Laten we het van harte hopen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:11 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook: Iets zegt mij dat het verval van de PVV is ingezet en dan te zien zal zijn bij komende verkiezingen.
Dat halal-verhaal is eigenlijk al oud, net als de relatie van Bleker, maar blijkbaar moet het nu gemeld worden. Dat het CDA nu plotseling een zogenaamde 'ruk naar links' maakt geeft ook te denken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
De meest linkse die lacht altijd zo 'vrolijk'op dat PowNed TV en die ander kan zo uit de film over de Heineken ontvoering zijn weggelopen.
Hoe dan ook: Iets zegt mij dat het verval van de PVV is ingezet en dan te zien zal zijn bij komende verkiezingen.
Haha, PVV'ers geconfronteerd met GeenStijl-stijl verslaggeving...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:24 schreef trekhengel het volgende:
Cor zit achter de deur in z'n eigen buurtsuper en z'n vrouw moet het vuile werk opknappen. Dit is een mooi fragment vanwege verschillende redenen:
http://nos.nl/video/33044(...)-voor-noscamera.html
Misschien zag de VVD de PVV wel als een mooie side-kick om wat naar rechts te kunnen schuiven en is nu de tijd om de ruimte daar te pakken. Is de geenstijl-agenda toch die van de VVD, wat me niet verbaast.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laten we het van harte hopen!
De laatste tijd ook diverse anti-PVV stukken op GeenStijl. Dat vind ik ook wel wat zeggen.
Een man opofferen voor het grote geheel.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Zo zie je maar weer wat voor een hypocriete lui er binnen de PVV rondlopen. Stuk voor stuk denken ze precies zo over moslims als meneer Cor Bosman, maar alleen omdat dit nu naar buiten is gekomen moet deze arme man de fractie uit.
quote:De PVV toont zich weer zo subtiel als een intercity die door een kartonnen doos puppies heen klieft.
Daar hebben ze bij de PVV een truc voor bedacht: de Islam mag je zoveel beledigen als je wilt, maar je mag het nooit over moslims hebben. Zolang iedereen zich daar keurig aan houdt, is er niets aan de hand. Af en toe gaat dat mis, en dan vliegt er iemand eruit om rechtzaken e.d. te voorkomen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Zo zie je maar weer wat voor een hypocriete lui er binnen de PVV rondlopen. Stuk voor stuk denken ze precies zo over moslims als meneer Cor Bosman, maar alleen omdat dit nu naar buiten is gekomen moet deze arme man de fractie uit.
Ik heb L_V niet nodig om Wilders een haatzaaier te vinden die alle moslims dood wil. De PVV moet verboden worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon nogal triest hier iedere keer dezelfde kliek onder leiding van L_V te zien kankeren op de PVV en op iedere slak zout te leggen. Nou is die kerel uit de fractie gezet om z'n gedrag en is 't weer niet goed.
Zelfs Godwinnen is bij GeenStijl geen taboe meer als het op de PVV aankomt:quote:Het bewijst vooral eens te meer dat de PVV een racistisch debieleninternaat is vol horken, plorken en rasidioten. Wat een ranzig tuig. Die partij trekt alleen maar misselijkmakende smeerpijpen met een gemankeerde kronkel in hun hersens aan. Een collega uitschelden voor uitgekotst halalvlees van een varken. Hoe compleet gestoord wil je het hebben, qua vuig racisme?
quote:Er zijn ook wat meer verstandige leden, zoals Harm Uringa. Maar die stappen dus op door dit soort incidenten. Met name omdat Limburgse PVV-fractieleider Laurence StaSSen nauwelijks ingreep. Sterker nog, die waarschuwde voor uitlekken van de woorden en wilde Cor later nog promoveren. Bunkerhard hoor. Niks mis met die woorden, aldus StaSSen. Nou, Geert, kijken wat je hierover te tweeten hebt. Toen je fascist genoemd werd, was je ook zo gevat en vlot. Sta je per direct op je achterste benen. Top. De PVV is een compleet mislukt politiek experiment, aangezien het vuil wat ze aantrekken. Alsof je een TBS-kliniek politieke macht geeft. Oprotten uit de politiek met staatsdebielen als Cor Bosman. En dat had in juli al moeten gebeuren, natuurlijk. Niet nu het uitlekt. Principeloze faalfazanten.
Geenstijl als toonaangevende weblog zien is dan ook weer zo 2005.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:39 schreef Nielsch het volgende:
Soms brengt GeenStijl ook wel eens gewoon de keiharde waarheid:
[..]
quote:PVV is een compleet mislukt politiek experiment, aangezien het vuil wat ze aantrekken. Alsof je een TBS-kliniek politieke macht geeft. Oprotten uit de politiek met staatsdebielen als Cor Bosman. En dat had in juli al moeten gebeuren, natuurlijk. Niet nu het uitlekt. Principeloze faalfazanten.
Ah, StaSSen de Neo-NAZI hoer.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:39 schreef Nielsch het volgende:
Soms brengt GeenStijl ook wel eens gewoon de keiharde waarheid:
[..]
Zelfs Godwinnen is bij GeenStijl geen taboe meer als het op de PVV aankomt:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:51 schreef trekhengel het volgende:
"een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken"
is niet beledigend:
"Het was sarcastisch bedoeld. Als ik iemand had willen beledigen had ik wel iets anders geschreven."
Ben benieuwd wat hij dan zou schrijven.
quote:Alsof je een TBS-kliniek politieke macht geeft
Die presentator maar hopeloos terugkomen op die vlagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Stassen kan je uberhaupt toch al niet meer serieus nemen na dat 'verkiezingsdebat' over de europese vlag?
En Stassen lekker haar zakken vullen met een dubbele functiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die presentator maar hopeloos terugkomen op die vlag
Beetje als een Albayrak inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En Stassen lekker haar zakken vullen met een dubbele functie
Fractievoorzitter en Parteischlampe?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En Stassen lekker haar zakken vullen met een dubbele functie
COA Albayrak?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beetje als een Albayrak inderdaad.
Precies, ook al zo'n lichtend voorbeeld van hoe het moet.quote:
Dat was een VVD'er.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, ook al zo'n lichtend voorbeeld van hoe het moet.
Dus? Of praat dat haar gedrag goed?quote:
Ik heb nergens PvdA genoemd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Voorschrift was blijkbaar even vergeten dat je alleen de PvdA af mag zeiken?
Neuh, maar ik weet dat je post was bedoeld als PvdA-bash. Niet zo heel lang geleden had je het ook al over die PvdA'er Albayrak met haar dubbelfuncties.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus? Of praat dat haar gedrag goed?
Ik doelde meer op de reactie van Koos.quote:
Dus jij dacht; laat ik eens ex-politcus van mijn favoriete partij in deskrediet brengen in een PVV-topic?quote:
Als ik de PvdA specifiek wil bashen pak ik wel Elatik erbij.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, maar ik weet dat je post was bedoeld als PvdA-bash. Niet zo heel lang geleden had je het ook al over die PvdA'er Albayrak met haar dubbelfuncties.
Ja, ik gaf gewoon als antwoord "een soort Albayrak".quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij dacht; laat ik eens ex-politcus van mijn favoriete partij in deskrediet brengen in een PVV-topic?
Ja hoor, VS. Geef nou maar gewoon toe dat je dacht dat ze een PvdA'er was/is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik gaf gewoon als antwoord "een soort Albayrak".
Of mag dat niet?
Eerlijk gezegd wist ik niet eens welke partij ze van is/was, gare.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja hoor, VS. Geef nou maar gewoon toe dat je dacht dat ze een PvdA'er was/is.
twitter:whatthetrend twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 14:58:01Trend [Bosman] first spotted in Spain now popular worldwide. Why? http://t.co/n53YMINr reageer retweet
twitter:PVVMaaskantje twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 13:27:25BREKEND: PVV Maaskantje verwelkomt Cor Bosman binnen de organisatie. "hij past prima binnen het team." reageer retweet
Wilders is dan ook een compleet ander verhaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wist ik niet eens welke partij ze van is/was, gare.
Je hoort me toch ook niet positief praten over Wilders omdat hij ex-VVD'er is of wel?
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders is dan ook een compleet ander verhaal.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
twitter:PVVMaaskantje twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 13:27:25BREKEND: PVV Maaskantje verwelkomt Cor Bosman binnen de organisatie. "hij past prima binnen het team." reageer retweet
Dat zal wel haar andere idiote zus zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
Maakt ook niet uit, ik weet genoeg VS. Ik heb jou eerder dat wijf in verband zien brengen met de PvdA. Ben echter niet zo kansloos om dat op te gaan zoeken.
nicht...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal wel haar andere idiote zus zijn geweest.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nicht...
Je slaat de plank wel erg vaak mis vandaag...
Sorry, ik zal me de volgende keer net zo hard opwinden over uitspraken van een of andere insignificante PVV'er als jullie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nicht...
Je slaat de plank wel erg vaak mis vandaag...
Okee afgesproken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, ik zal me de volgende keer net zo hard opwinden over uitspraken van een of andere insignificante PVV'er als jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |