abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:19:58 #151
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_106758795
Overigens is de beste meneer een oetlul. Varkensvlees wordt niet gebruikt in Halal-vlees, dus 'Halal vlees gemaakt van een Turks varken' bestaat helemaal niet... Zelfs schelden lukt hem niet :N
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_106759000
* Elfletterig start het Prijzenslag-muziekje w/

*O* ta da da da daaaaaa *O*

Nieuwe ronde, nieuwe kansen: daarrrrrrr gaaat -ie weerrrrrrrr:

quote:
Opgestapte PVV'ers:

Tweede Kamer:
Juli 2009: Barry Madlener verlaat TK, gekozen in Europees Parlement
November 2010: James Sharpe stapt op na aantijgingen

Europees Parlement
Juni 2010: Louis Bontes verlaat EP, gekozen in Tweede Kamer
Augustus 2011: Daniël van der Stoep (opgestapt na veroorzaken ongeval met drank op; eist vervolgens in december 2011 de nieuwe, vijfde PVV-zetel op, wat leidt tot een splitsing tussen de PVV en hem)

Gemeenteraad Den Haag
Juni 2010: Willie Dille verlaat raad (gekozen in Tweede Kamer)
Juni 2010: Karen Gerbrands verlaat raad (gekozen in Tweede Kamer)
Juli 2010: Geert Wilders verlaat raad (te druk met Tweede Kamer)
Januari 2011: Sietse Fritsma stopt (te druk met Tweede Kamer)
December 2011: Arnoud van Doorn splitst zich af, gaat door als eenmansfractie
December 2011: Marjolein van de Waal splitst zich af, kan zich niet vinden in werkwijze PVV

Staten

Zuid-Holland:
Juli 2011: Harm Beertema verlaat fractie (te druk met Tweede Kamer)

Limburg:
Juli 2011: Roland van Vliet verlaat fractie (te druk met Tweede Kamer)
Juli 2011: Harm Uringa stapt uit de PVV, begint eenmansfractie
Januari 2012: Cor Bosman uit de fractie gezet na racistische uitspraak over PvdA'er

Brabant:
Oktober 2011: Martijn Kap verlaat PVV-fractie, gaat alleen verder.

Gelderland:
November 2011: Olof Wullink verlaat PVV-fractie, gaat als onafhankelijk lid verder.
Het nieuwste geval is tevens een nieuw dieptepunt. Schandalig en beschamend.

quote:
Zwolle, 13 januari 2012

Geachte heer Wilders,

Ik houd op vrijwillige basis een lijst bij van PVV'ers die vroegtijdig de fractie verlaten waarin ze zijn verkozen. Om uiteenlopende redenen volbrengen zij niet datgene wat de kiezer van heeft gevraagd: hun belangen vertegenwoordigen.

Dat het kiezersbedrog en volksverlakkerij is, hoef ik u niet te vertellen. Wat ik wil aangeven, is dat het bijhouden van de lijst met opgestapte PVV'ers een steeds zwaardere taak is en dat het amper nog in mijn vrije tijd valt te volbrengen.

Is het wellicht mogelijk dat u mij een eenmalige projectsubsidie toekent, of dat via een bepaalde constructie een onkostenvergoeding ontvang voor mijn inspanningen?

In afwachting van uw volgende one-liner op Twitter verblijf ik,

Hoogachtend,
Elfletterig.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2012 13:35:45 ]
pi_106759114
Het aparte is toch weer dat de PVV-aanhang dit in reacties zo hier en daar toch weer positief uitlegt. Ik lees elders allemaal reacties als: "Zie je wel, de PVV zet dit soort mensen wel uit de partij" om dan in het vervolg van die reactie allerlei namen van in opspraak geraakte politici van linkse partijen te noemen.
pi_106759315
Niemand die zich afvraagt waarom die Bosman nou zo pissig is geworden op die Ozturk?
Of is het soms zo dat-ie iedere Turk en Marokkaan aldus betitelt?
I´m back.
pi_106759379
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
Niemand die zich afvraagt waarom die Bosman nou zo pissig is geworden op die Ozturk?
Doet dat terzake? Waar het om gaat, is dat hij zich op deze manier heeft uitgelaten. Zuiver racisme. Ik hoop dan ook dat hij strafrechtelijk wordt vervolgd. Als ik die PvdA'er was, deed ik beslist aangifte.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:37:36 #156
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106759394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_blanco_stem__.html

Die misschien?
ofdat hij ooit stemmen gekocht zou hebben voor lokale verkiezingen in roermond?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:38:41 #157
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_106759425
Schitterend dit

Die kop van die gozer alleen al spreekt boekdelen

Een soort crimineel broertje van Danny Blind
pi_106759544
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Doet dat terzake? Waar het om gaat, is dat hij zich op deze manier heeft uitgelaten. Zuiver racisme. Ik hoop dan ook dat hij strafrechtelijk wordt vervolgd. Als ik die PvdA'er was, deed ik beslist aangifte.
Je zou de mensen hier in Nederland de kost moeten geven die zich laatdunkend uitlaten over Turken en/of Marokkanen. Volgens mij is dat de laatste tien jaar redelijk bon ton geworden.
Ik ga er vanuit dat er iets specifieks speelde, en ben benieuwd wat er speelde. Niet om een rechtvaardigingsgrond te vinden voor die uitlatingen, maar eerder om te begrijpen waarom die Bosman zich zo ongekend fel over die collega van hem uitliet.
I´m back.
pi_106759547
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Die misschien?
Het ging toch om een interview met Typisch Roermond?

Dat is een huis-aan-huis blad, dus dat zal wel niet terug te vinden zijn op internet.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:42:17 #160
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_106759549
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:43:27 #161
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106759596
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je zou de mensen hier in Nederland de kost moeten geven die zich laatdunkend uitlaten over Turken en/of Marokkanen. Volgens mij is dat de laatste tien jaar redelijk bon ton geworden.
Ik ga er vanuit dat er iets specifieks speelde, en ben benieuwd wat er speelde. Niet om een rechtvaardigingsgrond te vinden voor die uitlatingen, maar eerder om te begrijpen waarom die Bosman zich zo ongekend fel over die collega van hem uitliet.
Precies, er zal wel iets specifieks gebeurd zijn.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106759604
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Het aparte is toch weer dat de PVV-aanhang dit in reacties zo hier en daar toch weer positief uitlegt. Ik lees elders allemaal reacties als: "Zie je wel, de PVV zet dit soort mensen wel uit de partij" om dan in het vervolg van die reactie allerlei namen van in opspraak geraakte politici van linkse partijen te noemen.
Gebrek aan kritisch denkvermogen. "PVV staat boven alles, PvdA is slecht". Wat er ook gebeurt.
Wir haben es gewusst
pi_106759607
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Die misschien?
Dat zal het zijn wrs...?
Vandaar die verwijzing naar hallal-vlees?
Gekoppeld aan stemmen kopen in Roermond?
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:47:02 #164
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106759754
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:43 schreef trekhengel het volgende:

[..]

Gebrek aan kritisch denkvermogen. "PVV staat boven alles, PvdA is slecht". Wat er ook gebeurt.
Je kan het ook overdrijven, gewoon ter kennis nemen dat hij uit de fractie is gezet en verder negeren. Als je bij iedere scheldpartij er een hele discussie van moet gaan maken dan is dit land te klein.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:47:39 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106759776
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
meeste zijn dan ook blindgangers denk ik, past perfect in het nieuwe "maar hullie dan" gedachtengoed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106759893
Video van reactie van Stassen.

http://nos.nl/l/tcm:5-1157483/

"Wij zijn er ons van bewust dat het gelekt is naar de pers" (orly?). Dat is waar het om gaat. Duidelijk.
Wir haben es gewusst
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:52:04 #167
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106759952
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:47 schreef Re het volgende:

[..]

meeste zijn dan ook blindgangers denk ik, past perfect in het nieuwe "maar hullie dan" gedachtengoed
Alsof 55 delen [Centraal] De PVV gezanik en gescheld op de partij en aanhang niet van eenzelfde trieste niveau is. Als je te lang in de afgrond staart dan vind je jezelf terug in die afgrond, en dat is exact wat er gebeurd met de PVV tegenstanders.

Ze eindigen op hetzelfde niveau als die verlepte peroxidenicht.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760020
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:52 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Alsof 55 delen [Centraal] De PVV gezanik en gescheld op de partij en aanhang niet van eenzelfde trieste niveau is. Als je te lang in de afgrond staart dan vind je jezelf terug in die afgrond, en dat is exact wat er gebeurd met de PVV tegenstanders.

En nu kan Koos de bal weer met hetzelfde gemak terugkaatsen, zure zeiknicht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_106760045
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:50 schreef trekhengel het volgende:
Video van reactie van Stassen.

http://nos.nl/l/tcm:5-1157483/

"Wij zijn er ons van bewust dat het gelekt is naar de pers" (orly?). Dat is waar het om gaat. Duidelijk.
:') En dat is dan Wilders' oogappeltje.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:55:03 #170
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106760092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En nu kan Koos de bal weer met hetzelfde gemak terugkaatsen, zure zeiknicht.
Ik vind het gewoon nogal triest hier iedere keer dezelfde kliek onder leiding van L_V te zien kankeren op de PVV en op iedere slak zout te leggen. Nou is die kerel uit de fractie gezet om z'n gedrag en is 't weer niet goed.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760166
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:55 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon nogal triest hier iedere keer dezelfde kliek onder leiding van L_V te zien kankeren op de PVV en op iedere slak zout te leggen. Nou is die kerel uit de fractie gezet om z'n gedrag en is 't weer niet goed.
Ach, ik stoor me er niet aan. Kom soms maanden niet in dit topic. Of ik het nou hier lees of elders op internet. Maakt mij geen reet uit.
pi_106760221
quote:

Nou is die kerel uit de fractie gezet om z'n gedrag en is 't weer niet goed.
Volgens mij is hij net om zijn gedrag uit de fractie gezet maar omdat de pers er vele maanden na dato achter gekomen is hoe hij zich gedragen heeft. Dat is toch wel een verschilletje.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:58:18 #173
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106760230
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, ik stoor me er niet aan. Kom soms maanden niet in dit topic. Of ik het nou hier lees of elders op internet. Maakt mij geen reet uit.
Het gaat me niet zozeer om dit topic danwel om de realiteit, de media heeft totaal geen aandacht meer voor wat er op deze planeet gebeurt, maar als de PVV mekkert over een hoofddoekje of iemand Turks varken zegt dan staan de kranten weer een week vol.

Het is gewoon dieptriest.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760255
En opeens is het opvallend rustig op Geerts' twitterpagina...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:59:09 #175
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106760260
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Volgens mij is hij net om zijn gedrag uit de fractie gezet maar omdat de pers er vele maanden na dato achter gekomen is hoe hij zich gedragen heeft. Dat is toch wel een verschilletje.
Nee, of denk jij dat achter de schermen iedereen lekker florissant met elkaar omgaat?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760302
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het gaat me niet zozeer om dit topic danwel om de realiteit, de media heeft totaal geen aandacht meer voor wat er op deze planeet gebeurt, maar als de PVV mekkert over een hoofddoekje of iemand Turks varken zegt dan staan de kranten weer een week vol.

Alas, je kunt het nou eenmaal niet negeren. Ja, de media brengen het nieuws, maar jullie springen er met zn allen net zo hard op.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:00:49 #177
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106760326
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Alas, je kunt het nou eenmaal niet negeren. Ja, de media brengen het nieuws, maar jullie springen er met zn allen net zo hard op.
Ja maar niet om de PVV of wat dan ook, maar eerder om de bekrompenheid van het Nederlandse volk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760556
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:52 schreef Voorschrift het volgende:

Je bedoelt 'peroxidejood', ouwe kutnicht.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:07:12 #179
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106760601
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:06 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Je bedoelt 'peroxidejood', ouwe kutnicht.
Zoek anders even lekker een verlaten steegje op en verlos ons van je aanwezigheid.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760626
En we gaan nog even door:
quote:
'Brinkman probeert bewust Arondéuslezing te saboteren'

Jeroen Visser − 13/01/12, 12:32

PVV-statenlid in Noord-Holland Hero Brinkman heeft bewust geprobeerd de Willem Arondéuslezing te saboteren. Dat zegt de fractievoorzitter van de VVD in Noord-Holland, Cees Loggen.
'De PVV heeft het duidelijk niet op met het vrije woord. De partij saboteert nu voor het tweede jaar op rij deze lezing', aldus Loggen.

Loggen staat als fractievoorzitter aan het hoofd van de grootste fractie in de provinciale staten van Noord-Holland. Hij is zeer teleurgesteld dat het nu weer fout gaat met de jaarlijkse Arondéuslezing. Gisteravond zegde beoogd spreker René Boender af voor de lezing vanwege de negatieve publiciteit die er was ontstaan. Hero Brinkman beschuldigde hem er vorige maand van dat hij een 'graaier' was omdat hij teveel vergoeding zou vragen voor de lezing.

Volgens Loggen heeft Brinkman vorige maand bewust de naam van Boender publiek gemaakt en hem in diskrediet gebracht, terwijl de commissie nog in de 'conceptfase' was om Boender aan te wijzen als spreker. Ook was er nog niet gesproken over een mogelijke vergoeding. 'Dan ben je dus bewust bezig om de Willem Arondéuslezing te beschadigen', aldus Loggen. 'De PVV'ers klagen voortdurend dat ze geen respect krijgen van anderen, maar ze tonen zelf geen respect voor hun collega's.'

Loggen vertelt ook dat Brinkman als lid-zonder-spreekrecht bij de commissie zat die de Arondéuslezing organiseerde. 'Hij fluisterde daarbij continue zijn fractielid in wat die moest zeggen. Als dit de nieuwe politiek is die de PVV voorstaat dan schaam ik me daar diep voor.'

'De lezing moet van tafel'
Ook de voorzitter van de organiserende commmissie, Jeffrey Leever van de Ouderenpartij, zegt dat Brinkman probeert om de Arondéuslezing te saboteren. 'Ik vroeg hem gisteravond op de man af waar hij in godsnaam mee bezig is. Hij antwoordde: Ik wil gewoon dat die lezing niet doorgaat. Het maakt me niet uit welke andere kandidaat er komt, de lezing moet van tafel.'

De vergadering van gisteren zou eigenlijk besloten zijn, maar Brinkman kwam volgens Leever met een artikel waaruit zou blijken dat de bespreking openbaar zou moeten zijn. 'De griffier was het daar niet mee eens, maar die werd door Brinkman op een nare manier geschoffeerd.'

Tijdens de vergadering las Leever een brief voor van Boender waarin de trendwatcher duidelijk maakte waarom hij de lezing niet meer wilde geven. Hij had meerdere telefoontjes ontvangen van een onbekend persoon die hem de huid volschold. 'De anonieme beller - 'Freek Ringelmans' - gebruikte daarbij informatie die alleen bij de statenfracties bekend was en werd ook gesouffleerd door een tweede persoon op de achtergrond.' Volgens Leever is in elk geval duidelijk dat er informatie gelekt is, mogelijk door de PVV.

Leever maakt zich nu vooral zorgen over de toekomst van de lezing. 'Wij willen er wel mee door, maar hoe vinden we nog iemand bereid om de lezing te geven? De volgende spreker zal vast ook weer belaagd worden.'

Niet gelukkig
CDA-fractievoorzitter Ronald Ootjers was vanochtend nog niet op de hoogte van het besluit van trendwatcher Boender. 'Maar ik ben er niet gelukkig mee dat de lezing nu getraineerd wordt door de PVV'.

Volgens Ootjers was naar aanleiding van de afgelaste lezing van vorig jaar juist een motie aangenomen om de tekst van de lezing niet meer van tevoren te beoordelen maar de spreker gewoon zijn gang te laten gaan. 'We waren het er allemaal over eens dat we een openbaar debat wilden in de geest van een speciaal persoon, Willem Arondéus. Het is jammer dat het nu zo loopt.'

Of Ootjer PVV-fractieleider Brinkman gaat confronteren wil hij nog niet zeggen. 'Maandag hebben we weer een vergadering, dus dan zullen we er wel over praten.'

Vorig jaar werd de lezing afgezegd nadat er - vooral van de kant van de PVV - bezwaren waren gerezen over de inhoud van de tekst van cultuurhistoricus Thomas von der Dunk, die toen de lezing zou uitspreken.

De Willem Arondéuslezing wordt jaarlijkse door de provinciale staten van Noord-Holland georganiseerd om het maatschappelijk debat te stimuleren en om verzetstrijder Willem Arondéus te herdenken.
http://www.volkskrant.nl/(...)g-te-saboteren.dhtml
pi_106760686
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:59 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, of denk jij dat achter de schermen iedereen lekker florissant met elkaar omgaat?
Ik denk helemaal niet dat ze binnen de PVV op een fatsoenlijke wijze met elkaar omgaan, dat wordt al maar meer duidelijk. Maar zolang dat maar niet uitlekt vindt men dat kennelijk wel prima maar zodra de pers daar lucht van krijgt is het opeens reden iemand uit de eigen gelederen te verwijderen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:10:04 #182
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106760729
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niet dat ze binnen de PVV op een fatsoenlijke wijze met elkaar omgaan, dat wordt al maar meer duidelijk. Maar zolang dat maar niet uitlekt vindt men dat kennelijk wel prima maar zodra de pers daar lucht van krijgt is het opeens reden iemand uit de eigen gelederen te verwijderen.
Zo is de politiek, dat mag toch geen verassing heten of wel?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106760841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:10 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zo is de politiek, dat mag toch geen verassing heten of wel?
En de PVV ging dat allemaal anders doen, toch? Dat is hun raison d'etre, geen achterkamertjes, openheid en zo.

Verassing :'(
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:16:14 #184
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106761013
quote:
Ach, het gaat hier om provenciale staten NH, dit bolwerk staat al jaren bekend om corruptie, onkunde en vriendjespolitiek , ongeacht de partijen die in het college zitten.
pi_106761382
Cor zit achter de deur in z'n eigen buurtsuper en z'n vrouw moet het vuile werk opknappen. Dit is een mooi fragment vanwege verschillende redenen:
http://nos.nl/video/33044(...)-voor-noscamera.html
Wir haben es gewusst
pi_106761578
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:24 schreef trekhengel het volgende:
Cor zit achter de deur in z'n eigen buurtsuper en z'n vrouw moet het vuile werk opknappen. Dit is een mooi fragment vanwege verschillende redenen:
Die journalist stond daar goed werk te doen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_106761613
quote:
Tussen de hondenbrokken. Prachtig O+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:34:52 #188
365082 IPA35
Patriarch
pi_106761827

Kijk die tronies ook hé.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:49:04 #189
66444 Lord_Vetinari
pi_106762327
quote:

[..]

Raison d'être van de PVV is om de moslims het land uit te werken. Mijn raison d'être is om de PVV te slopen. Eens kijken wie er eerder zijn doel bereikt.

Het aloude Chinese spreekwoord zegt immers: 'De gestage druppel holt de steen uit' en hier is ook de Chinese watermarteling op gebaseerd. Kleine druppeltjes, steeds op dezelfde plaats en uiteindelijk barst zelfs de hardste rots.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:50:36 #190
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106762386
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Raison d'être van de PVV is om de moslims het land uit te werken. Mijn raison d'être is om de PVV te slopen. Eens kijken wie er eerder zijn doel bereikt.

Het aloude Chinese spreekwoord zegt immers: 'De gestage druppel holt de steen uit' en hier is ook de Chinese watermarteling op gebaseerd. Kleine druppeltjes, steeds op dezelfde plaats en uiteindelijk barst zelfs de hardste rots.
Ik vind het aandoenlijk hoor, daar niet van.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106762415
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wat een verstandige opmerking, ben ik niet van je gewend.
pi_106762462
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ach, het gaat hier om provenciale staten NH, dit bolwerk staat al jaren bekend om corruptie, onkunde en vriendjespolitiek , ongeacht de partijen die in het college zitten.
Is dat niet dezelfde provincie die opeens 30 miljoen lichter was omdat Icesave omviel?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:53:10 #193
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106762479
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:51 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat een verstandige opmerking, ben ik niet van je gewend.
Bij tijd en wijle.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106762557
Kan z'n vrouw zijn plaats niet innemen? Ze legt 't beter uit dan Stassen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:56:22 #195
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106762599
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:52 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Is dat niet dezelfde provincie die opeens 30 miljoen lichter was omdat Icesave omviel?
Yep, maar ze kwamen voornamelijk in het nieuws omdat de toen zittende commissaris die miljoenen wilde terugeisen via de rechter over de ruggen van de particulieren die vrijwel schadeloos gesteld waren door het verdag.

ze hadden trouwens 78 miljoen belegd in Icesave en 20 miljoen geleend aan lehman brothers

[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 13-01-2012 15:02:59 ]
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:04:52 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106762876
quote:
zo walgelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106763080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 14:34 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk die tronies ook hé.
De meest linkse die lacht altijd zo 'vrolijk'op dat PowNed TV en die ander kan zo uit de film over de Heineken ontvoering zijn weggelopen.

Hoe dan ook: Iets zegt mij dat het verval van de PVV is ingezet en dan te zien zal zijn bij komende verkiezingen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:12:17 #198
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106763631
quote:
_O-
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:26:20 #200
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_106763639
quote:

[..]

'Z'n gedrag' was bijna een jaar geleden, hij is uit de fractie gezet omdat de pers er lucht van heeft gekregen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_106763677
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:11 schreef Iwanius het volgende:

Hoe dan ook: Iets zegt mij dat het verval van de PVV is ingezet en dan te zien zal zijn bij komende verkiezingen.
Laten we het van harte hopen!

De laatste tijd ook diverse anti-PVV stukken op GeenStijl. Dat vind ik ook wel wat zeggen.
PWBF
pi_106763717
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:11 schreef Iwanius het volgende:

[..]

De meest linkse die lacht altijd zo 'vrolijk'op dat PowNed TV en die ander kan zo uit de film over de Heineken ontvoering zijn weggelopen.

Dat halal-verhaal is eigenlijk al oud, net als de relatie van Bleker, maar blijkbaar moet het nu gemeld worden. Dat het CDA nu plotseling een zogenaamde 'ruk naar links' maakt geeft ook te denken.

Wie weet wordt er onderzocht/voorbereid voor nieuwe verkiezingen? Je weet het niet...
pi_106763746
quote:
Haha, PVV'ers geconfronteerd met GeenStijl-stijl verslaggeving... :D
PWBF
pi_106763760
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Laten we het van harte hopen!

De laatste tijd ook diverse anti-PVV stukken op GeenStijl. Dat vind ik ook wel wat zeggen.
Misschien zag de VVD de PVV wel als een mooie side-kick om wat naar rechts te kunnen schuiven en is nu de tijd om de ruimte daar te pakken. Is de geenstijl-agenda toch die van de VVD, wat me niet verbaast.
pi_106763843
Zo zie je maar weer wat voor een hypocriete lui er binnen de PVV rondlopen. Stuk voor stuk denken ze precies zo over moslims als meneer Cor Bosman, maar alleen omdat dit nu naar buiten is gekomen moet deze arme man de fractie uit.
PWBF
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:33:49 #206
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_106763902
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Zo zie je maar weer wat voor een hypocriete lui er binnen de PVV rondlopen. Stuk voor stuk denken ze precies zo over moslims als meneer Cor Bosman, maar alleen omdat dit nu naar buiten is gekomen moet deze arme man de fractie uit.
Een man opofferen voor het grote geheel.
pi_106763953
Geenstijl:

quote:
De PVV toont zich weer zo subtiel als een intercity die door een kartonnen doos puppies heen klieft.
pi_106763980
En ze spreken over Laurence StaSSen.
pi_106764008
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Daar hebben ze bij de PVV een truc voor bedacht: de Islam mag je zoveel beledigen als je wilt, maar je mag het nooit over moslims hebben. Zolang iedereen zich daar keurig aan houdt, is er niets aan de hand. Af en toe gaat dat mis, en dan vliegt er iemand eruit om rechtzaken e.d. te voorkomen.
Wir haben es gewusst
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:38:46 #210
pi_106764037
quote:

[..]

Ik heb L_V niet nodig om Wilders een haatzaaier te vinden die alle moslims dood wil. De PVV moet verboden worden.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_106764064
Soms brengt GeenStijl ook wel eens gewoon de keiharde waarheid:

quote:
Het bewijst vooral eens te meer dat de PVV een racistisch debieleninternaat is vol horken, plorken en rasidioten. Wat een ranzig tuig. Die partij trekt alleen maar misselijkmakende smeerpijpen met een gemankeerde kronkel in hun hersens aan. Een collega uitschelden voor uitgekotst halalvlees van een varken. Hoe compleet gestoord wil je het hebben, qua vuig racisme?
Zelfs Godwinnen is bij GeenStijl geen taboe meer als het op de PVV aankomt:

quote:
Er zijn ook wat meer verstandige leden, zoals Harm Uringa. Maar die stappen dus op door dit soort incidenten. Met name omdat Limburgse PVV-fractieleider Laurence StaSSen nauwelijks ingreep. Sterker nog, die waarschuwde voor uitlekken van de woorden en wilde Cor later nog promoveren. Bunkerhard hoor. Niks mis met die woorden, aldus StaSSen. Nou, Geert, kijken wat je hierover te tweeten hebt. Toen je fascist genoemd werd, was je ook zo gevat en vlot. Sta je per direct op je achterste benen. Top. De PVV is een compleet mislukt politiek experiment, aangezien het vuil wat ze aantrekken. Alsof je een TBS-kliniek politieke macht geeft. Oprotten uit de politiek met staatsdebielen als Cor Bosman. En dat had in juli al moeten gebeuren, natuurlijk. Niet nu het uitlekt. Principeloze faalfazanten.
PWBF
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:43:02 #212
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106764182
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geenstijl als toonaangevende weblog zien is dan ook weer zo 2005.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:43:24 #213
104871 remlof
Europees federalist
pi_106764199
En:
quote:
PVV is een compleet mislukt politiek experiment, aangezien het vuil wat ze aantrekken. Alsof je een TBS-kliniek politieke macht geeft. Oprotten uit de politiek met staatsdebielen als Cor Bosman. En dat had in juli al moeten gebeuren, natuurlijk. Niet nu het uitlekt. Principeloze faalfazanten.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:44:26 #214
66444 Lord_Vetinari
pi_106764244
'faalfazanten' _O-
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:45:35 #215
pi_106764290
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zelfs Godwinnen is bij GeenStijl geen taboe meer als het op de PVV aankomt:

[..]

Ah, StaSSen de Neo-NAZI hoer. :D
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:47:06 #216
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_106764350
Stassen kan je uberhaupt toch al niet meer serieus nemen na dat 'verkiezingsdebat' over de europese vlag? :')

pi_106764486
"een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken"

is niet beledigend:

"Het was sarcastisch bedoeld. Als ik iemand had willen beledigen had ik wel iets anders geschreven."

Ben benieuwd wat hij dan zou schrijven.
Wir haben es gewusst
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:51:59 #218
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:51 schreef trekhengel het volgende:
"een stuk uitgekotst halalvlees, gemaakt van Turks varken"

is niet beledigend:

"Het was sarcastisch bedoeld. Als ik iemand had willen beledigen had ik wel iets anders geschreven."

Ben benieuwd wat hij dan zou schrijven.
:D
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106764541
quote:
Alsof je een TBS-kliniek politieke macht geeft
_O_
pi_106764546
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Stassen kan je uberhaupt toch al niet meer serieus nemen na dat 'verkiezingsdebat' over de europese vlag? :')

Die presentator maar hopeloos terugkomen op die vlag _O-
PWBF
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:53:48 #221
104871 remlof
Europees federalist
pi_106764576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die presentator maar hopeloos terugkomen op die vlag _O-
En Stassen lekker haar zakken vullen met een dubbele functie :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:54:30 #222
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764596
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:53 schreef remlof het volgende:

[..]

Beetje als een Albayrak inderdaad.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106764622
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:53 schreef remlof het volgende:

[..]

Fractievoorzitter en Parteischlampe?
pi_106764633
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Beetje als een Albayrak inderdaad.
COA Albayrak?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:56:19 #225
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

COA Albayrak?
Precies, ook al zo'n lichtend voorbeeld van hoe het moet.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106764656
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Precies, ook al zo'n lichtend voorbeeld van hoe het moet.
Dat was een VVD'er.
pi_106764691
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat was een VVD'er.
Voorschrift was blijkbaar even vergeten dat je alleen de PvdA af mag zeiken?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:57:57 #228
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764704
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat was een VVD'er.
Dus? Of praat dat haar gedrag goed?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:57:59 #229
104871 remlof
Europees federalist
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:58:38 #230
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764726
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Voorschrift was blijkbaar even vergeten dat je alleen de PvdA af mag zeiken?
Ik heb nergens PvdA genoemd.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106764750
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dus? Of praat dat haar gedrag goed?
Neuh, maar ik weet dat je post was bedoeld als PvdA-bash. Niet zo heel lang geleden had je het ook al over die PvdA'er Albayrak met haar dubbelfuncties.
pi_106764755
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de reactie van Koos.

/edit: Zie je wel :D.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2012 15:59:40 ]
pi_106764772
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:58 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dus jij dacht; laat ik eens ex-politcus van mijn favoriete partij in deskrediet brengen in een PVV-topic?
pi_106764776

[ Bericht 100% gewijzigd door Nielsch op 13-01-2012 16:00:16 ]
PWBF
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:00:15 #235
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764779
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neuh, maar ik weet dat je post was bedoeld als PvdA-bash. Niet zo heel lang geleden had je het ook al over die PvdA'er Albayrak met haar dubbelfuncties.
Als ik de PvdA specifiek wil bashen pak ik wel Elatik erbij.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:01:17 #236
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764808
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus jij dacht; laat ik eens ex-politcus van mijn favoriete partij in deskrediet brengen in een PVV-topic?
Ja, ik gaf gewoon als antwoord "een soort Albayrak".

Of mag dat niet?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:02:02 #237
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_106764828
Het toont weer eens aan dat de screening door Wilders niet zo briljant is. Alles in eigen handen houden als een controlfreak werkt natuurlijk niet. Dit begint nog grappiger te worden dan bij de LPF.
pi_106764907
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja, ik gaf gewoon als antwoord "een soort Albayrak".

Of mag dat niet?
Ja hoor, VS. Geef nou maar gewoon toe dat je dacht dat ze een PvdA'er was/is.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:06:26 #239
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106764941
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja hoor, VS. Geef nou maar gewoon toe dat je dacht dat ze een PvdA'er was/is.
Eerlijk gezegd wist ik niet eens welke partij ze van is/was, gare.

Je hoort me toch ook niet positief praten over Wilders omdat hij ex-VVD'er is of wel?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:06:52 #240
pi_106764953
whatthetrend twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 14:58:01 Trend [Bosman] first spotted in Spain now popular worldwide. Why? http://t.co/n53YMINr reageer retweet
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:08:52 #241
104871 remlof
Europees federalist
pi_106765018
PVVMaaskantje twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 13:27:25 BREKEND: PVV Maaskantje verwelkomt Cor Bosman binnen de organisatie. "hij past prima binnen het team." reageer retweet
pi_106765042
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:06 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd wist ik niet eens welke partij ze van is/was, gare.

Je hoort me toch ook niet positief praten over Wilders omdat hij ex-VVD'er is of wel?
Wilders is dan ook een compleet ander verhaal.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:10:50 #243
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106765099
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders is dan ook een compleet ander verhaal.
:')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106765152
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
PVVMaaskantje twitterde op vrijdag 13-01-2012 om 13:27:25 BREKEND: PVV Maaskantje verwelkomt Cor Bosman binnen de organisatie. "hij past prima binnen het team." reageer retweet
_O-
PWBF
pi_106765170
Maakt ook niet uit, ik weet genoeg VS. Ik heb jou eerder dat wijf in verband zien brengen met de PvdA. Ben echter niet zo kansloos om dat op te gaan zoeken.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:15:24 #246
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106765247
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
Maakt ook niet uit, ik weet genoeg VS. Ik heb jou eerder dat wijf in verband zien brengen met de PvdA. Ben echter niet zo kansloos om dat op te gaan zoeken.
Dat zal wel haar andere idiote zus zijn geweest.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106765467
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat zal wel haar andere idiote zus zijn geweest.
nicht...

Je slaat de plank wel erg vaak mis vandaag...
PWBF
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:24:40 #248
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_106765540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nicht...

:D
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:24:50 #249
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106765549
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nicht...

Sorry, ik zal me de volgende keer net zo hard opwinden over uitspraken van een of andere insignificante PVV'er als jullie.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106765623
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:24 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Sorry, ik zal me de volgende keer net zo hard opwinden over uitspraken van een of andere insignificante PVV'er als jullie.
Okee afgesproken.
PWBF
pi_106765714
Bosman zich excuseren t.o.v. de Turkse gemeenschap???? Een echte PVV'er buigt niet voor moslims.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:30:27 #252
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106765741
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:29 schreef DRidder het volgende:
Bosman zich excuseren t.o.v. de Turkse gemeenschap???? Een echte PVV'er buigt niet voor moslims.
:')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:33:04 #253
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_106765832
Er zijn nog maar een paar redenen over om PVV te blijven steunen.....

(Vanuit de PVV stemmer gesproken, niet vanuit mijzelf)

1) De racist:
Ze zijn anti-buitenlander. Ik ben anti-buitenlander. Wat kan het nog verrotten dat ze mot hebben met elkaar. Heil Geert. En die kopstoot was geweldig.

2) De oogkleppendrager: Ik lees de media niet zo. Geert heeft leuke standpunten. Ik stem voor Geert. PVV doet het toch best goed in de regering?

3) De meelopende neonazi wannabe:
PVV4Life! Geert Rocks! Ik zal altijd PVV stemmen! Kut Marokkanen, Kut Islam, weg ermee!

4) De laagopgeleide:
Nou, van de week zag ik dat Sjaan geduwd werd door zo'n Marokkaan. Geert wil daar wat aan doen. Ik stem op hem.

5) De FOK!FP Frontpage poster:
Zie item #3.

Mensen met een stel hersenen zijn denk ik toch echt allang HARD weg gelopen, terug naar de VVD. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_106765855
Bosman is geen toonbeeld voor de blanke superioriteit, laat m lekker naar de Pvda gaan als hij zo nodig wilt buigen. Hypocriet!
pi_106765865
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:29 schreef DRidder het volgende:
Hij moet zich niet excuseren tegenover de Turkse gemeente. Hij moet gewoon, desnoods samen met Caroliene Tensen, een bloemetje gaan brengen bij meneer Öztürk, zeggen dat ie zich diep schaamt en zich nooit meer in zal laten met politiek. Dit alles in het bijzijn van Rutger van Castricum.
pi_106765942
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:33 schreef maartena het volgende:
Er zijn nog maar een paar redenen over om PVV te blijven steunen.....

(Vanuit de PVV stemmer gesproken, niet vanuit mijzelf)

1) De racist:
Ze zijn anti-buitenlander. Ik ben anti-buitenlander. Wat kan het nog verrotten dat ze mot hebben met elkaar. Heil Geert. En die kopstoot was geweldig.

2) De oogkleppendrager: Ik lees de media niet zo. Geert heeft leuke standpunten. Ik stem voor Geert. PVV doet het toch best goed in de regering?

3) De meelopende neonazi wannabe:
PVV4Life! Geert Rocks! Ik zal altijd PVV stemmen! Kut Marokkanen, Kut Islam, weg ermee!

4) De laagopgeleide:
Nou, van de week zag ik dat Sjaan geduwd werd door zo'n Marokkaan. Geert wil daar wat aan doen. Ik stem op hem.

5) De FOK!FP Frontpage poster:
Zie item #3.

Mensen met een stel hersenen zijn denk ik toch echt allang HARD weg gelopen, terug naar de VVD. :P
_O_
pi_106767700
Blanke pubersite geenstijl is flink anti-PVV, dat is ook ooit anders geweest :') Wat dat betreft hebben ze net zo'n ruggengraat als Bosman.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:26:27 #258
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_106768009
Anti-PVV, maar nog niet anti-Wilders. Het is meer de uitvoering die ze niet aanstaat.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_106768142
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Anti-PVV, maar nog niet anti-Wilders. Het is meer de uitvoering die ze niet aanstaat.
Oh wacht ja, nee idd, hun geloofwaardigheid is nu weer hersteld. Hup blanken w/
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:30:22 #260
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106768171
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:29 schreef DRidder het volgende:

[..]
Hup blanken w/
Dat sowieso.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106768459
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:30 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Krijg jij ook altijd een blanke stijve penis als je naar www.geenstijl.nl surft? :@
pi_106768470
Wat ik niet begrijp is de koude drukte rondom dit incident.
1) als er niets specifieks speelde en dit dus een generiek bedoelde belediging is tav moslims, dan sta ik daar niet van te kijken... Ik sta er eerder van te kijken dat er nog PVV'ers zijn die nav dit mailtje hebben gezegd: ik stop ermee, ik wil niets met de PVV te maken hebben meer, ik ga onafhankelijk statenlid worden... Binnen de PVV zitten ook vrij normale mensen, dat lijkt me een pluspunt...
en 2) dat die fractie nu pas, nu dit naar buiten is gekomen, die Bosman wegschoppen... In het geheim denken die lui zo toch over moslims?

Overigens moet die Ozturk ook een beetje chillen met dat-ie ervan ontdaan is en boeboehuilhuil: meer dan driekwart van alle Nederlanders laat zich bij tijd en wijle zo uit over Turken en/of Marokkanen, en vaak nog wel wat erger ook... We leven hier niet in een kapsalon, hoe denk je dat Joden zich moeten voelen?

[ Bericht 10% gewijzigd door Ryan3 op 13-01-2012 17:45:10 ]
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:44:18 #263
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106768675
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:38 schreef DRidder het volgende:

[..]

Krijg jij ook altijd een blanke stijve penis als je naar www.geenstijl.nl surft? :@
Nee ik kom er nooit, maar je hebt wel een obsessie met blanke penissen hè?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:45:34 #264
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106768723
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
Wat ik niet begrijp is de koude drukte rondom dit incident.
1) als er niets specifieks speelde en dit dus een generiek bedoelde belediging is tav moslims, dan sta ik daar niet van te kijken... Ik sta er eerder van te kijken dat er nog PVV'ers zijn die nav dit mailtje hebben gezegd: ik stop ermee, ik wil niets met de PVV te maken hebben meer, ik ga onafhankelijk statenlid worden... Binnen de PVV zitten ook vrij normale mensen, dat lijkt me een pluspunt...
en 2) dat die fractie nu pas, nu dit naar buiten is gekomen, die Bosman wegschoppen... In het geheim denken die lui zo toch over moslims?

Overigens moet die Ozturk ook een beetje chillen met dat-ie ervan ontdaan is en boeboehuilhuil: meer dan driekwart van alle Nederlanders laat zich bij tijd en wijle zo uit over Turken en/of Marokkanen, en vaak nog wel wat erger ook... We leven hier niet in een kapsalon, hoe denk je dat Joden zich moeten voelen?
Volkomen met je eens.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106768938
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:45 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Volkomen met je eens.
Ja, en geen Elfletterig of Lord_Vetenari in de buurt om te concluderen, samen met ons kennelijk, dat er ook normale mensen zijn in de PVV zijn, die dit dus afkeuren en daaruit hun conclusies trekken. Ik denk dat die gasten (Elfje en Lordie, bedoel ik) toch ook een beetje populistisch zijn ingesteld, of niet?
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:53:28 #266
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106769040
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en geen Elfletterig of Lord_Vetenari in de buurt om te concluderen, samen met ons kennelijk, dat er ook normale mensen zijn in de PVV, die dit dus afkeuren en daaruit hun conclusies trekken. Ik denk dat die gasten (Elfje en Lordie, bedoel ik) toch ook een beetje populistisch zijn ingesteld, of niet?
Dat zijn ze sowieso, ik heb al eerder aangemerkt dat er op dit moment twee kampen zijn, of je knuffelt de PVV tot je er bij neervalt of je loopt schuimbekkend op ze te schelden. Redelijk kijken per geval mag niet meer van beide populistische eerder genoemde groepen.

Ik ken wel PVV'ers die gewoon als statenlid werken en dat zijn de meest normale mensen, maar dat mag niet meer gezegd worden. Uiteraard is hun politieke visie niet je van het, maar ze allemaal aan de kant zetten als brievenbus-pissende tokkies die hun vrouwen slaan is van de zotte.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106769159
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:53 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat zijn ze sowieso, ik heb al eerder aangemerkt dat er op dit moment twee kampen zijn, of je knuffelt de PVV tot je er bij neervalt of je loopt schuimbekkend op ze te schelden. Redelijk kijken per geval mag niet meer van beide populistische eerder genoemde groepen.

Ik ken wel PVV'ers die gewoon als statenlid werken en dat zijn de meest normale mensen, maar dat mag niet meer gezegd worden. Uiteraard is hun politieke visie niet je van het, maar ze allemaal aan de kant zetten als brievenbus-pissende tokkies die hun vrouwen slaan is van de zotte.
Nou ja, het zij gezegd dat ik er zelf ook niets mee opheb met die PVV'ers hoor. Ik bedoel, het is wrs goed (voor de PVV met name) dat je de mailbox van al die gasten niet kent, denk ik. Ik wil niet weten wat die gasten elkaar toe mailen over onze Hare Majesteit bijv.
BTW ik heb wel steeds meer sympathie gekregen voor het koningshuis.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 13-01-2012 18:03:38 ]
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:07:40 #268
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106769572
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, het zij gezegd dat ik er zelf ook niets mee opheb met die PVV'ers hoor. Ik bedoel, het is wrs goed (voor de PVV met name) dat je de mailbox van al die gasten niet kent, denk ik. Ik wil niet weten wat die gasten elkaar toe mailen over onze Hare Majesteit bijv.
BTW ik heb wel steeds meer sympathie gekregen voor het koningshuis.
Dat sowieso, ik heb niks met hun gedachtengang, maar ik kan niet zeggen dat het per se slechte mensen zijn. Wat ze allemaal achter de schermen zeggen zal me eerlijk gezegd een zorg wezen, zo zijn er wel meer opvattingen van meer partijen waar ik niks mee op heb.

Het Koningshuis heb je zeker gelijk in, zeker nu Trix gister(?) in een statement zei dat ze de uitspraken van de PVV onzin vond, toch gewaagd in haar positie maar ze doet het toch. Vind het nogal ongepast hoe er met onze Royals wordt omgegaan door die partij.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106769773
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat sowieso, ik heb niks met hun gedachtengang, maar ik kan niet zeggen dat het per se slechte mensen zijn. Wat ze allemaal achter de schermen zeggen zal me eerlijk gezegd een zorg wezen, zo zijn er wel meer opvattingen van meer partijen waar ik niks mee op heb.

Het Koningshuis heb je zeker gelijk in, zeker nu Trix gister(?) in een statement zei dat ze de uitspraken van de PVV onzin vond, toch gewaagd in haar positie maar ze doet het toch. Vind het nogal ongepast hoe er met onze Royals wordt omgegaan door die partij.
Nou, ik denk echt wel dat ze onderling af en toe dat mooie, acceptabele maskertje laten vallen als ze naar elkaar mailen, denk je echt van niet?
Maar er zijn dus en dat blijkt uit deze geschiedenis, juist PVV'ers die daar niets van moeten hebben. En juist dat springt er nu uit naar voren. Zonde dat ze dat er niet uitpikken.
Hoeveel dat er zijn weten we niet, maar zeker niet de meerderheid.
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:16:57 #270
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106769926
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, ik denk echt wel dat ze onderling af en toe dat mooie, acceptabele maskertje laten vallen als ze naar elkaar mailen, denk je echt van niet?
Maar er zijn dus en dat blijkt uit deze geschiedenis, juist PVV'ers die daar niets van moeten hebben. En juist dat springt er nu uit naar voren. Zonde dat ze dat er niet uitpikken.
Hoeveel dat er zijn weten we niet, maar zeker niet de meerderheid.
Oh natuurlijk doen ze dat, ben ik het ronduit met je over eens.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106770090
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh natuurlijk doen ze dat, ben ik het ronduit met je over eens.
Laten we wel zijn, zo ouwehoeren jullie rechtsjes onderling ook over mij...
(Linksjes doen dat nooit btw, die hakkelen elkaar liever af. :D. )
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:21:56 #272
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106770144
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laten we wel zijn, zo ouwehoeren jullie rechtsjes onderling ook over mij...
(Linksjes doen dat nooit btw, die hakkelen elkaar liever af. :D. )
Valt mee hoor, ik zit niet bij de kliek Ryanhaters dus ik word er niet bij betrokken. :P
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106770244
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Valt mee hoor, ik zit niet bij de kliek Ryanhaters dus ik word er niet bij betrokken. :P
Way to go. ;).
Nee, was ene geintje hoor, wat ik bedoel is dat bij dat soort extreme kliekjes, meer eigenlijk een soort sekte, een acceptabel masker bestaat en een maskertje dat opgezet wordt als ze onder elkaar zijn...
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:27:41 #274
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106770403
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Way to go. ;).
Nee, was ene geintje hoor, wat ik bedoel is dat onder dat soort extreme kliekjes, meer eigenlijk een soort sekte, een acceptabel masker bestaat en een maskertje dat opgezet wordt als ze onder elkaar zijn...
Oh zeker, maar ik geloof dat dat groeps-eigen is en niet zozeer enkel PVV eigen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106770507
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Oh zeker, maar ik geloof dat dat groeps-eigen is en niet zozeer enkel PVV eigen.
Dat klopt an sich, alleen merk je bij linkse mothers dat ze liever elkaar affikken... Linksjes zijn in de kern van de zaak ook gewoon gelovigen, en iedereen die een tikje anders denkt die richt in feite een ander geloof op en daar gaan ze dan zeer hard tegen in en vergeten dan het algemene belang...
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:31:27 #276
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106770554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat klopt an sich, alleen merk je bij linkse mothers dat ze liever elkaar affikken... Linksjes zijn in de kern van de zaak ook gewoon gelovigen, en iedereen die een tikje anders denkt die richt in feite een ander geloof op en daar gaan ze dan zeer hard tegen in en vergeten dan het algemene belang...
Dat links een sekte is met als hoogste macht een of ander eigen werkbeeld van moraliteit moge duidelijk zijn inderdaad.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106770625
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat links een sekte is met als hoogste macht een of ander eigen werkbeeld van moraliteit moge duidelijk zijn inderdaad.
Het zijn vooral mensen die doen aan belijdenis idd. Empirie is hen vreemd.
Maar empirie daar moet de rechtsje ook niets van hebben hoor, wat dat betreft kunnen ze elkaar hand schudden wmb...
Het gekke is dat Lordie een historicus is, en dat soort dingen wel moet weten.
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:34:25 #278
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106770672
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het zijn vooral mensen die doen aan belijdenis idd. Empirie is hen vreemd.
Maar empirie daar moet de rechtsje ook niets van hebben hoor, wat dat betreft kunnen ze elkaar hand schudden wmb...
Het verschil zit 'm alleen in opdringerigheid, links moet de wereld veranderen en rechts kan 't geen biet schelen wat de ander er van vindt of denkt.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106770799
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het verschil zit 'm alleen in opdringerigheid, links moet de wereld veranderen en rechts kan 't geen biet schelen wat de ander er van vindt of denkt.
Ja, maar dat geouwehoer over de vrije markt is ook geouwehoer. Die zogenaamde vrije markt bestaat alleen maar dankzij ingrepen van de overheid. De vrije markt zoals de mythe hier bestaat is geen natuurlijk gegeven... laat staan die onzichtbare hand van de economie... het is niet gebaseerd op empirie, maar op ideeën, ideeën die geen rekening houden met de empirie.
Maar goed, ik heb niet veel op met ideologieën dus, dat blijkt wel.
I´m back.
pi_106770854
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Overal waar ideologisch gedacht wordt en oplossingen worden aangedragen vanuit een wereldbeeld in plaats vanuit empirie is sprake van opdringerigheid. Dat is heus niet aan links voorbehouden.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:39:00 #281
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106770870
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar dat geouwehoer over de vrije markt is ook geouwehoer. Die zogenaamde vrije markt bestaat alleen maar dankzij ingrepen van de overheid. De vrije markt zoals de mythe hier bestaat is geen natuurlijk gegeven... laat staan die onzichtbare hand van de economie... het is niet gebaseerd op empirie, maar op ideeën, ideeën die geen rekening houden met de empirie.
Maar goed, ik heb niet veel op met ideologieën dus, dat blijkt wel.
Een volledige vrije markt kan dan ook niet bestaan, dus het nastreven ervan is nutteloos. Maar er zijn natuurlijk wel verschillen tussen een vrije markt en een plan-economie en de gradaties hierin. En die kleine verschillen maken natuurlijk wel uit, een verschil tussen de Nederlandse staat qua vrije markt en de Amerikaanse markt is enorm, hoewel beiden niet volledig vrij zijn natuurlijk.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106770911
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:38 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Overal waar ideologisch gedacht wordt en oplossingen worden aangedragen vanuit een wereldbeeld in plaats vanuit empirie is sprake van opdringerigheid. Dat is heus niet aan links voorbehouden.
Way to go.
I´m back.
pi_106770951
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Een volledige vrije markt kan dan ook niet bestaan, dus het nastreven ervan is nutteloos. Maar er zijn natuurlijk wel verschillen tussen een vrije markt en een plan-economie en de gradaties hierin. En die kleine verschillen maken natuurlijk wel uit, een verschil tussen de Nederlandse staat qua vrije markt en de Amerikaanse markt is enorm, hoewel beiden niet volledig vrij zijn natuurlijk.
Je moet het historisch benaderen wmb hoor en niet via de ideeëngeschiedenis.
I´m back.
pi_106770997
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

je weet weer hoge pieken te maken in je generalisaties en verkettering
zullen we eens gaan turven wie het meest moralistisch zat te lullen op Fok in 2011
jij dus...ik stukken minder
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:42:32 #285
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106771004
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je moet het historisch benaderen wmb hoor en niet via de ideeëngeschiedenis.
Ja ik heb gewoon een iets andere insteek, ik denk dat de mensheid niet in staat is volledig uit empirie te redeneren en altijd aan een idee vastklinkt. Dus daarom zoek ik de oplossingen ook niet zozeer in de nuance maar kijk ik juist naar wat de ideeën van elkaar scheidt.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:42:57 #286
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106771025
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

je weet weer hoge pieken te maken in je generalisaties en verkettering
zullen we eens gaan turven wie het meest moralistisch zat te lullen op Fok in 2011
jij dus...ik stukken minder
Voel je je aangevallen ja?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106771196
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja ik heb gewoon een iets andere insteek, ik denk dat de mensheid niet in staat is volledig uit empirie te redeneren en altijd aan een idee vastklinkt. Dus daarom zoek ik de oplossingen ook niet zozeer in de nuance maar kijk ik juist naar wat de ideeën van elkaar scheidt.
Ideeën zijn vaak zeer grove falsificaties van de werkelijkheid hoor. Ik heb wel geleerd om vooral niet vanuit ideeën te redeneren, juist om ideeën te falsificeren, een beetje het standpunt van Socrates dus.
I´m back.
pi_106771202
Het drama genaamd de PVV heeft weer een hoofdstuk erbij. :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:47:58 #289
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106771237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ideeën zijn vaak zeer grove falsificaties van de werkelijkheid hoor. Ik heb wel geleerd om vooral niet vanuit ideeën te redeneren, juist om ideeën te falsificeren, een beetje het standpunt van Socrates dus.
Waar baseer jij je wereldvisie op dan?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106771498
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Waar baseer jij je wereldvisie op dan?
Ik heb lekker geen wereldvisie. :P.
Een wereldvisie blijft over als je alles gefalsificeerd hebt, en wat dat betreft... dan blijft er niet veel over tot nu toe.
Ik had een discussie met een collega gister, die zit bij de buurtpreventie.
Ja, zegt-ie de ouderen zeggen dat ze niet meer naar buiten durven als het donker is. Dat was vroeger anders. Toen deden ze nog een rondje, vroeg ik, als het donker was? Ja, zegt -ie.
Ik zeg, dat is curieus, want 35 jaar geleden zeiden de ouderen precies hetzelfde (ik ben oud genoeg om dat te weten), toen durfden ze ook niet meer naar buiten te gaan als het donker was vanwege blabladeblie bliebliedebla. Wat dus uiteindelijk bull shit is, want de ouderen van nu zeiden dat je als oudere van 35 jaar gelden in feite nog een rondje kon maken in het donker maar nu niet meer.
Kortom de ouderen zijn altijd bang om naar buiten te gaan als het donker is, dit terwijl er echt niets is om bang voor te zijn... wat de oudere die gewoon naar buiten gaat, om de hond uit te laten, ook wel weet trouwens...
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:56:28 #291
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106771591
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb lekker geen wereldvisie. :P.
Een wereldvisie blijft over als je alles gefalsificeerd hebt, en wat dat betreft... dan blijft er niet veel over tot nu toe.
Ik had een discussie met een collega gister, die zit bij de buurtpreventie.
Ja, zegt-ie de ouderen zeggen dat ze niet meer naar buiten durven als het donker is. Dat was vroeger anders. Toen deden ze nog een rondje, vroeg ik, als het donker was? Ja, zegt -ie.
Ik zeg, dat is curieus, want 35 jaar geleden zeiden de ouderen precies hetzelfde (ik ben oud genoeg om dat te weten), toen durfden ze ook niet meer naar buiten te gaan als het donker was vanwege blabladeblie bliebliedebla. Wat dus uiteindelijk bull shit is, want de ouderen van nu zeiden dat je als oudere van 35 jaar gelden in feite nog een rondje kon maken in het donker maar nu niet meer.
Kortom de ouderen zijn altijd bang om naar buiten te gaan als het donker is, dit terwijl er echt niets is om bang voor te zijn... wat de oudere die gewoon naar buiten gaat, om de hond uit te laten, ook wel weet trouwens...
Maar dat is meer persoonlijke bekrompenheid dan wat anders natuurlijk, of nostalgie naar een tijdperk wat ze niet begrijpen of meegemaakt hebben.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106771764
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Maar dat is meer persoonlijke bekrompenheid dan wat anders natuurlijk, of nostalgie naar een tijdperk wat ze niet begrijpen of meegemaakt hebben.
Op die bekrompenheid wordt een pratij gefundeerd, met ideeën, die mensen, zonder zich af te vragen of ze waar zijn, aannemen en vermenigvuldigen... er klopt echter geen hol van. Het is zelfs een stuk veiliger geworden in de wereld annonu tov de wereld anno 1977. Hetgeen blijkt uit empirie.
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:01:38 #293
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106771797
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op die bekrompenheid wordt een pratij gefundeerd, met ideeën, die mensen, zonder zich af te vragen of ze waar zijn, aannemen en vermenigvuldigen... er klopt echter geen hol van. Het is zelfs een stuk veiliger geworden in de wereld annonu tov de wereld anno 1977. Hetgeen blijkt uit empirie.
Correct, maar "'s avonds veiliger over straat" is natuurlijk ook geen wereldvisie.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106771921
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Correct, maar "'s avonds veiliger over straat" is natuurlijk ook geen wereldvisie.
Voor een bepaalde partij iig wel. :).
Zo simpel is het, maar...
1) ouderen willen helemaal niet over straat gaan als het donker is uit nature al niet... en
2) als ze het zouden willen zou dat makkelijk zat gaan... ook annonu.
Maar dat is geen mooi verhaal natuurlijk.
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:07:30 #295
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106772065
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voor een bepaalde partij iig wel. :).
Zo simpel is het, maar...
1) ouderen willen helemaal niet over straat gaan als het donker is uit nature al niet... en
2) als ze het zouden willen zou dat makkelijk zat gaan... ook annonu.
Maar dat is geen mooi verhaal natuurlijk.
Dat is waar, maar voor mij is het nogal een non-issue.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106772100
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat is waar, maar voor mij is het nogal een non-issue.
Voor mij niet, want het geeft zo mooi weer hoe mensen zich in de luren laten leggen door ideeën, terwijl het gaat om empirie.
En dit soort vergelijkbare nonsense maak ik vaak mee, ook op mijn werk, daar kan ik echt een boek over schrijven...
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:09:35 #297
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106772145
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voor mij niet, want het geeft zo mooi weer hoe mensen zich in de luren laten leggen door ideeën, terwijl het gaat om empirie.
Edoch makkelijk op te lossen met een CBS uitdraai.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106772227
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:09 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Edoch makkelijk op te lossen met een CBS uitdraai.
Neu, want het CBS is groffer, je moet veel detaillistischer te werk gaan.
I´m back.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:13:50 #299
322645 Voorschrift
See if I care
pi_106772333
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Neu, want het CBS is groffer, je moet veel detaillistischer te werk gaan.
Het is een te onbelangrijk iets die nostalgie om een detaillistisch en duur onderzoek aan te verspillen wanneer je met grof cijferwerk het een en ander ook wel kan tegenspreken.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_106772436
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:13 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het is een te onbelangrijk iets die nostalgie om een detaillistisch en duur onderzoek aan te verspillen wanneer je met grof cijferwerk het een en ander ook wel kan tegenspreken.
Je vroeg wat mijn wereldbeeld was, die laat ik niet bepalen door het CBS. Daar waar je zelf kan falsificeren dan doe je dat. Daar waar je dat niet kan, dan schort je je mening op...
Zo en jij mag een nieuw deel openen. ;).
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')