook niet positief praten over Wilders omdat hij ex-VVD'er is of wel?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:06:52 #240
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_106764953
whatthetrend twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 14:58:01 Trend [Bosman] first spotted in Spain now popular worldwide. Why? http://t.co/n53YMINr reageer retweet
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:08:52 #241
104871 remlof
Europees federalist
pi_106765018
PVVMaaskantje twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 13:27:25 BREKEND: PVV Maaskantje verwelkomt Cor Bosman binnen de organisatie. "hij past prima binnen het team." reageer retweet
pi_106765042
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:06 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd wist ik niet eens welke partij ze van is/was, gare.

Je hoort me toch ook niet positief praten over Wilders omdat hij ex-VVD'er is of wel?
Wilders is dan ook een compleet ander verhaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:10:50 #243
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106765099
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders is dan ook een compleet ander verhaal.
:')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106765152
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
PVVMaaskantje twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 13:27:25 BREKEND: PVV Maaskantje verwelkomt Cor Bosman binnen de organisatie. "hij past prima binnen het team." reageer retweet
_O-
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_106765170
Maakt ook niet uit, ik weet genoeg VS. Ik heb jou eerder dat wijf in verband zien brengen met de PvdA. Ben echter niet zo kansloos om dat op te gaan zoeken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:15:24 #246
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106765247
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
Maakt ook niet uit, ik weet genoeg VS. Ik heb jou eerder dat wijf in verband zien brengen met de PvdA. Ben echter niet zo kansloos om dat op te gaan zoeken.
Dat zal wel haar andere idiote zus zijn geweest.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106765467
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat zal wel haar andere idiote zus zijn geweest.
nicht...

Je slaat de plank wel erg vaak mis vandaag...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:24:40 #248
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_106765540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nicht...

Je slaat de plank wel erg vaak mis vandaag...
:D
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:24:50 #249
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106765549
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nicht...

Je slaat de plank wel erg vaak mis vandaag...
Sorry, ik zal me de volgende keer net zo hard opwinden over uitspraken van een of andere insignificante PVV'er als jullie.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106765623
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:24 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Sorry, ik zal me de volgende keer net zo hard opwinden over uitspraken van een of andere insignificante PVV'er als jullie.
Okee afgesproken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_106765714
Bosman zich excuseren t.o.v. de Turkse gemeenschap???? Een echte PVV'er buigt niet voor moslims.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:30:27 #252
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106765741
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:29 schreef DRidder het volgende:
Bosman zich excuseren t.o.v. de Turkse gemeenschap???? Een echte PVV'er buigt niet voor moslims.
:')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:33:04 #253
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_106765832
Er zijn nog maar een paar redenen over om PVV te blijven steunen.....

(Vanuit de PVV stemmer gesproken, niet vanuit mijzelf)

1) De racist:
Ze zijn anti-buitenlander. Ik ben anti-buitenlander. Wat kan het nog verrotten dat ze mot hebben met elkaar. Heil Geert. En die kopstoot was geweldig.

2) De oogkleppendrager: Ik lees de media niet zo. Geert heeft leuke standpunten. Ik stem voor Geert. PVV doet het toch best goed in de regering?

3) De meelopende neonazi wannabe:
PVV4Life! Geert Rocks! Ik zal altijd PVV stemmen! Kut Marokkanen, Kut Islam, weg ermee!

4) De laagopgeleide:
Nou, van de week zag ik dat Sjaan geduwd werd door zo'n Marokkaan. Geert wil daar wat aan doen. Ik stem op hem.

5) De FOK!FP Frontpage poster:
Zie item #3.

Mensen met een stel hersenen zijn denk ik toch echt allang HARD weg gelopen, terug naar de VVD. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_106765855
Bosman is geen toonbeeld voor de blanke superioriteit, laat m lekker naar de Pvda gaan als hij zo nodig wilt buigen. Hypocriet!
pi_106765865
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:29 schreef DRidder het volgende:
Bosman zich excuseren t.o.v. de Turkse gemeenschap???? Een echte PVV'er buigt niet voor moslims.
Hij moet zich niet excuseren tegenover de Turkse gemeente. Hij moet gewoon, desnoods samen met Caroliene Tensen, een bloemetje gaan brengen bij meneer Öztürk, zeggen dat ie zich diep schaamt en zich nooit meer in zal laten met politiek. Dit alles in het bijzijn van Rutger van Castricum.
pi_106765942
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:33 schreef maartena het volgende:
Er zijn nog maar een paar redenen over om PVV te blijven steunen.....

(Vanuit de PVV stemmer gesproken, niet vanuit mijzelf)

1) De racist:
Ze zijn anti-buitenlander. Ik ben anti-buitenlander. Wat kan het nog verrotten dat ze mot hebben met elkaar. Heil Geert. En die kopstoot was geweldig.

2) De oogkleppendrager: Ik lees de media niet zo. Geert heeft leuke standpunten. Ik stem voor Geert. PVV doet het toch best goed in de regering?

3) De meelopende neonazi wannabe:
PVV4Life! Geert Rocks! Ik zal altijd PVV stemmen! Kut Marokkanen, Kut Islam, weg ermee!

4) De laagopgeleide:
Nou, van de week zag ik dat Sjaan geduwd werd door zo'n Marokkaan. Geert wil daar wat aan doen. Ik stem op hem.

5) De FOK!FP Frontpage poster:
Zie item #3.

Mensen met een stel hersenen zijn denk ik toch echt allang HARD weg gelopen, terug naar de VVD. :P
_O_
pi_106767700
Blanke pubersite geenstijl is flink anti-PVV, dat is ook ooit anders geweest :') Wat dat betreft hebben ze net zo'n ruggengraat als Bosman.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:26:27 #258
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_106768009
Anti-PVV, maar nog niet anti-Wilders. Het is meer de uitvoering die ze niet aanstaat.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_106768142
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Anti-PVV, maar nog niet anti-Wilders. Het is meer de uitvoering die ze niet aanstaat.
Oh wacht ja, nee idd, hun geloofwaardigheid is nu weer hersteld. Hup blanken w/
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:30:22 #260
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106768171
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:29 schreef DRidder het volgende:

[..]
Hup blanken w/
Dat sowieso.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106768459
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:30 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Krijg jij ook altijd een blanke stijve penis als je naar www.geenstijl.nl surft? :@
pi_106768470
Wat ik niet begrijp is de koude drukte rondom dit incident.
1) als er niets specifieks speelde en dit dus een generiek bedoelde belediging is tav moslims, dan sta ik daar niet van te kijken... Ik sta er eerder van te kijken dat er nog PVV'ers zijn die nav dit mailtje hebben gezegd: ik stop ermee, ik wil niets met de PVV te maken hebben meer, ik ga onafhankelijk statenlid worden... Binnen de PVV zitten ook vrij normale mensen, dat lijkt me een pluspunt...
en 2) dat die fractie nu pas, nu dit naar buiten is gekomen, die Bosman wegschoppen... In het geheim denken die lui zo toch over moslims?

Overigens moet die Ozturk ook een beetje chillen met dat-ie ervan ontdaan is en boeboehuilhuil: meer dan driekwart van alle Nederlanders laat zich bij tijd en wijle zo uit over Turken en/of Marokkanen, en vaak nog wel wat erger ook... We leven hier niet in een kapsalon, hoe denk je dat Joden zich moeten voelen?

[ Bericht 10% gewijzigd door Ryan3 op 13-01-2012 17:45:10 ]
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:44:18 #263
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106768675
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:38 schreef DRidder het volgende:

[..]

Krijg jij ook altijd een blanke stijve penis als je naar www.geenstijl.nl surft? :@
Nee ik kom er nooit, maar je hebt wel een obsessie met blanke penissen hè?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:45:34 #264
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106768723
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
Wat ik niet begrijp is de koude drukte rondom dit incident.
1) als er niets specifieks speelde en dit dus een generiek bedoelde belediging is tav moslims, dan sta ik daar niet van te kijken... Ik sta er eerder van te kijken dat er nog PVV'ers zijn die nav dit mailtje hebben gezegd: ik stop ermee, ik wil niets met de PVV te maken hebben meer, ik ga onafhankelijk statenlid worden... Binnen de PVV zitten ook vrij normale mensen, dat lijkt me een pluspunt...
en 2) dat die fractie nu pas, nu dit naar buiten is gekomen, die Bosman wegschoppen... In het geheim denken die lui zo toch over moslims?

Overigens moet die Ozturk ook een beetje chillen met dat-ie ervan ontdaan is en boeboehuilhuil: meer dan driekwart van alle Nederlanders laat zich bij tijd en wijle zo uit over Turken en/of Marokkanen, en vaak nog wel wat erger ook... We leven hier niet in een kapsalon, hoe denk je dat Joden zich moeten voelen?
Volkomen met je eens.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106768938
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Volkomen met je eens.
Ja, en geen Elfletterig of Lord_Vetenari in de buurt om te concluderen, samen met ons kennelijk, dat er ook normale mensen zijn in de PVV zijn, die dit dus afkeuren en daaruit hun conclusies trekken. Ik denk dat die gasten (Elfje en Lordie, bedoel ik) toch ook een beetje populistisch zijn ingesteld, of niet?
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:53:28 #266
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106769040
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en geen Elfletterig of Lord_Vetenari in de buurt om te concluderen, samen met ons kennelijk, dat er ook normale mensen zijn in de PVV, die dit dus afkeuren en daaruit hun conclusies trekken. Ik denk dat die gasten (Elfje en Lordie, bedoel ik) toch ook een beetje populistisch zijn ingesteld, of niet?
Dat zijn ze sowieso, ik heb al eerder aangemerkt dat er op dit moment twee kampen zijn, of je knuffelt de PVV tot je er bij neervalt of je loopt schuimbekkend op ze te schelden. Redelijk kijken per geval mag niet meer van beide populistische eerder genoemde groepen.

Ik ken wel PVV'ers die gewoon als statenlid werken en dat zijn de meest normale mensen, maar dat mag niet meer gezegd worden. Uiteraard is hun politieke visie niet je van het, maar ze allemaal aan de kant zetten als brievenbus-pissende tokkies die hun vrouwen slaan is van de zotte.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106769159
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:53 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat zijn ze sowieso, ik heb al eerder aangemerkt dat er op dit moment twee kampen zijn, of je knuffelt de PVV tot je er bij neervalt of je loopt schuimbekkend op ze te schelden. Redelijk kijken per geval mag niet meer van beide populistische eerder genoemde groepen.

Ik ken wel PVV'ers die gewoon als statenlid werken en dat zijn de meest normale mensen, maar dat mag niet meer gezegd worden. Uiteraard is hun politieke visie niet je van het, maar ze allemaal aan de kant zetten als brievenbus-pissende tokkies die hun vrouwen slaan is van de zotte.
Nou ja, het zij gezegd dat ik er zelf ook niets mee opheb met die PVV'ers hoor. Ik bedoel, het is wrs goed (voor de PVV met name) dat je de mailbox van al die gasten niet kent, denk ik. Ik wil niet weten wat die gasten elkaar toe mailen over onze Hare Majesteit bijv.
BTW ik heb wel steeds meer sympathie gekregen voor het koningshuis.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 13-01-2012 18:03:38 ]
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:07:40 #268
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106769572
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, het zij gezegd dat ik er zelf ook niets mee opheb met die PVV'ers hoor. Ik bedoel, het is wrs goed (voor de PVV met name) dat je de mailbox van al die gasten niet kent, denk ik. Ik wil niet weten wat die gasten elkaar toe mailen over onze Hare Majesteit bijv.
BTW ik heb wel steeds meer sympathie gekregen voor het koningshuis.
Dat sowieso, ik heb niks met hun gedachtengang, maar ik kan niet zeggen dat het per se slechte mensen zijn. Wat ze allemaal achter de schermen zeggen zal me eerlijk gezegd een zorg wezen, zo zijn er wel meer opvattingen van meer partijen waar ik niks mee op heb.

Het Koningshuis heb je zeker gelijk in, zeker nu Trix gister(?) in een statement zei dat ze de uitspraken van de PVV onzin vond, toch gewaagd in haar positie maar ze doet het toch. Vind het nogal ongepast hoe er met onze Royals wordt omgegaan door die partij.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106769773
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat sowieso, ik heb niks met hun gedachtengang, maar ik kan niet zeggen dat het per se slechte mensen zijn. Wat ze allemaal achter de schermen zeggen zal me eerlijk gezegd een zorg wezen, zo zijn er wel meer opvattingen van meer partijen waar ik niks mee op heb.

Het Koningshuis heb je zeker gelijk in, zeker nu Trix gister(?) in een statement zei dat ze de uitspraken van de PVV onzin vond, toch gewaagd in haar positie maar ze doet het toch. Vind het nogal ongepast hoe er met onze Royals wordt omgegaan door die partij.
Nou, ik denk echt wel dat ze onderling af en toe dat mooie, acceptabele maskertje laten vallen als ze naar elkaar mailen, denk je echt van niet?
Maar er zijn dus en dat blijkt uit deze geschiedenis, juist PVV'ers die daar niets van moeten hebben. En juist dat springt er nu uit naar voren. Zonde dat ze dat er niet uitpikken.
Hoeveel dat er zijn weten we niet, maar zeker niet de meerderheid.
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:16:57 #270
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106769926
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, ik denk echt wel dat ze onderling af en toe dat mooie, acceptabele maskertje laten vallen als ze naar elkaar mailen, denk je echt van niet?
Maar er zijn dus en dat blijkt uit deze geschiedenis, juist PVV'ers die daar niets van moeten hebben. En juist dat springt er nu uit naar voren. Zonde dat ze dat er niet uitpikken.
Hoeveel dat er zijn weten we niet, maar zeker niet de meerderheid.
Oh natuurlijk doen ze dat, ben ik het ronduit met je over eens.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106770090
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh natuurlijk doen ze dat, ben ik het ronduit met je over eens.
Laten we wel zijn, zo ouwehoeren jullie rechtsjes onderling ook over mij...
(Linksjes doen dat nooit btw, die hakkelen elkaar liever af. :D. )
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:21:56 #272
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106770144
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laten we wel zijn, zo ouwehoeren jullie rechtsjes onderling ook over mij...
(Linksjes doen dat nooit btw, die hakkelen elkaar liever af. :D. )
Valt mee hoor, ik zit niet bij de kliek Ryanhaters dus ik word er niet bij betrokken. :P
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106770244
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Valt mee hoor, ik zit niet bij de kliek Ryanhaters dus ik word er niet bij betrokken. :P
Way to go. ;).
Nee, was ene geintje hoor, wat ik bedoel is dat bij dat soort extreme kliekjes, meer eigenlijk een soort sekte, een acceptabel masker bestaat en een maskertje dat opgezet wordt als ze onder elkaar zijn...
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:27:41 #274
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106770403
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Way to go. ;).
Nee, was ene geintje hoor, wat ik bedoel is dat onder dat soort extreme kliekjes, meer eigenlijk een soort sekte, een acceptabel masker bestaat en een maskertje dat opgezet wordt als ze onder elkaar zijn...
Oh zeker, maar ik geloof dat dat groeps-eigen is en niet zozeer enkel PVV eigen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106770507
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh zeker, maar ik geloof dat dat groeps-eigen is en niet zozeer enkel PVV eigen.
Dat klopt an sich, alleen merk je bij linkse mothers dat ze liever elkaar affikken... Linksjes zijn in de kern van de zaak ook gewoon gelovigen, en iedereen die een tikje anders denkt die richt in feite een ander geloof op en daar gaan ze dan zeer hard tegen in en vergeten dan het algemene belang...
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:31:27 #276
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106770554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat klopt an sich, alleen merk je bij linkse mothers dat ze liever elkaar affikken... Linksjes zijn in de kern van de zaak ook gewoon gelovigen, en iedereen die een tikje anders denkt die richt in feite een ander geloof op en daar gaan ze dan zeer hard tegen in en vergeten dan het algemene belang...
Dat links een sekte is met als hoogste macht een of ander eigen werkbeeld van moraliteit moge duidelijk zijn inderdaad.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106770625
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat links een sekte is met als hoogste macht een of ander eigen werkbeeld van moraliteit moge duidelijk zijn inderdaad.
Het zijn vooral mensen die doen aan belijdenis idd. Empirie is hen vreemd.
Maar empirie daar moet de rechtsje ook niets van hebben hoor, wat dat betreft kunnen ze elkaar hand schudden wmb...
Het gekke is dat Lordie een historicus is, en dat soort dingen wel moet weten.
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:34:25 #278
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106770672
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het zijn vooral mensen die doen aan belijdenis idd. Empirie is hen vreemd.
Maar empirie daar moet de rechtsje ook niets van hebben hoor, wat dat betreft kunnen ze elkaar hand schudden wmb...
Het verschil zit 'm alleen in opdringerigheid, links moet de wereld veranderen en rechts kan 't geen biet schelen wat de ander er van vindt of denkt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106770799
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het verschil zit 'm alleen in opdringerigheid, links moet de wereld veranderen en rechts kan 't geen biet schelen wat de ander er van vindt of denkt.
Ja, maar dat geouwehoer over de vrije markt is ook geouwehoer. Die zogenaamde vrije markt bestaat alleen maar dankzij ingrepen van de overheid. De vrije markt zoals de mythe hier bestaat is geen natuurlijk gegeven... laat staan die onzichtbare hand van de economie... het is niet gebaseerd op empirie, maar op ideeën, ideeën die geen rekening houden met de empirie.
Maar goed, ik heb niet veel op met ideologieën dus, dat blijkt wel.
I´m back.
pi_106770854
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het verschil zit 'm alleen in opdringerigheid, links moet de wereld veranderen en rechts kan 't geen biet schelen wat de ander er van vindt of denkt.
Overal waar ideologisch gedacht wordt en oplossingen worden aangedragen vanuit een wereldbeeld in plaats vanuit empirie is sprake van opdringerigheid. Dat is heus niet aan links voorbehouden.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:39:00 #281
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106770870
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar dat geouwehoer over de vrije markt is ook geouwehoer. Die zogenaamde vrije markt bestaat alleen maar dankzij ingrepen van de overheid. De vrije markt zoals de mythe hier bestaat is geen natuurlijk gegeven... laat staan die onzichtbare hand van de economie... het is niet gebaseerd op empirie, maar op ideeën, ideeën die geen rekening houden met de empirie.
Maar goed, ik heb niet veel op met ideologieën dus, dat blijkt wel.
Een volledige vrije markt kan dan ook niet bestaan, dus het nastreven ervan is nutteloos. Maar er zijn natuurlijk wel verschillen tussen een vrije markt en een plan-economie en de gradaties hierin. En die kleine verschillen maken natuurlijk wel uit, een verschil tussen de Nederlandse staat qua vrije markt en de Amerikaanse markt is enorm, hoewel beiden niet volledig vrij zijn natuurlijk.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106770911
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:38 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Overal waar ideologisch gedacht wordt en oplossingen worden aangedragen vanuit een wereldbeeld in plaats vanuit empirie is sprake van opdringerigheid. Dat is heus niet aan links voorbehouden.
Way to go.
I´m back.
pi_106770951
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Een volledige vrije markt kan dan ook niet bestaan, dus het nastreven ervan is nutteloos. Maar er zijn natuurlijk wel verschillen tussen een vrije markt en een plan-economie en de gradaties hierin. En die kleine verschillen maken natuurlijk wel uit, een verschil tussen de Nederlandse staat qua vrije markt en de Amerikaanse markt is enorm, hoewel beiden niet volledig vrij zijn natuurlijk.
Je moet het historisch benaderen wmb hoor en niet via de ideeëngeschiedenis.
I´m back.
pi_106770997
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat links een sekte is met als hoogste macht een of ander eigen werkbeeld van moraliteit moge duidelijk zijn inderdaad.
je weet weer hoge pieken te maken in je generalisaties en verkettering
zullen we eens gaan turven wie het meest moralistisch zat te lullen op Fok in 2011
jij dus...ik stukken minder
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:42:32 #285
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106771004
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je moet het historisch benaderen wmb hoor en niet via de ideeëngeschiedenis.
Ja ik heb gewoon een iets andere insteek, ik denk dat de mensheid niet in staat is volledig uit empirie te redeneren en altijd aan een idee vastklinkt. Dus daarom zoek ik de oplossingen ook niet zozeer in de nuance maar kijk ik juist naar wat de ideeën van elkaar scheidt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:42:57 #286
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106771025
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

je weet weer hoge pieken te maken in je generalisaties en verkettering
zullen we eens gaan turven wie het meest moralistisch zat te lullen op Fok in 2011
jij dus...ik stukken minder
Voel je je aangevallen ja?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106771196
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja ik heb gewoon een iets andere insteek, ik denk dat de mensheid niet in staat is volledig uit empirie te redeneren en altijd aan een idee vastklinkt. Dus daarom zoek ik de oplossingen ook niet zozeer in de nuance maar kijk ik juist naar wat de ideeën van elkaar scheidt.
Ideeën zijn vaak zeer grove falsificaties van de werkelijkheid hoor. Ik heb wel geleerd om vooral niet vanuit ideeën te redeneren, juist om ideeën te falsificeren, een beetje het standpunt van Socrates dus.
I´m back.
pi_106771202
Het drama genaamd de PVV heeft weer een hoofdstuk erbij. :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:47:58 #289
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106771237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ideeën zijn vaak zeer grove falsificaties van de werkelijkheid hoor. Ik heb wel geleerd om vooral niet vanuit ideeën te redeneren, juist om ideeën te falsificeren, een beetje het standpunt van Socrates dus.
Waar baseer jij je wereldvisie op dan?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106771498
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Waar baseer jij je wereldvisie op dan?
Ik heb lekker geen wereldvisie. :P.
Een wereldvisie blijft over als je alles gefalsificeerd hebt, en wat dat betreft... dan blijft er niet veel over tot nu toe.
Ik had een discussie met een collega gister, die zit bij de buurtpreventie.
Ja, zegt-ie de ouderen zeggen dat ze niet meer naar buiten durven als het donker is. Dat was vroeger anders. Toen deden ze nog een rondje, vroeg ik, als het donker was? Ja, zegt -ie.
Ik zeg, dat is curieus, want 35 jaar geleden zeiden de ouderen precies hetzelfde (ik ben oud genoeg om dat te weten), toen durfden ze ook niet meer naar buiten te gaan als het donker was vanwege blabladeblie bliebliedebla. Wat dus uiteindelijk bull shit is, want de ouderen van nu zeiden dat je als oudere van 35 jaar gelden in feite nog een rondje kon maken in het donker maar nu niet meer.
Kortom de ouderen zijn altijd bang om naar buiten te gaan als het donker is, dit terwijl er echt niets is om bang voor te zijn... wat de oudere die gewoon naar buiten gaat, om de hond uit te laten, ook wel weet trouwens...
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:56:28 #291
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106771591
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb lekker geen wereldvisie. :P.
Een wereldvisie blijft over als je alles gefalsificeerd hebt, en wat dat betreft... dan blijft er niet veel over tot nu toe.
Ik had een discussie met een collega gister, die zit bij de buurtpreventie.
Ja, zegt-ie de ouderen zeggen dat ze niet meer naar buiten durven als het donker is. Dat was vroeger anders. Toen deden ze nog een rondje, vroeg ik, als het donker was? Ja, zegt -ie.
Ik zeg, dat is curieus, want 35 jaar geleden zeiden de ouderen precies hetzelfde (ik ben oud genoeg om dat te weten), toen durfden ze ook niet meer naar buiten te gaan als het donker was vanwege blabladeblie bliebliedebla. Wat dus uiteindelijk bull shit is, want de ouderen van nu zeiden dat je als oudere van 35 jaar gelden in feite nog een rondje kon maken in het donker maar nu niet meer.
Kortom de ouderen zijn altijd bang om naar buiten te gaan als het donker is, dit terwijl er echt niets is om bang voor te zijn... wat de oudere die gewoon naar buiten gaat, om de hond uit te laten, ook wel weet trouwens...
Maar dat is meer persoonlijke bekrompenheid dan wat anders natuurlijk, of nostalgie naar een tijdperk wat ze niet begrijpen of meegemaakt hebben.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106771764
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Maar dat is meer persoonlijke bekrompenheid dan wat anders natuurlijk, of nostalgie naar een tijdperk wat ze niet begrijpen of meegemaakt hebben.
Op die bekrompenheid wordt een pratij gefundeerd, met ideeën, die mensen, zonder zich af te vragen of ze waar zijn, aannemen en vermenigvuldigen... er klopt echter geen hol van. Het is zelfs een stuk veiliger geworden in de wereld annonu tov de wereld anno 1977. Hetgeen blijkt uit empirie.
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:01:38 #293
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106771797
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op die bekrompenheid wordt een pratij gefundeerd, met ideeën, die mensen, zonder zich af te vragen of ze waar zijn, aannemen en vermenigvuldigen... er klopt echter geen hol van. Het is zelfs een stuk veiliger geworden in de wereld annonu tov de wereld anno 1977. Hetgeen blijkt uit empirie.
Correct, maar "'s avonds veiliger over straat" is natuurlijk ook geen wereldvisie.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106771921
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Correct, maar "'s avonds veiliger over straat" is natuurlijk ook geen wereldvisie.
Voor een bepaalde partij iig wel. :).
Zo simpel is het, maar...
1) ouderen willen helemaal niet over straat gaan als het donker is uit nature al niet... en
2) als ze het zouden willen zou dat makkelijk zat gaan... ook annonu.
Maar dat is geen mooi verhaal natuurlijk.
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:07:30 #295
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106772065
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voor een bepaalde partij iig wel. :).
Zo simpel is het, maar...
1) ouderen willen helemaal niet over straat gaan als het donker is uit nature al niet... en
2) als ze het zouden willen zou dat makkelijk zat gaan... ook annonu.
Maar dat is geen mooi verhaal natuurlijk.
Dat is waar, maar voor mij is het nogal een non-issue.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106772100
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat is waar, maar voor mij is het nogal een non-issue.
Voor mij niet, want het geeft zo mooi weer hoe mensen zich in de luren laten leggen door ideeën, terwijl het gaat om empirie.
En dit soort vergelijkbare nonsense maak ik vaak mee, ook op mijn werk, daar kan ik echt een boek over schrijven...
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:09:35 #297
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106772145
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voor mij niet, want het geeft zo mooi weer hoe mensen zich in de luren laten leggen door ideeën, terwijl het gaat om empirie.
Edoch makkelijk op te lossen met een CBS uitdraai.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106772227
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:09 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Edoch makkelijk op te lossen met een CBS uitdraai.
Neu, want het CBS is groffer, je moet veel detaillistischer te werk gaan.
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:13:50 #299
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106772333
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Neu, want het CBS is groffer, je moet veel detaillistischer te werk gaan.
Het is een te onbelangrijk iets die nostalgie om een detaillistisch en duur onderzoek aan te verspillen wanneer je met grof cijferwerk het een en ander ook wel kan tegenspreken.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106772436
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:13 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het is een te onbelangrijk iets die nostalgie om een detaillistisch en duur onderzoek aan te verspillen wanneer je met grof cijferwerk het een en ander ook wel kan tegenspreken.
Je vroeg wat mijn wereldbeeld was, die laat ik niet bepalen door het CBS. Daar waar je zelf kan falsificeren dan doe je dat. Daar waar je dat niet kan, dan schort je je mening op...
Zo en jij mag een nieuw deel openen. ;).
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:17:59 #301
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106772509
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je vroeg wat mijn wereldbeeld was, die laat ik niet bepalen door het CBS. Daar waar je zelf kan falsificeren dan doe je dat. Daar waar je dat niet kan, dan schort je je mening op...
Zo en jij mag een nieuw deel openen. ;).
Oh dat doe ik ook niet, ik heb enkel wel zo m'n ideeën.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')