quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:29 schreef DRidder het volgende:
Bosman zich excuseren t.o.v. de Turkse gemeenschap???? Een echte PVV'er buigt niet voor moslims.
Hij moet zich niet excuseren tegenover de Turkse gemeente. Hij moet gewoon, desnoods samen met Caroliene Tensen, een bloemetje gaan brengen bij meneer Öztürk, zeggen dat ie zich diep schaamt en zich nooit meer in zal laten met politiek. Dit alles in het bijzijn van Rutger van Castricum.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:29 schreef DRidder het volgende:
Bosman zich excuseren t.o.v. de Turkse gemeenschap???? Een echte PVV'er buigt niet voor moslims.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:33 schreef maartena het volgende:
Er zijn nog maar een paar redenen over om PVV te blijven steunen.....
(Vanuit de PVV stemmer gesproken, niet vanuit mijzelf)
1) De racist: Ze zijn anti-buitenlander. Ik ben anti-buitenlander. Wat kan het nog verrotten dat ze mot hebben met elkaar. Heil Geert. En die kopstoot was geweldig.
2) De oogkleppendrager: Ik lees de media niet zo. Geert heeft leuke standpunten. Ik stem voor Geert. PVV doet het toch best goed in de regering?
3) De meelopende neonazi wannabe: PVV4Life! Geert Rocks! Ik zal altijd PVV stemmen! Kut Marokkanen, Kut Islam, weg ermee!
4) De laagopgeleide: Nou, van de week zag ik dat Sjaan geduwd werd door zo'n Marokkaan. Geert wil daar wat aan doen. Ik stem op hem.
5) De FOK!FP Frontpage poster: Zie item #3.
Mensen met een stel hersenen zijn denk ik toch echt allang HARD weg gelopen, terug naar de VVD.
Oh wacht ja, nee idd, hun geloofwaardigheid is nu weer hersteld. Hup blankenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Anti-PVV, maar nog niet anti-Wilders. Het is meer de uitvoering die ze niet aanstaat.
Dat sowieso.quote:
Nee ik kom er nooit, maar je hebt wel een obsessie met blanke penissen hè?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:38 schreef DRidder het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd een blanke stijve penis als je naar www.geenstijl.nl surft?
Volkomen met je eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
Wat ik niet begrijp is de koude drukte rondom dit incident.
1) als er niets specifieks speelde en dit dus een generiek bedoelde belediging is tav moslims, dan sta ik daar niet van te kijken... Ik sta er eerder van te kijken dat er nog PVV'ers zijn die nav dit mailtje hebben gezegd: ik stop ermee, ik wil niets met de PVV te maken hebben meer, ik ga onafhankelijk statenlid worden... Binnen de PVV zitten ook vrij normale mensen, dat lijkt me een pluspunt...
en 2) dat die fractie nu pas, nu dit naar buiten is gekomen, die Bosman wegschoppen... In het geheim denken die lui zo toch over moslims?
Overigens moet die Ozturk ook een beetje chillen met dat-ie ervan ontdaan is en boeboehuilhuil: meer dan driekwart van alle Nederlanders laat zich bij tijd en wijle zo uit over Turken en/of Marokkanen, en vaak nog wel wat erger ook... We leven hier niet in een kapsalon, hoe denk je dat Joden zich moeten voelen?
Ja, en geen Elfletterig of Lord_Vetenari in de buurt om te concluderen, samen met ons kennelijk, dat er ook normale mensen zijn in de PVV zijn, die dit dus afkeuren en daaruit hun conclusies trekken. Ik denk dat die gasten (Elfje en Lordie, bedoel ik) toch ook een beetje populistisch zijn ingesteld, of niet?quote:
Dat zijn ze sowieso, ik heb al eerder aangemerkt dat er op dit moment twee kampen zijn, of je knuffelt de PVV tot je er bij neervalt of je loopt schuimbekkend op ze te schelden. Redelijk kijken per geval mag niet meer van beide populistische eerder genoemde groepen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en geen Elfletterig of Lord_Vetenari in de buurt om te concluderen, samen met ons kennelijk, dat er ook normale mensen zijn in de PVV, die dit dus afkeuren en daaruit hun conclusies trekken. Ik denk dat die gasten (Elfje en Lordie, bedoel ik) toch ook een beetje populistisch zijn ingesteld, of niet?
Nou ja, het zij gezegd dat ik er zelf ook niets mee opheb met die PVV'ers hoor. Ik bedoel, het is wrs goed (voor de PVV met name) dat je de mailbox van al die gasten niet kent, denk ik. Ik wil niet weten wat die gasten elkaar toe mailen over onze Hare Majesteit bijv.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn ze sowieso, ik heb al eerder aangemerkt dat er op dit moment twee kampen zijn, of je knuffelt de PVV tot je er bij neervalt of je loopt schuimbekkend op ze te schelden. Redelijk kijken per geval mag niet meer van beide populistische eerder genoemde groepen.
Ik ken wel PVV'ers die gewoon als statenlid werken en dat zijn de meest normale mensen, maar dat mag niet meer gezegd worden. Uiteraard is hun politieke visie niet je van het, maar ze allemaal aan de kant zetten als brievenbus-pissende tokkies die hun vrouwen slaan is van de zotte.
Dat sowieso, ik heb niks met hun gedachtengang, maar ik kan niet zeggen dat het per se slechte mensen zijn. Wat ze allemaal achter de schermen zeggen zal me eerlijk gezegd een zorg wezen, zo zijn er wel meer opvattingen van meer partijen waar ik niks mee op heb.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, het zij gezegd dat ik er zelf ook niets mee opheb met die PVV'ers hoor. Ik bedoel, het is wrs goed (voor de PVV met name) dat je de mailbox van al die gasten niet kent, denk ik. Ik wil niet weten wat die gasten elkaar toe mailen over onze Hare Majesteit bijv.
BTW ik heb wel steeds meer sympathie gekregen voor het koningshuis.
Nou, ik denk echt wel dat ze onderling af en toe dat mooie, acceptabele maskertje laten vallen als ze naar elkaar mailen, denk je echt van niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik heb niks met hun gedachtengang, maar ik kan niet zeggen dat het per se slechte mensen zijn. Wat ze allemaal achter de schermen zeggen zal me eerlijk gezegd een zorg wezen, zo zijn er wel meer opvattingen van meer partijen waar ik niks mee op heb.
Het Koningshuis heb je zeker gelijk in, zeker nu Trix gister(?) in een statement zei dat ze de uitspraken van de PVV onzin vond, toch gewaagd in haar positie maar ze doet het toch. Vind het nogal ongepast hoe er met onze Royals wordt omgegaan door die partij.
Oh natuurlijk doen ze dat, ben ik het ronduit met je over eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik denk echt wel dat ze onderling af en toe dat mooie, acceptabele maskertje laten vallen als ze naar elkaar mailen, denk je echt van niet?
Maar er zijn dus en dat blijkt uit deze geschiedenis, juist PVV'ers die daar niets van moeten hebben. En juist dat springt er nu uit naar voren. Zonde dat ze dat er niet uitpikken.
Hoeveel dat er zijn weten we niet, maar zeker niet de meerderheid.
Laten we wel zijn, zo ouwehoeren jullie rechtsjes onderling ook over mij...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh natuurlijk doen ze dat, ben ik het ronduit met je over eens.
Valt mee hoor, ik zit niet bij de kliek Ryanhaters dus ik word er niet bij betrokken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laten we wel zijn, zo ouwehoeren jullie rechtsjes onderling ook over mij...
(Linksjes doen dat nooit btw, die hakkelen elkaar liever af.. )
Way to go.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee hoor, ik zit niet bij de kliek Ryanhaters dus ik word er niet bij betrokken.
Oh zeker, maar ik geloof dat dat groeps-eigen is en niet zozeer enkel PVV eigen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Way to go..
Nee, was ene geintje hoor, wat ik bedoel is dat onder dat soort extreme kliekjes, meer eigenlijk een soort sekte, een acceptabel masker bestaat en een maskertje dat opgezet wordt als ze onder elkaar zijn...
Dat klopt an sich, alleen merk je bij linkse mothers dat ze liever elkaar affikken... Linksjes zijn in de kern van de zaak ook gewoon gelovigen, en iedereen die een tikje anders denkt die richt in feite een ander geloof op en daar gaan ze dan zeer hard tegen in en vergeten dan het algemene belang...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh zeker, maar ik geloof dat dat groeps-eigen is en niet zozeer enkel PVV eigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |