Zelfs Godwinnen is bij GeenStijl geen taboe meer als het op de PVV aankomt:quote:Het bewijst vooral eens te meer dat de PVV een racistisch debieleninternaat is vol horken, plorken en rasidioten. Wat een ranzig tuig. Die partij trekt alleen maar misselijkmakende smeerpijpen met een gemankeerde kronkel in hun hersens aan. Een collega uitschelden voor uitgekotst halalvlees van een varken. Hoe compleet gestoord wil je het hebben, qua vuig racisme?
quote:Er zijn ook wat meer verstandige leden, zoals Harm Uringa. Maar die stappen dus op door dit soort incidenten. Met name omdat Limburgse PVV-fractieleider Laurence StaSSen nauwelijks ingreep. Sterker nog, die waarschuwde voor uitlekken van de woorden en wilde Cor later nog promoveren. Bunkerhard hoor. Niks mis met die woorden, aldus StaSSen. Nou, Geert, kijken wat je hierover te tweeten hebt. Toen je fascist genoemd werd, was je ook zo gevat en vlot. Sta je per direct op je achterste benen. Top. De PVV is een compleet mislukt politiek experiment, aangezien het vuil wat ze aantrekken. Alsof je een TBS-kliniek politieke macht geeft. Oprotten uit de politiek met staatsdebielen als Cor Bosman. En dat had in juli al moeten gebeuren, natuurlijk. Niet nu het uitlekt. Principeloze faalfazanten.
Geenstijl als toonaangevende weblog zien is dan ook weer zo 2005.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:39 schreef Nielsch het volgende:
Soms brengt GeenStijl ook wel eens gewoon de keiharde waarheid:
[..]
quote:PVV is een compleet mislukt politiek experiment, aangezien het vuil wat ze aantrekken. Alsof je een TBS-kliniek politieke macht geeft. Oprotten uit de politiek met staatsdebielen als Cor Bosman. En dat had in juli al moeten gebeuren, natuurlijk. Niet nu het uitlekt. Principeloze faalfazanten.
Ah, StaSSen de Neo-NAZI hoer.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:39 schreef Nielsch het volgende:
Soms brengt GeenStijl ook wel eens gewoon de keiharde waarheid:
[..]
Zelfs Godwinnen is bij GeenStijl geen taboe meer als het op de PVV aankomt:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:51 schreef trekhengel het volgende:
"een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken"
is niet beledigend:
"Het was sarcastisch bedoeld. Als ik iemand had willen beledigen had ik wel iets anders geschreven."
Ben benieuwd wat hij dan zou schrijven.
quote:Alsof je een TBS-kliniek politieke macht geeft
Die presentator maar hopeloos terugkomen op die vlagquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Stassen kan je uberhaupt toch al niet meer serieus nemen na dat 'verkiezingsdebat' over de europese vlag?
En Stassen lekker haar zakken vullen met een dubbele functiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die presentator maar hopeloos terugkomen op die vlag
Beetje als een Albayrak inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En Stassen lekker haar zakken vullen met een dubbele functie
Fractievoorzitter en Parteischlampe?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En Stassen lekker haar zakken vullen met een dubbele functie
COA Albayrak?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beetje als een Albayrak inderdaad.
Precies, ook al zo'n lichtend voorbeeld van hoe het moet.quote:
Dat was een VVD'er.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, ook al zo'n lichtend voorbeeld van hoe het moet.
Dus? Of praat dat haar gedrag goed?quote:
Ik heb nergens PvdA genoemd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Voorschrift was blijkbaar even vergeten dat je alleen de PvdA af mag zeiken?
Neuh, maar ik weet dat je post was bedoeld als PvdA-bash. Niet zo heel lang geleden had je het ook al over die PvdA'er Albayrak met haar dubbelfuncties.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus? Of praat dat haar gedrag goed?
Ik doelde meer op de reactie van Koos.quote:
Dus jij dacht; laat ik eens ex-politcus van mijn favoriete partij in deskrediet brengen in een PVV-topic?quote:
Als ik de PvdA specifiek wil bashen pak ik wel Elatik erbij.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, maar ik weet dat je post was bedoeld als PvdA-bash. Niet zo heel lang geleden had je het ook al over die PvdA'er Albayrak met haar dubbelfuncties.
Ja, ik gaf gewoon als antwoord "een soort Albayrak".quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij dacht; laat ik eens ex-politcus van mijn favoriete partij in deskrediet brengen in een PVV-topic?
Ja hoor, VS. Geef nou maar gewoon toe dat je dacht dat ze een PvdA'er was/is.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik gaf gewoon als antwoord "een soort Albayrak".
Of mag dat niet?
Eerlijk gezegd wist ik niet eens welke partij ze van is/was, gare.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja hoor, VS. Geef nou maar gewoon toe dat je dacht dat ze een PvdA'er was/is.
twitter:whatthetrend twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 14:58:01Trend [Bosman] first spotted in Spain now popular worldwide. Why? http://t.co/n53YMINr reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |